Waar gaat het ook weer over?quote:
Dat ik geen De Lounge topics open dusquote:
Je moet je muil houden, mafkeesquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:42 schreef Stuart het volgende:
Dat duurde lang alvorens dit topic eindelijk eens tot stand kwam zeg![]()
Kijk, daar ben ik het dan wél weer mee eensquote:
Voor een vrouw was het wellicht snel. Dat heb ik mij even niet gerealiseerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Je moet je muil houden, mafkees. Ik was hartstikke snel toen ik eenmaal ontdekt had dat ik de laatste post had...
Deze niet iigquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ik geen De Lounge topics open dus![]()
Het is allemaal de schuld van Esquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:46 schreef liefie_ het volgende:
he verdomme wat gaan jullie hard
Ontzettende galbakquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor een vrouw was het wellicht snel. Dat heb ik mij even niet gerealiseerd![]()
Qutiequote:
Sure....quote:
linker ctrl+shift even indrukken en dan loslatenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Qutie.
Mijn toetsenbord doet ineens raar, de dubbele punt wordt ineens een ± ...
sorryquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:46 schreef liefie_ het volgende:
he verdomme wat gaan jullie hard
Tuurlijk, het ligt aan je toetsenbordquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Qutie.
Mijn toetsenbord doet ineens raar, de dubbele punt wordt ineens een ± ...
ik tik nu heel langzaamquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:50 schreef liefie_ het volgende:
oke dan geef ik jullie nu de opdracht op mijn blonde tempo te gaan SLOW chatten
Yes, ik kan weer gewoon codes tikkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
linker ctrl+shift even indrukken en dan loslaten
Ik doe mijn best. Ik hou me in. Zéker vergeleken bij gisteren. Toen ging er abusievelijk iets mis en had ik 150+ posts in 6 minuten. Dat is echter te wijten aan een inferieur systeem thoughquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:50 schreef liefie_ het volgende:
oke dan geef ik jullie nu de opdracht op mijn blonde tempo te gaan SLOW chatten
Maakt niet uit joh, ik zou verbaasd zijn als hij me een keer niét de schuld zou gevenquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Yes, ik kan weer gewoon codes tikken.
hij moet gewoon liev doenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, ik zou verbaasd zijn als hij me een keer niét de schuld zou geven.
Jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ligt aan je toetsenbord![]()
Have funquote:
Eerst zélf proberen. Je bent nu immers op een leeftijd dat niet alles meer zal worden voorgezegdquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Als je me nou gewoon even de oplossing had gegeven voor mijn probleem
Maar nee... Stuart mekkert liever.... Qutie is tenminste liev
, die helpt me
.
quote:
Ik probeer liever eerst mijn hulpeloze act uit voordat ik de boel verklootquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerst zélf proberen. Je bent nu immers op een leeftijd dat niet alles meer zal worden voorgezegd![]()
Waardeloosquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik probeer liever eerst mijn hulpeloze act uit voordat ik de boel verkloot.
Aardige mensen zouden iets liefs als 'GMTA' roepen... Stu niet, die denkt dat aardig doen pijn doetquote:
Het werktequote:
Ik loop niet mee met de grote kuddequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Aardige mensen zouden iets liefs als 'GMTA' roepen... Stu niet, die denkt dat aardig doen pijn doet.
Oh.quote:
alsof de kudde aardig isquote:
qu!quote:
stu! tijd niet gezienquote:
De kudde steekt liever een mes in je rug. Ik ben iets directer dan de kudde zeg maarquote:
Ik ben er ook niet meer zo vaakquote:
ga maar een keer met mij mee naar onze schapenquote:
Ik merk hetquote:
Okayquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ga maar een keer met mij mee naar onze schapen
lief hequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Het werkte. En nu doet mijn toetsenbord ook weer gewoon wat 'ie hoort te doen
.
Soms ben ik er wel hoor, maar dan stiekum onder een andere naamquote:
Hoe zou jij kijken als je op je buik ligt en er zit je een boertje dwarsquote:
Ik lag altijd vriendelijk. Ik ben maar een clownquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe zou jij kijken als je op je buik ligt en er zit je een boertje dwars.
ik ga wel meequote:Op donderdag 1 juni 2006 14:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ga maar een keer met mij mee naar onze schapen
quote:
Oooh, die avatar is al 2 jaar oud maar heb ik net nieuw leven in geblazen daar ik commentaar kreeg op Rita Verdonk van Es70quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:10 schreef liefie_ het volgende:
waarom maak jij reklame voor dat mnjoy ding drankje hoe t ook heet
Ehm... Nou ja... Laat ook eigenlijk maarquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lag altijd vriendelijk. Ik ben maar een clown![]()
fokmeet tussen de schapenpoepquote:
Oooh, het is natuurlijk lachquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ehm... Nou ja... Laat ook eigenlijk maar.
ctrl+shift gedaanquote:
dat staat nergensquote:
ik dacht bij jou thuisquote:
Nou doe je net of je je iets aantrekt van wat ik vindquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, die avatar is al 2 jaar oud maar heb ik net nieuw leven in geblazen daar ik commentaar kreeg op Rita Verdonk van Es70
Anyway, ik vond die reclame destijds lachwekkend en heb toen een avatar ervan gemaakt![]()
Jij sommeerde mij een andere avatar te nemenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou doe je net of je je iets aantrekt van wat ik vind.
dat kan nog leuk worden dan!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou doe je net of je je iets aantrekt van wat ik vind.
Jakkesquote:
de schapen wonen toch niet binnen?quote:
Aha. Weer iets geleerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
ctrl+shift gedaan
dan wissel je tussen toetsenbordinstellingen
Wat zieligquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de schapen wonen toch niet binnen?
af en toe een half dood lammetje in de keuken bij de verwarming om bij te komen maar dat is ook maar eens per jaar
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soms ben ik er wel hoor, maar dan stiekum onder een andere naam![]()
![]()
okquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de schapen wonen toch niet binnen?
af en toe een half dood lammetje in de keuken bij de verwarming om bij te komen maar dat is ook maar eens per jaar
En jij, als 'good boy', doet dat dan meteen... Cool, ik heb ineens 'natuurlijk over(ge)wicht'quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij sommeerde mij een andere avatar te nemen![]()
Maar dat heb ik niet verteld net hoorquote:
Wantquote:
Ik zat niet te wachten op een tirade over mijn avatar en heb gemakshalve gekozen voor de weg waar ik minder tot geen commentaar kan verwachtenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:16 schreef es70 het volgende:
[..]
En jij, als 'good boy', doet dat dan meteen... Cool, ik heb ineens 'natuurlijk over(ge)wicht'.
De weg van de minste weerstand heet datquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zat niet te wachten op een tirade over mijn avatar en heb gemakshalve gekozen voor de weg waar ik minder tot geen commentaar kan verwachten![]()
schapen zijn t toch gewent buiten te wonen?quote:
Ik weiger elke zin te schrijven in cliché stijl. Unlike some peoplequote:Op donderdag 1 juni 2006 14:17 schreef es70 het volgende:
[..]
De weg van de minste weerstand heet dat.
dan kunnen we hem allemaal dingen gaan opdragenquote:
Nee, ik bedoel ook zielig als zo'n lammetje bijna dood zou gaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
schapen zijn t toch gewent buiten te wonen?
en ze hebben een stalletje
Ik denk dat het meer om dat 'halfdood' gingquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
schapen zijn t toch gewent buiten te wonen?
en ze hebben een stalletje
Dus jullie vormen een teamquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan kunnen we hem allemaal dingen gaan opdragen
Dat zeg ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ook zielig als zo'n lammetje bijna dood zou gaan![]()
maar die redden we bijna altijd!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ook zielig als zo'n lammetje bijna dood zou gaan![]()
Ik ben minder dominant dan mijn avatar wellicht doet vermoedenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan kunnen we hem allemaal dingen gaan opdragen
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar die redden we bijna altijd!!
en dan krijgt ie kroeltjes en kusjes en de fles van mij!
en dan word ie verkocht en opgegeten
Shoarma is lekkerquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar die redden we bijna altijd!!
en dan krijgt ie kroeltjes en kusjes en de fles van mij!
en dan word ie verkocht en opgegeten
Nou en, je moet gewoon 's stoppen met steeds nét ff eerder zeggen wat ik wil zeggenquote:
Jij moet stoppen voor mij te spreken ja. En wel nu. Per direct.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou en, je moet gewoon 's stoppen met steeds nét ff eerder zeggen wat ik wil zeggen.
ik ben gewoon lief!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Shoarma is lekker![]()
Wat ben jij lief voor zo'n lammetje dan![]()
Ik ben er anders best goed inquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij moet stoppen voor mij te spreken ja. En wel nu. Per direct.![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben gewoon lief!
heb mn nicknamethingy ook echt moeten verdienen hoor!!
dankuquote:
Hier allang niet meerquote:
Het moet droog blijven dan kan ik gaan shoppenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier allang niet meer. De zon schijnt in mijn ogen
.
Dat heet boodschappen doen... 'T mag best weer gaan regenenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het moet droog blijven dan kan ik gaan shoppen
Doe voorzichtigquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:28 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen. Het was weer leuk. Mensen, au revoir![]()
hier ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier allang niet meer. De zon schijnt in mijn ogen
.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:28 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen. Het was weer leuk. Mensen, au revoir![]()
Ik betwijfel hetquote:
Zonnetjequote:
Als de temperatuur omhoog gaatquote:
dan gaan de truitjes ook omhoog!quote:
ik straal wel wat warmte naar je toequote:Op donderdag 1 juni 2006 14:45 schreef liefie_ het volgende:
ik heb t hier bibber koud
en ik lig met kleren aan onder een dekentje
de slaapzakken waren in de aanbieding bij de ap... misschien straks terug een halen
Daar heb ik nooit last vanquote:
Zo koudquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:45 schreef liefie_ het volgende:
de slaapzakken waren in de aanbieding bij de ap... misschien straks terug een halen
Neem een warme douche, ga ik ook straks doenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:45 schreef liefie_ het volgende:
Da's snelquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:49 schreef Stuart het volgende:
Ja, ik ben er weer. Ik kan niet weg omdat die tiefus TPG mijn pakje nog moet komen brengen![]()
zo koud iddquote:
Die gasten moeten eens doorwerken. Ik wacht immers al de hele dagquote:
ik help wel danquote:
Bad is lekker jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo koud idd
en die douche is een goed idee!!
ik wou dat ik een bad had hier! ooeeh lekker boek lezen in een heet bad
Misschien moet je wel tot 5 uur wachten omdat ze dan pas zin hebben om jou je pakje te brengenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die gasten moeten eens doorwerken. Ik wacht immers al de hele dag![]()
of ze komen morgen pasquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien moet je wel tot 5 uur wachten omdat ze dan pas zin hebben om jou je pakje te brengen.
Het zou me niets verbazen moet ik zeggen. Typisch TPGquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien moet je wel tot 5 uur wachten omdat ze dan pas zin hebben om jou je pakje te brengen.
Je wilt toch niet een stuk van al mijn shirtjes gaan afknippen hè, dat kan ik niet goed vinden...quote:
Alles om de klant te pestenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen moet ik zeggen. Typisch TPG![]()
dan moet je maar gewoon geen lange kopenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet een stuk van al mijn shirtjes gaan afknippen hè, dat kan ik niet goed vinden...
Ach ja. Een ziekelijke manier van vermaak noem ik het. Ziekelijkquote:
nee, gewoon je shirtje omhoog doenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet een stuk van al mijn shirtjes gaan afknippen hè, dat kan ik niet goed vinden...
Moet je je spullen maar gewoon in een winkel kopen, de straat op enzoquote:
Deze spullen zijn niet gewoon in een winkel te koop enzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet je je spullen maar gewoon in een winkel kopen, de straat op enzo.
Hoe lang is langquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan moet je maar gewoon geen lange kopen
Zit iig een mooie beha onderquote:
Dat zijn meer jurken als dat wel het geval zou zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe lang is lang. Ze komen tegenwoordig niet meer over mijn gat, da's kort zat
.
Tskquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze spullen zijn niet gewoon in een winkel te koop enzo![]()
Stuart, nokkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn meer jurken als dat wel het geval zou zijn![]()
Ik moet geheugen hebben voor mijn laptop jaquote:
maar nu nog te lang voor de naam shirtje zekerquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Stuart, nokken. Ze waren (net) tekort om jurk genoemd te worden
.
heb je al een foto gemaakt van je aanschaf?quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:58 schreef es70 het volgende:
Ben weg, boodschapje doen, kindjes ophalen, druk, druk, druk.... Tot later.
Rollatorquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:58 schreef es70 het volgende:
Ben weg, boodschapje doen, kindjes ophalen, druk, druk, druk.... Tot later.
klein slijmballetje ben jij hequote:
ik sleep ze graag overdag overal achter me aan zodat ik mezelf er in kan rollen en onder kan kruipen om m dan snachts als extra deken over mn dekbed te gooienquote:
Zolang ze niet dicht zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik sleep ze graag overdag overal achter me aan zodat ik mezelf er in kan rollen en onder kan kruipen om m dan snachts als extra deken over mn dekbed te gooien
die ik bij mama gebruik kan niet meer dichtquote:
Zo ik ook doen als ik er niet meer uit zou kunnen komenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:10 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die ik bij mama gebruik kan niet meer dicht
heb ik gemolt ooit
daarom mag ik die gebruiken als sleep-zakquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo ik ook doen als ik er niet meer uit zou kunnen komen![]()
Kun je er gelijk 2 halen, just in casequote:Op donderdag 1 juni 2006 15:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daarom mag ik die gebruiken als sleep-zak
hij is toch al kapot dus veel meer kan ik er niet aan mollen
vandaag of morgen toch echt maar ff die slaapzak bij de ap halen
die was zo goedkoop dat als ik die mol t ook niet erg is
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kun je er gelijk 2 halen, just in case![]()
Dan neem je nog een kaasbroodje als je toch die kant uitgaatquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben maar alleen en ik heb ookal een dekbed en plaidjes dus dat lijkt me wat overdreven
een slaapzak gebruiken als sleepzakquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
daarom mag ik die gebruiken als sleep-zak
hij is toch al kapot dus veel meer kan ik er niet aan mollen
vandaag of morgen toch echt maar ff die slaapzak bij de ap halen
die was zo goedkoop dat als ik die mol t ook niet erg is
dat kan natuurlijk ook nog jaquote:
als ie dicht kan gebruik ik ze ook graag als coconquote:
Om in te slapenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als ie dicht kan gebruik ik ze ook graag als cocon
Nee, ik had al een plaatje gepost, je weet dus hoe het eruit zietquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
heb je al een foto gemaakt van je aanschaf?
Niet heel groot ookquote:
nee rondhupsenquote:
Hahahahaquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:36 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee rondhupsen
en soms als me dat te lang duurt stiekum een stukje rollen
je hebt niet alles gezien hequote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik had al een plaatje gepost, je weet dus hoe het eruit ziet.
quote:
Nou, ik niet hoor. Ik begon dan ook niet over matenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben ik netjes, wordt het niet als zodanig herkend
.
Wie heeft er hier nou een dirty mind.
quote:
Skittles.... Ik heb een curlywurlyquote:
Hoe kom je aan het idee dat ik de heren die ik ontmoet meteen in het kruis grijp om de maat op te nemenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor. Ik begon dan ook niet over maten![]()
Ik wil het allemaal niet wetenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe kom je aan het idee dat ik de heren die ik ontmoet meteen in het kruis grijp om de maat op te nemen.
Ga je schamen, spemmertquote:
Ik ben een dame, ik klap niet uit de school, je zal het ook nooit wetenquote:
Je bedoelt natuurlijk dat je blij bent dat ik weer eens leuk meepostquote:
Ik vind het wel gezelligquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je bedoelt natuurlijk dat je blij bent dat ik weer eens leuk meepost![]()
Jij hebt ook dagen van 200+ gehad als ik er niet ben so don't even go there missyquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik vind het wel gezellig, maar ik ga er zelf zoveel van posten
.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij hebt ook dagen van 200+ gehad als ik er niet ben so don't even go there missy![]()
Nee, jij hebt iedereen weggejaagd. Ik niet. Ik zou dat nooit doen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Eentje ofzo... En trouwens, jij hebt er 1000 gehad, wat is dan 200 helemaal...
Het lijkt er op dat je iedereen wegjaagt trouwens...
Heel goedquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:51 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ben er nog hoor, er moet af en toe ook gewerkt worden.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:51 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ben er nog hoor, er moet af en toe ook gewerkt worden.
Oh. Dus ik ben (volgens een paar mensen dan toch) liev en jaag iedereen weg en jij wordt regelmatig versleten voor irritant en doet dat niet...quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, jij hebt iedereen weggejaagd. Ik niet. Ik zou dat nooit doen.
jij krijgt mij niet weg hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh. Dus ik ben (volgens een paar mensen dan toch) liev en jaag iedereen weg en jij wordt regelmatig versleten voor irritant en doet dat niet...
Ik snap het ook nooit.
quote:
Hij is engquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Je moet je niet weg laten jagen door Stu
.
Dat hoor ik niet vaak eigenlijkquote:
Valt best mee hoorquote:
Ze willen je niet kwetsenquote:
lallen!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Valt best mee hoor. L*llen laten is ook een optie
.
Dan is 'ie vast ook een stuk minder engquote:
Doe voorzichtigquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:14 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat weg. Die kneuzen van TPG komen maar weer terug morgen ofzo![]()
![]()
ik nu ook even nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan is 'ie vast ook een stuk minder eng. Proost
. Ik doe maar ff niet mee...
Ik maar ff helemaal niet, gaat een beetje te hard op het momentquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik nu ook even niet
ga straks misschien nog ff naar Hilversum toe
wat? regen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik maar ff helemaal niet, gaat een beetje te hard op het moment.
Smiddags hequote:
Drank iddquote:
Marcquote:
Hoe zal ik het stellen,quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Marc. Is het nog een beetje uit te houden, of krijg je al moordneigingen
.
nu alquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe zal ik het stellen,
ik zit al thuis
Die staan hier al opquote:
Yep, nu alquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoe zal ik het stellen,
ik zit al thuis
Dat moet jaren geleden zijn dat ik dat voor het laatst heb gedaanquote:
ik hoef ze alleen maar te schillen, mams doet de rest als het goed isquote:
echt lui jij hequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat moet jaren geleden zijn dat ik dat voor het laatst heb gedaan![]()
Nu is blijkbaar geen goede optie?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:50 schreef Stuart het volgende:
Hmmmmz, ik ga straks wel boodschappen doen. Misschien![]()
Zij wou naar huis,quote:
Schil zequote:
Ik doe dat niet als ik alleen ben. En als er visite komt haal ik meestal ietsquote:
Kijk uit voor je vingersquote:
Aah, het is dus een typische TPG kwaalquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef SpeedyGJ het volgende:
Bah, de lens is maandag verzonden en zou de volgende werkdag door TGP / DHL worden verzonden.....momenteel heb ik nog steeds niks, zelfs geen briefjeik wacht morgen af, anders ga ik naar het postkantoor toe om te kijken of ze em daar hebben liggen
En zo te lezen ben ik dus niet de enige.
Wat is precies het verschilquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doe dat niet als ik alleen ben. En als er visite komt haal ik meestal iets![]()
Wel jammer, je had er zo'n zin inquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zij wou naar huis,
en ik had geen zin om tegen te stribbelen
Linksom of rechtsom, lui lijkt me wel een goeie omschrijvingquote:
Ja iddquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aah, het is dus een typische TPG kwaal![]()
![]()
Ach, ik ga in september ofzo nog wel een keerquote:
Ik ben niet lui. Ik ben happy om voor iemand te kopen maar niet voor alleen mezelf. Dat is niet lui, dat is gewoon enorm ongezellig en dan doe ik liever iets leukers met die tijd. Lui, nee. Een andere indeling van tijdsverdrijf, jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, lui lijkt me wel een goeie omschrijving.
Niet dat ik nou zo goed voor mezelf zou zorgen, maar het gaat gelukkig niet over mij.
bestelchinees.nl?quote:
Ik kan me voorstellen dat je dan mega gefrustreerd bent. Ik wacht korter dan jij en ben ook al pissedquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja iddik zit al met smart te wachten op die lens, alleen met deze lens kan ik echte topfoto's gaan maken!
Vanavond eet ik donner kebab wat ik ga halenquote:
Waarom nou alleen met deze lensquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja iddik zit al met smart te wachten op die lens, alleen met deze lens kan ik echte topfoto's gaan maken!
Halen, dan ben je idd niet luiquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vanavond eet ik donner kebab wat ik ga halen![]()
En dat wil je weer wel zelf halenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vanavond eet ik donner kebab wat ik ga halen![]()
Nieuwe rondes, nieuwe kansen (en dan alleen)quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach, ik ga in september ofzo nog wel een keer
Ik had em vorige week Donderdag bestelt alleen toen hadden ze em nog niet leverbaar, ik kan dan ook wel begrijpen dat ik em wat later krijg, maandag kreeg ik een mailtje.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je dan mega gefrustreerd bent. Ik wacht korter dan jij en ben ook al pissed![]()
quote:Geachte Gerrit Jan ******,
Dank voor uw vertrouwen in Foto Konijnenberg BV!
Uw bestelling is compleet en is vandaag verzonden.
Uw bestelling wordt de volgende werkdag tussen 09.00-17.00 uur bezorgd door de TPG Post / DHL.
Indien u niet thuis bent, laat de bezorger van de TPG Post een berichtje achter, waarmee u uw bestelling binnen 3 weken bij het postkantoor moet afhalen.
Zeker welquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Nieuwe rondes, nieuwe kansen (en dan alleen).
Precies. Dat is toch rium 500 meter lopenquote:
Macro!quote:
We rommelen gewoon doorquote:
Heeft het schelden toch geholpen, nu ik nogquote:
Ben je weer een paar euro lichterquote:
Oh, das niet leukquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:02 schreef es70 het volgende:
Een van mijn ratten ziet eruit alsof 'ie alleen nog maar hoeft te stoppen met ademhalen. Scruffie
.
Zeg dat dan meteenquote:
Rommelen is prima tochquote:
ze zitten er nog allemaal aanquote:
welke van de 3 is dat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:02 schreef es70 het volgende:
Een van mijn ratten ziet eruit alsof 'ie alleen nog maar hoeft te stoppen met ademhalen. Scruffie
.
Alle 12?quote:
Ik heb dat nog nooit gehad...quote:
Diegeen die eerst zwart wasquote:
Het went (een beetje)... Ik heb er het laatste half jaar zeker 3 begraven (nou ja, Pat dan, ik raak geen dooie beesten aanquote:
quote:
Je had er een heleboel, of steeds nieuwe?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Het went (een beetje)... Ik heb er het laatste half jaar zeker 3 begraven (nou ja, Pat dan, ik raak geen dooie beesten aan).
Ik had er 9, en nu dus nog maar 3quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze had er een heleboel, of steeds nieuwe?
geen idee, ik moest ze alleen schillenquote:
9, dat was een boel zegquote:
Gelukkig blijft mijn Siamees het nog altijd doen (ondanks dat 'ie klem heeft gezeten met zijn poot maandagquote:
laten we het hopen jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Gelukkig blijft mijn Siamees het nog altijd doen (ondanks dat 'ie klem heeft gezeten met zijn poot maandag).
Hopenlijk mag jij je pakje ook snel ontvangen nuquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Heeft het schelden toch geholpen, nu ik noghoewel het al 17:00 is geweest
54 euro voor 256MB werkgeheugen voor mijn laptopquote:
Tussen de 2 en de 3 jaar, een aangezien ik binnen vrij korte tijd mijn kooi gevuld had met rittens is de kans vrij groot dat ze het niet meer zo lang uithouden... Wat ik nu nog heb is van februari 2004, oud dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
9, dat was een boel zeg
Hoe oud worden ze?
ik zelfs betaaldquote:
En anders heb ik het liefst dat ze 'spontaan' dood in de kooi liggenquote:
ik was laatst 44 kwijt voor 512quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
54 euro voor 256MB werkgeheugen voor mijn laptop![]()
of dat ze zelf alvast een kuiltje in de tuin makenquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:26 schreef es70 het volgende:
[..]
En anders heb ik het liefst dat ze 'spontaan' dood in de kooi liggen.
Ik nietquote:
Het is een wat oudere laptop (Toshiba) en daar moet so-dimm in. Dat is best duurquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |