Hmm..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah...mogen blij zijn als we de 20 halen dit weekend
Straal maar flink dan, want ik wil het wel warm hebben!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:14 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Naja, in het Oosten dan... het Westen krijgt hooguit 18
* Frutsel straalt warmte over
Zitten is voor mietjesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:01 schreef Reya het volgende:
Mjah, na onze eerste meet kon ik een paar dagen lang amper zitten
lolllquote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Mjah, na onze eerste meet kon ik een paar dagen lang amper zitten
Een WFL zwangerschapsmeet. Eerst gaan we een tijdje in een commune leven zodat we synchroniseren, en daarna begint het grote bevruchtingsfestijn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:43 schreef Causa het volgende:
[..]
lolll![]()
ik bedoelde vanmorgen vroeg dat ik blij was dat ik niet omringt ben met zwangere vrouwen. niet dat ik blij ben dat ik zelf niet drachtig ben. Ma't grapje was zo grappig dat ik het verders maar liet![]()
En toch... het is niet koud imo. Winderig, regenachtig geweest, maar koudquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah...mogen blij zijn als we de 20 halen dit weekend
Ik betaal al genoeg alimentatiequote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een WFL zwangerschapsmeet. Eerst gaan we een tijdje in een commune leven zodat we synchroniseren, en daarna begint het grote bevruchtingsfestijn.
Ik heb vanochtend toch weer een tijdje moeten stoken om het aangenaam te krijgen..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:47 schreef Causa het volgende:
[..]
En toch... het is niet koud imo. Winderig, regenachtig geweest, maar koudGister werkte ik nog zonder jas in een tuin en als m'n visite zo komt, hang ik buiten de hangmat op en ga daar vertoeven
![]()
hahahahaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een WFL zwangerschapsmeet. Eerst gaan we een tijdje in een commune leven zodat we synchroniseren, en daarna begint het grote bevruchtingsfestijn.
Geloof ik evengoedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:49 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik heb vanochtend toch weer een tijdje moeten stoken om het aangenaam te krijgen..
Het is geloof ik wel duidelijk dat ik ergens behoefte aan heb he?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:50 schreef Causa het volgende:
[..]
hahahaha
Je fantasie gaat er met je vandoor![]()
Hmmm, het begint idd wel erg duidelijk te wordenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is geloof ik wel duidelijk dat ik ergens behoefte aan heb he?
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:52 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen ik ben weer in het land der ontwaakten
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het is geloof ik wel duidelijk dat ik ergens behoefte aan heb he?
had je dus langer kunnen slapen, langer kunnen douchen en meer tosti's kunnen etenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:04 schreef Causa het volgende:
mogge Memento-Mori
hehm'n visite belt net dat hij later komt. Werd vanmorgen om 9 uur uit bed gebelt met de mededeling dat ie om tien uur een sollicitatie in Alkmaar had
Dat hadden opties kunnen zijn iddquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:09 schreef Frutsel het volgende:
[..]
had je dus langer kunnen slapen, langer kunnen douchen en meer tosti's kunnen eten![]()
is dat speciale kaas dan? Supermarkt heeft toch ook kaas en op een tosti smaakt elke kaas hetzelfde, zelfs smeerkaasquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:18 schreef Causa het volgende:
[..]
Dat hadden opties kunnen zijn idd
Maar voordelen blijven er zijn. Nu kan ik nog veel huishouden nml, de was draait reeds![]()
Ik heb zonet m'n laatste tosti op. De kaas is op en we gaan niet eerder dan volgende week in Hoorn boodschappen doen.![]()
Maar nieuwe ideeen zijn gerezen. 'k ga verder groente op brood doen (komkommer) en als dat op is heb ik nog appels, dat is ook lekker op brood![]()
ehm, well, ben verder ff kwijt wat ik zou schrijven![]()
Wat?!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:24 schreef Memento-Mori het volgende:
Alicey houd je het netjes met mijn verloofde
Zolang ik niet getrouwd ben...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat?!Frutsel, wat doe je? Tegen mij zei je dat je vrijgezel was!
Frutsie en ik zouden al heel lang trouwen hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Wat?!Frutsel, wat doe je? Tegen mij zei je dat je vrijgezel was!
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hmm Aan iedere hand een wil je daarmee zeggen?
Ik vergrijp me wel aan qu dan.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zolang ik niet getrouwd ben...![]()
En volgens mij bedoeld MM met verloofde Qu, met mij gaat ze trouwen... dus grijp je kans...![]()
mjah..om me geld...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Frutsie en ik zouden al heel lang trouwen hoor
Als je met iemand gaat trouwen ben je dus sort of verloofd dus ik bedoel jou maar jij gaat liever met Alicey dus nu terwijl we zouden trouwendquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zolang ik niet getrouwd ben...![]()
En volgens mij bedoeld MM met verloofde Qu, met mij gaat ze trouwen... dus grijp je kans...![]()
Omdat je beetje ver van Utrecht af woont jaquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah..om me geld...
ik ben nu heel arm hoor.. wil je nog steeds?
je weigerde ook al mijn 'kamer-aanbod'...
@ Alicey...je zei zelf vorige week 'dat ik te ver woonde'...![]()
Dat was een aansporing dat je moest verhuizen, snap dat dan!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
mjah..om me geld...
ik ben nu heel arm hoor.. wil je nog steeds?
je weigerde ook al mijn 'kamer-aanbod'...
@ Alicey...je zei zelf vorige week 'dat ik te ver woonde'...![]()
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:28 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Als je met iemand gaat trouwen ben je dus sort of verloofd dus ik bedoel jou maar jij gaat liever met Alicey dus nu terwijl we zouden trouwenddus take her, het is voorbij tussen ons
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat was een aansporing dat je moest verhuizen, snap dat dan!
jammerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Mjah.. Vandaag gaat echt zo'n dag worden.. En ik houd me nog verschrikkelijk in ook.
Te oud heb ik nooit gezegdquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
je vond me te oud... je wilde me kamertje nie... ik woonde te ver... je wil me geld..
![]()
je blijft me skatjuh hoor![]()
hoezo te ver? ik betaal toch je rijbewijs en je kon me auto toch krijgen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Te oud heb ik nooit gezegdvalse beschuldigingen
Kametrje was te ver![]()
En geld was maar grapje![]()
Gezellig!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Liefde gaat door de maag... nu snap ik ook jou maag en darmklachten...
Wie weet verhuis ik dan wel...Je zou hard wegrennen
Je hebt Alicey nu alquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hoezo te ver? ik betaal toch je rijbewijs en je kon me auto toch krijgen?![]()
Of was dat ook een grapje...![]()
![]()
maar niet te ver...randstad is niets voor me... utrecht is beterquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:37 schreef Alicey het volgende:
[..]
Gezellig!Voor jouren ik niet hard weg hoor!
Koop dan een mooi groot huis in Utrechtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 11:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
maar niet te ver...randstad is niets voor me... utrecht is beter![]()
of brabant...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |