Logisch, want dan heeft die stage ook totaal geen nut meerquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:52 schreef daaaaan het volgende:
hij wou alleen op voorwaarde dat ie dan meteen een contract kreeg, maar dat wou Feyenoord niet (topscouting hebben we ook!).
Zeiden Tim Howard en Ricardo Oliveira dat ook, of werden die meteen weggestuurd?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:52 schreef daaaaan het volgende:
Hij is nooit echt van ons geweest (een groot deel van de transferrechten ja) maar Feyenoord wou hem toen op stage hebben, hij wou alleen op voorwaarde dat ie dan meteen een contract kreeg, maar dat wou Feyenoord niet (topscouting hebben we ook!). Later wou Feyenoord hem dat wel geven maar toen was ie al zo goed dat ie niet meer naar ons toe wou.
Maar ik snap wat ie bedoelt, ik vond Fred alleen een raar voorbeeld
Hij was in zijn eerste jaar gewoon een van de betere keepers van de PS hoorquote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:26 schreef twi het volgende:
Tim Howard is verder natuurlijk niet zo'n bijzondere keeper. Werd alleen gehaald door Manchester omdat 't een Amerikaan is, da's het aanboren van een nieuwe markt.
Dit verhaal klopt niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:52 schreef daaaaan het volgende:
Hij is nooit echt van ons geweest (een groot deel van de transferrechten ja) maar Feyenoord wou hem toen op stage hebben, hij wou alleen op voorwaarde dat ie dan meteen een contract kreeg, maar dat wou Feyenoord niet (topscouting hebben we ook!). Later wou Feyenoord hem dat wel geven maar toen was ie al zo goed dat ie niet meer naar ons toe wou.
Maar ik snap wat ie bedoelt, ik vond Fred alleen een raar voorbeeld
Creepy.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:33 schreef yvette1982 het volgende:
Ik snap niet wat Feyenoord met Lucius moet. Feyenoord heeft eindelijk een goede rechtback met Greene. Helaas speelt hij niet op die positie maar dat heeft er meer mee te maken dat we een matige trainer hebben. Dus hopelijk leert Koemen nu eens wat en stelt hij Greene weer op als back.
Ik geloof toch echt dat ie een hele tijd terug zelf wel naar Feyenoord wou. Weet het niet voor 100 % zeker.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 18:36 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dit verhaal klopt niet.
Feyenoord had de transferrechten van Fred. Feyenoord wilde hem dan ook graag naar Rotterdam halen, echter wilde Fred niet naar Feyenoord. Daarom hebben ze hem maar verkocht voor een paar ton en Magrao. Plus 10% bij een transfer. En een jaar later werd Fred ongeveer voor 12 of 13 aan Lyon verkocht.
Ja, dat is er juist zo eng aanquote:
Irritant gemonteerd filmpje.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:20 schreef daaaaan het volgende:
http://video.google.com/videoplay?docid=-3387369369035391091&q=kuyt
Is er al lang.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 19:53 schreef Sloggi het volgende:
Wanneer wordt het nieuwe shirt gepresenteerd? Of heb ik iets gemist..?
Nu zie ik 'm. Op 247shop.nl stond nog nietsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zal wel op feyenoord.nl staan. Blauw uitshirt iig.
De verlosserquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:14 schreef JeroenV het volgende:
GvA: 'Feyenoord onderhandelt komend weekend met AZ over Huysegems'
Nu Salomon Kalou vertrekt lijkt voor Feyenoord de weg vrij om Stijn Huysegems aan te trekken voor de linkerflank. Volgens de Gazet van Antwerpen zal Feyenoord dit weekend met AZ onderhandelen over een transfer van de Belg. De aanvaller zou AZ inmiddels hebben laten weten niet in te gaan op het aanbod voor contractverlenging. Om nog een transfersom te kunnen vangen moet de club uit Alkmaar hem daarom deze zomer wel verkopen.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:14 schreef JeroenV het volgende:
GvA: 'Feyenoord onderhandelt komend weekend met AZ over Huysegems'
Nu Salomon Kalou vertrekt lijkt voor Feyenoord de weg vrij om Stijn Huysegems aan te trekken voor de linkerflank. Volgens de Gazet van Antwerpen zal Feyenoord dit weekend met AZ onderhandelen over een transfer van de Belg. De aanvaller zou AZ inmiddels hebben laten weten niet in te gaan op het aanbod voor contractverlenging. Om nog een transfersom te kunnen vangen moet de club uit Alkmaar hem daarom deze zomer wel verkopen.
goede speler voor Feyenoord, net geen echte topspitsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie willen jullie nou eigenlijk wel die haalbaar is? Nkufo?
JDTquote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Wie willen jullie nou eigenlijk wel die haalbaar is? Nkufo?
zo dus:quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:01 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Zal wel op feyenoord.nl staan. Blauw uitshirt iig.
Inderdaad, het is maar Dirkie's salaris x2,5quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:42 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Tomasson is heel goed haalbaar, wat lul je?
Opdam en Huysegems zijn geen slechte voetballers, maar inderdaad niet de toppers waar jij op hoopt. Kolkka al helemaal niet. Tomasson terug is gewoon een utopie. Als je hem zo veel meer gaat betalen dan de rest van de selectie worden de salarisverschillen veel te groot, met als gevolg ontevreden spelers en een zeer kleine financiėle speelruimte.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:52 schreef daaaaan het volgende:
Nou en? Genoeg overbodige spelers weggedaan om de salarissen omhoog te gooien.
Als je nog ergens wilt komen moet je investeren, dit verdien je later wel weer terug.
Jij bent er zo eentje die tevreden is wanneer Huysegems, Opdam en Kolkka uit de helikopter stappen?
Davids begint al een dagje ouder te worden, die wil wel eens gaan afbouwen. Plus hij wil in beeld blijven bij Oranje, en hij verdeent zeker niet twee keer zoveel als Tomassonquote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:01 schreef daaaaan het volgende:
Als Tomasson al een utopie is, dan kunnen we net zo goed meteen zeggen dat we voor de 5e plek spelen. Als Davids bij Ajax terugkeert heb je dat salaris-probleem toch ook niet? Die verdient 2 keer zoveel nu als Tomasson in Duitsland hoor.
Kijk eens met wat voor soort spelers ze bij de concurrentie bezig zijn...
Ik hoop niet dat ze bij het Feyenoord-bestuur net zo denken als jou, 0 % ambitie.
Dat lijkt me wel de vijver waar Feyenoord uit moet vissen. De goede spelers bij de subtop weghalen en dat dan aanvullen met een paar gerichte aankopen uit het buitenland, oud-spelers die graag terug willen komen (Gio) en eigen jeugd.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:55 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Opdam en Huysegems zijn geen slechte voetballers, maar inderdaad niet de toppers waar jij op hoopt. Kolkka al helemaal niet.
Nee, maar ik noem een willekeurige club die ook naar voren speelt, en waar geen Trappatoni-type aan het roer staat. Als ik Tomasson's statistieken bekijk hoeft hij zich ook geen zorgen te maken om speelminuten. Hij heeft weinig reden om een stap terug te doen als ik het zo bekijk.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:08 schreef daaaaan het volgende:
Maar is er dan sprake van intresse bij HSV voor hem?
En die plek in het elftal raakt ie wel kwijt als ie niet speelt hoor.
Klassen beter dan al die prutsers die opgenoemd worden.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:08 schreef Erasmusch het volgende:
Zo goed was JDT ook weer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |