Mee eens.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:37 schreef ruud_fr het volgende:
ik denk niet dat Lucius iets toe kan voegen
Dus jij ziet Nurmela en Vreven ook graag voor de breedte komen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:37 schreef Soul_Survivor het volgende:
En wat zeikt iedereen over kolka, die word gewoon gehaald voor in de breedte. Als hij gehaald word, want voorlopig zijn het allemaal geruchten.
Nee, dat zijn geen breedte spelers.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij ziet Nurmela en Vreven ook graag voor de breedte komen?
Oneens.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:37 schreef ruud_fr het volgende:
ik denk niet dat Lucius iets toe kan voegen
Dat zeg ik dus. Beter dan Paauwe, Bosschaart en in mindere mate Collen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En waarom zou je een speler halen voor de breedte? Aardig wanbeleid. Een speler moet je altijd halen als vervanging van je huidige spelers imo.
Idd, Lucius kan ook best schoppen uitdelen en hard werken.quote:
Dirruk blijftquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:40 schreef Luni het volgende:
# 1-6-2006
Liverpool heeft 14 miljoen euro over om Charlton-aanvaller Darren Bent naar
Anfield Road te krijgen. (The Sun)
Nu moet je mijn spinsels niet voor transfergeruchten aan gaan nemen hequote:Op donderdag 1 juni 2006 12:48 schreef Pritt het volgende:
Nurmela Vreven Lucius en Kolka ga je geen kampioen mee worden.
Ziet er somber uit voor 010, alhoewel Tomasson wel erg goed zou uitkomen.
Dan is er nog enige hoop.
Het is maar goed dat deze mensen het niet voor het zeggen hebben bij Feyenoord.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij ziet Nurmela en Vreven ook graag voor de breedte komen?
Inderdaad, snap niet hoe men negatief tegenover Lucius kan staan... Er moeten aardig wat spelers vervangen worden en wat mij betreft is Lucius wel 'vervanger-waardig'quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus. Beter dan Paauwe, Bosschaart en in mindere mate Collen.
'Het ziet er somber uit voor Feyenoord.' Ik hoor het ineens wel heel vaak.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:01 schreef twi het volgende:
Hetze?
De Guzman, Greene, Hofs, Bahía? Vlaar en Castelen in mindere mate.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:03 schreef Mach3 het volgende:
Ben eerder benieuwd wat Koeman zonder zijn sterspeler gaat presteren. Het aankoop beleid is zowiezo al dramatisch bij feyenoord. Ok een Kuyt en een kalou maar wat zat er eigenlijk nog meer voor leuk spul in het oude elftal ?
Ach het duurt nog bijna 3 maanden voordat de competitie begint en nu zit iederen al te kankeren dat we zo geen kampioen worden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Het ziet er somber uit voor Feyenoord.' Ik hoor het ineens wel heel vaak.
Als Dudek terug komt heeft hij alleen maar te verliezen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:19 schreef Cart_man het volgende:
De Cuelaer gaat wedstrijden winnen voor ons. Dudek en Tomasson komen misschien terug. Niks aan het handje. Stelletje negatieve hysterische zeikerds ook altijd.
als je zo gaat beredeneren hoeft geen enkele oud speler terug te komen, dus ook Gio en Tomasson nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als Dudek terug komt heeft hij alleen maar te verliezen.
Denk het niet. Als hij weer op reguliere basis speelt, wint hij ook zijn plek in de Poolse selectie weer terug.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als Dudek terug komt heeft hij alleen maar te verliezen.
Hij stond alleen maar in de basis van CL die hij ook nog won ook.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:56 schreef DenniZZ het volgende:
Ook een beetje onterecht want zo'n goede speler is v. Bronckhorst ook niet natuurlijk.
Er wordt idd wel heel negatief gedaan, met name door supporters van de andere clubs. Maar ja, dat is elk seizoen zo, hoort er bij.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:19 schreef Cart_man het volgende:
De Cuelaer gaat wedstrijden winnen voor ons. Dudek en Tomasson komen misschien terug. Niks aan het handje. Stelletje negatieve hysterische zeikerds ook altijd.
Euh ja hij stond in de basis ja...quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij stond alleen maar in de basis van CL die hij ook nog won ook.
Ik doel juist op onze eigen supporters niet op die van de tegenstanders. Wat die zeggen kan me echt geen flikker schelen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:01 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Er wordt idd wel heel negatief gedaan, met name door supporters van de andere clubs. Maar ja, dat is elk seizoen zo, hoort er bij.
Met het geld dat we voor de vertrokken spelers vangen en een beetje slim handelen plus geluk valt er echt een heel goed team neer te zetten.
Ik kijk het nog even aan.
Laat hem gewoon Back spelen daar is hij het bestequote:Op donderdag 1 juni 2006 15:07 schreef Staanplaats het volgende:
Gio is van Harte welkom! Geweldige voetballer. Hoeft bij ons natuurlijk ook geen back te spelen. Gewoon mid-mid!
wat een gelulquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:35 schreef Gollemrulez het volgende:
Het was al een beperkt team, zonder zijn beste spelers wordt dat er natuurlijk niet beter op.
Moeten nou telkens weer Greene, Bahia, De Guzman worden genoemd tegenover 'jullie' Paauwe en Bosschaartquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:47 schreef Gollemrulez het volgende:
Ok dan was het geen beperkt team...Hofs is idd een topper, net als Paauwe en Bosschaart trouwens.
Ja. Als ie nou nog wat minder domme kaarten gaat pakken en zn mannetje niet laat lopen, komt t wel goed.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Vind je Hofs wel een goede speler dan?
Jullie?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja. Als ie nou nog wat minder domme kaarten gaat pakken en zn mannetje niet laat lopen, komt t wel goed.
Van t niveau Cocu/Kuyt zijn er te weinig in NL. Jullie hadden er zelfs geen een voor de winterstop.
edit: en ja, in Jong Oranje was ie kut
Hofs is een goede speler ja. Kwam sterk terug na een lange blessure. Overigens is het natuurlijk onzin om te stellen dat een team zo sterk is als de slechtste speler.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Het team is vaak natuurlijk wel zo sterk als z'n slechtste spelers.. Vind je Hofs wel een goede speler dan? Daarnaast is er een verschil tussen goede spelers en topspelers die een elftal omhoog helpen (de Cocu's, Kuijt's ed). Ekramy lijkt me idd ook wel een goeie, al weet je niet hoe hij het in een heel seizoen gaat doen.
Nee sorry... Niet iedereen die iets kritisch over Feyenoord zegt is automatisch een Ajax'er.quote:
Dat was niet mijn gedachtegang. Meeste Feyenoorders lopen ook flink te kankeren. En PSV'ers natuurlijk. Hoi cultheld en Diegoquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:14 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nee sorry... Niet iedereen die iets kritisch over Feyenoord zegt is automatisch een Ajax'er.
Kloptquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Overigens is het natuurlijk onzin om te stellen dat een team zo sterk is als de slechtste speler. :
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:35 schreef Gollemrulez het volgende:
Zo goed is 'Gio' ook weer niet hoor.
quote:
Alsof PSV, AZ, en Ajax een team met alleen maar 'meer dan goede' spelers hebben.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:20 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik bekijk het ook van de optiek dat Feyenoord er echt naar moet streven een topteam te hebben. Dus meer dan goed of niet slecht wil je echt iets opbouwen en neerzetten. Maar ik zal me weer terugtrekken uit dit topic zodat jullie weer rustig onderling bezig kunnen zijn. Ik zeg trouwens niet dat ik een nieuw punt aanhaal. Dat gebeurt uberhaupt zelden op fora, bijna alles is herkauwsel van andere mensen.
tja, Rijkaard, Van Basten, Wenger, etc. nietquote:
als je op dat niveau mee kan, kan je in onze mickey mouse competitie een team zeker beter maken.quote:ik zeg niet dat hij matig is, maar ook zeker niet de jongen waardoor alles beter gaat lopen...
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:35 schreef Gollemrulez het volgende:
Het was al een beperkt team
quote:Reading FC-Feyenoord, Legioen on Tour
[ Feyenoord Supportersvereniging ]
Zoals al eerder aangegeven wil de Feyenoord Supportersvereniging een busreis, bij genoeg animo, organiseren naar de wedstrijd Reading FC – Feyenoord in Engeland, deze wordt gespeeld op zaterdag 12 augustus a.s.
Inmiddels hebben 70 supporters aangegeven interesse te hebben in deze reis en dan het liefst per Royal Class-bus willen reizen, dit wil zeggen met dit aantal supporters zullen er 2 bussen gaan rijden.
De kosten van deze reis zullen zijn: leden FSV ¤ 120, niet leden ¤ 150, prijs is incl. vervoer Royal Class-bus en toegangskaart Stadion.
Hebt u dus nog interesse om met deze busreis mee te gaan, er is nog plaats voor ongeveer 10 personen. Stuur dan een e-mail naar info@FeyenoordNet.nl met vermelding Reading.
Eind volgende week zullen wij dan, per mail, de supporters benaderen die zich hebben aangemeld en daarin vragen om zich officieel per boekingsformulier aan te melden.
Tijden en route (onder voorbehoud): opstapplaats de Kuip om 03.00 uur, reiden via de kanaaltunnel (Calais-Dover) naar het plaatsje Reading in Engeland. Door het vroege vertrek zal de aankomst in Reading zijn, omstreeks 10.00 uur. Hierdoor kunt u voor de wedstrijd het plaatsje Reading nog even bezichtigen.
Na de wedstrijd zal de bus direct vertrekken en zal de aankomsttijd zijn, bij de Kuip, omstreeks 01.30uur.
Jullie, Ajax?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:33 schreef daaaaan het volgende:
[..]ja met een beperkt team doe je tot het einde van het seizoen om de titel, speel je na AZ het beste voetbal en versla je ajax 2 keer (ok dat kan nog met een beperkt team) PSV 1 keer en AZ 1 keer.
Hoe beperkt is Ajax dan wel nietZonder die KJ waren jullie 8e geworden man.
Afgelopen jaar waren we ook zeer beperkt, toch wonnen we de playoffs omdat Feyenoord heel zwak was.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:33 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hoe beperkt is Ajax dan wel nietZonder die KJ waren jullie 8e geworden man.
8 augustus 19.00 uurquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef daaaaan het volgende:
Wanneer is Feyenoord - Chelsea en vanaf wanneer zijn er kaarten beschikbaar, weet iemand dat al?
Mag best hoor, dit forum is toch om te discuseren en voor zover ik lees ga jij een normale discussie aan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:59 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Jullie, Ajax?
maar ok ik zal jullie hier niet meer storen...
Yup, spelers vermoeid, smalle selectie. Stomme fout geweest om wat mensen weg te doen in de winterstop.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Afgelopen jaar waren we ook zeer beperkt, toch wonnen we de playoffs omdat Feyenoord heel zwak was.
Was hem alweer bijna vergeten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:48 schreef Nellid het volgende:
Vooral Ghaly vond ik jammer...
De Guzman speelde met Ghaly in het elftal stukken beter volgens mij. Hij mocht dan wel wat vreemde acties maken maar verder vond ik m toch wel wat hebben.
Voor mijn gevoel is Tomasson eerder weggegaan dan Dudek, weet iemand die data?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:45 schreef Tomasso het volgende:
Bij Gio en Tomasson heb je dat minder, ook omdat ze niet op zo'n hele belangrijke plek staan. Daarnaast zijn de (kleine) gebreken van Tomasson bij de meeste nog wel bekend, bij Dudek is het alweer wat langer geleden.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is Tomasson eerder weggegaan dan Dudek, weet iemand die data?
Maar qua persoon was het niks, dus dan is het geen verlies.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:17 schreef daaaaan het volgende:
Het grootste verlies (qua speler) is Goor geweest.
Eerste keer dat ie iets goeds laat zien dit EK. Nette goal wel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
nicky hofs \o/
En z'n goal gelijk weer om zeep geholpen met die dramatische handsbal...quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ie iets goeds laat zien dit EK. Nette goal wel.
Speelt hij eens g oed weet hij het nog te verklotenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
En z'n goal gelijk weer om zeep geholpen met die dramatische handsbal...
Gelukkig zette Vermeer z'n verdediging goed neerquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
En z'n goal gelijk weer om zeep geholpen met die dramatische handsbal...
True, maar ben te lui om naar dat andere topic te gaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:17 schreef H.Flick het volgende:
-foute topic-
Oh, zo bedoelde ik het helemaal niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
True, maar ben te lui om naar dat andere topic te gaan
Ah, okquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Oh, zo bedoelde ik het helemaal niet.
Ik had een hele reactie over Jong Oranje geplaatst, maar toen zag ik dat in het Feyenoord topic zat en heb ik het weggehaald. Was geen reactie op jouw post.
quote:Kalou zal eerst verhuurd worden
01 juni 2006, 19:42
Door: Klaas Jan van der Veen
Chelsea zal niet direct gebruik maken van Salomon Kalou. De aanvaller tekende deze week een contract in Londen, maar heeft nog geen toestemming om in Engeland te spelen. Enkele clubs zouden interesse hebben om hem te huren.
In het gunstigste geval zou Kalou een half jaar moeten wachten op zijn debuut voor Chelsea. Volgens zaakwaarnemer Jan de Visser zouden Sevilla en Valencia de voornaamste kandidaten zijn, maar ook Paris Saint Germain zou geïnteresseerd zijn. De Visser sluit zelfs Feyenoord niet uit. “Maar weer voor Feyenoord spelen ligt wel erg gevoelig”, zo liet de zaakwaarnemer daarbij echter weten in de Volkskrant.
De Engelse voetbalbond gaat nu bekijken of de Ivoriaan in aanmerking komt om in Engeland te spelen. Volgens de regels moeten spelers buiten Europa 75% van de interlands hebben gespeeld, maar bij uitzonderlijke talenten worden daar regelmatig uitzonderingen voor gemaakt. Een speciale commissie zal bekijken of Kalou in die categorie thuishoort. Over een maand zal daarover een beslissing worden genomen.
Denk het niet. Ook bij NAC was het niet zo heel veel soeps.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:35 schreef heiden6 het volgende:
Kalou mag naar Spanje ofzo, dat is beter voor iedereen.
Als Tomasson terugkomt zou dat wel geweldig zijn, een zekerheidje in de aanval, een harde werker en iemand met ervaring. Ik acht de kans niet eens zo klein gezien zijn slechte ervaringen het afgelopen jaar.
En het is te hopen dat Elmander niet een soort Fred of Larsson gaat worden.
Hij bedoelt een speler die Feyenoord laat gaan en later een succesverhaal wordt...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:47 schreef daaaaan het volgende:
Een Fred? Je bedoelt die Brazilliaan? Die had Feyenoord graag willen hebben hoor.
Logisch, want dan heeft die stage ook totaal geen nut meerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:52 schreef daaaaan het volgende:
hij wou alleen op voorwaarde dat ie dan meteen een contract kreeg, maar dat wou Feyenoord niet (topscouting hebben we ook!).
Zeiden Tim Howard en Ricardo Oliveira dat ook, of werden die meteen weggestuurd?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:52 schreef daaaaan het volgende:
Hij is nooit echt van ons geweest (een groot deel van de transferrechten ja) maar Feyenoord wou hem toen op stage hebben, hij wou alleen op voorwaarde dat ie dan meteen een contract kreeg, maar dat wou Feyenoord niet (topscouting hebben we ook!). Later wou Feyenoord hem dat wel geven maar toen was ie al zo goed dat ie niet meer naar ons toe wou.
Maar ik snap wat ie bedoelt, ik vond Fred alleen een raar voorbeeld
Hij was in zijn eerste jaar gewoon een van de betere keepers van de PS hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:26 schreef twi het volgende:
Tim Howard is verder natuurlijk niet zo'n bijzondere keeper. Werd alleen gehaald door Manchester omdat 't een Amerikaan is, da's het aanboren van een nieuwe markt.
Dit verhaal klopt niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:52 schreef daaaaan het volgende:
Hij is nooit echt van ons geweest (een groot deel van de transferrechten ja) maar Feyenoord wou hem toen op stage hebben, hij wou alleen op voorwaarde dat ie dan meteen een contract kreeg, maar dat wou Feyenoord niet (topscouting hebben we ook!). Later wou Feyenoord hem dat wel geven maar toen was ie al zo goed dat ie niet meer naar ons toe wou.
Maar ik snap wat ie bedoelt, ik vond Fred alleen een raar voorbeeld
Creepy.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:33 schreef yvette1982 het volgende:
Ik snap niet wat Feyenoord met Lucius moet. Feyenoord heeft eindelijk een goede rechtback met Greene. Helaas speelt hij niet op die positie maar dat heeft er meer mee te maken dat we een matige trainer hebben. Dus hopelijk leert Koemen nu eens wat en stelt hij Greene weer op als back.
Ik geloof toch echt dat ie een hele tijd terug zelf wel naar Feyenoord wou. Weet het niet voor 100 % zeker.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:36 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dit verhaal klopt niet.
Feyenoord had de transferrechten van Fred. Feyenoord wilde hem dan ook graag naar Rotterdam halen, echter wilde Fred niet naar Feyenoord. Daarom hebben ze hem maar verkocht voor een paar ton en Magrao. Plus 10% bij een transfer. En een jaar later werd Fred ongeveer voor 12 of 13 aan Lyon verkocht.
Ja, dat is er juist zo eng aanquote:
Irritant gemonteerd filmpje.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:20 schreef daaaaan het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3387369369035391091&q=kuyt
Is er al lang.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:53 schreef Sloggi het volgende:
Wanneer wordt het nieuwe shirt gepresenteerd? Of heb ik iets gemist..?
Nu zie ik 'm. Op 247shop.nl stond nog nietsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zal wel op feyenoord.nl staan. Blauw uitshirt iig.
De verlosserquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:14 schreef JeroenV het volgende:
GvA: 'Feyenoord onderhandelt komend weekend met AZ over Huysegems'
Nu Salomon Kalou vertrekt lijkt voor Feyenoord de weg vrij om Stijn Huysegems aan te trekken voor de linkerflank. Volgens de Gazet van Antwerpen zal Feyenoord dit weekend met AZ onderhandelen over een transfer van de Belg. De aanvaller zou AZ inmiddels hebben laten weten niet in te gaan op het aanbod voor contractverlenging. Om nog een transfersom te kunnen vangen moet de club uit Alkmaar hem daarom deze zomer wel verkopen.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:14 schreef JeroenV het volgende:
GvA: 'Feyenoord onderhandelt komend weekend met AZ over Huysegems'
Nu Salomon Kalou vertrekt lijkt voor Feyenoord de weg vrij om Stijn Huysegems aan te trekken voor de linkerflank. Volgens de Gazet van Antwerpen zal Feyenoord dit weekend met AZ onderhandelen over een transfer van de Belg. De aanvaller zou AZ inmiddels hebben laten weten niet in te gaan op het aanbod voor contractverlenging. Om nog een transfersom te kunnen vangen moet de club uit Alkmaar hem daarom deze zomer wel verkopen.
goede speler voor Feyenoord, net geen echte topspitsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie willen jullie nou eigenlijk wel die haalbaar is? Nkufo?
JDTquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie willen jullie nou eigenlijk wel die haalbaar is? Nkufo?
zo dus:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zal wel op feyenoord.nl staan. Blauw uitshirt iig.
Inderdaad, het is maar Dirkie's salaris x2,5quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tomasson is heel goed haalbaar, wat lul je?
Opdam en Huysegems zijn geen slechte voetballers, maar inderdaad niet de toppers waar jij op hoopt. Kolkka al helemaal niet. Tomasson terug is gewoon een utopie. Als je hem zo veel meer gaat betalen dan de rest van de selectie worden de salarisverschillen veel te groot, met als gevolg ontevreden spelers en een zeer kleine financiële speelruimte.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:52 schreef daaaaan het volgende:
Nou en? Genoeg overbodige spelers weggedaan om de salarissen omhoog te gooien.
Als je nog ergens wilt komen moet je investeren, dit verdien je later wel weer terug.
Jij bent er zo eentje die tevreden is wanneer Huysegems, Opdam en Kolkka uit de helikopter stappen?
Davids begint al een dagje ouder te worden, die wil wel eens gaan afbouwen. Plus hij wil in beeld blijven bij Oranje, en hij verdeent zeker niet twee keer zoveel als Tomassonquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:01 schreef daaaaan het volgende:
Als Tomasson al een utopie is, dan kunnen we net zo goed meteen zeggen dat we voor de 5e plek spelen. Als Davids bij Ajax terugkeert heb je dat salaris-probleem toch ook niet? Die verdient 2 keer zoveel nu als Tomasson in Duitsland hoor.
Kijk eens met wat voor soort spelers ze bij de concurrentie bezig zijn...
Ik hoop niet dat ze bij het Feyenoord-bestuur net zo denken als jou, 0 % ambitie.
Dat lijkt me wel de vijver waar Feyenoord uit moet vissen. De goede spelers bij de subtop weghalen en dat dan aanvullen met een paar gerichte aankopen uit het buitenland, oud-spelers die graag terug willen komen (Gio) en eigen jeugd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Opdam en Huysegems zijn geen slechte voetballers, maar inderdaad niet de toppers waar jij op hoopt. Kolkka al helemaal niet.
Nee, maar ik noem een willekeurige club die ook naar voren speelt, en waar geen Trappatoni-type aan het roer staat. Als ik Tomasson's statistieken bekijk hoeft hij zich ook geen zorgen te maken om speelminuten. Hij heeft weinig reden om een stap terug te doen als ik het zo bekijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:08 schreef daaaaan het volgende:
Maar is er dan sprake van intresse bij HSV voor hem?
En die plek in het elftal raakt ie wel kwijt als ie niet speelt hoor.
Klassen beter dan al die prutsers die opgenoemd worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:08 schreef Erasmusch het volgende:
Zo goed was JDT ook weer niet.
Ik heb het over geld. Als jij 2000 per maand verdient bij bedrijf A, en je krijgt een baan aangeboden bij bedrijf B voor 1600 per maand ga jij toch ook niet naar bedrijf B?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:14 schreef daaaaan het volgende:Stuttgart > Feyenoord een stap terug? Zijn 9e in Duitsland, spelen niet eens UEFA Cup!
He we zijn geen Roda JC ofzo hoor
He pssst. Ik weet dat het wennen is, maar we zijn komende zomer een keer geen schooiers (zeker nu Kuijt waarschijnlijk vertrekt)quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:09 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel de vijver waar Feyenoord uit moet vissen. De goede spelers bij de subtop weghalen en dat dan aanvullen met een paar gerichte aankopen uit het buitenland, oud-spelers die graag terug willen komen (Gio) en eigen jeugd.
Op die manier heeft Feyenoord ook Kuijt gekocht natuurlijk. En dat is een gigantisch succes geweest.
Je kunt niet verwachten dat een Nederlandse club opeens allerlei buitenlandse toppers binnen kan halen.
Van de Bundesliga naar de Eredivisie is wel een gigantisch stap terug hoor. De top van Nederland zou goed mee kunnen in de Bundesliga, maar het algehele niveau ligt er wel stukken hoger.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:14 schreef daaaaan het volgende:Stuttgart > Feyenoord een stap terug? Zijn 9e in Duitsland, spelen niet eens UEFA Cup!
He we zijn geen Roda JC ofzo hoor
Als ik bij bedrijf B het hoogtepunt van m'n carierre heb meegemaakt, het bij bedrijf A totaal niet naar m'n zin heb en bedrijf B wil me dolgraag terug en ik weet zeker dat ik het naar m'n zin heb daar, zou ik er wel over denken ja. Mits er geen bedrijf C komt dat nog beter is.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:15 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik heb het over geld. Als jij 2000 per maand verdient bij bedrijf A, en je krijgt een baan aangeboden bij bedrijf B voor 1600 per maand ga jij toch ook niet naar bedrijf B?
Feyenoord zou gewoon 5e of 6e eindigen in de Bundesliga, schat ik zo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:16 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Van de Bundesliga naar de Eredivisie is wel een gigantisch stap terug hoor. De top van Nederland zou goed mee kunnen in de Bundesliga, maar het algehele niveau ligt er wel stukken hoger.
Enig idee om welke spelers het hier gaat?quote:
Ja dubbele of zoquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:18 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Als ik bij bedrijf B het hoogtepunt van m'n carierre heb meegemaakt, het bij bedrijf A totaal niet naar m'n zin heb en bedrijf B wil me dolgraag terug en ik weet zeker dat ik het naar m'n zin heb daar, zou ik er wel over denken ja. Mits er geen bedrijf C komt dat nog beter is.
Ik ben trouwens benieuwd of Stuttgart wel zoveel meer betaald dan Feyenoord... Iemand die dit weet?
quote:
quote:Feyenoord gaat proberen om Stein Huysegems binnen te halen. Volgens Het Gazet van Antwerpen openen de Rotterdammers komend weekend de onderhandelingen met AZ.
Huysegems moet bij Feyenoord waarschijnlijk de opvolger worden van Salomon Kalou. De Ivoriaanse spits tekende afgelopen week een contract bij het Engelse Chelsea.
Huysegems heeft zijn club AZ inmiddels laten weten, dat hij niet ingaat op de contractaanbieding die hem onlangs gedaan werd. De Belgische international, die eerder speelde voor Lierse SK, moet komende zomer verkocht worden, willen de Alkmaarders nog geld voor hem vangen.
Je weet niet eens wat Feijenoord te besteden heeft op de transfermarkt, dus hoe kan je zoiets nou zeggen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:16 schreef daaaaan het volgende:
[..]
He pssst. Ik weet dat het wennen is, maar we zijn komende zomer een keer geen schooiers (zeker nu Kuijt waarschijnlijk vertrekt)
Tuurlijk niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:34 schreef daaaaan het volgende:
Als er na de verkoop van Kuijt en Kalou en andere spelers nóg geen geld is, staat Feyenoord écht op het randje van een faillisement.
Feyenoord heeft gewoon niet zoveel te besteden, en al die spelers die nu verkocht zijn zijn zeker toen voor meer gekocht dus daar draai je ook weer verlies op. Als kuijt verkocht word hebben jullie wel iets te besteden maar nog steeds geen bergen. En als Thommasson komt zal hem dat nog vies tegenvallen denk ik hij zal heel veel in moeten leveren en ik denk niet dat hij het type is die zoiets doet. Maar als hij komt dan is het alleen maar goed voor Feyenoord natuurlijkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:25 schreef Cart_man het volgende:
Je weet niet eens wat Feijenoord te besteden heeft op de transfermarkt, dus hoe kan je zoiets nou zeggen?
Haha ja, Kalou heeft ons 13 miljoen gekostquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
Feyenoord heeft gewoon niet zoveel te besteden, en al die spelers die nu verkocht zijn zijn zeker toen voor meer gekocht dus daar draai je ook weer verlies op. Als kuijt verkocht word hebben jullie wel iets te besteden maar nog steeds geen bergen. En als Thommasson komt zal hem dat nog vies tegenvallen denk ik hij zal heel veel in moeten leveren en ik denk niet dat hij het type is die zoiets doet. Maar als hij komt dan is het alleen maar goed voor Feyenoord natuurlijk![]()
Wie zijn die 'toppers' dan, dat is de belangerijke vraag... 'Leuke' spelers hebben en kopen we al genoeg.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:44 schreef Cart_man het volgende:
Is allemaal speculeren over wat Feijenoord te besteden heeft. Daarom moeten ze eens duidelijk gaan maken jegens de achterban wat ze nu allemaal aan het doen zijn.
Ze hebben in ieder geval hard gesaneerd gedurende de winterstop. We zijn van een selectie vna 50 man naar 37 gegaan. Weet dat er van deze 37 nog acht gehuurde spelers wegmogen. Doel is om een selectie van 25 man te krijgen.
Feijenoord zal een team proberen neer te zetten bestaande uit ervaren krachten, jeugd en enkele toppers. Ik zou weinig waarde hechten aan de berichten die je om de oren vliegen. Ze handelen voornamelijk in stilte, dus we zullen pas wat horen wanneer het op de site staat....
Nee ik heb het over de rest van die kneuzen die voor bedragen van 1.5 tot 3 miljoen zijn gekocht en die waardeloos blekenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:47 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Haha ja, Kalou heeft ons 13 miljoen gekostEn na de verkoop van Kuijt houden we 'een beetje' over van die 16 miljoen
Castelen was ook 7 miljoen toen we hem kochten, dus daar maken we ook al verlies op als ie voor 6 miljoen vertrekt
Die zijn vrijwel allemaal opgerot. Wat overblijft zijn gewoon een aantal goede spelers, en zullen we in ieder geval met winst verkopen.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:50 schreef stefmans het volgende:
[..]
Nee ik heb het over de rest van die kneuzen die voor bedragen van 1.5 tot 3 miljoen zijn gekocht en die waardeloos bleken![]()
Maakt niet uit wie Feijenoord haalt. Is toch nooit goed voor de supporters.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:48 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Wie zijn die 'toppers' dan, dat is de belangerijke vraag... 'Leuke' spelers hebben en kopen we al genoeg.
Ja, dat is juist het probleem die moesten weg dus wat je er toen aan hebt uitgegeven krijg je nu niet meer trug veel minder zelfs dus daar leid je allemaal verlies opquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:51 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Die zijn vrijwel allemaal opgerot. Wat overblijft zullen we in ieder geval niet met verlies verkopen.
Klopt, maar nu verkoop je dus een aantal spelers met grote winst en kun je wél uit gaan geven.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:52 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja, dat is juist het probleem die moesten weg dus wat je er toen aan hebt uitgegeven krijg je nu niet meer trug veel minder zelfs dus daar leid je allemaal verlies op
ik denk dat jij het iets te positief bekijkt maar dat is je goed rechtquote:Op vrijdag 2 juni 2006 22:55 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Klopt, maar nu verkoop je dus een aantal spelers met grote winst en kun je wél uit gaan geven.
Haha ik positief? Dan ken je me nog niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:21 schreef stefmans het volgende:
[..]
ik denk dat jij het iets te positief bekijkt maar dat is je goed recht![]()
Er is een verschil tussen jongere goede voetballers halen met veel potentie of oude lullen halen die een looprekje nodig hebben.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:09 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel de vijver waar Feyenoord uit moet vissen. De goede spelers bij de subtop weghalen en dat dan aanvullen met een paar gerichte aankopen uit het buitenland, oud-spelers die graag terug willen komen (Gio) en eigen jeugd.
Op die manier heeft Feyenoord ook Kuijt gekocht natuurlijk. En dat is een gigantisch succes geweest.
Je kunt niet verwachten dat een Nederlandse club opeens allerlei buitenlandse toppers binnen kan halen.
'Afgerangeerde' spelers? Dat ze niet spelen hoeft niet te betekenen dat de club waar ze spelen ze niet wil.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:16 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En Cart_man, ik ben echt niet zo'n type die het nooit goed vindt hoor, in tegendeel. Maar om nou afgerangeerde spelers te gaan halen van je concurrent die bijna allemaal een kunstgebit krijgen gaat mij te ver. Net als een Fin die 1 keertje tegen ons heeft gescoord.
Je vergist je. Hij wilde absoluut niet naar Feyenoord.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:44 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ik geloof toch echt dat ie een hele tijd terug zelf wel naar Feyenoord wou. Weet het niet voor 100 % zeker.
Je bent helemaal Portillo vergetenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:23 schreef Knoekie het volgende:
...
Hmm als ik het bij B veel beter naar mijn zin zou hebben zou ik dat zeker wel doen. Geld is ook niet alles. Grootste gedeelte van je leven moet je werken, dan maar liever leuk werkquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:15 schreef Sloggi het volgende:
Ik heb het over geld. Als jij 2000 per maand verdient bij bedrijf A, en je krijgt een baan aangeboden bij bedrijf B voor 1600 per maand ga jij toch ook niet naar bedrijf B?
Komen praten en komen is natuurlijk heel verschillendquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:31 schreef rotskibo het volgende:
Hoe komt iedereen erbij dat Tomasson zou komen dan, ik heb dat werkelijk nog nergens gelezen behalve hier.
(Of komt het van feyenoord netwerk)
Voor voetballers is het anders. Die moeten zich in 15 jaar binnen voetballen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:06 schreef snabbi het volgende:
[..]
Hmm als ik het bij B veel beter naar mijn zin zou hebben zou ik dat zeker wel doen. Geld is ook niet alles. Grootste gedeelte van je leven moet je werken, dan maar liever leuk werk
Wel een beetje onzin dit want met de bedragen die nu gegeven worden voor een beetje goede voetballer ben je met een jaar of 2/3/4 binnen natuurlijk (financieel onafhankelijk, nooit meer hoeven werken en je kinderen ook niet). Dus dan zou je daarna weer voor je "plezier" kunnen gaan voetballen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 16:20 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Voor voetballers is het anders. Die moeten zich in 15 jaar binnen voetballen.
Mwoah als je 1 miljoen per jaar verdient, dan ben je in 2/3/4 jaar echt niet binnen hoor. Ja, je kunt wel de rest van je leven goed eten als je geen 2 grote villa's koopt, maar echt superluxe leven daarvoor moet je toch echt wel 10 jaar in de Italiaanse, Duitse, Spaanse of Engelse competitie spelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:28 schreef Nellid het volgende:
[..]
Wel een beetje onzin dit want met de bedragen die nu gegeven worden voor een beetje goede voetballer ben je met een jaar of 2/3/4 binnen natuurlijk (financieel onafhankelijk, nooit meer hoeven werken en je kinderen ook niet). Dus dan zou je daarna weer voor je "plezier" kunnen gaan voetballen.
Ik hoop niet dat dit allemaal onzin is, 3 of 4 van die spelers moeten komen!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:23 schreef Knoekie het volgende:
Deze spelers stonden op het punt om te tekenen volgens de media:
Zal het onzinlijstje nog groter worden?
Stefanovic
Musampa
Tekke
Aurelio
Dingsdag
Kruys
Mendes da Silva
Stromstad
Berbatov
Tiendalli
Lucius
Opdam
Braafheid
Daerden
Farnerud
Broer van Farnerud
Tomasson
Diba
Pranjic
Huysegems
Wurtz
De Cler
Kolkka
Beasley
Landzaat
Westerveld
Dudek
Kromkamp
Baretto
Hasselbaink
Van Bronckhorst
Boateng
Dudek
Galasek
Janssen
Schaars
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:44 schreef daaaaan het volgende:
Ik hoop niet dat dit allemaal onzin is, 3 of 4 van die spelers moeten komen!
Als ik Feyenoord was zou ik voorquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wie MOETEN er komen van deze lijst dan?
Als we hoger dan de 4e plek willen eindigen :quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:46 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wie MOETEN er komen van deze lijst dan?
Omdat Ajax sterker zal zijn, PSV elk seizoen om de bovenste 2 plekken meespeelt, en AZ redelijk goed bezig is, terwijl ik onszelf eerder zwakker zie worden dan sterker.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:00 schreef Cart_man het volgende:
Hahaha, waarom ga je er nu al vanuit dat we niet hoger dan vierde eindigen. Te triest.![]()
Zonder Kalou? En met Paauwe en Bosschaart?quote:Zelfs met de selectie die er nu staat zullen we in eens kans hebben om kampioen te worden.
van Bronckhorst komt volgend jaar pas. Maar als deze spelers niet komen, wie dan wel? Of wou je zeggen dat wij zo'n geweldige scouting hebben die met allemaal onbekende superspelers aan gaat komen? De Visser werkt niet bij ons hoorquote:Van het lijstje mag komen:
- Aurelio
- Lucius
- Tomasson
- Huysegems
- Dudek
- Van Bronckhorst
- Boateng
- Schaars
Uiteindelijk komt er geen enkele hiervan, maar ja.![]()
Dat hoeft niet te betekenen dat je automatisch verliest. Als je zo gaat denken, ben je lekker bezig...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:05 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Omdat Ajax sterker zal zijn, PSV elk seizoen om de bovenste 2 plekken meespeelt, en AZ redelijk goed bezig is, terwijl ik onszelf eerder zwakker zie worden dan sterker.
Zonder Kalou helemaal, ja. En Paauwe en Bosschaart hebben dit hele seizoen toch gespeeld? Ging toch ook nagenoeg altijd goed?quote:Zonder Kalou? En met Paauwe en Bosschaart?![]()
Scouting is niet geweldig, betekent dat gelijk dat er alleen maar waardeloze spelers gehaald worden? You win some, you lose some. Ene keer pakt een speler goed uit, andere keer niet.quote:Maar als deze spelers niet komen, wie dan wel? Of wou je zeggen dat wij zo'n geweldige scouting hebben die met allemaal onbekende superspelers aan gaat komen? De Visser werkt niet bij ons hoor
Nee maar je moet wel realistisch blijven. Heerenveen gaat er toch ook niet vanuit dat ze meedoen om de titel? En zonder K2 zijn wij niet zoveel beter dan Heerenveen...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:11 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat hoeft niet te betekenen dat je automatisch verliest. Als je zo gaat denken, ben je lekker bezig...
Ja, behalve als het er echt om gingquote:Zonder Kalou helemaal, ja. En Paauwe en Bosschaart hebben dit hele seizoen toch gespeeld? Ging toch ook nagenoeg altijd goed?
Ga ik niet van uit, maar heb niet echt vertrouwen meer in de scouting bij onsquote:Scouting is niet geweldig, betekent dat gelijk dat er alleen maar waardeloze spelers gehaald worden? You win some, you lose some. Ene keer pakt een speler goed uit, andere keer niet.
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:28 schreef Tomasso het volgende:
Doe mij maar Kolka, Opdam, Geert den Ouden, Lurling, Leonardo 2 en we draaien weer mee in de top
Inderdaad, we moeten juist een goede linksback.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:20 schreef yvette1982 het volgende:
Van het lijstje van spelers die van mij mag komen:
De cler
Gio
Boateng
Dudek
Landzaat
Een nieuwe rechtsback hoeft niet, laat onze trainer Greene daar maar opstellen.
En als ie tegenvalt of geblesseerd raakt? Zie hem liever met invalbeurten knokken voor een basisplek het jaar daarop.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:54 schreef Radegast het volgende:
Ik zou gewoon Drenthe linksback zetten en laten staan.
Zonder backs spelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
En als ie tegenvalt of geblesseerd raakt? Zie hem liever met invalbeurten knokken voor een basisplek het jaar daarop.
Zulke spelers moet je een kans geven in het eerste. Hij wordt er echt niet beter van als hij af en toe 10 minuten kan opdraven. Kijk naar Lazovic...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
En als ie tegenvalt of geblesseerd raakt? Zie hem liever met invalbeurten knokken voor een basisplek het jaar daarop.
dan had je ook niet hoeven te vragen waarom hij er niet bijzit.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:28 schreef daaaaan het volgende:
Lekkere vergelijking, Urby en Braafheid hebben een basisplek bij hun club en zijn al veel verder.
Je geeft zelf het antwoord op je vraag.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:28 schreef daaaaan het volgende:
Lekkere vergelijking, Urby en Braafheid hebben een basisplek bij hun club en zijn al veel verder.
quote:Jan de Misser heeft zo zijn best gedaan om Kalou tot een transfer te bewegen en zo commissie op te strijken.
Als dank wil ik hem graag deze foto van
zijn echtgenote (de bovenste) aanbieden
Zoals?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 22:21 schreef Cart_man het volgende:
Zit niet te wachten op dikke Theo. Daar zullen vast betere spelers voor te krijgen zijn...
Ach, de Cler en Landzaat zou ik best willen, mits ze ook graag wllen komen natuurlijk. En voor rechts wist ik zo snel even niemand anders...quote:Op zondag 4 juni 2006 16:37 schreef Erasmusch het volgende:
Maar dan zonder iig Kromkamp, Landzaat en De Cler
Dus Castelen is verkocht?quote:Op maandag 5 juni 2006 08:48 schreef snabbi het volgende:
Hmm het klinkt wel aannemelijk. Jenner speelde een zeer goed seizoen en is eigenlijk niet te houden voor een club als NAC.
In Studio Voetbal werd juist gemeld dat Jenner waarschijnlijk naar AZ gaat. Juist over Huysegems werd gezegd dat die voor Utrecht waarschijnlijk niet haalbaar is, omdat een top drie club met hem bezig is.quote:Op maandag 5 juni 2006 00:27 schreef jorienvdherik het volgende:
Jack van Gelder en Hugo Borst weten in voetbal discussieprogramma Studio Voetbal te melden dat Feyenoord interesse heeft in Julian Jenner van Nac Breda. Foeke Booy (trainer van Fc Utrecht) gaf aan dat zijn club heel ver gegaan was om de speler binnen te halen, maar dat de aanvaller niet haalbaar voor Fc Utrecht is. Volgens Foeke Booy zal hij naar een club uit de top drie gaan.
quote:Op maandag 5 juni 2006 09:38 schreef mbn het volgende:
[..]
In Studio Voetbal werd juist gemeld dat Jenner waarschijnlijk naar AZ gaat. Juist over Huysegems werd gezegd dat die voor Utrecht waarschijnlijk niet haalbaar is, omdat een top drie club met hem bezig is.
Omdat het een overgewaarde prutsvoetballer is.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:52 schreef JeroenV het volgende:
Waarom zijn jullie zo ontevreden over Castelen? Als ik hem zo zag ballen soms op het WK dan is het toch een goede speler. Beter dan een Huysegems of Jenner.
hou toch is op met lucius. Het is zonde van het geld om daar een paar miljoen voor neer te leggen.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:54 schreef dedeur het volgende:
Dan zou ik Lucius op de back zetten eigenlijk.
Hij kan wel iets natuurlijk, misschien handig als je die komend seizoen nog hebt?quote:Op maandag 5 juni 2006 10:42 schreef FrankyMcG het volgende:
Hopelijk hebben Castelen zijn prestaties op het WK U21 er voor gezorgt dat ie nu echt weg kan!
Nee.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij kan wel iets natuurlijk, misschien handig als je die komend seizoen nog hebt?
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:56 schreef Suijk het volgende:
Ok.
Nog niet nee. Komt hopelijk in de loop van het seizoen wel over.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:36 schreef methodmich het volgende:
Schuift Jordi Buijs komend seizoen ook al door naar het eerste?
Bij ons zal hij die vrije rol niet krijgen. Daarom zal ie bij ons niet zo spelen. Zolang Kuyt eist dat alles op hem gespeeld wordt zal het een prutser blijven, want zoals tomasso aangeeft, zn voorzetten zuigen.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:22 schreef Erasmusch het volgende:
Als Castelen speelt zoals op dat EK, mag ie van mij best blijven. Graag zelfs. Maar zo heb ik m t afgelopen seizoen niet zien spelen. Bovendien kunnen we het geld goed gebruiken voor andere posities.
Het is eindelijk een keer andersom. Ik herinner me nog een leuke foto van een balende Bosschaart in de Arena tijdens de Play-offs.quote:
Bij de jeugd valt dat de laatste jaren wel mee...quote:Op maandag 5 juni 2006 22:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Het is eindelijk een keer andersom.
BIE-DEN!!!!!!!!!quote:NEC dreigt drie toppers te verliezen
5/6/2006 22:59
EXCLUSIEF - Bij NEC dreigen deze zomer drie topspelers te vertrekken. Edgar Barreto en Andrej Niedzielan mogen bij ieder goed bod vertrekken. Romano Denneboom wil zijn contract niet verlengen.
Barreto en Niedzielan zijn gefinancierd door sponsors. Ze hebben een doorlopend contract, maar staan in de belangstelling van andere clubs.
Ook Romano Denneboom heeft nog een contract. De 25-jarige aanvaller heeft echter nog een jaar te gaan in Nijmegen en kan over een jaar gratis vertrekken. Om die reden wil NEC wel meewerken aan een transfer.
Niet te hard, ik zie ze ervoor aan om op Denneboom te gaan bieden.quote:
Barreto heeft NEC ook 7 miljoen voor gevraagd tijdje geleden.quote:
Inderdaad. Neem aan dat Feyenoord nu wel een bod gaat wagen dan. Mag ik hopen iig...quote:
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:13 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Niet te hard, ik zie ze ervoor aan om op Denneboom te gaan bieden.
Wie heeft dit bericht geschreven?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:15 schreef jorienvdherik het volgende:
In het Algemeen Dagblad laat Feyenoord-directeur Chris Woerts weten dat er snel duidelijkheid komt of Stein Huysegems Salomon Kalou op gaat volgen. De Belgische international heeft er voor gekozen om zijn contract bij AZ niet te verlengen en liet onlangs al weten graag naar Rotterdam te vertrekken.
“We gaan het deze week weer oppakken en definitief beslissen of Huysegems inderdaad dé man is voor de plek van Kalou,” reageert Woerts. Salomon Kalou vertrok afgelopen week voor een nog onbekend bedrag naar Chelsea, waardoor de plek van linksbuiten nog niet ingevuld is.
Naast Feyenoord hebben ook FC Utrecht en FC Groningen belangstelling voor Huysegems. Maar wanneer de Rotterdammers besluiten voor de Belg te gaan, zal zij zeer waarschijnlijk de concurrentie aftroeven.
Hoezo wil je die gaan lynchen ofzoquote:
Vraag het me gewoon af, misschien is het weer zo'n vage site die dingen opblaast.quote:
voetbalprimeur.nlquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:45 schreef TC03 het volgende:
[..]
Vraag het me gewoon af, misschien is het weer zo'n vage site die dingen opblaast.
Zal zien wat ik kan doen.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:33 schreef MarkNMGN het volgende:
Misschien wel leuk om ook zoiets te maken in een volgend topic, met de Kuip
http://xs72.xs.to/pics/06112/vitessefokbanner.jpg
Iemand een beetje handig met photoshop?
Ken je m dan? Dat je 'm zo saai vind?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:16 schreef Erasmusch het volgende:
Hij is iig niet aangenomen als 'uithangbord'. Wat is die gast saaiBenieuwd of ie n beetje goed is in zijn werk.
Idd erg saai ja. Maar toch een goede ventquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:16 schreef Erasmusch het volgende:
Hij is iig niet aangenomen als 'uithangbord'. Wat is die gast saaiBenieuwd of ie n beetje goed is in zijn werk.
Hoezo heb je hem geintervieuwd?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:05 schreef jorienvdherik het volgende:
Hij is wel erg open, kon hem zo interviewen en gaf zo zn 06 nummer
Van wie komt dit interview dan?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 15:08 schreef jorienvdherik het volgende:
uit eindelijk niet, maar ga het denk ik aan begin van de competitie wel proberen, had vorig jaar alleen Mario Been en Huub Stevens geinterviewd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |