ga maar een keer met mij mee naar onze schapenquote:
Ik merk hetquote:
Okayquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ga maar een keer met mij mee naar onze schapen
lief hequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Het werkte. En nu doet mijn toetsenbord ook weer gewoon wat 'ie hoort te doen
.
Soms ben ik er wel hoor, maar dan stiekum onder een andere naamquote:
Hoe zou jij kijken als je op je buik ligt en er zit je een boertje dwarsquote:
Ik lag altijd vriendelijk. Ik ben maar een clownquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe zou jij kijken als je op je buik ligt en er zit je een boertje dwars.
ik ga wel meequote:Op donderdag 1 juni 2006 14:08 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ga maar een keer met mij mee naar onze schapen
quote:
Oooh, die avatar is al 2 jaar oud maar heb ik net nieuw leven in geblazen daar ik commentaar kreeg op Rita Verdonk van Es70quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:10 schreef liefie_ het volgende:
waarom maak jij reklame voor dat mnjoy ding drankje hoe t ook heet
Ehm... Nou ja... Laat ook eigenlijk maarquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik lag altijd vriendelijk. Ik ben maar een clown![]()
fokmeet tussen de schapenpoepquote:
Oooh, het is natuurlijk lachquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ehm... Nou ja... Laat ook eigenlijk maar.
ctrl+shift gedaanquote:
dat staat nergensquote:
ik dacht bij jou thuisquote:
Nou doe je net of je je iets aantrekt van wat ik vindquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, die avatar is al 2 jaar oud maar heb ik net nieuw leven in geblazen daar ik commentaar kreeg op Rita Verdonk van Es70
Anyway, ik vond die reclame destijds lachwekkend en heb toen een avatar ervan gemaakt![]()
Jij sommeerde mij een andere avatar te nemenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou doe je net of je je iets aantrekt van wat ik vind.
dat kan nog leuk worden dan!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:13 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou doe je net of je je iets aantrekt van wat ik vind.
Jakkesquote:
de schapen wonen toch niet binnen?quote:
Aha. Weer iets geleerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
ctrl+shift gedaan
dan wissel je tussen toetsenbordinstellingen
Wat zieligquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de schapen wonen toch niet binnen?
af en toe een half dood lammetje in de keuken bij de verwarming om bij te komen maar dat is ook maar eens per jaar
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soms ben ik er wel hoor, maar dan stiekum onder een andere naam![]()
![]()
okquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
de schapen wonen toch niet binnen?
af en toe een half dood lammetje in de keuken bij de verwarming om bij te komen maar dat is ook maar eens per jaar
En jij, als 'good boy', doet dat dan meteen... Cool, ik heb ineens 'natuurlijk over(ge)wicht'quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij sommeerde mij een andere avatar te nemen![]()
Maar dat heb ik niet verteld net hoorquote:
Wantquote:
Ik zat niet te wachten op een tirade over mijn avatar en heb gemakshalve gekozen voor de weg waar ik minder tot geen commentaar kan verwachtenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:16 schreef es70 het volgende:
[..]
En jij, als 'good boy', doet dat dan meteen... Cool, ik heb ineens 'natuurlijk over(ge)wicht'.
De weg van de minste weerstand heet datquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zat niet te wachten op een tirade over mijn avatar en heb gemakshalve gekozen voor de weg waar ik minder tot geen commentaar kan verwachten![]()
schapen zijn t toch gewent buiten te wonen?quote:
Ik weiger elke zin te schrijven in cliché stijl. Unlike some peoplequote:Op donderdag 1 juni 2006 14:17 schreef es70 het volgende:
[..]
De weg van de minste weerstand heet dat.
dan kunnen we hem allemaal dingen gaan opdragenquote:
Nee, ik bedoel ook zielig als zo'n lammetje bijna dood zou gaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
schapen zijn t toch gewent buiten te wonen?
en ze hebben een stalletje
Ik denk dat het meer om dat 'halfdood' gingquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
schapen zijn t toch gewent buiten te wonen?
en ze hebben een stalletje
Dus jullie vormen een teamquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan kunnen we hem allemaal dingen gaan opdragen
Dat zeg ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ook zielig als zo'n lammetje bijna dood zou gaan![]()
maar die redden we bijna altijd!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel ook zielig als zo'n lammetje bijna dood zou gaan![]()
Ik ben minder dominant dan mijn avatar wellicht doet vermoedenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan kunnen we hem allemaal dingen gaan opdragen
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar die redden we bijna altijd!!
en dan krijgt ie kroeltjes en kusjes en de fles van mij!
en dan word ie verkocht en opgegeten
Shoarma is lekkerquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:21 schreef liefie_ het volgende:
[..]
maar die redden we bijna altijd!!
en dan krijgt ie kroeltjes en kusjes en de fles van mij!
en dan word ie verkocht en opgegeten
Nou en, je moet gewoon 's stoppen met steeds nét ff eerder zeggen wat ik wil zeggenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |