beetje stoken kan geen kwaadquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik schop geen kleine klotejongetjes... Maar ik kan natuurlijk wél tegen Nina zeggen dat ze dat mag doen.
Ik ben toch niet de enige volwassene hierquote:
Ja, je bent erg oudquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben toch niet de enige volwassene hier. Alleen de enige bejaarde
.
Incasseringsvermogen kweken heet datquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:44 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik heb medelijden met de andere mannen bij jou in huis
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Incasseringsvermogen kweken heet dat.
Ik weet hetquote:
nee man, gewoon zo'n heel liter pak in een keer leegdrinkenquote:
Ik vind het niet lekkerquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:51 schreef qu63 het volgende:
[..]
nee man, gewoon zo'n heel liter pak in een keer leegdrinken
maar wel lievquote:
Dat is toch van dat drinkyoghurt spulquote:
Nee, het is suikervrij en kleurstofvrij fruitdrinkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat is toch van dat drinkyoghurt spul. Da's vies idd
.
Dank jequote:
Ja, als er niks in zit kan het natuurlijk ook niet lekker zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, het is suikervrij en kleurstofvrij fruitdrinken
Roosvicee vind ik wél lekker trouwensquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, als er niks in zit kan het natuurlijk ook niet lekker zijn.
dat ik je liev vindt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Dank je. Het kan me lekker toch niks schelen
.
Dat is ook gewoon lekkerquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Roosvicee vind ik wél lekker trouwens![]()
Nee Qutie, dat ik oud word kan me niet schelenquote:
Jaquote:
Het valt wel mee met de traagheid vind ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Tering, het forum is traag. En als je dan abusievelijk dubbelpost krijg je nog een ban ook![]()
dubbelpost of multipost?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja
Tering, het forum is traag. En als je dan abusievelijk dubbelpost krijg je nog een ban ook![]()
okquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee Qutie, dat ik oud word kan me niet schelen.
Ja, ik kan er niets aan doen als dat gebeurdquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Het valt wel mee met de traagheid vind ik.
Abusievelijk.
Gisteren had ik een paar MP's. Uiteraard ging dat per ongelukquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niets aan doen als dat gebeurd![]()
surequote:Op donderdag 1 juni 2006 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gisteren had ik een paar MP's. Uiteraard ging dat per ongeluk![]()
Feitelijk ben ik slachtoffer van een inferieur systeemquote:
Waarom, zal nog wel ff duren voordat 'ie hier isquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:58 schreef qu63 het volgende:
Kattenscheerder actief in Veendam
pas maar op Esje
is dat niet bij jou in de buurt danquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom, zal nog wel ff duren voordat 'ie hier is.
Nee, you're a good boyquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik kan er niets aan doen als dat gebeurd![]()
Klopt. Ik volg slechts de leer van de Bijbelquote:
Veendam is hier een eind uit de buurtquote:
ok danquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Veendam is hier een eind uit de buurt.
Dat is toch in Groningenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Veendam is hier een eind uit de buurt.
Op de één of andere manier.... Weet ik gewoon dat je neus op dit moment groeitquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klopt. Ik volg slechts de leer van de Bijbel![]()
Zeg Judas, ik weet niet waar jij mee bezig bent maar dit apprecieer ik nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Op de één of andere manier.... Weet ik gewoon dat je neus op dit moment groeit. Jokkebrok.
Oeh... ik zou bijna bang voor je wordenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeg Judas, ik weet niet waar jij mee bezig bent maar dit apprecieer ik niet![]()
Nee, ik heb heel hard (en snel) gewerktquote:
Mag ook wel eens een keerquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik heb heel hard (en snel) gewerkt.
Ik leg deze onzin naast mij neerquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Oeh... ik zou bijna bang voor je worden. Ik zou als ik jou was je bloeddruk ff na laten kijken, je loopt een beetje rood aan
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |