Jij moet stoppen voor mij te spreken ja. En wel nu. Per direct.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou en, je moet gewoon 's stoppen met steeds nét ff eerder zeggen wat ik wil zeggen.
ik ben gewoon lief!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Shoarma is lekker![]()
Wat ben jij lief voor zo'n lammetje dan![]()
Ik ben er anders best goed inquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij moet stoppen voor mij te spreken ja. En wel nu. Per direct.![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik ben gewoon lief!
heb mn nicknamethingy ook echt moeten verdienen hoor!!
dankuquote:
Hier allang niet meerquote:
Het moet droog blijven dan kan ik gaan shoppenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier allang niet meer. De zon schijnt in mijn ogen
.
Dat heet boodschappen doen... 'T mag best weer gaan regenenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het moet droog blijven dan kan ik gaan shoppen
Doe voorzichtigquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:28 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen. Het was weer leuk. Mensen, au revoir![]()
hier ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier allang niet meer. De zon schijnt in mijn ogen
.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:28 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen. Het was weer leuk. Mensen, au revoir![]()
Ik betwijfel hetquote:
Zonnetjequote:
Als de temperatuur omhoog gaatquote:
dan gaan de truitjes ook omhoog!quote:
ik straal wel wat warmte naar je toequote:Op donderdag 1 juni 2006 14:45 schreef liefie_ het volgende:
ik heb t hier bibber koud
en ik lig met kleren aan onder een dekentje
de slaapzakken waren in de aanbieding bij de ap... misschien straks terug een halen
Daar heb ik nooit last vanquote:
Zo koudquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:45 schreef liefie_ het volgende:
de slaapzakken waren in de aanbieding bij de ap... misschien straks terug een halen
Neem een warme douche, ga ik ook straks doenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:45 schreef liefie_ het volgende:
Da's snelquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:49 schreef Stuart het volgende:
Ja, ik ben er weer. Ik kan niet weg omdat die tiefus TPG mijn pakje nog moet komen brengen![]()
zo koud iddquote:
Die gasten moeten eens doorwerken. Ik wacht immers al de hele dagquote:
ik help wel danquote:
Bad is lekker jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:50 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zo koud idd
en die douche is een goed idee!!
ik wou dat ik een bad had hier! ooeeh lekker boek lezen in een heet bad
Misschien moet je wel tot 5 uur wachten omdat ze dan pas zin hebben om jou je pakje te brengenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die gasten moeten eens doorwerken. Ik wacht immers al de hele dag![]()
of ze komen morgen pasquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien moet je wel tot 5 uur wachten omdat ze dan pas zin hebben om jou je pakje te brengen.
Het zou me niets verbazen moet ik zeggen. Typisch TPGquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien moet je wel tot 5 uur wachten omdat ze dan pas zin hebben om jou je pakje te brengen.
Je wilt toch niet een stuk van al mijn shirtjes gaan afknippen hè, dat kan ik niet goed vinden...quote:
Alles om de klant te pestenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen moet ik zeggen. Typisch TPG![]()
dan moet je maar gewoon geen lange kopenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet een stuk van al mijn shirtjes gaan afknippen hè, dat kan ik niet goed vinden...
Ach ja. Een ziekelijke manier van vermaak noem ik het. Ziekelijkquote:
nee, gewoon je shirtje omhoog doenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Je wilt toch niet een stuk van al mijn shirtjes gaan afknippen hè, dat kan ik niet goed vinden...
Moet je je spullen maar gewoon in een winkel kopen, de straat op enzoquote:
Deze spullen zijn niet gewoon in een winkel te koop enzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Moet je je spullen maar gewoon in een winkel kopen, de straat op enzo.
Hoe lang is langquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dan moet je maar gewoon geen lange kopen
Zit iig een mooie beha onderquote:
Dat zijn meer jurken als dat wel het geval zou zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe lang is lang. Ze komen tegenwoordig niet meer over mijn gat, da's kort zat
.
Tskquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Deze spullen zijn niet gewoon in een winkel te koop enzo![]()
Stuart, nokkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zijn meer jurken als dat wel het geval zou zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |