zoiets?quote:Op woensdag 31 mei 2006 22:05 schreef es70 het volgende:
@ Liefie_: Zoek er een forum bij voor als Fok! down is.
Beetje jammer, zeker na dat mailtjequote:
quote:
Hoi Indahquote:
Het is een f*cking samenzwering om ons het leven zuur te makenquote:
zeker wetenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Het is een f*cking samenzwering om ons het leven zuur te maken.
Dat moet je ontzettend veel moeite gekost hebben...quote:
gewoon af en toe een pagina verversenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat moet je ontzettend veel moeite gekost hebben....
foto!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:50 schreef es70 het volgende:
Mijn werk is er. En mijn pakje ook
. Tot later
.
Geen H-a-h.
das niet fijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
damn, ik krijg net luchtfoto's van het rampgebied door. de eerste foto's vallen nog mee.. maar de laatsten, daar staat geen huis meer.
Herkenbaar in zoverre dat dorpen volledig plat liggen, slechts het doorgaande weggetje is nog schoon, omdat dat vaak een meter of 5 breed is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
das niet fijn
is het nog wel herkenbaar of is het dan echt echt helemaal weggevaagd?
ik had trouwens weer een nachtmerrie en ik hou jou verantwoordelijk indah!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:56 schreef indahnesia.com het volgende:
hoiquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:15 schreef liefie_ het volgende:
goeiemorgen
och arme jijquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik had trouwens weer een nachtmerrie en ik hou jou verantwoordelijk indah!!
het ging over een aardbeving en een vulkaan uitbarsting!
mn hondje ging dood
het was echt heel eng en zoquote:
Esje!quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Esje!
*handdoekje aangeeft*
een schone dus wel te verstaan he
Wat heb je nodigquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:39 schreef liefie_ het volgende:
aaah aangezien jij al nat bent wil je vast mijn boodschappen doen
Hoiquote:
Leukquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:16 schreef es70 het volgende:
Mijn kleintje (die ik waarschijnlijk geen kleintje meer zou moeten noemen) heeft vandaag geoefend in groep 3... Hij was een beetje bibberig van de spanning (zijn eigen woorden
), maar vond het wel heel leuk
.
hij mocht een dagje meelopen bedoel je?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:16 schreef es70 het volgende:
Mijn kleintje (die ik waarschijnlijk geen kleintje meer zou moeten noemen) heeft vandaag geoefend in groep 3... Hij was een beetje bibberig van de spanning (zijn eigen woorden
), maar vond het wel heel leuk
.
Ja, en het valt me ontzettend mee dat hij het leuk vondquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij mocht een dagje meelopen bedoel je?
stakkerquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:19 schreef Stuart het volgende:
Ik heb blijkbaar een ban in MEN maar niets terug te vinden in MED
Nou ja, ik had maar 150+ posts in 6 minuten ofzo![]()
Foei, ga je schamenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:19 schreef Stuart het volgende:
Ik heb blijkbaar een ban in MEN maar niets terug te vinden in MED
Nou ja, ik had maar 150+ posts in 6 minuten ofzo![]()
Tandarts is niet leukquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, en het valt me ontzettend mee dat hij het leuk vond.
Ik moet volgende week donderdag al om 10 over half 8 bij de tandarts zijn.
Ik vond het best leuk om te doenquote:
Hoe weet jij dat nouquote:
das vroeg!quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, en het valt me ontzettend mee dat hij het leuk vond.
Ik moet volgende week donderdag al om 10 over half 8 bij de tandarts zijn.
Als jij het niet was zou je ook geen ban hebben, maar een van je kloonsquote:
Omdat alle tandartsen motherfuckers zijn jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou. Mijn tandarts is best leuk, hij doet alleen vervelende dingen
.
Ik ben een vulling verloren.
Ik ontken alles. Alles dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Als jij het niet was zou je ook geen ban hebben, maar een van je kloons.
Oh ja, die wekker... Die deed het dus niet vanmorgen. Pat had er met z'n handen af moeten blijvenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
das vroeg!
kan je wel meteen je wekker uittesten
Hoe lang ben je al niet geweestquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat alle tandartsen motherfuckers zijn ja![]()
onbijtquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat heb je nodig. Ik moet toch straks nog een keer naar buiten
.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:23 schreef es70 het volgende:
[..]
Oh ja, die wekker... Die deed het dus niet vanmorgen. Pat had er met z'n handen af moeten blijven.
Je zou beter eens een gezonde, uitgebalanceerde maaltijd kokenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:24 schreef Stuart het volgende:
Vanavond ga ik maar eens wat eten halen bij de Turk![]()
Gisteren had ik biefstuk, worteltjes en aardappeltiesquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Je zou beter eens een gezonde, uitgebalanceerde maaltijd koken.
Hij staat aan mijn kant van het bed, Pat heeft zo'n blèrapparaat (waar ik niet wakker van wordquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
gewoon opnieuw instellen en aan jouw kant van het bed zetten
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gisteren had ik biefstuk, worteltjes en aardappelties![]()
Is goed voor je, even luchtenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:27 schreef Stuart het volgende:
Ik heb geen ontbijt rommel meer in huis dus ik moet wel boodschappen doen vandaag
Kook dan maar een keer voor mequote:
Nog nietquote:
zelfde probleemquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:27 schreef Stuart het volgende:
Ik heb geen ontbijt rommel meer in huis dus ik moet wel boodschappen doen vandaag
Die met die lekke band, waaromquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:29 schreef Stuart het volgende:
Ik heb mijn stoere zwarte Raleigh mountainbike gisteren verkocht![]()
Ja, dat zéker! Flink veel lekkers inslaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zelfde probleem
moet ik zo echte kleren aan doen en zo om naar de ap te gaan
ik vind dat ik iets lekkers verdien dan
Ik ben lekker toch niet bang voor jequote:
Ik hoop dat ze komen voordat je van de honger bezwijktquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:31 schreef Stuart het volgende:
Ik ben thans in afwachting van een pakketje dat onder rembours komt
kaasbroodjes van de apquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat zéker! Flink veel lekkers inslaan![]()
Ik ook. De frituurpan aan als ontbijt juich ik niet per direct toequote:Op donderdag 1 juni 2006 12:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze komen voordat je van de honger bezwijkt.
Hier is geen apquote:
Is misschien wel goed voor de stoelgangquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. De frituurpan aan als ontbijt juich ik niet per direct toe![]()
Ik heb hier 2 supermarkten dichtbij. Dat zijn AH en Dirk vd Broek. Meestal ga ik naar AHquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier is geen ap. Nou ja, die is toch duur
.
Dirk heeft ook lekkere dingen (en is voordeliger)quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 supermarkten dichtbij. Dat zijn AH en Dirk vd Broek. Meestal ga ik naar AH![]()
Ja, maar AH is hier groter dus die heeft vaak meer en ik ga liever maar naar één supermarkt per keerquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Dirk heeft ook lekkere dingen (en is voordeliger).
Gewoon gaan halen dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:37 schreef liefie_ het volgende:
dichtste bij is de emte en de jumbo en ap zijn ongveer even ver
maar heb zin in zo'n kaasbroodje
Schop 'em tussen zijn benenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef es70 het volgende:
Kinderen zijn etters. Nina: Mark vraagt wanneer ik een nieuwe fiets krijg, hij vindt mijn fiets een krotfiets
.
Ik schop geen kleine klotejongetjes... Maar ik kan natuurlijk wél tegen Nina zeggen dat ze dat mag doenquote:
Dat bedoelde ik ook. Natuurlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik schop geen kleine klotejongetjes... Maar ik kan natuurlijk wél tegen Nina zeggen dat ze dat mag doen.
auwquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik schop geen kleine klotejongetjes... Maar ik kan natuurlijk wél tegen Nina zeggen dat ze dat mag doen.
Ja, ik denk dat dit jaar de zomer overgeslagen wordquote:
dat zai ik toch alquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dit jaar de zomer overgeslagen word.
Ik vind je avatar k*tquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:40 schreef Stuart het volgende:
En ja, kinderen zijn hard onder elkaar. Direct. Volwassen liegen liever![]()
Vooral achterbaks en hypocrietquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:42 schreef liefie_ het volgende:
volwassenen zijn honderd keer stommer
en gemener
jupquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:42 schreef liefie_ het volgende:
volwassenen zijn honderd keer stommer
en gemener
ik heb medelijden met de andere mannen bij jou in huisquote:
Je bent een paar uur in Volendam geweest en zegt nu al 'zai'quote:
Huhquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent een paar uur in Volendam geweest en zegt nu al 'zai'.
Helemaal goedquote:
jij bent toch volwassenquote:
of doe je alsofquote:
Praat ik echt zoquote:
het was meer dat ik zo'n stomme tikfout maaktequote:Op donderdag 1 juni 2006 12:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Praat ik echt zo. Ik hoop het toch van niet eigenlijk
.
beetje stoken kan geen kwaadquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben toch niet de enige volwassene hierquote:
Ja, je bent erg oudquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben toch niet de enige volwassene hier. Alleen de enige bejaarde
.
Incasseringsvermogen kweken heet datquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb medelijden met de andere mannen bij jou in huis
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Incasseringsvermogen kweken heet dat.
Ik weet hetquote:
nee man, gewoon zo'n heel liter pak in een keer leegdrinkenquote:
Ik vind het niet lekkerquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee man, gewoon zo'n heel liter pak in een keer leegdrinken
maar wel lievquote:
Dat is toch van dat drinkyoghurt spulquote:
Nee, het is suikervrij en kleurstofvrij fruitdrinkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is toch van dat drinkyoghurt spul. Da's vies idd
.
Dank jequote:
Ja, als er niks in zit kan het natuurlijk ook niet lekker zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, het is suikervrij en kleurstofvrij fruitdrinken
Roosvicee vind ik wél lekker trouwensquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, als er niks in zit kan het natuurlijk ook niet lekker zijn.
dat ik je liev vindt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Dank je. Het kan me lekker toch niks schelen
.
Dat is ook gewoon lekkerquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roosvicee vind ik wél lekker trouwens![]()
Nee Qutie, dat ik oud word kan me niet schelenquote:
Jaquote:
Het valt wel mee met de traagheid vind ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Tering, het forum is traag. En als je dan abusievelijk dubbelpost krijg je nog een ban ook![]()
dubbelpost of multipost?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Tering, het forum is traag. En als je dan abusievelijk dubbelpost krijg je nog een ban ook![]()
okquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee Qutie, dat ik oud word kan me niet schelen.
Ja, ik kan er niets aan doen als dat gebeurdquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Het valt wel mee met de traagheid vind ik.
Abusievelijk.
Gisteren had ik een paar MP's. Uiteraard ging dat per ongelukquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niets aan doen als dat gebeurd![]()
surequote:Op donderdag 1 juni 2006 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gisteren had ik een paar MP's. Uiteraard ging dat per ongeluk![]()
Feitelijk ben ik slachtoffer van een inferieur systeemquote:
Waarom, zal nog wel ff duren voordat 'ie hier isquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:58 schreef qu63 het volgende:
Kattenscheerder actief in Veendam
pas maar op Esje
is dat niet bij jou in de buurt danquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom, zal nog wel ff duren voordat 'ie hier is.
Nee, you're a good boyquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niets aan doen als dat gebeurd![]()
Klopt. Ik volg slechts de leer van de Bijbelquote:
Veendam is hier een eind uit de buurtquote:
ok danquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Veendam is hier een eind uit de buurt.
Dat is toch in Groningenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Veendam is hier een eind uit de buurt.
Op de één of andere manier.... Weet ik gewoon dat je neus op dit moment groeitquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. Ik volg slechts de leer van de Bijbel![]()
Zeg Judas, ik weet niet waar jij mee bezig bent maar dit apprecieer ik nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Op de één of andere manier.... Weet ik gewoon dat je neus op dit moment groeit. Jokkebrok.
Oeh... ik zou bijna bang voor je wordenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeg Judas, ik weet niet waar jij mee bezig bent maar dit apprecieer ik niet![]()
Nee, ik heb heel hard (en snel) gewerktquote:
Mag ook wel eens een keerquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik heb heel hard (en snel) gewerkt.
Ik leg deze onzin naast mij neerquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Oeh... ik zou bijna bang voor je worden. Ik zou als ik jou was je bloeddruk ff na laten kijken, je loopt een beetje rood aan
.
Dan knip je ze eraf huiliequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:08 schreef es70 het volgende:
Waarom hebben de verzinners/makers van damesondergoed de onbedwingbare behoefte om onderkleding te 'versieren' met stomme strikjes. Ik wil geen strikjes
.
quote:
Zo bedoelde ik het wel. Het werd tijd dat je eens de armen uit de mouwen stakquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je dat niet zo bedoeld als het overkomt
. Ik werk altijd hard en snel namelijk
.
Dat ga ik ook doen, stuk chagerijnquote:
Jij weet gewoon niet wat leuk is. En dat is jammerquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen, stuk chagerijn. Als je vijf bent zijn strikjes misschien leuk, daarna niet meer... Strikjes
.
Ha! Je zou het geen drie dagen vol houden jankepotquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het wel. Het werd tijd dat je eens de armen uit de mouwen stak![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ha! Je zou het geen drie dagen vol houden jankepot.
Ja, het is handen.quote:
Ik weet best wat leuk isquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij weet gewoon niet wat leuk is. En dat is jammer![]()
Foto's!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:08 schreef es70 het volgende:
Waarom hebben de verzinners/makers van damesondergoed de onbedwingbare behoefte om onderkleding te 'versieren' met stomme strikjes. Ik wil geen strikjes
.
Ik ben anders bloedserieusquote:
Geen tijd voor foto's, ik moet ze eerst slopenquote:
wel tijd voor foto met strikjesquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen tijd voor foto's, ik moet ze eerst slopen.
Ik denk dat ze in de overgang is. Aan mij ligt het nietquote:
Kan je het niet bijhouden mopquote:
Nee, ik moet ze eerst slopen, ik weiger strikjes te fotograferen (hoewel mijn veters vandaag wel weer erg goed gelukt zijn moet ik zeggenquote:
strikjes in je vetersquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik moet ze eerst slopen, ik weiger strikjes te fotograferen (hoewel mijn veters vandaag wel weer erg goed gelukt zijn moet ik zeggen).
Jij moet een beetje op je woorden gaan letten 'vriend'quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in de overgang is. Aan mij ligt het niet![]()
Agossie...quote:
Sticks and stones may break my bones, but words will never hurt mequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij moet een beetje op je woorden gaan letten 'vriend'.
Een strik in mijn vetersquote:
Smakelijkquote:
En ik heb niets in huis dus misschien maar een zak chips dan ofzoquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sticks and stones may break my bones, but words will never hurt me![]()
Saucijzenbroodjes zijn okayquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
En ik heb niets in huis dus misschien maar een zak chips dan ofzo
Of een saucezenbroodje. Of 4![]()
Wat me eraan herinnert dat ik waarschijnlijk mijn jaarafrekening op de grote hoop heb gegooidquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:20 schreef Stuart het volgende:
Net een of andere terrorist die mijn huis probeerde binnen te dringen met zijn geel paarse jas die veel te groot was trouwens. Een of andere kutsmoes over meterstanden. Nou, hell no, zo'n verdacht persoon laat ik dus mooi niet binnen![]()
Oplichters zijn het. Oncontroleerbaar rekeningen sturen en afschrijven. Fraude op grote schaalquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat me eraan herinnert dat ik waarschijnlijk mijn jaarafrekening op de grote hoop heb gegooid. Toch maar eens opzoeken voordat ik ineens in het donkerrood sta
.
Ik was vergeten dat het niet meer automatisch gaatquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oplichters zijn het. Oncontroleerbaar rekeningen sturen en afschrijven. Fraude op grote schaal![]()
Verbrand je rekeningen ritueel. Allemaalquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:25 schreef es70 het volgende:
Okay... Daar werd ik dus niet vrolijk van.
Ik betaal maandelijks ruim 1800 euro aan gas en licht. En ik gebruik alleen maar kaarsenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat het niet meer automatisch gaat. Kleine zegeningen
.
Nou, dit is de enigequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verbrand je rekeningen ritueel. Allemaal![]()
Back to basic is hotquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou, dit is de enige. Maar zonder stroom komen zitten lijkt me nogal lastig eigenlijk
.
Misschien moet je je pc een keer uitzettenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik betaal maandelijks ruim 1800 euro aan gas en licht. En ik gebruik alleen maar kaarsen![]()
geen internet meerquote:
Ik internet op mijn batterijquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:29 schreef es70 het volgende:
[..]
Misschien moet je je pc een keer uitzetten.
Ik heb het liever gewoon warm van de cvquote:
dat komt door ons?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:29 schreef Stuart het volgende:
Okay okay, jullie hebben me zover dat ik de oven ga aanzetten voor de saucijzenbroodjes.
Heerlijk. Rust. Terug de natuur inquote:
Nee, precies.... En wat moet ik dan, de deur uit ofzo...quote:
Met name door jou. Jij maakt me kapot door over eten te pratenquote:
met de auto zekerquote:
Folders vouwenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, precies.... En wat moet ik dan, de deur uit ofzo...![]()
*ril*quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, precies.... En wat moet ik dan, de deur uit ofzo...![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met name door jou. Jij maakt me kapot door over eten te praten![]()
Auto is niet meer van deze tijd. Pak de trein, step, fiets of ga lopenquote:
Tuurlijk, elk k*texcuus werkt voor hemquote:
stepquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Auto is niet meer van deze tijd. Pak de trein, step, fiets of ga lopen
jij mag wel kut zeggenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk, elk k*texcuus werkt voor hem.
Ja, probeer je handen maar te wassen in onschuld he?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk, elk k*texcuus werkt voor hem.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:32 schreef liefie_ het volgende:
sow ik heb een kaasbroodje
Heerlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:32 schreef liefie_ het volgende:
sow ik heb een kaasbroodje
Nee joh, da's niet netjesquote:
dit jaar als in 2006?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:32 schreef es70 het volgende:
Ik heb gewoon dit jaar 1389,84 aan de Nuon betaald, en nog is het niet genoeg.
wel als je het goed bijhoudquote:
Ja, schuif het maar weer afquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:32 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, probeer je handen maar te wassen in onschuld he?![]()
Ik adviseer je ten zeerste deze malafide organisatie te boycottenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:32 schreef es70 het volgende:
Ik heb gewoon dit jaar 1389,84 aan de Nuon betaald, en nog is het niet genoeg.
of geld stonerenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik adviseer je ten zeerste deze malafide organisatie te boycotten![]()
Begin een gerechtelijke procedure en beticht ze maar gerust van malversatie!
past wel bij jequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:34 schreef Stuart het volgende:
Leeg zijn zij, die vol zijn van zichzelf.
22 mei '05 t/m 25 april '06quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
dit jaar als in 2006?
dus de eerste 5 maanden?
dat is dan iets minder ergquote:
quote:
post er dan ook nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:36 schreef Stuart het volgende:
Ik weiger deel 209 te openen. Ik open geen De Lounge topics daar ik deze niet erken![]()
dus is het wel netjesquote:
Ik post hier in de wetenschap dat dit een GCSC in disguise isquote:
Niet om het te roepenquote:
dan kan je toch ook een GCSC in disguise openen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik post hier in de wetenschap dat dit een GCSC in disguise is![]()
Ik peins er niet overquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
dan kan je toch ook een GCSC in disguise openen?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik post hier in de wetenschap dat dit een GCSC in disguise is![]()
Jij speelt dit spelletje gewoon meequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:38 schreef es70 het volgende:
[..]
No way, dat kan niet, dan zou ik het geweten hebben
.
we zullen wel zienquote:
Ik was mijn handen (dit keer wel) in onschuldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |