zelfde probleemquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:27 schreef Stuart het volgende:
Ik heb geen ontbijt rommel meer in huis dus ik moet wel boodschappen doen vandaag
Die met die lekke band, waaromquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:29 schreef Stuart het volgende:
Ik heb mijn stoere zwarte Raleigh mountainbike gisteren verkocht![]()
Ja, dat zéker! Flink veel lekkers inslaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zelfde probleem
moet ik zo echte kleren aan doen en zo om naar de ap te gaan
ik vind dat ik iets lekkers verdien dan
Ik ben lekker toch niet bang voor jequote:
Ik hoop dat ze komen voordat je van de honger bezwijktquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:31 schreef Stuart het volgende:
Ik ben thans in afwachting van een pakketje dat onder rembours komt
kaasbroodjes van de apquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat zéker! Flink veel lekkers inslaan![]()
Ik ook. De frituurpan aan als ontbijt juich ik niet per direct toequote:Op donderdag 1 juni 2006 12:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze komen voordat je van de honger bezwijkt.
Hier is geen apquote:
Is misschien wel goed voor de stoelgangquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook. De frituurpan aan als ontbijt juich ik niet per direct toe![]()
Ik heb hier 2 supermarkten dichtbij. Dat zijn AH en Dirk vd Broek. Meestal ga ik naar AHquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:34 schreef es70 het volgende:
[..]
Hier is geen ap. Nou ja, die is toch duur
.
Dirk heeft ook lekkere dingen (en is voordeliger)quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 supermarkten dichtbij. Dat zijn AH en Dirk vd Broek. Meestal ga ik naar AH![]()
Ja, maar AH is hier groter dus die heeft vaak meer en ik ga liever maar naar één supermarkt per keerquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Dirk heeft ook lekkere dingen (en is voordeliger).
Gewoon gaan halen dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:37 schreef liefie_ het volgende:
dichtste bij is de emte en de jumbo en ap zijn ongveer even ver
maar heb zin in zo'n kaasbroodje
Schop 'em tussen zijn benenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef es70 het volgende:
Kinderen zijn etters. Nina: Mark vraagt wanneer ik een nieuwe fiets krijg, hij vindt mijn fiets een krotfiets
.
Ik schop geen kleine klotejongetjes... Maar ik kan natuurlijk wél tegen Nina zeggen dat ze dat mag doenquote:
Dat bedoelde ik ook. Natuurlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik schop geen kleine klotejongetjes... Maar ik kan natuurlijk wél tegen Nina zeggen dat ze dat mag doen.
auwquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik schop geen kleine klotejongetjes... Maar ik kan natuurlijk wél tegen Nina zeggen dat ze dat mag doen.
Ja, ik denk dat dit jaar de zomer overgeslagen wordquote:
dat zai ik toch alquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:42 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat dit jaar de zomer overgeslagen word.
Ik vind je avatar k*tquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:40 schreef Stuart het volgende:
En ja, kinderen zijn hard onder elkaar. Direct. Volwassen liegen liever![]()
Vooral achterbaks en hypocrietquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:42 schreef liefie_ het volgende:
volwassenen zijn honderd keer stommer
en gemener
jupquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:42 schreef liefie_ het volgende:
volwassenen zijn honderd keer stommer
en gemener
ik heb medelijden met de andere mannen bij jou in huisquote:
Je bent een paar uur in Volendam geweest en zegt nu al 'zai'quote:
Huhquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Je bent een paar uur in Volendam geweest en zegt nu al 'zai'.
Helemaal goedquote:
jij bent toch volwassenquote:
of doe je alsofquote:
Praat ik echt zoquote:
het was meer dat ik zo'n stomme tikfout maaktequote:Op donderdag 1 juni 2006 12:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Praat ik echt zo. Ik hoop het toch van niet eigenlijk
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |