quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
54 euro voor 256MB werkgeheugen voor mijn laptop![]()
Toshiba Satellite Pro 4600quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is een wat oudere laptop (Toshiba) en daar moet so-dimm in. Dat is best duur![]()
Te laat mop, je bent uit vormquote:
Ik heb het speciaal voor jou gedaanquote:
Anders doe je gewoon een jaartje over. Ook relaxedquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:29 schreef Memento-Mori het volgende:
NU 2 weken wachten en dan weet ik of ik een diploma krijg
En wat denk je zelf?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:29 schreef Memento-Mori het volgende:
NU 2 weken wachten en dan weet ik of ik een diploma krijg
Daar ben ik je dan ook zeer erkentelijk voorquote:
Ze wil op kamersquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon een jaartje over. Ook relaxed![]()
Wen er maar niet aan, ik heb ook een hekel aan openenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ik je dan ook zeer erkentelijk voor![]()
Het een hoeft het ander niet per definitie uit te sluiten. Integendeelquote:
Ik hoop dat het morgen wordtquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopenlijk mag jij je pakje ook snel ontvangen nu
Daar heb je naar mijn mening dan ook alle reden toe. Hopenlijk komt het dus morgenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgen wordtanders ga ik boos worden
nog ouder dusquote:
Dat maakt vast indrukquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgen wordtanders ga ik boos worden
jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Te laat mop, je bent uit vorm.
Mail aangekomen.
Qua geheugen identiek. Ik heb liever een Tecra dan een Satellite. Daar zitten veel Celeron processors tussen en Tecra 8200 zijn allemaal Pentium 3quote:
ik heb idd een Celeron..quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Qua geheugen identiek. Ik heb liever een Tecra dan een Satellite. Daar zitten veel Celeron processors tussen en Tecra 8200 zijn allemaal Pentium 3
Ach, het is ook maar voor vakantie enzo. Ik heb hier ook nog een Dell P4 en een HP P4 staan van resp. 2 en nog geen 1 jaar oud![]()
ja!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik denk dat het wel gelukt moet zijn of moet lukken (misschien niet in 1 keer maar met een herexamen) maar het blijft spannend.
Ik vind het wel leuk die oudere laptops want ze zijn niet duur. Dus ik zoek er nog eenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb idd een Celeron..
hier nog een andere Toshiba staan, en 3 pc's
laatst nog 2 laptops verkocht
www.markplaats.nlquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk die oudere laptops want ze zijn niet duur. Dus ik zoek er nog een![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Qua geheugen identiek. Ik heb liever een Tecra dan een Satellite. Daar zitten veel Celeron processors tussen en Tecra 8200 zijn allemaal Pentium 3
Ach, het is ook maar voor vakantie enzo. Ik heb hier ook nog een Dell P4 en een HP P4 staan van resp. 2 en nog geen 1 jaar oud![]()
Jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb idd een Celeron..
hier nog een andere Toshiba staan, en 3 pc's
laatst nog 2 laptops verkocht
Het moet ook een P3 of hoger zijn met minimaal 256MB RAM en een kloksnelheid boven de 750MHzquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
www.markplaats.nl
die van mij krijg je iig niet
dat red ie ook nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het moet ook een P3 of hoger zijn met minimaal 256MB RAM en een kloksnelheid boven de 750MHz![]()
maar je bent er weer!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je naar mijn mening dan ook alle reden toe. Hopenlijk komt het dus morgen![]()
Vast wel, anders zal ik het wel laten zienquote:
en hoe ga je dat doen als er niemand langs komt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vast wel, anders zal ik het wel laten zien![]()
Gewoon naar het postkantoor gaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
en hoe ga je dat doen als er niemand langs komt?
ja na een uur dacht ik oeh ik zet m ff uit en dan weer aanquote:
slim!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja na een uur dacht ik oeh ik zet m ff uit en dan weer aan
Produktquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:42 schreef es70 het volgende:
Ik ben voor reclamegewauwel gevallen. Maar het goedje doet wél wat het beloofd
. Is ook weleens leuk voor de verandering
.
Spareribsquote:
Wil dan toch wel weten waar het pakje is geblevenquote:
Cillit Bang Vuil & Afvoer. En ik had nog wel gezegd dat ik nooit een product met zo'n idiote naam zou kopenquote:
Dat heb ik hier ook en dat is inderdaad goedquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Cillit Bang Vuil & Afvoer. En ik had nog wel gezegd dat ik nooit een product met zo'n idiote naam zou kopen.
ik ben niet alleen maar een dom blondjequote:
Echt welquote:
Het ruikt alleen wel ontzettend chemischquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook en dat is inderdaad goed![]()
quote:
ow klote is t weer die tijd van de dag?quote:
Dus tochquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben niet alleen maar een dom blondje
maar jullie gaan me wel weer te snel
Echt waar, je draait de dop eraf, en BANGquote:
Smakelijkquote:
Alles vliegt eruit, dag geldquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar, je draait de dop eraf, en BANG![]()
Het ruikt alsof het BANG zou kunnen doenquote:
Er is vast ook een versie met nitroglycerine erinquote:
Ja, het is duurquote:
Die heb ik nietquote:
Allemaal onzin natuurlijkquote:
Nou, Dreft werkt ook écht veel beter dan goedkope afwasmiddelen hoor. Dat meen ikquote:
quote:
Succes dan maar hequote:
Idd, Jif werkt even goedquote:
Welke voor de wc?quote:
Mwah... vind ik niet hoor. Met Dreft maak je wél betere bellenblaasquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, Dreft werkt ook écht veel beter dan goedkope afwasmiddelen hoor. Dat meen ik![]()
Klopt daar ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, Dreft werkt ook écht veel beter dan goedkope afwasmiddelen hoor. Dat meen ik![]()
In dit geval dus nietquote:
Dreft schuimt véél meer dan die goedkope afwasmiddelenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah... vind ik niet hoor. Met Dreft maak je wél beter bellenblaas.
Het is dit keer niet mijn schuld hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:52 schreef liefie_ het volgende:
godsamme wat gaan jullie hard
Brievenbuspakjes zekerquote:
The west wingquote:
Het hoeft van mij niet onwijs te schuimen, het moet goed afwassen...quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dreft schuimt véél meer dan die goedkope afwasmiddelen![]()
Nope, niet eens een beetje. En gisteren verstuurd, vandaag aangekomenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Brievenbuspakjes zeker. Tja, dat doen de postbezorgers van de TPG, daar kun je op vertrouwen
.
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:52 schreef liefie_ het volgende:
godsamme wat gaan jullie hard
Dreft gewoon wel dan hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Het hoeft van mij niet onwijs te schuimen, het moet goed afwassen...
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, niet eens een beetje. En gisteren verstuurd, vandaag aangekomen
Ooh??quote:
Vertel,quote:
En waar is dat goed voor?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dreft schuimt véél meer dan die goedkope afwasmiddelen![]()
Ik werk toch meequote:Op donderdag 1 juni 2006 17:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Een beetje meewerken is zeker ook al teveel gevraagd vandaag
.
Dat doet het ook eigenwijsquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Het hoeft van mij niet onwijs te schuimen, het moet goed afwassen...
ik geef eerlijk toe dat mn hersens ook wat pulp zijn vandaagquote:
Geeft niets. Dat heb ik elke dagquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik geef eerlijk toe dat mn hersens ook wat pulp zijn vandaag
Dan zal het daar aan liggen, kan je het morgen weer volgenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik geef eerlijk toe dat mn hersens ook wat pulp zijn vandaag
Echt welquote:
Coolquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel
Ga dinsdag alle 44 afleveringen gezien hebben
Als je had meegewerkt had je gezegd dat de postbezorg(st)ers van de TPG helemaalquote:
Maar er zijn goedkopere afwasmiddelen die net zo goed afwassenquote:
Gisteren verstuurd, vandaag aangekomen, beter kan toch nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je had meegewerkt had je gezegd dat de postbezorg(st)ers van de TPG helemaalzijn
.
Smakelijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:01 schreef Stuart het volgende:
Hier zijn ze dus baggerquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gisteren verstuurd, vandaag aangekomen, beter kan toch niet
Da's de pakketpost dus, postbezorgsters zijnquote:
Oke daar zit wel een verschil inquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's de pakketpost dus, postbezorgsters zijn.
Doe zequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:04 schreef es70 het volgende:
Ik ga ook eens een tijdje 'dingen doen'. Huishoudelijk enzo.
Tot later.
Ik heb ook niet echt super honger, maar ga gewoon wel wat etenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef liefie_ het volgende:
serieus hoe doen jullie dat, honger hebben rond 6 uur
http://indahnesia.com/ind(...)arthquake_damage.phpquote:Below are a series of eight areal pictures taken on 1 June 2006, just five days after the devastating earthquake struck the area. These pictures are taken over some villages in the Bantul area, the hardest hit area. Many villages are flattened and many more have sustained heavy damage, as you can see here. These pictures are taken from a helicopter bringing aid to these villages.
Hoi Indah,quote:
Damnquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Voor de 'liefhebbers', mijn vriendin is als vrijwilligster voedsel uit aan het delen in het zwaar getroffen gebied Bantul, ik heb een aantal luchtfoto's ontvangen en online gezet.
http://indahnesia.com/ind(...)arthquake_damage.php
en dan vanacht weer een nachtmerriequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Voor de 'liefhebbers', mijn vriendin is als vrijwilligster voedsel uit aan het delen in het zwaar getroffen gebied Bantul, ik heb een aantal luchtfoto's ontvangen en online gezet.
[..]
sorryquote:
ja, ik ben er ook blij mee idd.. dit zijn altijd dorpjes waar ik graag een motortochtje doorheen maak, schitterend, stil, mooi, rustig, vriendelijk, lui.. zo herinner me ik die dorpjes.. tja..quote:nee maar wel heel goed van je vriendin!!!
jeps..quote:
Gaat echt hard jaquote:
Ik had het me ook anders voorgesteld, ik wilde de eerste twee maanden niet veel doen, maar ik zal het nu wel niet kunnen laten her en der een kijkje te nemen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat echt hard ja
Al lijkt het me nu wel een moeilijke tijd om daar aan te komen met zo'n ramp
Ik hoop dat het hier bij blijft voor je idd. Als die vulkaan er ook nog eens overheen komtquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had het me ook anders voorgesteld, ik wilde de eerste twee maanden niet veel doen, maar ik zal het nu wel niet kunnen laten her en der een kijkje te nemen.
Moeilijk zal het ook wel zijn ja, maar dan denk ik maar gewoon dat het niet veel slechter kan.
het zijn ook echt de krotten die neer zxijn gegaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, ik hoop dat dit het voorlopig wel was idd..quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier bij blijft voor je idd. Als die vulkaan er ook nog eens overheen komt
Maar goed, na slechte tijden komen ook weer de goede tijden daar hoor
Krotten? Krotten bestaan uit triplex en golfplaten, dit zijn traditionele Javaanse huizen, enkelsteens, dakpannen erop. Er staan er nog een paar en 1 nieuwe staat idd op de foto nog ja, dat was vast iemand die de jackpot had gewonnen met het hanenvechten of zo.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
het zijn ook echt de krotten die neer zxijn gegaan
op deze foto zie je nog gewoon een normaal huis staan, waar niet eens een dakpan vanaf is gevallen
oh, sorryquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Krotten? Krotten bestaan uit triplex en golfplaten, dit zijn traditionele Javaanse huizen, enkelsteens, dakpannen erop. Er staan er nog een paar en 1 nieuwe staat idd op de foto nog ja, dat was vast iemand die de jackpot had gewonnen met het hanenvechten of zo.![]()
Das wel vaag zegquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
het zijn ook echt de krotten die neer zxijn gegaan
op deze foto zie je nog gewoon een normaal huis staan, waar niet eens een dakpan vanaf is gevallen
jupquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je kan niet alles wetenmaar bij deze weet je weer iets meer
![]()
Het zijn ook krotten. In onze ogen danquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Krotten? Krotten bestaan uit triplex en golfplaten, dit zijn traditionele Javaanse huizen, enkelsteens, dakpannen erop. Er staan er nog een paar en 1 nieuwe staat idd op de foto nog ja, dat was vast iemand die de jackpot had gewonnen met het hanenvechten of zo.![]()
Nah, ik zal je binnenkort foto's van mijn huis laten zien, ik fotografeer wat je wil, maar ik weet zeker dat je niet zult zeggen dat het een krot is, terwijl het dezelfde Javaanse bouwstijl heeft.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn ook krotten. In onze ogen dan
minder sambal en een glaasje ijsthee erbij.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:40 schreef Stuart het volgende:
En ik hoest me altijd de tiefus na zulk eten![]()
Ik had er een biertje bij maar die drink je zo leegquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
minder sambal en een glaasje ijsthee erbij.
Niets gewend?quote:
Ja, is dat zo? Is het alleen maar pittig daardoorquote:
Je bent welkom om hier eens te komen etenquote:
T is echt een kwestie van gewenning. Wat ze daar een standaard huis vinden noemen wij nog wel eens een krotquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, ik zal je binnenkort foto's van mijn huis laten zien, ik fotografeer wat je wil, maar ik weet zeker dat je niet zult zeggen dat het een krot is, terwijl het dezelfde Javaanse bouwstijl heeft.
Hier is vast veels te ver wegquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent welkom om hier eens te komen eten![]()
Ik woon in Hoofddorp dus ongeveer 3 kwartier vanaf R'damquote:
Hier ook,quote:
Luxemburg ? Wat moet je daar danquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ook,
in luxemburg regende het wel vanochtend
Dat dekt mijn verzekering nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon in Hoofddorp dus ongeveer 3 kwartier vanaf R'dam![]()
ja, maar door die pittigheid proeven je papillen veel minder.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, is dat zo? Is het alleen maar pittig daardoor![]()
Daar was ik op vakantie tot vanochtendquote:
Dan vraag ik volgende keer om minder sambalquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar door die pittigheid proeven je papillen veel minder.
Leuk gehad verder, behoudens de regenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar was ik op vakantie tot vanochtend
Mwah, volgende keer doe ik het andersquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk gehad verder, behoudens de regen![]()
ik vond je vloer er toch wel redelijk nieuw uitzien!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, ik zal je binnenkort foto's van mijn huis laten zien, ik fotografeer wat je wil, maar ik weet zeker dat je niet zult zeggen dat het een krot is, terwijl het dezelfde Javaanse bouwstijl heeft.
Nou, dat zegt genoegquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, volgende keer doe ik het anders
Gewoon los erbij vragenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan vraag ik volgende keer om minder sambal![]()
Het zit in van die grote flessen die ze over de turkse pizza of donner kebab kwakkenquote:
Waarom moet daar sambal overquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zit in van die grote flessen die ze over de turkse pizza of donner kebab kwakken![]()
Zonde van het vlees juist, dan proef je dat veel minderquote:
als je straks een blauwe bus ziet rijden, zwaai ffquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon in Hoofddorp dus ongeveer 3 kwartier vanaf R'dam![]()
Ik zal de volgende keer minder of geen sambal vragenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonde van het vlees juist, dan proef je dat veel minder
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je straks een blauwe bus ziet rijden, zwaai ff
[afbeelding]
Onbekent voor mijquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je straks een blauwe bus ziet rijden, zwaai ff
[afbeelding]
hij is ook pas sinds 2 dagen zo bestickerdquote:
Ik ga zo naar het centrum, als ik de bus zie laat ik het wetenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij is ook pas sinds 2 dagen zo bestickerd
maar hij is nu op weg naar Hoofddorp
Jij moet het eten hequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer minder of geen sambal vragen![]()
ok danquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga zo naar het centrum, als ik de bus zie laat ik het weten![]()
Ja, maar ik sta open voor goede tipsquote:
En waarom die bus? Is ie van jou?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij is ook pas sinds 2 dagen zo bestickerd
maar hij is nu op weg naar Hoofddorp
gedeeltelijk jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waarom die bus? Is ie van jou?
Misschien ontdek je dan ineens dat een broodje Donner helemaal niet lekker isquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het is wel lekker hoor. Toevalligquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien ontdek je dan ineens dat een broodje Donner helemaal niet lekker is.
Van jou dusquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef es70 het volgende:
[..]
goed idee.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
klopt, die ligt er net een jaar inquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik vond je vloer er toch wel redelijk nieuw uitzien!
okquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van jou dus
Gewoon alvast in het groot denken
Ik weet het niet, en als er paprika in zit is het per definitie niet lekker (voor mij iig)...quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het is wel lekker hoor. Toevallig![]()
dan zal dat het wel zijn jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, die ligt er net een jaar in
Nee, een broodje Donner zou ik ook niet eten, hoogstens een broodje döner.. of zoiets danquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Qutiequote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, een broodje Donner zou ik ook niet eten, hoogstens een broodje döner.. of zoiets dan![]()
Latersquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef Stuart het volgende:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Qutie. Ben weer weg voor een uurtje ofzo
.
Smaakt vast goed die boekhandel hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, een broodje Donner zou ik ook niet eten, hoogstens een broodje döner.. of zoiets dan![]()
ook nog ja, maar ook Piet Heinquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Smaakt vast goed die boekhandel hoor
Tisserquote:
Da's echt triestquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:59 schreef indahnesia.com het volgende:
haha.. in het PSV-stadion zitten allemaal van die mensen met Heineken-uitschuif-hoedjes... geniaal..
ach ja, het is gratis hequote:Op donderdag 1 juni 2006 20:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's echt triest. Net als die Leeuwenhosen trouwens
.
Ja, dat zeg ik... Het is triestquote:
Hoiquote:
Tsja, ik heb er maar 40, maar als ik iedereen verwijder die ik al min 2 maanden lang niet meer gesproken heb, blijft er een klein zooitje overquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:09 schreef es70 het volgende:
'Gemiddeld heeft een jongere 150 msn contactpersonen'
Hoe komen ze daar in vredesnaam aan.
Val jij nog onder de 'jongeren'quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Tsja, ik heb er maar 40, maar als ik iedereen verwijder die ik al min 2 maanden lang niet meer gesproken heb, blijft er een klein zooitje over
ik heb er 70 ofzo, maar ik spreek er maar 10 ofzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:09 schreef es70 het volgende:
iedereen accepteren die ze tegenkomen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:09 schreef es70 het volgende:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb er 70 ofzo, maar ik spreek er maar 10 ofzo
Ik heb ert 63quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iedereen accepteren die ze tegenkomen.
ben je nog een jongere?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb er 70 ofzo, maar ik spreek er maar 10 ofzo
heb er zelfs meer dan 70 waarvan 65 fokkersquote:
En dan zeuren als er iemand tussen zit die vervelend doetquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:14 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
iedereen accepteren die ze tegenkomen.
ligt eraan..quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
En dan zeuren als er iemand tussen zit die vervelend doet.
We hebben tegen Nina gezegd dat ze niet iedereen zomaar moet accepteren, en ze heeft laats zelf een jongetje uit haar klas 'die vervelend doet' geblocked.
Ik heb er 12, waarvan er twee van dezelfde persoon zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb er zelfs meer dan 70 waarvan 65 fokkers
Tuurlijkquote:
ik heb mezelf ook in mn lijst staanquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb er 12, waarvan er twee van dezelfde persoon zijn. En dan laat ik nog buiten beschouwing dat ik mijn schoonmoeder standaard negeer....
Ik ben ook trots op haarquote:
Oh, dan heb ik er 13 (heb mijn andere account ook in mijn lijst staan)quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:20 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb mezelf ook in mn lijst staan
ook mn ouders en mn zusje, die allemaal geblokkeerd zijn
Ik ken hetquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik kan msn niet meer opstarten, dan krijg ik zo'n melding dat ik eerst een update moet draaien.
fuck it dus
Dus nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:23 schreef dolle_hond het volgende:
ik kan msn niet meer opstarten, dan krijg ik zo'n melding dat ik eerst een update moet draaien.
fuck it dus
laat dat woordje meer maar wegquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Dus niet. Geen cyberfuck meer voor dolle_
.
Geen loopse teefjes in je lijstquote:
sta jij niet in zn lijst?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen loopse teefjes in je lijst. Dan hoef je idd niet te up-daten
.
ik heb in totaal met 3 mensen gemsnd, waaronder fles en troel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen loopse teefjes in je lijst. Dan hoef je idd niet te up-daten
.
Het was een bijzondere ervaringquote:
Vertelquote:
ik met 1 iemandquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb in totaal met 3 mensen gemsnd, waaronder fles en troel.
quote:
Vind ik netjes dat jij er 3 in je lijst hebtquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:35 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb in totaal met 3 mensen gemsnd, waaronder fles en troel.
Deed het pijn, frisse luchtquote:
Nou, het was erg druk en die vrouw bliepte alles extreem snelquote:
Kan ik ook welquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het was erg druk en die vrouw bliepte alles extreem snel![]()
Zeg, ik loop dagelijks de halve marathon jaquote:
Da's vast Bengel danquote:
Het ging echt mega snel. Zo snel, dat ik het niet eens normaal kon inpakkenquote:
Ammehoelabeloelaquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeg, ik loop dagelijks de halve marathon ja![]()
nee hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vind ik netjes dat jij er 3 in je lijst hebt
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het ging echt mega snel. Zo snel, dat ik het niet eens normaal kon inpakken![]()
wat geilquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het was erg druk en die vrouw bliepte alles extreem snel![]()
Loops is niet okayquote:
De volgende keer vraag ik of ze langzaam willen bliepenquote:
neequote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Wij onderbreken deze uitzending voor het volgende :
Ik notenmixquote:
ok, dan niet loopsquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Loops is niet okay. Weet je dan niet dat loopse teefjes onderbroekjes aan moeten
.
0-1quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:40 schreef marcb1974 het volgende:
Wij onderbreken deze uitzending voor het volgende :
ik niksquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik notenmix(en alweer curlywurly's
).
Zijn dat chocolade dingen met dat zoete spul erin? Toffee ofzoquote:
Hij heeft iig je aandachtquote:
quote:
Dat is toch mooi?quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zijn dat chocolade dingen met dat zoete spul erin? Toffee ofzo
3 - 2quote:
Cadburyquote:
Maar ik heb toch maar wel een broekje aangedaanquote:
ik ruik niksquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar ik heb toch maar wel een broekje aangedaan.
Had je die niet aan dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar ik heb toch maar wel een broekje aangedaan.
Wat is datquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Cadbury![]()
Ik woonde vlakbij Cadbury World trouwens![]()
quote:
Niet onder de douchequote:
Ik wist niet eens dat dat in NL te koop wasquote:
die heb ik nog nooit gegetenquote:
Hier wel iigquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat in NL te koop was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |