Dat heb ik hier ook en dat is inderdaad goedquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Cillit Bang Vuil & Afvoer. En ik had nog wel gezegd dat ik nooit een product met zo'n idiote naam zou kopen.
ik ben niet alleen maar een dom blondjequote:
Echt welquote:
Het ruikt alleen wel ontzettend chemischquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik hier ook en dat is inderdaad goed![]()
quote:
ow klote is t weer die tijd van de dag?quote:
Dus tochquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:45 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben niet alleen maar een dom blondje
maar jullie gaan me wel weer te snel
Echt waar, je draait de dop eraf, en BANGquote:
Smakelijkquote:
Alles vliegt eruit, dag geldquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt waar, je draait de dop eraf, en BANG![]()
Het ruikt alsof het BANG zou kunnen doenquote:
Er is vast ook een versie met nitroglycerine erinquote:
Ja, het is duurquote:
Die heb ik nietquote:
Allemaal onzin natuurlijkquote:
Nou, Dreft werkt ook écht veel beter dan goedkope afwasmiddelen hoor. Dat meen ikquote:
quote:
Succes dan maar hequote:
Idd, Jif werkt even goedquote:
Welke voor de wc?quote:
Mwah... vind ik niet hoor. Met Dreft maak je wél betere bellenblaasquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, Dreft werkt ook écht veel beter dan goedkope afwasmiddelen hoor. Dat meen ik![]()
Klopt daar ben ik helemaal met je eensquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, Dreft werkt ook écht veel beter dan goedkope afwasmiddelen hoor. Dat meen ik![]()
In dit geval dus nietquote:
Dreft schuimt véél meer dan die goedkope afwasmiddelenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah... vind ik niet hoor. Met Dreft maak je wél beter bellenblaas.
Het is dit keer niet mijn schuld hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:52 schreef liefie_ het volgende:
godsamme wat gaan jullie hard
Brievenbuspakjes zekerquote:
The west wingquote:
Het hoeft van mij niet onwijs te schuimen, het moet goed afwassen...quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dreft schuimt véél meer dan die goedkope afwasmiddelen![]()
Nope, niet eens een beetje. En gisteren verstuurd, vandaag aangekomenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Brievenbuspakjes zeker. Tja, dat doen de postbezorgers van de TPG, daar kun je op vertrouwen
.
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:52 schreef liefie_ het volgende:
godsamme wat gaan jullie hard
Dreft gewoon wel dan hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Het hoeft van mij niet onwijs te schuimen, het moet goed afwassen...
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nope, niet eens een beetje. En gisteren verstuurd, vandaag aangekomen
Ooh??quote:
Vertel,quote:
En waar is dat goed voor?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dreft schuimt véél meer dan die goedkope afwasmiddelen![]()
Ik werk toch meequote:Op donderdag 1 juni 2006 17:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Een beetje meewerken is zeker ook al teveel gevraagd vandaag
.
Dat doet het ook eigenwijsquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Het hoeft van mij niet onwijs te schuimen, het moet goed afwassen...
ik geef eerlijk toe dat mn hersens ook wat pulp zijn vandaagquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |