Gaat Modereren: Betaalde tienerseks gewone zaakquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Lul je er maar uit, maar je faciliteerd maar al te graag de mensen die niet weten hoe ze aan deze gegevens komen. Ga bier drinken ofzo!
maak je niet zo druk vanuit lepriconworld. in ierland gebeurt precies hetzelfde alleen zijn r geen aanwijsbare organisaties.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:03 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Gaat Modereren: Betaalde tienerseks gewone zaak
Jij faciliteert graag mensen die geen probleem hebben met een pijpende 10er .... Mischien zou ik dat ook niet hebben als 40 jarige relnicht
Lof voor FOK is ook al op de martijn pagina te vinden...wees er trots op, ik vond het net toen ik op zoek was naar de relatie homo-pedosexualiteit op de martijn website zelf
Uhmm, de RK kerk niet meegerekend dan he.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maak je niet zo druk vanuit lepriconworld. in ierland gebeurt precies hetzelfde alleen zijn r geen aanwijsbare organisaties.
Dat zei ik al het coinsides aardig met dat Irish Inbdependent artikel dat ik plaatste.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
maak je niet zo druk vanuit lepriconworld. in ierland gebeurt precies hetzelfde alleen zijn r geen aanwijsbare organisaties.
Jezus wat reageer jij bekrompen zeg, je zou dictator moeten worden. Jij weet precies wat goed voor een ander is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:03 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Gaat Modereren: Betaalde tienerseks gewone zaak
Jij faciliteert graag mensen die geen probleem hebben met een pijpende 10er .... Mischien zou ik dat ook niet hebben als 40 jarige relnicht, en de NVD aanhang die immers de legale kleeftijd graag omlaag zouden zien.
Lof voor FOK is ook al op de martijn pagina te vinden...wees er trots op, ik vond het net toen ik op zoek was naar de relatie homo-pedosexualiteit op de martijn website zelf
Ik zou MOD moeten worden mij FOK.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:09 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Jezus wat reageer jij bekrompen zeg, je zou dictator moeten worden. Jij weet precies wat goed voor een ander is.
Ahhh, voor jou is het oprichten van een politieke partij hetzelfde als een kind van 12 dronken voeren en verkrachten???quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:09 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat zei ik al het coinsides aardig met dat Irish Inbdependent artikel dat ik plaatste.
het verschil zijnde:
Hier is het een gat in de wet, onlangs ontdekt, waarover het zomer recess van het kabinet opgeschort wordt om het gat te dichten .... In Nederland kan men zo zijn gang gaan
In NL is het plegen van pedofilie nog steeds strafbaar hoor. Tis niet dat met de oprichting van een partij ineens de wetten hier veranderd zijn.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:09 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat zei ik al het coinsides aardig met dat Irish Inbdependent artikel dat ik plaatste.
het verschil zijnde:
Hier is het een gat in de wet, onlangs ontdekt, waarover het zomer recess van het kabinet opgeschort wordt om het gat te dichten .... In Nederland kan men zo zijn gang gaan
Iedereen met een andere mening de mond snoeren enzoquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:11 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik zou MOD moeten worden mij FOK.
Ik zou zeggen doet solliciteren, er zijn aardig wat mod plaatsen vrij.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:11 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ik zou MOD moeten worden mij FOK.
het is eerder zoals intelligente mensen als milagro al eerder opmerkten, het is fijn om te weten wie eventueel aan je kind zou kunnen gaan kloten. dan is juist de openheid en grenzeloosheid van een democratie in het voordeel.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:09 schreef desiredbard het volgende:
[..]
het verschil zijnde:
nee de oprichters en aanhangers ervan zijn echter wel van dat soort.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:11 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Ahhh, voor jou is het oprichten van een politieke partij hetzelfde als een kind van 12 dronken voeren en verkrachten???
een groep is duidelijker dan een 'niet bestaande' groep, nogmaals. misschien leren we van martijn wel dat we voorzichtiger met onze kinderen moeten omgaan. wie weet...quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:14 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee de oprichters en aanhangers ervan zijn echter wel van dat soort.
het zet de deur open, ze heeft namelijk ingestemd met haar dronken hoofd.
Dat is dan ook het enige voordeel....lijkt me heerlijk als er over ig tijd eens invalletje ggedaan wordt en een ledenlijst in beslag genomen....... ben benieuwd hoeveel epe-naren er op die lijst staan. Hoe heette zij ook alweer.... ze hebben nooit alle "bezoekers" kunnen vinden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:13 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is eerder zoals intelligente mensen als milagro al eerder opmerkten, het is fijn om te weten wie eventueel aan je kind zou kunnen gaan kloten. dan is juist de openheid en grenzeloosheid van een democratie in het voordeel.
Ja idd, mijn dochter, ze is bijna 11, zal niet echt in een situatie komen waarin ze dronken word gevoerd door ouwe lullen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een groep is duidelijker dan een 'niet bestaande' groep, nogmaals. misschien leren we van martijn wel dat we voorzichtiger met onze kinderen moeten omgaan. wie weet...
quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:14 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee de oprichters en aanhangers ervan zijn echter wel van dat soort.
het zet de deur open, ze heeft namelijk ingestemd met haar dronken hoofd.
Door in de openbaarheid te treden kunnen ze niet meer anoniem aan kinderen zitten. En als ze wel veel stemmen krijgen dan is dat de democratie en wie ben jij dan als individu om het te verbieden.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:15 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
een groep is duidelijker dan een 'niet bestaande' groep, nogmaals. misschien leren we van martijn wel dat we voorzichtiger met onze kinderen moeten omgaan. wie weet...
Zit je er altijd bij dan? Daar ben je toch te oud voor .... Ze is een "grote" meid van 11.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja idd, mijn dochter, ze is bijna 11, zal niet echt in een situatie komen waarin ze dronken word gevoerd door ouwe lullen.
Nee, hoor ik zit er niet bij, maar gelukkig wordt ze opgevoed door twee vrouwen en haar opa. Die zorgen er wel voor dat ze ver uit de buurt van kerken en ouwe lullen blijft.quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:22 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zit je er altijd bij dan? Daar ben je toch te oud voor .... Ze is een "grote" meid van 11.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar het zelf meegemaakt hebbend is dat idd mijn grootste angst voor kinderen.
Jouw dochter 11, begint vrouw te worden, afgezien of jij haar toestaat als een mini-britney-spears over straat te gaan, het zou wel moeten kunnen...... En hou het maar een stegen....en hou die loerende pedosexueel eens tegen.
Voor jou staat sex met een 12-jarige volledig gelijk aan het verkrachten van een 12-jarige? Pedo's staan alleen maar vanuit een steegje te loeren tot ze een kind kunnen verkrachten?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:22 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zit je er altijd bij dan? Daar ben je toch te oud voor .... Ze is een "grote" meid van 11.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar het zelf meegemaakt hebbend is dat idd mijn grootste angst voor kinderen.
Jouw dochter 11, begint vrouw te worden, afgezien of jij haar toestaat als een mini-britney-spears over straat te gaan, het zou wel moeten kunnen...... En hou het maar een stegen....en hou die loerende pedosexueel eens tegen.
Het gaat niet eens over de inhoud van het partijprogramma, zoals ik al aangeef ben ik het daar zelf ook niet mee eens. Er staat echter niks in waarmee ze oproepen tot een misdaad. Zij hebben bepaalde standpunten die in de politiek niet vertegenwoordigd zijn en die zij daarom vertegenwoordigen. Waarom reageer je zo overtrokken op het oprichten van een politieke partij?quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef desiredbard het volgende:
Inderdaad een twaalfjarige is een kind lichamelijk niet eens volledig volwassen en kan dus niet met hormonale veranderingen omgaan, daarmee als dusdanig niet toerekeningsvatbaar.
Vraag je eigen ouders eens hoe toerekeningsvatbaar jij was in je pubertijd
Of een ouder hier hoe weloverwogen en doordacht en beredeneert de "keuzes van een puber" zijjn
Nee door het te legaliseren is sex met een 12 jarige idd niet strafbaar meer.,quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:44 schreef K-jozz het volgende:
[..]
Het gaat niet eens over de inhoud van het partijprogramma, zoals ik al aangeef ben ik het daar zelf ook niet mee eens. Er staat echter niks in waarmee ze oproepen tot een misdaad. Zij hebben bepaalde standpunten die in de politiek niet vertegenwoordigd zijn en die zij daarom vertegenwoordigen. Waarom reageer je zo overtrokken op het oprichten van een politieke partij?
Leuk voor de overige klanten van het betreffende hostingbedrijf, die waarschijnlijk niets met de NVD en Stichting Martijn te maken hebben of willen hebben, maar wel hinder ondervinden van dergelijke acties.quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:16 schreef Goed_Gek het volgende:
nou, de ddos-kabouters doen hun werk al.
Absoluutquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:43 schreef Gio het volgende:
Al deze reacties zijn weer typisch Holland op zijn smalst.![]()
welke en want?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:43 schreef Gio het volgende:
Al deze reacties zijn weer typisch Holland op zijn smalst.![]()
Sorry, niet alle, maar het merendeel van de reacties van Goed_Gek, Desiredbard, B_e_r_r_y, Lionsguy18.quote:
leg dat eens uit aan getraumatiseerd slachtoffer van een pedofiel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:20 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben het volkomen met Gio eens. Ik denk dat een ieder zich wel kan indenken dat een partij als de NVD nooit een moer te zeggen zal krijgen in dit land. Vrijwel iedereen walgt van het idee om seks te hebben met een kind. Echter, als je een democratie voorstaat en het recht om vrijuit je mening te kunnen verkondigen, dan is het absoluut ongepast om deze partij doormiddel van geweld of intimidatie te mond te snoeren. Dat is niets anders dan hypocriet. Zij berokkenen geen mens schade met hun standpunten, zij verkondigen deze enkel.
Deze reactie van jou laat heel mooi zien dat er altijd met twee maten wordt gemeten. Die mensen kunnen toch simpelweg hun stem niet uitbrengen op de partij? Moeten we nu voor een ieder die met iets een nare ervaring heeft gehad, dat iets verbieden? En wie bepaalt waar die grens ligt? Hoe zit het dan met meisjes die korte rokjes dragen in verhouding tot meisjes die dat ook wel zouden willen, maar die door hun figuur (of andere 'tekortkomingen') dat niet kunnen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:22 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
leg dat eens uit aan getraumatiseerd slachtoffer van een pedofiel.
ik had het er eigenlijk over dat ik me kan voorstellen dat het voor mensen, die vroeger in hun jeugd zijn misbruikt, vervelend kan zijn dat er een organisatie komt die juist hun trama probeert goed te praten alsof het de normaalste zaak van de wereld is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:25 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Deze reactie van jou laat heel mooi zien dat er altijd met twee maten wordt gemeten. Die mensen kunnen toch simpelweg hun stem niet uitbrengen op de partij? Moeten we nu voor een ieder die met iets een nare ervaring heeft gehad, dat iets verbieden? En wie bepaalt waar die grens ligt? Hoe zit het dan met meisjes die korte rokjes dragen in verhouding tot meisjes die dat ook wel zouden willen, maar die door hun figuur (of andere 'tekortkomingen') dat niet kunnen?
Maar natuurlijk kan ook ik mij dat voorstellen, maar is dat een reden om die organisatie de mond te snoeren? Waar leg je de grens dan en wie bepaalt die grens?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had het er eigenlijk over dat ik me kan voorstellen dat het voor mensen, die vroeger in hun jeugd zijn misbruikt, vervelend kan zijn dat er een organisatie komt die juist hun trama probeert goed te praten alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
bij het verheerlijken van strafbare zaken misschien?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:29 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar natuurlijk kan ook ik mij dat voorstellen, maar is dat een reden om die organisatie de mond te snoeren? Waar leg je de grens dan en wie bepaalt die grens?
Lekkere reclame voor Nederland maak jij zeg!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:17 schreef Monus het volgende:
Dit is weer heel erg leuk. Het is nu ook op het nieuws in spanje geweest en ik mocht gisteren 3 keer uitleggen hoe dit ooit mogelijk is in een beschaafd land als nederland. Ik heb ze maar uitgelegd dat nederland helemaal geen beschaafd land is, dat we een grote hoeveelheid pedo's hebben, dat we in veel landen bekent staan als het land waar de meeste pedo's vandaan komen.
En geef nou toe... - Kleine kinderen en baby's zijn toch erg aantrekkelijk. En een baby weet het op latere leeftijd toch niet meer of ze uitgewoond is![]()
Strafbare zaken zijn op een bepaald moment strafbaar gemaakt. Dat wil niet zeggen dat ze in absoluut (universeel) opzicht strafbaar zijn. Daarmee bedoel ik dat er wat mij betreft vrijheid mag bestaan voor het plaatsen van vraagtekens bij huidige strafbare zaken. Het is ook in de wet opgenomen dat godslastering strafbaar is, terwijl een poosje geleden er een hele rel ontstond over artikel 147 en dat men die wet wilde afschaffen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bij het verheerlijken van strafbare zaken misschien?
Dan heeft hij geen tanden meer vermoed ik...quote:Op woensdag 31 mei 2006 00:40 schreef Goed_Gek het volgende:
zijn er nu echt mensen die sympathie kunnen opbrengen voor deze partij?
dus met andere woorden, dochter/zoon-lief, 12 jaar oud, komt op een dag thuis en zegt:
dit is mijn nieuwe vriend mama.
ik krijg allemaal snoep en speelgoed en morgen mag ik meespelen in een film
we hebben ook al geoefend voor die film
[afbeelding]
Ik verdedig de NVD niet, ik verdedig een rechte en consequente lijn in het democratische en vrijheidsdenken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:53 schreef Goed_Gek het volgende:
wie duikt ff die docu op die netwerk samen met de nieuwe revu heeft gemaakt.
zie je hoe pedo's baby's van een paar maanden liggen te neuken en er trots op zijn.
mensen die de NVD verdedigen verdedigen dat ook
Ik noem me al een lange tijd geen nederlander meer.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef dVTB het volgende:
[..]
Lekkere reclame voor Nederland maak jij zeg!Een paar pedo's richten een politieke partij op, Nederland spreekt MASSAAL zijn walging over pedofilie uit en jij gaat in het buitenland lopen roepen dat we niet beschaafd zijn en dat we pedofilie allemaal wel prima vinden? - Ik val echt bijna achterover van m'n stoel. Jij durft jezelf Nederlander te noemen?
In elk land waar veel kinder prostitutie is zijn de nederlanders ruimschoots aanwezig. En dat voor zo'n klein landje. En natuurlijk gebeurd dit soort zaken ook in spanje. Maar als iemand in spanje daar op betrapt wordt dan kan hij een leven in spanje wel vergeten. Want zo'n persoon komt er hier niet ongestraft mee weg.quote:In elk land lopen pedo's rond, dus ook in Nederland. En ook in Spanje. Het komt zo ver dat Nederlandse pedo's een politieke partij willen oprichten: iets dat nota bene nog helemaal niet is goedkeurd, LAAT STAAN dat de Nederlandse overheid er mogelijk nog maatregelen tegen neemt, maar deze moeilijk al kan nemen voordat de partij is opgericht! Dat mensen -ongeacht hun bizarre ideeën- tot de oprichting van zo'n partij KUNNEN komen, is te danken aan de VRIJHEID die we in Nederland hebben: onze democratie, ons RECHT om een politieke partij op te richten.
Massaal hun walging uitspreken... bla...bla...bla , maar ondertussen wordt er al vele jaren bijna niks gedaan tegen kindermisbruik, dit terwijl het probleem steeds groter wordt.quote:Jouw antwoord naar de Spanjaarden had dus gewoon kunnen zijn: iedereen mag in Nederland een politieke partij oprichten, de overheid zal de rechtmatigheid van die partij wel onderzoeken, pedofilie is in Nederland strafbaar en een daad waarover Nederlanders massaal hun walging uitspreken.
Ik schaam me inderdaad steeds meer voor nederland. En aangezien men in spanje altijd met lof over nederland spreekt zal ik niet stoppen om mijn mening over nederland te verkondigen. En ik spreek niet voor alle nederlanders (dat wil ik niet eens), ik spreek voor mijn eigen. En ook ik heb het recht om mijn mening te verkondigen, ook in spanje.quote:Je mag je wat mij betreft diep schamen over de onzin die je over Nederland aan anderen verkondigt.Maar wil je op z'n minst ophouden om nota bene vanuit Spanje namens alle andere Nederlanders te spreken, terwijl je kennelijk helemaal niet weet wat er in dit land leeft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |