quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
54 euro voor 256MB werkgeheugen voor mijn laptop![]()
Toshiba Satellite Pro 4600quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is een wat oudere laptop (Toshiba) en daar moet so-dimm in. Dat is best duur![]()
Te laat mop, je bent uit vormquote:
Ik heb het speciaal voor jou gedaanquote:
Anders doe je gewoon een jaartje over. Ook relaxedquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:29 schreef Memento-Mori het volgende:
NU 2 weken wachten en dan weet ik of ik een diploma krijg
En wat denk je zelf?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:29 schreef Memento-Mori het volgende:
NU 2 weken wachten en dan weet ik of ik een diploma krijg
Daar ben ik je dan ook zeer erkentelijk voorquote:
Ze wil op kamersquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Anders doe je gewoon een jaartje over. Ook relaxed![]()
Wen er maar niet aan, ik heb ook een hekel aan openenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar ben ik je dan ook zeer erkentelijk voor![]()
Het een hoeft het ander niet per definitie uit te sluiten. Integendeelquote:
Ik hoop dat het morgen wordtquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hopenlijk mag jij je pakje ook snel ontvangen nu
Daar heb je naar mijn mening dan ook alle reden toe. Hopenlijk komt het dus morgenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgen wordtanders ga ik boos worden
nog ouder dusquote:
Dat maakt vast indrukquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik hoop dat het morgen wordtanders ga ik boos worden
jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Te laat mop, je bent uit vorm.
Mail aangekomen.
Qua geheugen identiek. Ik heb liever een Tecra dan een Satellite. Daar zitten veel Celeron processors tussen en Tecra 8200 zijn allemaal Pentium 3quote:
ik heb idd een Celeron..quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Qua geheugen identiek. Ik heb liever een Tecra dan een Satellite. Daar zitten veel Celeron processors tussen en Tecra 8200 zijn allemaal Pentium 3
Ach, het is ook maar voor vakantie enzo. Ik heb hier ook nog een Dell P4 en een HP P4 staan van resp. 2 en nog geen 1 jaar oud![]()
ja!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik denk dat het wel gelukt moet zijn of moet lukken (misschien niet in 1 keer maar met een herexamen) maar het blijft spannend.
Ik vind het wel leuk die oudere laptops want ze zijn niet duur. Dus ik zoek er nog eenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb idd een Celeron..
hier nog een andere Toshiba staan, en 3 pc's
laatst nog 2 laptops verkocht
www.markplaats.nlquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk die oudere laptops want ze zijn niet duur. Dus ik zoek er nog een![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Qua geheugen identiek. Ik heb liever een Tecra dan een Satellite. Daar zitten veel Celeron processors tussen en Tecra 8200 zijn allemaal Pentium 3
Ach, het is ook maar voor vakantie enzo. Ik heb hier ook nog een Dell P4 en een HP P4 staan van resp. 2 en nog geen 1 jaar oud![]()
Jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:36 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb idd een Celeron..
hier nog een andere Toshiba staan, en 3 pc's
laatst nog 2 laptops verkocht
Het moet ook een P3 of hoger zijn met minimaal 256MB RAM en een kloksnelheid boven de 750MHzquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
www.markplaats.nl
die van mij krijg je iig niet
dat red ie ook nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het moet ook een P3 of hoger zijn met minimaal 256MB RAM en een kloksnelheid boven de 750MHz![]()
maar je bent er weer!quote:
Ik ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb je naar mijn mening dan ook alle reden toe. Hopenlijk komt het dus morgen![]()
Vast wel, anders zal ik het wel laten zienquote:
en hoe ga je dat doen als er niemand langs komt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
Vast wel, anders zal ik het wel laten zien![]()
Gewoon naar het postkantoor gaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
en hoe ga je dat doen als er niemand langs komt?
ja na een uur dacht ik oeh ik zet m ff uit en dan weer aanquote:
slim!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:42 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja na een uur dacht ik oeh ik zet m ff uit en dan weer aan
Produktquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:42 schreef es70 het volgende:
Ik ben voor reclamegewauwel gevallen. Maar het goedje doet wél wat het beloofd
. Is ook weleens leuk voor de verandering
.
Spareribsquote:
Wil dan toch wel weten waar het pakje is geblevenquote:
Cillit Bang Vuil & Afvoer. En ik had nog wel gezegd dat ik nooit een product met zo'n idiote naam zou kopenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |