Ach, ik ga in september ofzo nog wel een keerquote:
Ik ben niet lui. Ik ben happy om voor iemand te kopen maar niet voor alleen mezelf. Dat is niet lui, dat is gewoon enorm ongezellig en dan doe ik liever iets leukers met die tijd. Lui, nee. Een andere indeling van tijdsverdrijf, jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, lui lijkt me wel een goeie omschrijving.
Niet dat ik nou zo goed voor mezelf zou zorgen, maar het gaat gelukkig niet over mij.
bestelchinees.nl?quote:
Ik kan me voorstellen dat je dan mega gefrustreerd bent. Ik wacht korter dan jij en ben ook al pissedquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja iddik zit al met smart te wachten op die lens, alleen met deze lens kan ik echte topfoto's gaan maken!
Vanavond eet ik donner kebab wat ik ga halenquote:
Waarom nou alleen met deze lensquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja iddik zit al met smart te wachten op die lens, alleen met deze lens kan ik echte topfoto's gaan maken!
Halen, dan ben je idd niet luiquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vanavond eet ik donner kebab wat ik ga halen![]()
En dat wil je weer wel zelf halenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vanavond eet ik donner kebab wat ik ga halen![]()
Nieuwe rondes, nieuwe kansen (en dan alleen)quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, ik ga in september ofzo nog wel een keer
Ik had em vorige week Donderdag bestelt alleen toen hadden ze em nog niet leverbaar, ik kan dan ook wel begrijpen dat ik em wat later krijg, maandag kreeg ik een mailtje.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dan mega gefrustreerd bent. Ik wacht korter dan jij en ben ook al pissed![]()
quote:Geachte Gerrit Jan ******,
Dank voor uw vertrouwen in Foto Konijnenberg BV!
Uw bestelling is compleet en is vandaag verzonden.
Uw bestelling wordt de volgende werkdag tussen 09.00-17.00 uur bezorgd door de TPG Post / DHL.
Indien u niet thuis bent, laat de bezorger van de TPG Post een berichtje achter, waarmee u uw bestelling binnen 3 weken bij het postkantoor moet afhalen.
Zeker welquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Nieuwe rondes, nieuwe kansen (en dan alleen).
Precies. Dat is toch rium 500 meter lopenquote:
Macro!quote:
We rommelen gewoon doorquote:
Heeft het schelden toch geholpen, nu ik nogquote:
Ben je weer een paar euro lichterquote:
Oh, das niet leukquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:02 schreef es70 het volgende:
Een van mijn ratten ziet eruit alsof 'ie alleen nog maar hoeft te stoppen met ademhalen. Scruffie
.
Zeg dat dan meteenquote:
Rommelen is prima tochquote:
ze zitten er nog allemaal aanquote:
welke van de 3 is dat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:02 schreef es70 het volgende:
Een van mijn ratten ziet eruit alsof 'ie alleen nog maar hoeft te stoppen met ademhalen. Scruffie
.
Alle 12?quote:
Ik heb dat nog nooit gehad...quote:
Diegeen die eerst zwart wasquote:
Het went (een beetje)... Ik heb er het laatste half jaar zeker 3 begraven (nou ja, Pat dan, ik raak geen dooie beesten aanquote:
quote:
Je had er een heleboel, of steeds nieuwe?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Het went (een beetje)... Ik heb er het laatste half jaar zeker 3 begraven (nou ja, Pat dan, ik raak geen dooie beesten aan).
Ik had er 9, en nu dus nog maar 3quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze had er een heleboel, of steeds nieuwe?
geen idee, ik moest ze alleen schillenquote:
9, dat was een boel zegquote:
Gelukkig blijft mijn Siamees het nog altijd doen (ondanks dat 'ie klem heeft gezeten met zijn poot maandagquote:
laten we het hopen jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Gelukkig blijft mijn Siamees het nog altijd doen (ondanks dat 'ie klem heeft gezeten met zijn poot maandag).
Hopenlijk mag jij je pakje ook snel ontvangen nuquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heeft het schelden toch geholpen, nu ik noghoewel het al 17:00 is geweest
54 euro voor 256MB werkgeheugen voor mijn laptopquote:
Tussen de 2 en de 3 jaar, een aangezien ik binnen vrij korte tijd mijn kooi gevuld had met rittens is de kans vrij groot dat ze het niet meer zo lang uithouden... Wat ik nu nog heb is van februari 2004, oud dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
9, dat was een boel zeg
Hoe oud worden ze?
ik zelfs betaaldquote:
En anders heb ik het liefst dat ze 'spontaan' dood in de kooi liggenquote:
ik was laatst 44 kwijt voor 512quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
54 euro voor 256MB werkgeheugen voor mijn laptop![]()
of dat ze zelf alvast een kuiltje in de tuin makenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:26 schreef es70 het volgende:
[..]
En anders heb ik het liefst dat ze 'spontaan' dood in de kooi liggen.
Ik nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |