Dan knip je ze eraf huiliequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:08 schreef es70 het volgende:
Waarom hebben de verzinners/makers van damesondergoed de onbedwingbare behoefte om onderkleding te 'versieren' met stomme strikjes. Ik wil geen strikjes
.
quote:
Zo bedoelde ik het wel. Het werd tijd dat je eens de armen uit de mouwen stakquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ga er maar vanuit dat je dat niet zo bedoeld als het overkomt
. Ik werk altijd hard en snel namelijk
.
Dat ga ik ook doen, stuk chagerijnquote:
Jij weet gewoon niet wat leuk is. En dat is jammerquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat ga ik ook doen, stuk chagerijn. Als je vijf bent zijn strikjes misschien leuk, daarna niet meer... Strikjes
.
Ha! Je zou het geen drie dagen vol houden jankepotquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het wel. Het werd tijd dat je eens de armen uit de mouwen stak![]()
Ik moest lachenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ha! Je zou het geen drie dagen vol houden jankepot.
Ja, het is handen.quote:
Ik weet best wat leuk isquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij weet gewoon niet wat leuk is. En dat is jammer![]()
Foto's!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:08 schreef es70 het volgende:
Waarom hebben de verzinners/makers van damesondergoed de onbedwingbare behoefte om onderkleding te 'versieren' met stomme strikjes. Ik wil geen strikjes
.
Ik ben anders bloedserieusquote:
Geen tijd voor foto's, ik moet ze eerst slopenquote:
wel tijd voor foto met strikjesquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Geen tijd voor foto's, ik moet ze eerst slopen.
Ik denk dat ze in de overgang is. Aan mij ligt het nietquote:
Kan je het niet bijhouden mopquote:
Nee, ik moet ze eerst slopen, ik weiger strikjes te fotograferen (hoewel mijn veters vandaag wel weer erg goed gelukt zijn moet ik zeggenquote:
strikjes in je vetersquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik moet ze eerst slopen, ik weiger strikjes te fotograferen (hoewel mijn veters vandaag wel weer erg goed gelukt zijn moet ik zeggen).
Jij moet een beetje op je woorden gaan letten 'vriend'quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik denk dat ze in de overgang is. Aan mij ligt het niet![]()
Agossie...quote:
Sticks and stones may break my bones, but words will never hurt mequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij moet een beetje op je woorden gaan letten 'vriend'.
Een strik in mijn vetersquote:
Smakelijkquote:
En ik heb niets in huis dus misschien maar een zak chips dan ofzoquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sticks and stones may break my bones, but words will never hurt me![]()
Saucijzenbroodjes zijn okayquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
En ik heb niets in huis dus misschien maar een zak chips dan ofzo
Of een saucezenbroodje. Of 4![]()
Wat me eraan herinnert dat ik waarschijnlijk mijn jaarafrekening op de grote hoop heb gegooidquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:20 schreef Stuart het volgende:
Net een of andere terrorist die mijn huis probeerde binnen te dringen met zijn geel paarse jas die veel te groot was trouwens. Een of andere kutsmoes over meterstanden. Nou, hell no, zo'n verdacht persoon laat ik dus mooi niet binnen![]()
Oplichters zijn het. Oncontroleerbaar rekeningen sturen en afschrijven. Fraude op grote schaalquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:22 schreef es70 het volgende:
[..]
Wat me eraan herinnert dat ik waarschijnlijk mijn jaarafrekening op de grote hoop heb gegooid. Toch maar eens opzoeken voordat ik ineens in het donkerrood sta
.
Ik was vergeten dat het niet meer automatisch gaatquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oplichters zijn het. Oncontroleerbaar rekeningen sturen en afschrijven. Fraude op grote schaal![]()
Verbrand je rekeningen ritueel. Allemaalquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:25 schreef es70 het volgende:
Okay... Daar werd ik dus niet vrolijk van.
Ik betaal maandelijks ruim 1800 euro aan gas en licht. En ik gebruik alleen maar kaarsenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat het niet meer automatisch gaat. Kleine zegeningen
.
Nou, dit is de enigequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verbrand je rekeningen ritueel. Allemaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |