Mee eens.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:37 schreef ruud_fr het volgende:
ik denk niet dat Lucius iets toe kan voegen
Dus jij ziet Nurmela en Vreven ook graag voor de breedte komen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:37 schreef Soul_Survivor het volgende:
En wat zeikt iedereen over kolka, die word gewoon gehaald voor in de breedte. Als hij gehaald word, want voorlopig zijn het allemaal geruchten.
Nee, dat zijn geen breedte spelers.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij ziet Nurmela en Vreven ook graag voor de breedte komen?
Oneens.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:37 schreef ruud_fr het volgende:
ik denk niet dat Lucius iets toe kan voegen
Dat zeg ik dus. Beter dan Paauwe, Bosschaart en in mindere mate Collen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En waarom zou je een speler halen voor de breedte? Aardig wanbeleid. Een speler moet je altijd halen als vervanging van je huidige spelers imo.
Idd, Lucius kan ook best schoppen uitdelen en hard werken.quote:
Dirruk blijftquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:40 schreef Luni het volgende:
# 1-6-2006
Liverpool heeft 14 miljoen euro over om Charlton-aanvaller Darren Bent naar
Anfield Road te krijgen. (The Sun)
Nu moet je mijn spinsels niet voor transfergeruchten aan gaan nemen hequote:Op donderdag 1 juni 2006 12:48 schreef Pritt het volgende:
Nurmela Vreven Lucius en Kolka ga je geen kampioen mee worden.
Ziet er somber uit voor 010, alhoewel Tomasson wel erg goed zou uitkomen.
Dan is er nog enige hoop.
Het is maar goed dat deze mensen het niet voor het zeggen hebben bij Feyenoord.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij ziet Nurmela en Vreven ook graag voor de breedte komen?
Inderdaad, snap niet hoe men negatief tegenover Lucius kan staan... Er moeten aardig wat spelers vervangen worden en wat mij betreft is Lucius wel 'vervanger-waardig'quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus. Beter dan Paauwe, Bosschaart en in mindere mate Collen.
'Het ziet er somber uit voor Feyenoord.' Ik hoor het ineens wel heel vaak.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:01 schreef twi het volgende:
Hetze?
De Guzman, Greene, Hofs, Bahía? Vlaar en Castelen in mindere mate.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:03 schreef Mach3 het volgende:
Ben eerder benieuwd wat Koeman zonder zijn sterspeler gaat presteren. Het aankoop beleid is zowiezo al dramatisch bij feyenoord. Ok een Kuyt en een kalou maar wat zat er eigenlijk nog meer voor leuk spul in het oude elftal ?
Ach het duurt nog bijna 3 maanden voordat de competitie begint en nu zit iederen al te kankeren dat we zo geen kampioen worden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Het ziet er somber uit voor Feyenoord.' Ik hoor het ineens wel heel vaak.
Als Dudek terug komt heeft hij alleen maar te verliezen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:19 schreef Cart_man het volgende:
De Cuelaer gaat wedstrijden winnen voor ons. Dudek en Tomasson komen misschien terug. Niks aan het handje. Stelletje negatieve hysterische zeikerds ook altijd.
als je zo gaat beredeneren hoeft geen enkele oud speler terug te komen, dus ook Gio en Tomasson nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als Dudek terug komt heeft hij alleen maar te verliezen.
Denk het niet. Als hij weer op reguliere basis speelt, wint hij ook zijn plek in de Poolse selectie weer terug.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als Dudek terug komt heeft hij alleen maar te verliezen.
Hij stond alleen maar in de basis van CL die hij ook nog won ook.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:56 schreef DenniZZ het volgende:
Ook een beetje onterecht want zo'n goede speler is v. Bronckhorst ook niet natuurlijk.
Er wordt idd wel heel negatief gedaan, met name door supporters van de andere clubs. Maar ja, dat is elk seizoen zo, hoort er bij.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:19 schreef Cart_man het volgende:
De Cuelaer gaat wedstrijden winnen voor ons. Dudek en Tomasson komen misschien terug. Niks aan het handje. Stelletje negatieve hysterische zeikerds ook altijd.
Euh ja hij stond in de basis ja...quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij stond alleen maar in de basis van CL die hij ook nog won ook.
Ik doel juist op onze eigen supporters niet op die van de tegenstanders. Wat die zeggen kan me echt geen flikker schelen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:01 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Er wordt idd wel heel negatief gedaan, met name door supporters van de andere clubs. Maar ja, dat is elk seizoen zo, hoort er bij.
Met het geld dat we voor de vertrokken spelers vangen en een beetje slim handelen plus geluk valt er echt een heel goed team neer te zetten.
Ik kijk het nog even aan.
Laat hem gewoon Back spelen daar is hij het bestequote:Op donderdag 1 juni 2006 15:07 schreef Staanplaats het volgende:
Gio is van Harte welkom! Geweldige voetballer. Hoeft bij ons natuurlijk ook geen back te spelen. Gewoon mid-mid!
wat een gelulquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:35 schreef Gollemrulez het volgende:
Het was al een beperkt team, zonder zijn beste spelers wordt dat er natuurlijk niet beter op.
Moeten nou telkens weer Greene, Bahia, De Guzman worden genoemd tegenover 'jullie' Paauwe en Bosschaartquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:47 schreef Gollemrulez het volgende:
Ok dan was het geen beperkt team...Hofs is idd een topper, net als Paauwe en Bosschaart trouwens.
Ja. Als ie nou nog wat minder domme kaarten gaat pakken en zn mannetje niet laat lopen, komt t wel goed.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Vind je Hofs wel een goede speler dan?
Jullie?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja. Als ie nou nog wat minder domme kaarten gaat pakken en zn mannetje niet laat lopen, komt t wel goed.
Van t niveau Cocu/Kuyt zijn er te weinig in NL. Jullie hadden er zelfs geen een voor de winterstop.
edit: en ja, in Jong Oranje was ie kut
Hofs is een goede speler ja. Kwam sterk terug na een lange blessure. Overigens is het natuurlijk onzin om te stellen dat een team zo sterk is als de slechtste speler.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Het team is vaak natuurlijk wel zo sterk als z'n slechtste spelers.. Vind je Hofs wel een goede speler dan? Daarnaast is er een verschil tussen goede spelers en topspelers die een elftal omhoog helpen (de Cocu's, Kuijt's ed). Ekramy lijkt me idd ook wel een goeie, al weet je niet hoe hij het in een heel seizoen gaat doen.
Nee sorry... Niet iedereen die iets kritisch over Feyenoord zegt is automatisch een Ajax'er.quote:
Dat was niet mijn gedachtegang. Meeste Feyenoorders lopen ook flink te kankeren. En PSV'ers natuurlijk. Hoi cultheld en Diegoquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:14 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Nee sorry... Niet iedereen die iets kritisch over Feyenoord zegt is automatisch een Ajax'er.
Kloptquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Overigens is het natuurlijk onzin om te stellen dat een team zo sterk is als de slechtste speler. :
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:35 schreef Gollemrulez het volgende:
Zo goed is 'Gio' ook weer niet hoor.
quote:
Alsof PSV, AZ, en Ajax een team met alleen maar 'meer dan goede' spelers hebben.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:20 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Klopt
Maar ik bekijk het ook van de optiek dat Feyenoord er echt naar moet streven een topteam te hebben. Dus meer dan goed of niet slecht wil je echt iets opbouwen en neerzetten. Maar ik zal me weer terugtrekken uit dit topic zodat jullie weer rustig onderling bezig kunnen zijn. Ik zeg trouwens niet dat ik een nieuw punt aanhaal. Dat gebeurt uberhaupt zelden op fora, bijna alles is herkauwsel van andere mensen.
tja, Rijkaard, Van Basten, Wenger, etc. nietquote:
als je op dat niveau mee kan, kan je in onze mickey mouse competitie een team zeker beter maken.quote:ik zeg niet dat hij matig is, maar ook zeker niet de jongen waardoor alles beter gaat lopen...
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:35 schreef Gollemrulez het volgende:
Het was al een beperkt team
quote:Reading FC-Feyenoord, Legioen on Tour
[ Feyenoord Supportersvereniging ]
Zoals al eerder aangegeven wil de Feyenoord Supportersvereniging een busreis, bij genoeg animo, organiseren naar de wedstrijd Reading FC – Feyenoord in Engeland, deze wordt gespeeld op zaterdag 12 augustus a.s.
Inmiddels hebben 70 supporters aangegeven interesse te hebben in deze reis en dan het liefst per Royal Class-bus willen reizen, dit wil zeggen met dit aantal supporters zullen er 2 bussen gaan rijden.
De kosten van deze reis zullen zijn: leden FSV ¤ 120, niet leden ¤ 150, prijs is incl. vervoer Royal Class-bus en toegangskaart Stadion.
Hebt u dus nog interesse om met deze busreis mee te gaan, er is nog plaats voor ongeveer 10 personen. Stuur dan een e-mail naar info@FeyenoordNet.nl met vermelding Reading.
Eind volgende week zullen wij dan, per mail, de supporters benaderen die zich hebben aangemeld en daarin vragen om zich officieel per boekingsformulier aan te melden.
Tijden en route (onder voorbehoud): opstapplaats de Kuip om 03.00 uur, reiden via de kanaaltunnel (Calais-Dover) naar het plaatsje Reading in Engeland. Door het vroege vertrek zal de aankomst in Reading zijn, omstreeks 10.00 uur. Hierdoor kunt u voor de wedstrijd het plaatsje Reading nog even bezichtigen.
Na de wedstrijd zal de bus direct vertrekken en zal de aankomsttijd zijn, bij de Kuip, omstreeks 01.30uur.
Jullie, Ajax?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:33 schreef daaaaan het volgende:
[..]ja met een beperkt team doe je tot het einde van het seizoen om de titel, speel je na AZ het beste voetbal en versla je ajax 2 keer (ok dat kan nog met een beperkt team) PSV 1 keer en AZ 1 keer.
Hoe beperkt is Ajax dan wel nietZonder die KJ waren jullie 8e geworden man.
Afgelopen jaar waren we ook zeer beperkt, toch wonnen we de playoffs omdat Feyenoord heel zwak was.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:33 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Hoe beperkt is Ajax dan wel nietZonder die KJ waren jullie 8e geworden man.
8 augustus 19.00 uurquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef daaaaan het volgende:
Wanneer is Feyenoord - Chelsea en vanaf wanneer zijn er kaarten beschikbaar, weet iemand dat al?
Mag best hoor, dit forum is toch om te discuseren en voor zover ik lees ga jij een normale discussie aan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:59 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Jullie, Ajax?
maar ok ik zal jullie hier niet meer storen...
Yup, spelers vermoeid, smalle selectie. Stomme fout geweest om wat mensen weg te doen in de winterstop.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:59 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Afgelopen jaar waren we ook zeer beperkt, toch wonnen we de playoffs omdat Feyenoord heel zwak was.
Was hem alweer bijna vergeten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:48 schreef Nellid het volgende:
Vooral Ghaly vond ik jammer...
De Guzman speelde met Ghaly in het elftal stukken beter volgens mij. Hij mocht dan wel wat vreemde acties maken maar verder vond ik m toch wel wat hebben.
Voor mijn gevoel is Tomasson eerder weggegaan dan Dudek, weet iemand die data?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:45 schreef Tomasso het volgende:
Bij Gio en Tomasson heb je dat minder, ook omdat ze niet op zo'n hele belangrijke plek staan. Daarnaast zijn de (kleine) gebreken van Tomasson bij de meeste nog wel bekend, bij Dudek is het alweer wat langer geleden.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:19 schreef snabbi het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel is Tomasson eerder weggegaan dan Dudek, weet iemand die data?
Maar qua persoon was het niks, dus dan is het geen verlies.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:17 schreef daaaaan het volgende:
Het grootste verlies (qua speler) is Goor geweest.
Eerste keer dat ie iets goeds laat zien dit EK. Nette goal wel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
nicky hofs \o/
En z'n goal gelijk weer om zeep geholpen met die dramatische handsbal...quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:47 schreef devv05 het volgende:
[..]
Eerste keer dat ie iets goeds laat zien dit EK. Nette goal wel.
Speelt hij eens g oed weet hij het nog te verklotenquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
En z'n goal gelijk weer om zeep geholpen met die dramatische handsbal...
Gelukkig zette Vermeer z'n verdediging goed neerquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:10 schreef twi het volgende:
[..]
En z'n goal gelijk weer om zeep geholpen met die dramatische handsbal...
True, maar ben te lui om naar dat andere topic te gaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:17 schreef H.Flick het volgende:
-foute topic-
Oh, zo bedoelde ik het helemaal niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:20 schreef Tomasso het volgende:
[..]
True, maar ben te lui om naar dat andere topic te gaan
Ah, okquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:22 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Oh, zo bedoelde ik het helemaal niet.
Ik had een hele reactie over Jong Oranje geplaatst, maar toen zag ik dat in het Feyenoord topic zat en heb ik het weggehaald. Was geen reactie op jouw post.
quote:Kalou zal eerst verhuurd worden
01 juni 2006, 19:42
Door: Klaas Jan van der Veen
Chelsea zal niet direct gebruik maken van Salomon Kalou. De aanvaller tekende deze week een contract in Londen, maar heeft nog geen toestemming om in Engeland te spelen. Enkele clubs zouden interesse hebben om hem te huren.
In het gunstigste geval zou Kalou een half jaar moeten wachten op zijn debuut voor Chelsea. Volgens zaakwaarnemer Jan de Visser zouden Sevilla en Valencia de voornaamste kandidaten zijn, maar ook Paris Saint Germain zou geïnteresseerd zijn. De Visser sluit zelfs Feyenoord niet uit. “Maar weer voor Feyenoord spelen ligt wel erg gevoelig”, zo liet de zaakwaarnemer daarbij echter weten in de Volkskrant.
De Engelse voetbalbond gaat nu bekijken of de Ivoriaan in aanmerking komt om in Engeland te spelen. Volgens de regels moeten spelers buiten Europa 75% van de interlands hebben gespeeld, maar bij uitzonderlijke talenten worden daar regelmatig uitzonderingen voor gemaakt. Een speciale commissie zal bekijken of Kalou in die categorie thuishoort. Over een maand zal daarover een beslissing worden genomen.
Denk het niet. Ook bij NAC was het niet zo heel veel soeps.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:35 schreef heiden6 het volgende:
Kalou mag naar Spanje ofzo, dat is beter voor iedereen.
Als Tomasson terugkomt zou dat wel geweldig zijn, een zekerheidje in de aanval, een harde werker en iemand met ervaring. Ik acht de kans niet eens zo klein gezien zijn slechte ervaringen het afgelopen jaar.
En het is te hopen dat Elmander niet een soort Fred of Larsson gaat worden.
Hij bedoelt een speler die Feyenoord laat gaan en later een succesverhaal wordt...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:47 schreef daaaaan het volgende:
Een Fred? Je bedoelt die Brazilliaan? Die had Feyenoord graag willen hebben hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |