quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:28 schreef Tomasso het volgende:
Doe mij maar Kolka, Opdam, Geert den Ouden, Lurling, Leonardo 2 en we draaien weer mee in de top
Inderdaad, we moeten juist een goede linksback.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:20 schreef yvette1982 het volgende:
Van het lijstje van spelers die van mij mag komen:
De cler
Gio
Boateng
Dudek
Landzaat
Een nieuwe rechtsback hoeft niet, laat onze trainer Greene daar maar opstellen.
En als ie tegenvalt of geblesseerd raakt? Zie hem liever met invalbeurten knokken voor een basisplek het jaar daarop.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:54 schreef Radegast het volgende:
Ik zou gewoon Drenthe linksback zetten en laten staan.
Zonder backs spelen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
En als ie tegenvalt of geblesseerd raakt? Zie hem liever met invalbeurten knokken voor een basisplek het jaar daarop.
Zulke spelers moet je een kans geven in het eerste. Hij wordt er echt niet beter van als hij af en toe 10 minuten kan opdraven. Kijk naar Lazovic...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:04 schreef daaaaan het volgende:
[..]
En als ie tegenvalt of geblesseerd raakt? Zie hem liever met invalbeurten knokken voor een basisplek het jaar daarop.
dan had je ook niet hoeven te vragen waarom hij er niet bijzit.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:28 schreef daaaaan het volgende:
Lekkere vergelijking, Urby en Braafheid hebben een basisplek bij hun club en zijn al veel verder.
Je geeft zelf het antwoord op je vraag.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:28 schreef daaaaan het volgende:
Lekkere vergelijking, Urby en Braafheid hebben een basisplek bij hun club en zijn al veel verder.
quote:Jan de Misser heeft zo zijn best gedaan om Kalou tot een transfer te bewegen en zo commissie op te strijken.
Als dank wil ik hem graag deze foto van
zijn echtgenote (de bovenste) aanbieden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |