Mee eens.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:37 schreef ruud_fr het volgende:
ik denk niet dat Lucius iets toe kan voegen
Dus jij ziet Nurmela en Vreven ook graag voor de breedte komen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:37 schreef Soul_Survivor het volgende:
En wat zeikt iedereen over kolka, die word gewoon gehaald voor in de breedte. Als hij gehaald word, want voorlopig zijn het allemaal geruchten.
Nee, dat zijn geen breedte spelers.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij ziet Nurmela en Vreven ook graag voor de breedte komen?
Oneens.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:37 schreef ruud_fr het volgende:
ik denk niet dat Lucius iets toe kan voegen
Dat zeg ik dus. Beter dan Paauwe, Bosschaart en in mindere mate Collen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef Tomasso het volgende:
[..]
En waarom zou je een speler halen voor de breedte? Aardig wanbeleid. Een speler moet je altijd halen als vervanging van je huidige spelers imo.
Idd, Lucius kan ook best schoppen uitdelen en hard werken.quote:
Dirruk blijftquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:40 schreef Luni het volgende:
# 1-6-2006
Liverpool heeft 14 miljoen euro over om Charlton-aanvaller Darren Bent naar
Anfield Road te krijgen. (The Sun)
Nu moet je mijn spinsels niet voor transfergeruchten aan gaan nemen hequote:Op donderdag 1 juni 2006 12:48 schreef Pritt het volgende:
Nurmela Vreven Lucius en Kolka ga je geen kampioen mee worden.
Ziet er somber uit voor 010, alhoewel Tomasson wel erg goed zou uitkomen.
Dan is er nog enige hoop.
Het is maar goed dat deze mensen het niet voor het zeggen hebben bij Feyenoord.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef twi het volgende:
[..]
Dus jij ziet Nurmela en Vreven ook graag voor de breedte komen?
Inderdaad, snap niet hoe men negatief tegenover Lucius kan staan... Er moeten aardig wat spelers vervangen worden en wat mij betreft is Lucius wel 'vervanger-waardig'quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat zeg ik dus. Beter dan Paauwe, Bosschaart en in mindere mate Collen.
'Het ziet er somber uit voor Feyenoord.' Ik hoor het ineens wel heel vaak.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:01 schreef twi het volgende:
Hetze?
De Guzman, Greene, Hofs, Bahía? Vlaar en Castelen in mindere mate.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:03 schreef Mach3 het volgende:
Ben eerder benieuwd wat Koeman zonder zijn sterspeler gaat presteren. Het aankoop beleid is zowiezo al dramatisch bij feyenoord. Ok een Kuyt en een kalou maar wat zat er eigenlijk nog meer voor leuk spul in het oude elftal ?
Ach het duurt nog bijna 3 maanden voordat de competitie begint en nu zit iederen al te kankeren dat we zo geen kampioen worden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
'Het ziet er somber uit voor Feyenoord.' Ik hoor het ineens wel heel vaak.
Als Dudek terug komt heeft hij alleen maar te verliezen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:19 schreef Cart_man het volgende:
De Cuelaer gaat wedstrijden winnen voor ons. Dudek en Tomasson komen misschien terug. Niks aan het handje. Stelletje negatieve hysterische zeikerds ook altijd.
als je zo gaat beredeneren hoeft geen enkele oud speler terug te komen, dus ook Gio en Tomasson nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als Dudek terug komt heeft hij alleen maar te verliezen.
Denk het niet. Als hij weer op reguliere basis speelt, wint hij ook zijn plek in de Poolse selectie weer terug.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Als Dudek terug komt heeft hij alleen maar te verliezen.
Hij stond alleen maar in de basis van CL die hij ook nog won ook.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:56 schreef DenniZZ het volgende:
Ook een beetje onterecht want zo'n goede speler is v. Bronckhorst ook niet natuurlijk.
Er wordt idd wel heel negatief gedaan, met name door supporters van de andere clubs. Maar ja, dat is elk seizoen zo, hoort er bij.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:19 schreef Cart_man het volgende:
De Cuelaer gaat wedstrijden winnen voor ons. Dudek en Tomasson komen misschien terug. Niks aan het handje. Stelletje negatieve hysterische zeikerds ook altijd.
Euh ja hij stond in de basis ja...quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:01 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij stond alleen maar in de basis van CL die hij ook nog won ook.
Ik doel juist op onze eigen supporters niet op die van de tegenstanders. Wat die zeggen kan me echt geen flikker schelen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:01 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Er wordt idd wel heel negatief gedaan, met name door supporters van de andere clubs. Maar ja, dat is elk seizoen zo, hoort er bij.
Met het geld dat we voor de vertrokken spelers vangen en een beetje slim handelen plus geluk valt er echt een heel goed team neer te zetten.
Ik kijk het nog even aan.
Laat hem gewoon Back spelen daar is hij het bestequote:Op donderdag 1 juni 2006 15:07 schreef Staanplaats het volgende:
Gio is van Harte welkom! Geweldige voetballer. Hoeft bij ons natuurlijk ook geen back te spelen. Gewoon mid-mid!
wat een gelulquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:35 schreef Gollemrulez het volgende:
Het was al een beperkt team, zonder zijn beste spelers wordt dat er natuurlijk niet beter op.
Moeten nou telkens weer Greene, Bahia, De Guzman worden genoemd tegenover 'jullie' Paauwe en Bosschaartquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:47 schreef Gollemrulez het volgende:
Ok dan was het geen beperkt team...Hofs is idd een topper, net als Paauwe en Bosschaart trouwens.
Ja. Als ie nou nog wat minder domme kaarten gaat pakken en zn mannetje niet laat lopen, komt t wel goed.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Vind je Hofs wel een goede speler dan?
Jullie?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Ja. Als ie nou nog wat minder domme kaarten gaat pakken en zn mannetje niet laat lopen, komt t wel goed.
Van t niveau Cocu/Kuyt zijn er te weinig in NL. Jullie hadden er zelfs geen een voor de winterstop.
edit: en ja, in Jong Oranje was ie kut
Hofs is een goede speler ja. Kwam sterk terug na een lange blessure. Overigens is het natuurlijk onzin om te stellen dat een team zo sterk is als de slechtste speler.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Het team is vaak natuurlijk wel zo sterk als z'n slechtste spelers.. Vind je Hofs wel een goede speler dan? Daarnaast is er een verschil tussen goede spelers en topspelers die een elftal omhoog helpen (de Cocu's, Kuijt's ed). Ekramy lijkt me idd ook wel een goeie, al weet je niet hoe hij het in een heel seizoen gaat doen.
Nee sorry... Niet iedereen die iets kritisch over Feyenoord zegt is automatisch een Ajax'er.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |