Geeft niets. Dat heb ik elke dagquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik geef eerlijk toe dat mn hersens ook wat pulp zijn vandaag
Dan zal het daar aan liggen, kan je het morgen weer volgenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik geef eerlijk toe dat mn hersens ook wat pulp zijn vandaag
Echt welquote:
Coolquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Echt wel
Ga dinsdag alle 44 afleveringen gezien hebben
Als je had meegewerkt had je gezegd dat de postbezorg(st)ers van de TPG helemaalquote:
Maar er zijn goedkopere afwasmiddelen die net zo goed afwassenquote:
Gisteren verstuurd, vandaag aangekomen, beter kan toch nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Als je had meegewerkt had je gezegd dat de postbezorg(st)ers van de TPG helemaalzijn
.
Smakelijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:01 schreef Stuart het volgende:
Hier zijn ze dus baggerquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gisteren verstuurd, vandaag aangekomen, beter kan toch niet
Da's de pakketpost dus, postbezorgsters zijnquote:
Oke daar zit wel een verschil inquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's de pakketpost dus, postbezorgsters zijn.
Doe zequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:04 schreef es70 het volgende:
Ik ga ook eens een tijdje 'dingen doen'. Huishoudelijk enzo.
Tot later.
Ik heb ook niet echt super honger, maar ga gewoon wel wat etenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef liefie_ het volgende:
serieus hoe doen jullie dat, honger hebben rond 6 uur
http://indahnesia.com/ind(...)arthquake_damage.phpquote:Below are a series of eight areal pictures taken on 1 June 2006, just five days after the devastating earthquake struck the area. These pictures are taken over some villages in the Bantul area, the hardest hit area. Many villages are flattened and many more have sustained heavy damage, as you can see here. These pictures are taken from a helicopter bringing aid to these villages.
Hoi Indah,quote:
Damnquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Voor de 'liefhebbers', mijn vriendin is als vrijwilligster voedsel uit aan het delen in het zwaar getroffen gebied Bantul, ik heb een aantal luchtfoto's ontvangen en online gezet.
http://indahnesia.com/ind(...)arthquake_damage.php
en dan vanacht weer een nachtmerriequote:Op donderdag 1 juni 2006 18:09 schreef indahnesia.com het volgende:
Voor de 'liefhebbers', mijn vriendin is als vrijwilligster voedsel uit aan het delen in het zwaar getroffen gebied Bantul, ik heb een aantal luchtfoto's ontvangen en online gezet.
[..]
sorryquote:
ja, ik ben er ook blij mee idd.. dit zijn altijd dorpjes waar ik graag een motortochtje doorheen maak, schitterend, stil, mooi, rustig, vriendelijk, lui.. zo herinner me ik die dorpjes.. tja..quote:nee maar wel heel goed van je vriendin!!!
jeps..quote:
Gaat echt hard jaquote:
Ik had het me ook anders voorgesteld, ik wilde de eerste twee maanden niet veel doen, maar ik zal het nu wel niet kunnen laten her en der een kijkje te nemen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gaat echt hard ja
Al lijkt het me nu wel een moeilijke tijd om daar aan te komen met zo'n ramp
Ik hoop dat het hier bij blijft voor je idd. Als die vulkaan er ook nog eens overheen komtquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik had het me ook anders voorgesteld, ik wilde de eerste twee maanden niet veel doen, maar ik zal het nu wel niet kunnen laten her en der een kijkje te nemen.
Moeilijk zal het ook wel zijn ja, maar dan denk ik maar gewoon dat het niet veel slechter kan.
het zijn ook echt de krotten die neer zxijn gegaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep, ik hoop dat dit het voorlopig wel was idd..quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier bij blijft voor je idd. Als die vulkaan er ook nog eens overheen komt
Maar goed, na slechte tijden komen ook weer de goede tijden daar hoor
Krotten? Krotten bestaan uit triplex en golfplaten, dit zijn traditionele Javaanse huizen, enkelsteens, dakpannen erop. Er staan er nog een paar en 1 nieuwe staat idd op de foto nog ja, dat was vast iemand die de jackpot had gewonnen met het hanenvechten of zo.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
het zijn ook echt de krotten die neer zxijn gegaan
op deze foto zie je nog gewoon een normaal huis staan, waar niet eens een dakpan vanaf is gevallen
oh, sorryquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Krotten? Krotten bestaan uit triplex en golfplaten, dit zijn traditionele Javaanse huizen, enkelsteens, dakpannen erop. Er staan er nog een paar en 1 nieuwe staat idd op de foto nog ja, dat was vast iemand die de jackpot had gewonnen met het hanenvechten of zo.![]()
Das wel vaag zegquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
het zijn ook echt de krotten die neer zxijn gegaan
op deze foto zie je nog gewoon een normaal huis staan, waar niet eens een dakpan vanaf is gevallen
jupquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je kan niet alles wetenmaar bij deze weet je weer iets meer
![]()
Het zijn ook krotten. In onze ogen danquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Krotten? Krotten bestaan uit triplex en golfplaten, dit zijn traditionele Javaanse huizen, enkelsteens, dakpannen erop. Er staan er nog een paar en 1 nieuwe staat idd op de foto nog ja, dat was vast iemand die de jackpot had gewonnen met het hanenvechten of zo.![]()
Nah, ik zal je binnenkort foto's van mijn huis laten zien, ik fotografeer wat je wil, maar ik weet zeker dat je niet zult zeggen dat het een krot is, terwijl het dezelfde Javaanse bouwstijl heeft.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het zijn ook krotten. In onze ogen dan
minder sambal en een glaasje ijsthee erbij.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:40 schreef Stuart het volgende:
En ik hoest me altijd de tiefus na zulk eten![]()
Ik had er een biertje bij maar die drink je zo leegquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
minder sambal en een glaasje ijsthee erbij.
Niets gewend?quote:
Ja, is dat zo? Is het alleen maar pittig daardoorquote:
Je bent welkom om hier eens te komen etenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |