T is echt een kwestie van gewenning. Wat ze daar een standaard huis vinden noemen wij nog wel eens een krotquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, ik zal je binnenkort foto's van mijn huis laten zien, ik fotografeer wat je wil, maar ik weet zeker dat je niet zult zeggen dat het een krot is, terwijl het dezelfde Javaanse bouwstijl heeft.
Hier is vast veels te ver wegquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bent welkom om hier eens te komen eten![]()
Ik woon in Hoofddorp dus ongeveer 3 kwartier vanaf R'damquote:
Hier ook,quote:
Luxemburg ? Wat moet je daar danquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier ook,
in luxemburg regende het wel vanochtend
Dat dekt mijn verzekering nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon in Hoofddorp dus ongeveer 3 kwartier vanaf R'dam![]()
ja, maar door die pittigheid proeven je papillen veel minder.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, is dat zo? Is het alleen maar pittig daardoor![]()
Daar was ik op vakantie tot vanochtendquote:
Dan vraag ik volgende keer om minder sambalquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar door die pittigheid proeven je papillen veel minder.
Leuk gehad verder, behoudens de regenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar was ik op vakantie tot vanochtend
Mwah, volgende keer doe ik het andersquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Leuk gehad verder, behoudens de regen![]()
ik vond je vloer er toch wel redelijk nieuw uitzien!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nah, ik zal je binnenkort foto's van mijn huis laten zien, ik fotografeer wat je wil, maar ik weet zeker dat je niet zult zeggen dat het een krot is, terwijl het dezelfde Javaanse bouwstijl heeft.
Nou, dat zegt genoegquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, volgende keer doe ik het anders
Gewoon los erbij vragenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan vraag ik volgende keer om minder sambal![]()
Het zit in van die grote flessen die ze over de turkse pizza of donner kebab kwakkenquote:
Waarom moet daar sambal overquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zit in van die grote flessen die ze over de turkse pizza of donner kebab kwakken![]()
Zonde van het vlees juist, dan proef je dat veel minderquote:
als je straks een blauwe bus ziet rijden, zwaai ffquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik woon in Hoofddorp dus ongeveer 3 kwartier vanaf R'dam![]()
Ik zal de volgende keer minder of geen sambal vragenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zonde van het vlees juist, dan proef je dat veel minder
Die heb ik nog nooit gezienquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je straks een blauwe bus ziet rijden, zwaai ff
[afbeelding]
Onbekent voor mijquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je straks een blauwe bus ziet rijden, zwaai ff
[afbeelding]
hij is ook pas sinds 2 dagen zo bestickerdquote:
Ik ga zo naar het centrum, als ik de bus zie laat ik het wetenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij is ook pas sinds 2 dagen zo bestickerd
maar hij is nu op weg naar Hoofddorp
Jij moet het eten hequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal de volgende keer minder of geen sambal vragen![]()
ok danquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga zo naar het centrum, als ik de bus zie laat ik het weten![]()
Ja, maar ik sta open voor goede tipsquote:
En waarom die bus? Is ie van jou?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij is ook pas sinds 2 dagen zo bestickerd
maar hij is nu op weg naar Hoofddorp
gedeeltelijk jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En waarom die bus? Is ie van jou?
Misschien ontdek je dan ineens dat een broodje Donner helemaal niet lekker isquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het is wel lekker hoor. Toevalligquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien ontdek je dan ineens dat een broodje Donner helemaal niet lekker is.
Van jou dusquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef es70 het volgende:
[..]
goed idee.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
klopt, die ligt er net een jaar inquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik vond je vloer er toch wel redelijk nieuw uitzien!
okquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van jou dus
Gewoon alvast in het groot denken
Ik weet het niet, en als er paprika in zit is het per definitie niet lekker (voor mij iig)...quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, het is wel lekker hoor. Toevallig![]()
dan zal dat het wel zijn jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, die ligt er net een jaar in
Nee, een broodje Donner zou ik ook niet eten, hoogstens een broodje döner.. of zoiets danquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Qutiequote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, een broodje Donner zou ik ook niet eten, hoogstens een broodje döner.. of zoiets dan![]()
Latersquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:58 schreef Stuart het volgende:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Qutie. Ben weer weg voor een uurtje ofzo
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |