Waar gaat het ook weer over?quote:
Dat ik geen De Lounge topics open dusquote:
Je moet je muil houden, mafkeesquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:42 schreef Stuart het volgende:
Dat duurde lang alvorens dit topic eindelijk eens tot stand kwam zeg![]()
Kijk, daar ben ik het dan wél weer mee eensquote:
Voor een vrouw was het wellicht snel. Dat heb ik mij even niet gerealiseerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Je moet je muil houden, mafkees. Ik was hartstikke snel toen ik eenmaal ontdekt had dat ik de laatste post had...
Deze niet iigquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat ik geen De Lounge topics open dus![]()
Het is allemaal de schuld van Esquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:46 schreef liefie_ het volgende:
he verdomme wat gaan jullie hard
Ontzettende galbakquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Voor een vrouw was het wellicht snel. Dat heb ik mij even niet gerealiseerd![]()
Qutiequote:
Sure....quote:
linker ctrl+shift even indrukken en dan loslatenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Qutie.
Mijn toetsenbord doet ineens raar, de dubbele punt wordt ineens een ± ...
sorryquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:46 schreef liefie_ het volgende:
he verdomme wat gaan jullie hard
Tuurlijk, het ligt aan je toetsenbordquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Qutie.
Mijn toetsenbord doet ineens raar, de dubbele punt wordt ineens een ± ...
ik tik nu heel langzaamquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:50 schreef liefie_ het volgende:
oke dan geef ik jullie nu de opdracht op mijn blonde tempo te gaan SLOW chatten
Yes, ik kan weer gewoon codes tikkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
linker ctrl+shift even indrukken en dan loslaten
Ik doe mijn best. Ik hou me in. Zéker vergeleken bij gisteren. Toen ging er abusievelijk iets mis en had ik 150+ posts in 6 minuten. Dat is echter te wijten aan een inferieur systeem thoughquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:50 schreef liefie_ het volgende:
oke dan geef ik jullie nu de opdracht op mijn blonde tempo te gaan SLOW chatten
Maakt niet uit joh, ik zou verbaasd zijn als hij me een keer niét de schuld zou gevenquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Yes, ik kan weer gewoon codes tikken.
hij moet gewoon liev doenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, ik zou verbaasd zijn als hij me een keer niét de schuld zou geven.
Jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Tuurlijk, het ligt aan je toetsenbord![]()
Have funquote:
Eerst zélf proberen. Je bent nu immers op een leeftijd dat niet alles meer zal worden voorgezegdquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja. Als je me nou gewoon even de oplossing had gegeven voor mijn probleem
Maar nee... Stuart mekkert liever.... Qutie is tenminste liev
, die helpt me
.
quote:
Ik probeer liever eerst mijn hulpeloze act uit voordat ik de boel verklootquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eerst zélf proberen. Je bent nu immers op een leeftijd dat niet alles meer zal worden voorgezegd![]()
Waardeloosquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik probeer liever eerst mijn hulpeloze act uit voordat ik de boel verkloot.
Aardige mensen zouden iets liefs als 'GMTA' roepen... Stu niet, die denkt dat aardig doen pijn doetquote:
Het werktequote:
Ik loop niet mee met de grote kuddequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Aardige mensen zouden iets liefs als 'GMTA' roepen... Stu niet, die denkt dat aardig doen pijn doet.
Oh.quote:
alsof de kudde aardig isquote:
qu!quote:
stu! tijd niet gezienquote:
De kudde steekt liever een mes in je rug. Ik ben iets directer dan de kudde zeg maarquote:
Ik ben er ook niet meer zo vaakquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |