abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38430487
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:14 schreef Monus het volgende:
In elk land waar veel kinder prostitutie is zijn de nederlanders ruimschoots aanwezig. En dat voor zo'n klein landje. En natuurlijk gebeurd dit soort zaken ook in spanje. Maar als iemand in spanje daar op betrapt wordt dan kan hij een leven in spanje wel vergeten. Want zo'n persoon komt er hier niet ongestraft mee weg. Massaal hun walging uitspreken... bla...bla...bla , maar ondertussen wordt er al vele jaren bijna niks gedaan tegen kindermisbruik, dit terwijl het probleem steeds groter wordt.
We kennen in Nederland over het algemeen een (te) lage strafmaat, maar dat geldt voor alle misdrijven, niet alleen voor kindermisbruik (wat overigens ook nog weer wat anders is dan hetgeen de NVD nastreeft, maar dat terzijde). Dat straffen in Nederland zijn zoals ze zijn, wijt jij kennelijk aan de inwoners van dit land, in plaats van aan wetten en rechters. Vraag 100 Nederlanders of kindermisbruik zwaar bestraft moet worden en zeker 90 zeggen ja.
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:14 schreef Monus het volgende:
Ik schaam me inderdaad steeds meer voor nederland. En aangezien men in spanje altijd met lof over nederland spreekt zal ik niet stoppen om mijn mening over nederland te verkondigen. En ik spreek niet voor alle nederlanders (dat wil ik niet eens), ik spreek voor mijn eigen. En ook ik heb het recht om mijn mening te verkondigen, ook in spanje.
Dan lever je je Nederlandse paspoort toch in en laat je je naturaliseren tot Spanjaard. Alsof het feit dat een PAAR pedo's een partij willen oprichten representatief is voor de Nederlandse moraal. Jouw houding is ronduit denigrerend ten opzichte van de Nederlandse kiezers, die echt wel de (walgelijke) verborgen agenda van deze partij in de gaten helpen. Als deze partij überhaupt al het benodigde aantal steunbetuigingen haalt (wat nog maar zeer de vraag is), komen ze met geen mogelijkheid aan een kamerzetel.

Je hebt uiteraard recht op je mening, ook al is die niet objectief en slechts op aannames gebaseerd. Maar wat jij doet is kwalijk. Je brengt je mening zodanig alsof het feiten zijn. Jij VINDT bepaalde dingen, maar dat wil niet zeggen dat dat ook de werkelijkheid is.
pi_38430760
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:24 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Nu niet. Vroeger was het de normaalste zaak van de wereld. En in rusland is het vanaf 13 jaar al toegestaan om gemeenschap te hebben en in films voor volwassenen te acteren. Het is dus een culturele norm.
Nou, laat die mongolen dan ff een enkele reis rusland krijgen van Verdonk, zijn we er mooi en snel vanaf...
WAARSCHUWING: Klik NIET op DEZE link!
  donderdag 1 juni 2006 @ 12:03:15 #203
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_38431695
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:26 schreef dVTB het volgende:

[..]

We kennen in Nederland over het algemeen een (te) lage strafmaat, maar dat geldt voor alle misdrijven, niet alleen voor kindermisbruik (wat overigens ook nog weer wat anders is dan hetgeen de NVD nastreeft, maar dat terzijde). Dat straffen in Nederland zijn zoals ze zijn, wijt jij kennelijk aan de inwoners van dit land, in plaats van aan wetten en rechters. Vraag 100 Nederlanders of kindermisbruik zwaar bestraft moet worden en zeker 90 zeggen ja.
Ik hebt het niet over de strafmaat verschil tussen spanje en nederland. Als iemand hier een kind misbruikt, een vrouw of kind vermoord, dan staan er grote groepen mensen hem op te wachten zodat wanneer hij naar de rechter wordt gebracht ze hem kunnen uitschelden, bedreigen, met van alles bekogelen. Als er geen grote politie macht er bij aanwezig is haalt die gast niet eens de rechtbank (jammer dat ik er geen filmpje over kan vinden). Dit is natuurlijk veel te barbaars voor een beschaafd land als nederland. Maar het is in ieder geval duidelijk dat de spanjaarden dit soort zaken niet tolereert.
quote:
Je hebt uiteraard recht op je mening, ook al is die niet objectief en slechts op aannames gebaseerd. Maar wat jij doet is kwalijk. Je brengt je mening zodanig alsof het feiten zijn. Jij VINDT bepaalde dingen, maar dat wil niet zeggen dat dat ook de werkelijkheid is.
Genoeg cijfer bekent over misbruik van kinderen in nederland of door nederlanders en de gevolgen er van. Als je ook maar een beetje wist over deze materie dan had je dit ook kunnen weten.
  donderdag 1 juni 2006 @ 12:08:49 #204
146580 scubaboy
Als ik nat ben kan het niet di
pi_38431865
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 11:26 schreef dVTB het volgende:

Alsof het feit dat een PAAR pedo's een partij willen oprichten representatief is voor de Nederlandse moraal.
Nee wat ik schokkend vind is dat de mensen die dit op willen richten nog steeds vferstaanbare interviews kunnen geven en nog met mes en vork eten.

Dat en mensen die hier nog excuses voor hun gedrag proberen aan te voeren.

Ik ben met je eens dat ze waarschijnlijk nergens komen.... maar dat het inititioef ondernomen wordt is een duidelijke kanttekening bij het feit dat (mede door de lakse houding van de gemeenschap) deze figuren het idfee krijgen dat ze dit voor elkaar kunnen boxen.

Deze mensen zijn niet eens bang beschaamd meer om toe te geven dat ze pedofiel zijn, ze durven er rond voor uit te komen..... dat is schandalig
  donderdag 1 juni 2006 @ 12:18:25 #205
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_38432157
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:29 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Maar natuurlijk kan ook ik mij dat voorstellen, maar is dat een reden om die organisatie de mond te snoeren? Waar leg je de grens dan en wie bepaalt die grens?
De overheid/maatschappij zelf.
De opmerking van R.Oudekerk sprak boekdelen.
We zijn te tollerant geweest tegen intollerante elementen uit onze samenleving.
Qua overheid mag er best wel wat gesneden worden in het algemeen (foutief) maatschappelijk denken en handelen. In mijn ogen zijn deze mensen met strafbare (psy) zaken bezig.
Een foutieve iman wordt de grens over gezet, terwijl een pedofiel lekker aan de slag kan gaan met zijn profilering naar de gemeenschap (get real).
- Verbieden die hap -
  donderdag 1 juni 2006 @ 12:20:54 #206
146580 scubaboy
pi_38432249
Fijn gezegd door een man die aan zijn trekken komt door drugsverslaafde meiskes.

Moet ik voor je spellen wat een gegronde reden kan zijn dat een meisje aan de drugs gaat en in de prostitutie komt?

Als er bovendien ergemns minbderjarigen te koop zijn is het wel in die tippelzone''s
  donderdag 1 juni 2006 @ 12:23:47 #207
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_38432355
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:20 schreef scubaboy het volgende:
Fijn gezegd door een man die aan zijn trekken komt door drugsverslaafde meiskes.

Moet ik voor je spellen wat een gegronde reden kan zijn dat een meisje aan de drugs gaat en in de prostitutie komt?

Als er bovendien ergemns minbderjarigen te koop zijn is het wel in die tippelzone''s
Mjah, dat is ook weer waar. Maar is daarmee zijn stelling verworpen ?. Dat hij moreel ook niet helemaal goed bezig was , is inmiddels bekend.
  donderdag 1 juni 2006 @ 12:30:28 #208
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38432561
ik verwacht trouwens binnenkort nog wel een "aanslag" op die oprichters.

mensen die denken dat ze ff een partij op kunnen richten die voor het sexueel misbruiken is van kinderen verdienen ook niet beter
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
pi_38433199
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:30 schreef Goed_Gek het volgende:

mensen die denken dat ze ff een partij op kunnen richten die voor het sexueel misbruiken is van kinderen verdienen ook niet beter
  donderdag 1 juni 2006 @ 13:43:49 #210
3455 Helsie
Proud to be
pi_38434896
Ik vind dit echt een onderwerp waarvoor het terecht is dat mensen het een en ander aan normen overschrijden. Voor de gemiddelde fanatieke moslim is dat beledigen van de islam, voor mij is dat het goedpraten van sex met minderjarigen. Gadverdamme, wat een perverse figuren.
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
pi_38442173
Heb trouwens het partijprogramma eens gelezen en die punten zijn niet zo pedolike zijn als iedereen denkt. Controversieel zijn ze wel, maar er zitten wel een paar aardige punten in waarbij ze op mijn steun kunnen rekenen.
pi_38442283
En hoe pedofiel zijn ze nu eigenlijk? Ik bedoel, 12 jaar is nog geen 3 jaar bijvoorbeeld.
  donderdag 1 juni 2006 @ 17:00:27 #213
146580 scubaboy
pi_38442506
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:52 schreef slakkie het volgende:
Heb trouwens het partijprogramma eens gelezen en die punten zijn niet zo pedolike zijn als iedereen denkt. Controversieel zijn ze wel, maar er zitten wel een paar aardige punten in waarbij ze op mijn steun kunnen rekenen.
En ze komen voort uit stichting Martijn...hoe bedoel je niet zo pedolike
pi_38442693
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef FuifDuif het volgende:
En hoe pedofiel zijn ze nu eigenlijk? Ik bedoel, 12 jaar is nog geen 3 jaar bijvoorbeeld.
En een twaalfjarige is hormonaal en lichamelijk volwassen?
12 Is pedofiel
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_38444087
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:30 schreef Goed_Gek het volgende:

Het is echt behoorlijk ergelijk dat mensen blijkbaar het partijprogramma niet eens lezen, maar die wel p[ kunnen maken uit het feit, dat de oprichter een foeilelijke vieze oude vent is, en zich seksueel aangetrokken voelt tot minderjarigen.
Helaas klopt dat voorgestelde programma meestal niet
De partij is helemaal niet voor het misbruiken van kinderen...
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:23 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Mjah, dat is ook weer waar. Maar is daarmee zijn stelling verworpen ?. Dat hij moreel ook niet helemaal goed bezig was , is inmiddels bekend.
Nee niet om die reden. Maar even voor the record. Het gros van de reaguurders in dit topic, verwerpt de stellingen van de nvd ook door het imago van de oprichter

Mooi gevalletje van ad hominem..
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef scubaboy het volgende:

[..]

Ja dus. Dat is toch echt geen reden om hun ideeën niet serieus te nemen. Zie ook bovenstaand punt.

Ik zal het nog maar even zeggen maar, in het partijprogramma staat in de eerste instantie niet dat kinderen onder de 12 seks mogen hebben met meerderjarigen.

Maar even een nieuw punt. Een argument pedofilie is dat seksueel minderjarigen nog niet seksueel volgroeid zijn, en daarom kunnen ze niet zelf kiezen of ze met een meerderjarige seks willen hebben. Maar waarom kunnen ze wel gewoon kiezen of ze met minderjarigen seks willen hebben?
pi_38444711
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:46 schreef synthesix het volgende:

[..]

Het is echt behoorlijk ergelijk dat mensen blijkbaar het partijprogramma niet eens lezen, maar die wel p[ kunnen maken uit het feit, dat de oprichter een foeilelijke vieze oude vent is, en zich seksueel aangetrokken voelt tot minderjarigen.
Klopt als 12 legaal is dan is sex met een 13 jarige niet meer neuken meyt een kind
De oprichters zijn alle lid van martijn.
Voorstellen als buiten naakt rondlopen (ik ben ook nudist hoor) en de leeftijd van consentuele sex verlagen duid op perversiteiten.

Steek je kop in het zand
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:55:48 #217
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_38446572
Ik wil graag een politieke partij oprichten. Ik ben een seniorenverkrachter en ik heb recht op mijn vrijheid. Senioren verkrachten is nu een verboden daad, maar daar ben ik het niet mee eens. Een hele hoop senioren vragen het aan mij: wat is dat nou precies, senioren verkrachten? Dan zeg ik ssst, niet zulke vragen stellen. Dan worden ze nog nieuwsgieriger.

Als seniorenverkrachting legaal was, zou dat een hoop nieuwsgierigheid schelen. Daar zouden een hoop senioren bij gebaat zijn. Zo kan je bijvoorbeeld je favoriete senior keer op keer verkrachten, in die zin dat andere senioren dan geen last van je hebben. En ook krijg je niet elke keer van die lastige vragen. Dat alles maakt het bestaan van een seniorenverkrachter een stuk lichter!
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_38446642
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:55 schreef Ringo het volgende:
Ik wil graag een politieke partij oprichten. Ik ben een seniorenverkrachter en ik heb recht op mijn vrijheid. Senioren verkrachten is nu een verboden daad, maar daar ben ik het niet mee eens. Een hele hoop senioren vragen het aan mij: wat is dat nou precies, senioren verkrachten? Dan zeg ik ssst, niet zulke vragen stellen. Dan worden ze nog nieuwsgieriger.

Als seniorenverkrachting legaal was, zou dat een hoop nieuwsgierigheid schelen. Daar zouden een hoop senioren bij gebaat zijn. Zo kan je bijvoorbeeld je favoriete senior keer op keer verkrachten, in die zin dat andere senioren dan geen last van je hebben. En ook krijg je niet elke keer van die lastige vragen. Dat alles maakt het bestaan van een seniorenverkrachter een stuk lichter!
Jij hebt hem door!
Als het niet zo om te en te en was zou ik zowat
  donderdag 1 juni 2006 @ 18:59:45 #219
147928 Goed_Gek
pi_38446747
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:46 schreef synthesix het volgende:

[..]

[..]

Nee niet om die reden. Maar even voor the record. Het gros van de reaguurders in dit topic, verwerpt de stellingen van de nvd ook door het imago van de oprichter

Mooi gevalletje van ad hominem..
[..]

Ja dus. Dat is toch echt geen reden om hun ideeën niet serieus te nemen. Zie ook bovenstaand punt.

Ik zal het nog maar even zeggen maar, in het partijprogramma staat in de eerste instantie niet dat kinderen onder de 12 seks mogen hebben met meerderjarigen.

Maar even een nieuw punt. Een argument pedofilie is dat seksueel minderjarigen nog niet seksueel volgroeid zijn, en daarom kunnen ze niet zelf kiezen of ze met een meerderjarige seks willen hebben. Maar waarom kunnen ze wel gewoon kiezen of ze met minderjarigen seks willen hebben?
het uitgangspunt van de partij is de wetten te veranderen om pedosexuele contacten mogelijk te maken. daaromheen hebben ze een paar extra, belachelijk utopische partijpunten aangedragen.

waarom zou je uberhaupt sex willen hebben met een klein meisje?
geestelijk en lichamelijk is ze geen match.
als je een kinderlijke vriendin wil dan zijn die er zat te vinden. zat mensen die 18+ zijn die nog kinderlijk zijn. op de een of andere zieke manier willen ze hun leuter in een kleuter drukken want als de kleuter eenmaal volwassen is dan is het niet meer leuk voor de pedo.

nu het grijze gebied dan maar.

18 jarige jongen heeft een 14-jarige vriendin. dit moet kunnen.
16 en 13...tja dat kan soms ook.

ikzelf had op de basischool ook al "sexueel" contact. dat was met een meisje van mijn leeftijd. dit was echter zo onschuldig dat je het nauwelijks sex kon noemen maar meer het vertrouwd raken op speelse wijze met elkaars intieme delen.

een volwassene hoort zich daar gewoon niet in te mensen omdat een volwassene precies weet hoe alles werkt en omdat hij weet wat hij wil---> sexuele genoegdoening.

ikzelf heb als 17-jarige ook een relatie gehad met een 14 jarig meisje.
niet echt een bewuste keuze maar het lot bracht ons destijds bij elkaar.
we waren allebei werkzaam bij hetzelfde bedrijf en ik was behoorlijk "kinderlijk" voor mijn leeftijd (was ook een macho hoor ).
pas na een paar maanden toen we elkaar kenden is het wat geworden. zowel mijn als haar ouders hadden geen bezwaar omdat we gewoon geestelijk elkaars gelijken waren.
wederzijds respect en allebei evenveel macht binnen de relatie (naja, ze hield me wel flink onder de duim , zoals elke vrouw doet ).

ik heb ook van heel dichtbij meegemaak hoe iemand zijn macht misbruikte op een jong meisje. geen respect voor de dame alleen sexuele genoegdoening.
die gast die dat deed spoorde niet en is gelukkig ook gepakt (nog niet door mij maar ik kom hem wel tegen binnenkort).

pedosexuelen sporen gewoon niet
pi_38448000
Mensen zijn zo te zien zich totaal niet bewust van hun eigen hypocriete houding .
pi_38448290
Kijk voor de aardigheid ook eens op het forum van de NVD. Ik weet niet wat ik erger vind. Die pedofielen of die ronduit krankzinnige mongolen die het genoemde forum bevolken.
  donderdag 1 juni 2006 @ 19:46:48 #222
147928 Goed_Gek
pi_38448360
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:45 schreef FuifDuif het volgende:
Kijk voor de aardigheid ook eens op het forum van de NVD. Ik weet niet wat ik erger vind. Die pedofielen of die ronduit krankzinnige mongolen die het genoemde forum bevolken.
die site ligt steeds plat, en dat forum al helemaal
pi_38448402
Het is van pedofielen voor pedofielen. Het gaat in ieder geval over pedofielen.
Hier valt niet over discussieren.

Alleen uitbannen uit deze maatschappij.
pi_38448445
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:46 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

die site ligt steeds plat, en dat forum al helemaal
Mooi. Dat ze een website, laat staan vereniging zelfs al mogen hebben!
pi_38448585
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:48 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Mooi. Dat ze een website, laat staan vereniging zelfs al mogen hebben!
Dat is de vrijheid die wij allemaal hebben. Duhuh!
  donderdag 1 juni 2006 @ 19:54:14 #226
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_38448695
Buitenlanders walgen van deze situatie en denken nu dat de Nederlandse tolerantie zo ver is doorgeschoten dat we ook pedofielen en hun smerige gewoontes tolereren en dus tot op zekere hoogte accomoderen.

Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
pi_38448712
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:51 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat is de vrijheid die wij allemaal hebben. Duhuh!
SMOEL DICHT! Ga maar weer naar die topic waar ze hoeren voor je regelen.
Sommige dingen mogen gewoon niet.
pi_38448736
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:54 schreef Cairon het volgende:
Buitenlanders walgen
Niet alleen buitenlanders walgen hoor...

pi_38448770
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:54 schreef OldJeller het volgende:

[..]

SMOEL DICHT! Ga maar weer naar die topic waar ze hoeren voor je regelen.
Sommige dingen mogen gewoon niet.
Waarom mogen sommige dingen niet? Wie bepaalt welke sommige dingen niet mogen? Wie bepaalt waarom die sommige dingen niet mogen?
pi_38448866
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:38 schreef FuifDuif het volgende:
Toch triest om te zien dat we in Nederland eigenlijk helemaal geen democratie en vrijheid van meningsuiting kennen. Zo gauw het woord pedofiel valt, willen de meesten dat het liefste direct monddood maken. Trieste mensen, die Nederlandse hypocrieten .
Je eigen stelling is net zo dubbelzinnig. Waarom mag moord niet ter discussie gebracht worden en pedofilie wel? Zolang er gepraat en niet gehandeld word mag toch alles?
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_38448943
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:56 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarom mogen sommige dingen niet? Wie bepaalt welke sommige dingen niet mogen? Wie bepaalt waarom die sommige dingen niet mogen?
ZIEK.
ERROR.
pi_38448998
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:58 schreef mjammetje het volgende:

[..]

Je eigen stelling is net zo dubbelzinnig. Waarom mag moord niet ter discussie gebracht worden en pedofilie wel? Zolang er gepraat en niet gehandeld word mag toch alles?
Nee, het gaat om het meten met twee maten. Moord wordt niet ter discussie gebracht op deze manier. Daar gaat het helemaal niet om. Sterker nog, in een dergelijk verband geeft het verbod op een dergelijke handeling (moord) juist een extra haatdragend tintje en accentueert in feite de afkeer van hetgeen men zich tegen verzet. Het is niet zo heel moeilijk om de mens te doorgronden, mjammetje .
pi_38449018
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:00 schreef OldJeller het volgende:

[..]

ZIEK.
ERROR.
Ik stel je een aantal belangrijke vragen. Jouw reactie spreekt boekdelen.
pi_38449413
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:01 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Nee, het gaat om het meten met twee maten. Moord wordt niet ter discussie gebracht op deze manier. Daar gaat het helemaal niet om. Sterker nog, in een dergelijk verband geeft het verbod op een dergelijke handeling (moord) juist een extra haatdragend tintje en accentueert in feite de afkeer van hetgeen men zich tegen verzet. Het is niet zo heel moeilijk om de mens te doorgronden, mjammetje .
Ik zou moord op die manier wel ter discussie kunnen brengen. Ik zou zelfs een partij kunnen oprichten met een partijpunt als deze om de wereld beter te maken volgens mijn eigen utopie.
Het is maar vanuit welke hoek je het bekijkt.
Maar waarom is het meten met twee maten een belangrijker onderwerp dan de zieke fantasie van de NVD? Ik ben allang blij dat mensen vol afkeer reageren ipv begripvol. Dan zou ik me pas echt zorgen gaan maken.
Ik heb geloof ik mijn geloof in het geloof verloren.
pi_38449421
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:01 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik stel je een aantal belangrijke vragen. Jouw reactie spreekt boekdelen.
Wanneer het tot dit onderwerp komt zijn de enige woorden en gedachten die bij je op kunnen komen en de enige woorden en gedachten die je nodig hebt... die en dergelijke woorden.
En opeens een misselijk gevoel.

Niks meer, wel minder.
pi_38449498
Met woorden als 'ziekelijk' en 'misselijkmakend' kom je er simpelweg niet. Men valt telkens weer in dezelfde valkuil. Het is gewoon te triest voor woorden.
pi_38449525
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:13 schreef FuifDuif het volgende:
Met woorden als 'ziekelijk' en 'misselijkmakend' kom je er simpelweg niet. Men valt telkens weer in dezelfde valkuil. Het is gewoon te triest voor woorden.
Welke valkuil?
In Nederland zou men ook een lijst met namen van pedo's moeten publiceren net als in andere landen.
pi_38449589
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:14 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Welke valkuil?
In Nederland zou men ook een lijst met namen van pedo's moeten publiceren net als in andere landen.
Een heksenjacht dus. Waag het dan niet om te stellen dat je blij bent dat de Middeleeuwen voorbij zijn. Over die valkuil heb ik het dus. Het principe van een bord voor je kop hebben. Dat is menseigen. Dat is altijd al zo geweest en dat zal altijd zo blijven. Zoals ik al zei: triest.
pi_38449671
Wat neem je ze nou in bescherming? Als je echt maagd bent zoals in zo'n topic stond beschreven... hmm.. ben je pedo?

Tralies/TBS FOR LIFE zonder verlof is de enige remedie, geen politieke partij.
pi_38449768
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:18 schreef OldJeller het volgende:
Wat neem je ze nou in bescherming? Als je echt maagd bent zoals in zo'n topic stond beschreven... hmm.. ben je pedo?

Tralies/TBS FOR LIFE zonder verlof is de enige remedie, geen politieke partij.
Waaruit leid je af dat ik ze in bescherming neem?
Wat heeft het feit dat ik een maagd ben er mee te maken?
Waarom denk je dat ik pedo ben?
pi_38449897
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:19 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waaruit leid je af dat ik ze in bescherming neem?
Wat heeft het feit dat ik een maagd ben er mee te maken?
Waarom denk je dat ik pedo ben?
IK VIND JE KLOTE!

PAK DE FAKKELS, HOOIVORKEN, PEK EN VEREN!!
pi_38449921
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:22 schreef OldJeller het volgende:

[..]

IK VIND JE KLOTE!

PAK DE FAKKELS, HOOIVORKEN EN PEK EN VEREN!!
Het lijkt mij niet dat het zin heeft om op jou te reageren. Je reageert als een bezetene.
pi_38449977
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:23 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Het lijkt mij niet dat het zin heeft om op jou te reageren. Je reageert als een bezetene.
Enige juist reactie. Waarom hier rustig en rationeel op reageren?
Deze hele kwestie is al irrationeel en onethisch.
pi_38450136
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:24 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Enige juist reactie. Waarom hier rustig en rationeel op reageren?
Deze hele kwestie is al irrationeel en onethisch.
Irrationeel? Ze werpen enkel standpunten op. En of iets onethisch is of niet, is niet universeel te bepalen.
pi_38450363
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:27 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Irrationeel? Ze werpen enkel standpunten op. En of iets onethisch is of niet, is niet universeel te bepalen.
Het zit 'm in de wortels van de partij.
En dat ze de leeftijd van 18.. of wat is het 16? naar 12 willen verlagen.
pi_38450480
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:31 schreef OldJeller het volgende:

[..]

16 vind ik ook te jong en 18 eigenlijk ook. Maar daar moet ik mijn mond ook over houden. Het is een scheve, achterlijke kutwereld, OldJeller.
pi_38450879
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:33 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

16 vind ik ook te jong en 18 eigenlijk ook. Maar daar moet ik mijn mond ook over houden. Het is een scheve, achterlijke kutwereld, OldJeller.
En nu wil jij de scheve, achterlijke kutwereld nog meer doen kantelen door deze zieke geesten te stimuleren?
  donderdag 1 juni 2006 @ 20:58:49 #248
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38451742
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:31 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat dat pas sinds niet zo heel lang op 16 staat hoor... If feite is het niet meer of minder dan een paar regeltjes "terugdraaien".
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_38452024
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 20:58 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat dat pas sinds niet zo heel lang op 16 staat hoor... If feite is het niet meer of minder dan een paar regeltjes "terugdraaien".
En dat maakt het minder erg/goed?
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:07:42 #250
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_38452165
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:45 schreef K-jozz het volgende:

[..]

Het zijn niet absoluut pedofielen. Je hoeft niet per se pedofiel te zijn om pedofilie te willen legaliseren.

Verder vind ik het oprichten van een partij nooit een walgelijk initiatief. Deze partij probeert een probleem bespreekbaar te maken. Om diezelfde reden werd Hirsi Ali zowat aanbeden. Reken maar dat haar opmerkingen in haar eigen cultuur minstens als net zo controversieel zijn ervaren.

Hiermee zeg ik niet dat ik het met ze eens ben. Het is een discussie over op welke leeftijd de grens gesteld moet worden waarbij iemand als volwaardig lid van de maatschappij kan fungeren. Volgens deze partij is dat op alle aspecten daarvan op 12-jarige leeftijd.

Stel ik zou een dochter van 12 jaar hebben en die kwam met een man van 40 thuis, waarschijnlijk zou ik dan ongeveer net zo reageren als de meeste mensen hier. Het is alleen te bediscussiëren of mijn dochter van 12 gediend is bij mijn reactie. Ondervind zij er ongewild hinder van als zij sex heeft met een man van 40? Zijn kinderen van 12 manipuleerbaar? Wanneer niet meer?

Ik vind zelf de grens van 12 erg laag en ben het dus fundamenteel oneens met deze partij. Dat lijkt me echter geen reden ze zo af te branden.
Idd, Pedofielen met je gewoon Laten branden....

Of het in andere landen nu wél oke is of niet, hier in Nederland blijf je met je poten van kinderen af (voor zolang als dat het duurt)

Als je 12 oke vindt, waar leg je dan de volgende grens? 8?

Een paar jaar later komen ze aankloppen als je vrouw zwanger is, of ze de echo's alvast mogen zien. Kunnen ze zich voor bereiden.

Pedo's dienen gewoon allemaal (zowel pedofiel als pedosexueel) een chemo castratie te ondergaan.

Een doodsverwensing mag niet, dus ik kan helaas niet zeggen dat je ze achterover van de hoogste flat moet sodemieteren, wat ik dus ook niet ga zeggen.

Die partij wil niet een probleem bespreekbaar maken, ze zien het zelf toch niet als een probleem

Ze denken gewoon dat ze dit wel even voor elkaar krijgen. Mocht dat echt lukken zal ik denk ik in het vervolg uit de Bijlmer Bajes Fok! moeten lezen
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:09:34 #251
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_38452236
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 12:03 schreef Monus het volgende:

Genoeg cijfer bekent over misbruik van kinderen in nederland of door nederlanders en de gevolgen er van. Als je ook maar een beetje wist over deze materie dan had je dit ook kunnen weten.
90% van al het kindermisbruik komt toch voor in Friesland?
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:14:41 #252
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38452480
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:04 schreef OldJeller het volgende:

[..]

En dat maakt het minder erg/goed?
"het"? Wat "het". Het willen terugdraaien van een regel? Het pedofiel zijn van bepaalde mensen in een organisatie?

Overigens: Als het al dan niet "fout" zijn van oprichters danwel leden van een organisatie een middel tot afkeer van een partij is, dan vraag ik me af waarom de PvdA nog bestaat, gezien waaruit zij voortkomen...
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:23:23 #253
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_38452896
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:14 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

"het"? Wat "het". Het willen terugdraaien van een regel? Het pedofiel zijn van bepaalde mensen in een organisatie?

Overigens: Als het al dan niet "fout" zijn van oprichters danwel leden van een organisatie een middel tot afkeer van een partij is, dan vraag ik me af waarom de PvdA nog bestaat, gezien waaruit zij voortkomen...
Leg rustig uit.
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:27:11 #254
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38453068
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:23 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Leg rustig uit.
Zegt "NSB" of "SDAP" je iets?
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:28:29 #255
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_38453124
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:27 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Zegt "NSB" of "SDAP" je iets?
D'oh, maar de PVDA is toch niet direct de naamvervanger van de SDAP? Ok, er zijn een paar man mee doorgegaan maar toch niet alle oprichters waren NSBérs?

* TheThirdMark heeft trouwens liever een Nazi naast zich wonen dan een Pedo.
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:35:08 #256
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38453432
Nee, niet alle oprichters. Maar wel een aantal. En op zich is daar niets mis mee, net zomin dat het per defenitie mis moet zijn als een aantal oprichters van een andere partij pedofiel zijn. Want, zoals ik al eerder in dit topic schreef, doordat er in de media de nadruk wordt gelegd op het feit dat er pedofielen zijn betrokken bij de oprichting van die partij, wordt het hele programma al meteen weggegooid zonder het ook maar eens te lezen.

Hoeveel expliciet pedofiele/pedoseksuele zaken zitten er in dat programma? Hoeveel expliciet seksuele? Maar ook: Hoeveel normale (discussie)punten bevat het programma?

En, zoals elk partijprogramma: hoeveel zaken zullen (en kunnen) zonder veel problemen daadwerkelijk ten uitvoer gebracht worden?
  donderdag 1 juni 2006 @ 21:43:21 #257
3455 Helsie
Proud to be
pi_38453819
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:35 schreef Daffodil31LE het volgende:
Nee, niet alle oprichters. Maar wel een aantal. En op zich is daar niets mis mee, net zomin dat het per defenitie mis moet zijn als een aantal oprichters van een andere partij pedofiel zijn. Want, zoals ik al eerder in dit topic schreef, doordat er in de media de nadruk wordt gelegd op het feit dat er pedofielen zijn betrokken bij de oprichting van die partij, wordt het hele programma al meteen weggegooid zonder het ook maar eens te lezen.

Hoeveel expliciet pedofiele/pedoseksuele zaken zitten er in dat programma? Hoeveel expliciet seksuele? Maar ook: Hoeveel normale (discussie)punten bevat het programma?

En, zoals elk partijprogramma: hoeveel zaken zullen (en kunnen) zonder veel problemen daadwerkelijk ten uitvoer gebracht worden?
Het is goed dat er voor de achterliggende gedachte (pedofilie faciliteren) gewaarschuwd wordt: Als dat niet zou gebeuren, zou een dergelijke partij op basis van de populistische overige standpunten stemmen scoren en dan zou dat een vorm van misleiding zijn. Het is niet dat men leugens vertelt in de media. Misschien benadrukt men wel die controversiële standpunten, maar dat is dan ook logisch. Dat zijn dan ook de meest zieke onderdelen van het programma. Op die andere gebieden zijn er al genoeg partijen die allemaal a of b zeggen, net als die pedo-dudes. Dus dat heeft geen zin om die standpunten uitgebreid in de pers te brengen (ze willen daar ook scoren met 'shock news' ).

Ik blijf erbij dat die partij geen bestaansrecht heeft, ook niet binnen een democratie. Zulke rare partijen maken de democratie belachelijk. Ook vind ik niet dat je kunt stellen dat 'het mogelijk willen maken om... ' iets anders is dan het aan te sporen. Waarom wil je iets mogelijk maken als het niet je intentie is om het daadwerkelijk te gaan doen of anderen te laten doen?
Als niet elke idioot zomaar mag autorijden, waarom mag dan wel elke idioot internetten?
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:07:58 #258
40566 Ericr
Livewrong
pi_38455041
De NSB heeft weinig te maken met de SDAP. Denk dat er hier een verkeerde link wordt gelegd, de NSDAP was de politieke partij in Duitsland van Hitler. De SDAP is een partij uit 1894 opgericht in Nederland. De 1 heeft zeer weinig te maken met de andere, behalve de gelijkende namen.

De P.v.d.A is voortgekomen uit o.a. de SDAP na de oorlog.
pi_38455336
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:35 schreef Daffodil31LE het volgende:

Volkswagen komt daar ook uit voort.
Moeten we nu geen Volkswagens kopen om dié reden, of die auto zelfs verbieden?
Dat is geschiedenis, net zoals bij de PvdA, is allemaal niet meer van toepassing.

Bij deze pedopartij is het wel van toepassing, ze zijn pedo's!!
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:20:01 #260
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38455539
Yeah RIGHT. En alle LPF-ers zijn homofielen die dagelijks darkrooms afstruinen.
pi_38456032
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:28 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

D'oh, maar de PVDA is toch niet direct de naamvervanger van de SDAP? Ok, er zijn een paar man mee doorgegaan maar toch niet alle oprichters waren NSBérs?

* TheThirdMark heeft trouwens liever een Nazi naast zich wonen dan een Pedo.
Wel al zou het zo zijn zou het me niet verbazen
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 21:38 schreef FuifDuif het volgende:
Toch triest om te zien dat we in Nederland eigenlijk helemaal geen democratie en vrijheid van meningsuiting kennen. Zo gauw het woord pedofiel valt, willen de meesten dat het liefste direct monddood maken. Trieste mensen, die Nederlandse hypocrieten .
Moet jij eens aan twee vriendinnen en een vriend van me vragen.
Je moet dan wel paranormaal begaafd zijn om dat te doen.
Respectievelijk 12 - 8 en 3 jaar geleden zelfmoord gepleegd
Daarom
pi_38456063
Oppakken, deporteren en nooit meer vrijlaten!!
WAARSCHUWING: Klik NIET op DEZE link!
pi_38456164
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef scubaboy het volgende:
Moet je het volgende maar lezen, punten die mij aanspraken.
quote:
.1 Geen hogere kiesdrempel; ook geen twee-partijenstelsel.
Bij het krijgen van 1/150-ste deel van de stemmen, heeft een partij in ieder geval recht op een zetel. Op deze manier blijven ook kleinere partijen vertegenwoordigd in de Kamer.

1.2 Wijziging van de grondwet mag alleen als het volk hiermee instemt.
Een wijziging van de grondwet mag alleen worden doorgevoerd als bij een referendum onder de stemgerechtigden blijkt dat naast tweederde van de Kamer ook tweederde van de mensen die hebben gestemd voor is.

1.3 Wetten met betrekking tot het staatsbestel moeten in de grondwet staan.
Deze wetten zijn belangrijk genoeg om in de grondwet opgenomen te worden.

1.4 Een partij mag maximaal zeventig zetels innemen in de Tweede Kamer.
Het is gevaarlijk als één partij de absolute meerderheid aan zetels kan halen, omdat dit tot een onwenselijke semi-dictatuur kan leiden.

1.5 De Eerste Kamer wordt afgeschaft.
De Eerste Kamer inspecteert momenteel de wetten die de Tweede Kamer heeft aangenomen op bijvoorbeeld tegenstrijdigheden met al bestaande wetten. Partijpolitiek speelt hierbij echter een grote rol. Deze taak kan beter worden overgenomen door onafhankelijke ambtenaren, die verslag doen aan de Tweede Kamer.
1.11 Elke partij krijgt evenveel zendtijd op televisie en evenveel campagnegeld.
Elke partij die aan een verkiezing meedoet, krijgt evenveel zendtijd op de publieke netten. Dit gebeurt middels de zendtijd voor politieke partijen. Tevens krijgt iedere partij evenveel campagnegeld van de overheid. Op deze manier zijn ook de kleine partijen, beter dan nu, in staat om hun standpunten onder de aandacht te brengen.

1.12 Sponsoring van politieke partijen wordt verboden.
Verstrengeling van belangen met het bedrijfsleven dient tegen gegaan te worden. Politiek beleid behoort niet te koop te zijn.

1.13 Geld voor onderzoek wordt verstrekt per behaalde zetel.
Partijen zijn vrij in het besteden van dit geld.

1.17 Het volk kan met 100.000 handtekeningen een referendum afdwingen.
Als uit een referendum blijkt dat de meerderheid van de mensen achter een wetsvoorstel vanuit het volk staat, is de Tweede Kamer verplicht over dit voorstel te stemmen. Ook kan de Tweede Kamer altijd besluiten een raadplegend referendum te houden. Een bindend referendum komt er niet, omdat niet verwacht mag worden van elke stemgerechtigde dat die zich in elk onderwerp verdiept. Dit mag wel worden verwacht van de volksvertegenwoordigers.

1.18 De Provinciale Statenverkiezingen worden afgeschaft.
De commissarissen van de Koningin ook. Gemeenten kunnen onderling afspraken maken. Als taken niet door gemeenten onderling kunnen worden afgehandeld, worden die overgeheveld naar Den Haag. Hierbij kan bijvoorbeeld worden gedacht aan een project als de Betuwelijn.

1.19 De Waterschapsverkiezingen worden afgeschaft.
Een overheidsinstelling gaat zich bezighouden met de waterhuishouding.

1.20 Alle besproken wetsvoorstellen worden op internet gezet.
De integrale teksten van alles wat er in de Tweede Kamer wordt gezegd, komt zowel in het Engels als in het Nederlands op internet te staan. Dit geldt ook voor wat wordt gezegd in de gemeenteraden.

1.21 Alle overheidspublicaties worden zowel Engels- als Nederlandstalig.
Door alles tweetalig te publiceren, kan men nationaal en internationaal de politieke bezigheden van onze volksvertegenwoordigers op de voet volgen.

1.22 Bij disfunctioneren krijgt een ambtenaar nooit een gouden handdruk.
Een bouwvakker krijgt na disfunctioneren ook geen gouden handdruk.

1.23 Het staatshoofd voert enkel ceremoniële taken uit.
Het is onjuist als het staatshoofd direct politieke invloed kan uitoefenen. Omdat het staatshoofd nog altijd door veel Nederlanders wordt gezien als iemand die het volk kan vertegenwoordigen op sociaal-cultureel niveau, zoals de premier dit doet op politiek niveau, ziet de NVD voorlopig geen reden deze functie op te heffen. Gezien de vertegenwoordigende taak van het staatshoofd moet deze minimaal tweewekelijks met de premier overleggen.

1.24 De premier leest de 'troonrede' voor.
De 'troonrede' wordt immers door de regering opgesteld. Het staatshoofd krijgt de mogelijkheid een eigen toespraak, met sociaal-cultureel karakter, te houden.
En zo heb je meerdere punten die niks met kinderen te maken hebben maar met andere zaken. Ik ben het niet geheel eens met alle standpunten, net zo min ik het eens met alle standpunten van andere partij'en.
Ze hebben andere gedachten over een (1) ding, hun sexuele voorkeur. En voorzover ik weet is dat niet strafbaar. Hun sexuele voorkeur maakt echter niet alles wat ze doen fout of verkeerd.
pi_38456185
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
Yeah RIGHT. En alle LPF-ers zijn homofielen die dagelijks darkrooms afstruinen.
Pim Fortuyn richtte niet de LPF op om de positie van homo's te verbeteren en dan nog, niks aan het homozijnde is strafbaar, het zijn niet.. en het in praktijk brengen ervan niet.

Pedo wel. ALTIJD!
Je doet net of het iets gewoons is.

Ga toch een eind fietsen.
pi_38456224

http://www.virtualglobaltaskforce.com/

[ Bericht 29% gewijzigd door zhe-devilll op 01-06-2006 22:39:27 ]
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_38456283
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:30 schreef WatEenGelul.nl het volgende:
Oppakken, deporteren en nooit meer vrijlaten!!
Ik zal het herhalen:
Als er ooit zo'n flikker met zijn poten aan mijn kinderen komt.
Dan grijp ik hem
Breek ieder teen en vingerkootje, knieeen en ellebogen en keten hem vast in mijn schuurtje. Ik douw hem een tuinslang door zijn strot om hem hondevoer te vreten te geven en in leven te houden.
Mocht het slachtoffer dan na x tijd problemen hebben mag het zich van harte met een nijptang knoflookpers nootmuskaatrasp en hamer uitleven (binnen de grenzen direct levensgevaar

We laten het hondsvot herstellen en bij de volgende angstaanval mag het slachtoffer nog een keer.

Mocht Martijn en de NVD dan nog bestaan zal ik ze een wekelijksfotootje doorsturen:
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:39:17 #267
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38456437
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:33 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Pim Fortuyn richtte niet de LPF op om de positie van homo's te verbeteren en dan nog, niks aan het homozijnde is strafbaar, het zijn niet.. en het in praktijk brengen ervan niet.

Pedo wel. ALTIJD!

Ga toch een eind fietsen.
Nee. Ik doe niet net alsof pedofilie iets gewoons is wat moet worden toegestaan. Ik kijk echter naar wat die partij voor programmapunten heeft. Wat de seksuele gevoelens van de oprichters zijn zal me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten.

Nergens in dat programma staan expliciet zaken die pedofilie goedpraten, sterker nog: er staan zeken in die openlijk spreken tegen kindermishandeling.

Mijn vergelijk met de LPF en homofilie was meer bedoeld om te proberen duidelijk te maken dat we onder Balkenende 1 niet allemaal ineens homofiel moesten worden omdat toevallig de oprichter van de LPF homo was.
pi_38456485
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:39 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Nee. Ik doe niet net alsof pedofilie iets gewoons is wat moet worden toegestaan. Ik kijk echter naar wat die partij voor programmapunten heeft. Wat de seksuele gevoelens van de oprichters zijn zal me eerlijk gezegd aan m'n reet roesten.

Nergens in dat programma staan expliciet zaken die pedofilie goedpraten, sterker nog: er staan zeken in die openlijk spreken tegen kindermishandeling.

Mijn vergelijk met de LPF en homofilie was meer bedoeld om te proberen duidelijk te maken dat we onder Balkenende 1 niet allemaal ineens homofiel moesten worden omdat toevallig de oprichter van de LPF homo was.
elke stem aan die partij geeft ze de genoegdoening te kunnen doen wat ze willen!
ik hoop dat dit je naasten nooit zal overkomen!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_38456558
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:40 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

elke stem aan die partij geeft ze de genoegdoening te kunnen doen wat ze willen!
Wat is dit nu voor een onzinnige opmerking? Het wordt met de dag gekker.
pi_38456624

pi_38456660
quote:

[..]

NEEN.
Maar dat Pim Fortuyn homofiel was toen hij het oprichtte maakt niks uit!

Als een terrorist een politieke partij begon met punten vóór terroristen zat iedereen met meer afschuw dan nu te reageren. Nu zijn het pedo's en vinden een heel stel mensen het 'okee'.
Dat is allebei verboden! Dat soort mensen stimuleer je niet, door enkel al hun partij te overwegen/hun punten door te nemen.
GORE PEDO'S! Vastzetten for life!
pi_38456690
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:42 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Wat is dit nu voor een onzinnige opmerking? Het wordt met de dag gekker.
Onzinnig? Dus je vind die partij iets zinnigs hebben?
Meneer de pedo zei zelf dat ze nu niet meer te stoppen zijn, ze hebben nu helemaal het idee dat ze hun gang kunnen gaan!
En wat wordt er gekker met de dag? Mensen die dit soort dingen goedkeuren en erin meegaan! Zoals jij blijkbaar
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:45:11 #273
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38456700
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:40 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Zal ik het je nog sterker vertellen: Elke keer dat je op de pagina van die partij gaat kijken, hebben ze een hit meer. Dat wil dus zeggen "dat je 't met hen eens bent".

Wat een gelul.
pi_38456771
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:45 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Zal ik het je nog sterker vertellen: Elke keer dat je op de pagina van die partij gaat kijken, hebben ze een hit meer. Dat wil dus zeggen "dat je 't met hen eens bent".

Wat een gelul.
misschien ben jij zo stom om niet te beseffen wat er omgaat in de brains van deze zieke geesten!!!!!! denk daar eens over na
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:47:35 #275
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38456804
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 01:56 schreef heiden6 het volgende:
Kan zhe-dinges niet een keer een permban krijgen? Ze is overduidelijk erg simpel en labiel, en kan daarnaast niet normaal schrijven. Een beetje het niveau van een reptiel op beide vlakken, ietwat primitief, eigenlijk per definitie zonder enige ratio. Ze is een beetje storing op de lijn, zeg maar, terwijl je probeert te communiceren.

Ben jij soms die vent op dat plaatje ofzo, ik vond je voorstem ook al smakeloos maar goed.
ik persoonlijk ben er niet voor deze partij te verbieden en vind ook dat de media er verkeerd mee omgegaan is, maar je kunt die punten van deze partij toch niet serieus nemen, ik betwijfel of ze uberhaupt ook maar 1 zetel krijgen,

en heiden6 ik denk dat jij eerder in aanmerking komt.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_38456819
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Onzinnig? Dus je vind die partij iets zinnigs hebben?
Meneer de pedo zei zelf dat ze nu niet meer te stoppen zijn, ze hebben nu helemaal het idee dat ze hun gang kunnen gaan!
En wat wordt er gekker met de dag? Mensen die dit soort dingen goedkeuren en erin meegaan! Zoals jij blijkbaar
Waarom trek je zomaar conclusies uit mijn post? Waarom leg je mij woorden in de mond? De laatste tijd doe ik dat steeds vaker in discussies (ook IRL): oneliners stellen. Het valt me keer op keer op dat mensen de nogal zeer vervelende eigenschap hebben om zomaar lukraak vervolgens daaruit conclusies te trekken. Ik word daar toch zooo spuugzat van.

Het is onzinnig, bijvoorbeeld, om te spreken in termen van "ik hoop niet dat jij..." enzovoort. Dat is spelen op gevoel, maar dat draagt niet bij aan de rationaliteit van het onderwerp.
pi_38456895
quote:

[..]
EEN HOOP ONZINNIG GELUL
Als een pederast in zijn programma eropuit is om de leeftijd voor legale sex te verlagen is hij waarschinlijk hier op uit:
Het dronken voeren en verkrachten van 12 jarigen zodat ze zogenaamd toestemming gegeven heeft
pi_38457008
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:47 schreef FuifDuif het volgende:

[zinnige dingen]
Amen.
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:54:01 #279
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38457083
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:46 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

misschien ben jij zo stom om niet te beseffen wat er omgaat in de brains van deze zieke geesten!!!!!! denk daar eens over na
Wat kan het mij verrotten wat er in die lui omgaat. Ze hebben goedkeuring tot het praktizeren van pedofilie toch nergens in hun programma staan? Nee, echt nergens.

En indien ze dat daadwerkelijk wel zouden hebben, zouden ze nat gaan omdat dat niet wettelijk in zo'n programma mag.

Het merendeel van de mensen die zo fel van leer trekken tegen deze partij hebben ergens "pedofilie" gehoord en hebben dat klakkeloos overgenomen, zonder dat ze ook maar de moeite hebben genomen om naar dat programma te gaan kijken.
pi_38457239
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:54 schreef Daffodil31LE het volgende:

[..]

Wat kan het mij verrotten wat er in die lui omgaat. Ze hebben goedkeuring tot het praktizeren van pedofilie toch nergens in hun programma staan? Nee, echt nergens.

En indien ze dat daadwerkelijk wel zouden hebben, zouden ze nat gaan omdat dat niet wettelijk in zo'n programma mag.

Het merendeel van de mensen die zo fel van leer trekken tegen deze partij hebben ergens "pedofilie" gehoord en hebben dat klakkeloos overgenomen, zonder dat ze ook maar de moeite hebben genomen om naar dat programma te gaan kijken.
Dit is de waarheid. Het programma is er voor een ieder om door te lezen. Ongelofelijk, het Nederlandse klootjesvolk. En maar roepen dat de gemeenschap in bescherming moet worden genomen tegen de lieden achter de NVD. Het lijkt mij beter dat de gemeenschap vooral ook in bescherming wordt genomen tegen de kuddedieren die onze samenleving rijk is.
  donderdag 1 juni 2006 @ 22:58:19 #281
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38457259
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:29 schreef desiredbard het volgende:

[..]

[..]

Daarom
een pedofiel is niet automatisch een kinderverkrachter.
pi_38457431
-

[ Bericht 99% gewijzigd door desiredbard op 01-06-2006 23:05:57 ]
pi_38457550
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:58 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee ook zij waren net als ik te bang om wat te doen, dus kom niet aan met maar sommigen doen het uit vrije wil, hoogstens ontwetendheid
Wij vonden het vast ook heel fijn , en de daders hielden echt van ons
Sex met een minderjarige is VERKRACHTING.

Hoeveel kennisen vrienden van jou hebben zelfmoord gepleegd en waarom
quote:

[..]

Ach dat is de stap die dus komt na het verlagen van de leeftijd naar 12 jaar.
Deze mindgame players weten donders goed hoe ze het moeten formuleren
Als zij de zin krijgen is sex met een 12 jarige dus geen pedofilie meer
Zijn jullie echt te dom om dat te zien
  † In Memoriam † donderdag 1 juni 2006 @ 23:07:19 #284
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_38457619
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:33 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Pim Fortuyn richtte niet de LPF op om de positie van homo's te verbeteren

Pedo wel. ALTIJD!
Pimmetje had toch helemaal niets tegen sex met jongetjes die de leeftijd van 16 nog niet hadden bereikt

I
pi_38457672
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:47 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ben jij soms die vent op dat plaatje ofzo, ik vond je voorstem ook al smakeloos maar goed.
ik persoonlijk ben er niet voor deze partij te verbieden en vind ook dat de media er verkeerd mee omgegaan is, maar je kunt die punten van deze partij toch niet serieus nemen, ik betwijfel of ze uberhaupt ook maar 1 zetel krijgen,

en heiden6 ik denk dat jij eerder in aanmerking komt.
heiden 6 is een pedo daarom voelt hij zich gekwetst door mijn opmerkingen
ik ben paranormaal! Ik voelde dit meteen al zie zoveel...
hoop dat hij een penisban krijgt
pi_38457721
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:47 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Waarom trek je zomaar conclusies uit mijn post? Waarom leg je mij woorden in de mond? De laatste tijd doe ik dat steeds vaker in discussies (ook IRL): oneliners stellen. Het valt me keer op keer op dat mensen de nogal zeer vervelende eigenschap hebben om zomaar lukraak vervolgens daaruit conclusies te trekken. Ik word daar toch zooo spuugzat van.

Het is onzinnig, bijvoorbeeld, om te spreken in termen van "ik hoop niet dat jij..." enzovoort. Dat is spelen op gevoel, maar dat draagt niet bij aan de rationaliteit van het onderwerp.
misschien zou je meer woorden kunnen toevoegen zodat het duidelijk wordt wat je precies wilde zeggen!?
pi_38457743
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:08 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

heiden 6 is een pedo daarom voelt hij zich gekwetst door mijn opmerkingen
ik ben paranormaal! Ik voelde dit meteen al zie zoveel...
hoop dat hij een penisban krijgt
Het is bijna knap om zo dom te zijn. Ik hoop maar voor je dat het geen pijn doet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:11:51 #288
14142 Daffodil31LE
Pienter Pookje
pi_38457806
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:05 schreef desiredbard het volgende:

Dat was het tot een aantal jaren geleden ook al niet. Dat is naast de kwestie. "Officieel" ben ik ook pedofiel geweest. Toen ik 20 was had ik een vriendin van bijna 16. En dat mag dus ook niet.

Ieder weldenkend mens, inclusief kinderen, zal het verschil zien tussen seks met deelnemers van 14 en 18 en tussen seks met deelnemers tussen 12 en 50. Dat laatste doe je gewoon niet, terwijl ik ze de kost niet wil geven die als 14-jarig vroegrijp meisje zich laten uitwonen door een knul van 18.
pi_38457869
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:58 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Stel je hebt een kat
en een stuk spek, je laat de kat in een kamer met dat spek en je zegt
niet aankomen hoor! En je loopt de kamer uit, verwacht jij dan dat er niets gebeuren zal?
Ik denk dat dit de issue is met dit hele gedoe rondom die partij!
Niemand wil dat dit zich nog verder zal gaan uitbreiden tenzij men zelf dit soort gevoelens heeft, bedoel anders dan ben je totaal anti,
toch?
pi_38457896
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:10 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Het is bijna knap om zo dom te zijn. Ik hoop maar voor je dat het geen pijn doet.
ach weet je, het is fijn om te kunnen onderscheiden wie hier wie is en wat het betekend!
Succes met jezelf
  donderdag 1 juni 2006 @ 23:17:40 #291
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_38458042
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:13 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Stel je hebt een kat
niet aankomen hoor! En je loopt de kamer uit, verwacht jij dan dat er niets gebeuren zal?
Niemand wil dat dit zich nog verder zal gaan uitbreiden tenzij men zelf dit soort gevoelens heeft, bedoel anders dan ben je totaal anti,
toch?
de mens bestaat niet uit 2 uitersten, iemand met pedofiele gevoelens hoeft nieteens ook maar 1 keer seks te hebben met een kind, een pedofiel is nieteens meteen een pedosexueel en een pedosexueel nog niet een verkrachter, bij een wederzijdse relatie bijvoorbeeld is het geen verkrachting, stel een meisje/jongen van 14 heeft een relatie met een man/vrouw van 30, dat heet volgens de wet pedofilie maar of het schade geeft voor het kind betwijfel ik.
maar goed ik vind de partij toch onnozel, de meeste punten in hun programma zijn om met je kop tegen de muur te slaan zo stom.
pi_38458231
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:02 schreef desiredbard het volgende:
Sorry hoor, hoe erg het ook is dat mensen zelfmoord plegen, wat heeft direct te maken met pedofilie en het opzetten van een politieke partij in een democratisch land.
Ik kan begrijpen dat pedofilie met jouw ervaringen emoties naar boven brengt, en wellicht voor vele personen, maar moeten we het de mond doodsnoeren vanwege andere denkbeelden, fantasie'en, levensovertuigingen etc.
pi_38458344
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 23:23 schreef slakkie het volgende:

[..]

Sorry hoor, hoe erg het ook is dat mensen zelfmoord plegen, wat heeft direct te maken met pedofilie en het opzetten van een politieke partij in een democratisch land.
Ik kan begrijpen dat pedofilie met jouw ervaringen emoties naar boven brengt, en wellicht voor vele personen, maar moeten we het de mond doodsnoeren vanwege andere denkbeelden, fantasie'en, levensovertuigingen etc.
de ervaring heeft toch bewezen dat de mensen die de vrijheid gegeven is er gebruik van maken?
Je kunt ook zeggen we straffen moordenaars niet meer, we straffen inbrekers niet meer, wat denk je wat er dan gebeurd?
*jip en janneke talk*
pi_38463961
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Klopt als 12 legaal is dan is sex met een 13 jarige niet meer neuken meyt een kind
De oprichters zijn alle lid van martijn.
Voorstellen als buiten naakt rondlopen (ik ben ook nudist hoor) en de leeftijd van consentuele sex verlagen duid op perversiteiten.

Steek je kop in het zand
Nee want het is neuken met een puber. En dat blijft t...

En wat is je punt met perversiteiten. Zijn perversiteiten vernboden ofzo, omdat jij er niet tegen kan?
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 18:55 schreef Ringo het volgende:

Ten eerste, word hier niet voor gesteld, om kinderverkrachting legaal te maken, want dat gaat namelijk tegen de wil van het kind in.
Maar ik zou niet zo achterlijk reageren als ze zon partij op zouden richten
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 19:58 schreef mjammetje het volgende:

[..]

Heeft iemand ooit gezegd, dat moord niet ter discussie gebracht mag worden. Van mij mag het best hoor...
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 21:07 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Idd, Pedofielen met je gewoon Laten branden....

Of het in andere landen nu wél oke is of niet, hier in Nederland blijf je met je poten van kinderen af (voor zolang als dat het duurt)

Als je 12 oke vindt, waar leg je dan de volgende grens? 8?

Een paar jaar later komen ze aankloppen als je vrouw zwanger is, of ze de echo's alvast mogen zien. Kunnen ze zich voor bereiden.

Pedo's dienen gewoon allemaal (zowel pedofiel als pedosexueel) een chemo castratie te ondergaan.

Een doodsverwensing mag niet, dus ik kan helaas niet zeggen dat je ze achterover van de hoogste flat moet sodemieteren, wat ik dus ook niet ga zeggen.

Die partij wil niet een probleem bespreekbaar maken, ze zien het zelf toch niet als een probleem

Ze denken gewoon dat ze dit wel even voor elkaar krijgen. Mocht dat echt lukken zal ik denk ik in het vervolg uit de Bijlmer Bajes Fok! moeten lezen
Ze zeggen wel dat er een probleem is. Ze worden niet geaccepteerd en doodgezwegen.
En dat van waar leg je de grens is een kutargument. Op die manier kan je nooit wat veranderen.
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 22:29 schreef desiredbard het volgende:

[..]

[..]

Daarom
Ten eerste zijn ze verkracht, of was het een vrijwillige relatie?
En bovendien denk ik dat de trauma's voor een groot deel door de slechte acceptatie in de maatschappij veroorzaakt worden.
quote:

[..]

Nee ook zij waren net als ik te bang om wat te doen, dus kom niet aan met maar sommigen doen het uit vrije wil, hoogstens ontwetendheid

[..]

Kan ik uit je geijl concluderen dat jij en je vrienden verkracht zijn door een volwassene?
Zoja, again, het verkrachten van kinderen wordt niet gelegaliseerd...
quote:

[..]

Stel je hebt een kat
toch?
Dat is echt gelul, alle lekkere wijven in korte rokjes op straat worden toch ook niet continue verkracht.

En ik ben 15 jaar, geen pedo, en vind dat deze partij goede standpunten heeft, dus wat je zegt is gelul.
pi_38465039
quote:

[..]

Stel je hebt een kat
En deze vergelijking maak je met pedofielen die enkel die gevoelens hebben, maar deze niet omzetten naar daden? Wat is dan het verschil met mannen die opgegeild worden door vrouwen met seksueel prikkelende kleding? Die kijken, maar brengen hun gevoelens toch ook niet in de praktijk?
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:08:47 #296
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_38467848
quote:

[..]

Ik denk dat de meeste personen die hier zo fel zijn juist heel veel van pedofilie weten. Waarschijnlijk omdat ze er (helaas) direct of indirect mee te maken hebben gehad. Je denkt toch niet dat wij zo stom zijn om over hun programma (die verder geen enkele waarde heeft) gaan discussieren.

En liefde...
Voor diegene die denken dat pedo's het voor de liefde doen en dat de meeste pedo's op kinderen vallen die ouder zijn dan 12 jaar... bekijk dit eens. Zembla - Verslaafd aan kinderporno
pdf: http://omroep.vara.nl/attachment.db?282660

Pedo's hebben ze graag jonger dan 8 jaar.
pi_38467896
quote:
Op vrijdag 2 juni 2006 09:13 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

En deze vergelijking maak je met pedofielen die enkel die gevoelens hebben, maar deze niet omzetten naar daden? Wat is dan het verschil met mannen die opgegeild worden door vrouwen met seksueel prikkelende kleding? Die kijken, maar brengen hun gevoelens toch ook niet in de praktijk?
Tegen een muur lullen heeft meer zin. Ze willen niet luisteren naar je argumenten.
  vrijdag 2 juni 2006 @ 11:23:10 #298
73259 Monus
ĄViva Espaņa, coņo!
pi_38468357
quote:

[..]

Alleen nog eventjes wachten voordat wij voor pedofoob uitgemaakt worden...
pi_38468465
De geschiedenis herhaalt zich hier. Ik lees nu Monus al voorspellen dat er wellicht een tijd aanbreekt dat het woord pedofoob als scheldwoord wordt gebruikt. Was dat nog niet heel lang geleden ook het geval bij homoseksualiteit? Eerst werd het collectief verworpen met de grootste walging en nu ben je als homofoob het mikpunt van kritiek en bedreiging. Waarden en normen verschuiven altijd. Dat wat nu als verwerpelijk wordt ervaren, hoeft dat over 50 jaar niet meer te zijn.

Mensen, denk verder dan je neus lang is.
pi_38468560
De media kan zo'n pedo club niet zwart genoeg maken. Maar zwarter dan zwart helaas kan helaas niet. Aan de schandpaal met die club
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')