abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:43:40 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38403511
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:41 schreef Zemi77 het volgende:

Trouwens het hebben van een dildo is iets anders dan het hebben van sexuele contacten met volwassen mensen. Maar dat terzijde.
correct. het was dan ook als zoethoudertje of oefening... maar ze gaan uit van soort van speen, maar dan daaronder.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_38403646
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de pedofiel juist wel. de pedoseksueel niet.
Hmm, volgens mij komt het in de praktijk toch aardig bij elkaar. Wat ik niet snap is dat je op iemand verliefd kan worden om uiterlijke kenmerken, waarvan je weet dat ze er over enkele jaren er niet meer zullen zijn. Als je puur daarop selecteert dan zul je je partner ook inwisselen na enkele jaren. En ik vraag me af of die patner (het kind dus) dit voordat het aan de relatie begon wist. Ik begin het dan weer aardig op misbruik beginnen te lijken.
pi_38403693
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:29 schreef chibibo het volgende:

[..]

Integendeel, ze laat zien dat een volledige democratie wel degelijk functioneert. Deze partij zal namelijk nooit voet aan de grond krijgen in de politiek, juist omdat de overgrote meerderheid van de bevolking haar belangrijkste standpunten moreel verwerpelijk vindt.
precies.

iedere mening moet gezegd mogen worden, hoe eng ook, vind ik.
het omzetten van die woorden in daden is een ander verhaal.

ik weet liever wat iemand denkt en waar iemand voor staat.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38403705
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:26 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja ik geil ook op mezelf, kan ik ook niets aan doen
Kom op man, hoe kun je homo's, hetero's en pedofielen over een kam scheren?
Hallo
Heel makkelijk, ik zie het als een sexuele voorkeur. Sterker nog, je kan het zien als levensovertuiging, waardoor je het gelijk kan trekken met religies. En als je een partij mag opzetten die een bepaalde religie aanhangt kan je ook een partij oprichten die een bepaalde sexuele voorkeur aanhangt.
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:49:11 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38403716
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:47 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Hmm, volgens mij komt het in de praktijk toch aardig bij elkaar. Wat ik niet snap is dat je op iemand verliefd kan worden om uiterlijke kenmerken, waarvan je weet dat ze er over enkele jaren er niet meer zullen zijn. Als je puur daarop selecteert dan zul je je partner ook inwisselen na enkele jaren. En ik vraag me af of die patner (het kind dus) dit voordat het aan de relatie begon wist. Ik begin het dan weer aardig op misbruik beginnen te lijken.
ik praat ook niks goed als je dat denkt. het is voor mij tijd om eens wat meer psychische zorg te geven aan pedofielen. ik kan me namelijk niet indenken dat het gezond is te gaan voor kinderen. maar of dat reden genoeg is?
pi_38404482
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik praat ook niks goed als je dat denkt. het is voor mij tijd om eens wat meer psychische zorg te geven aan pedofielen. ik kan me namelijk niet indenken dat het gezond is te gaan voor kinderen. maar of dat reden genoeg is?
Ik weet dat je het niet goed praat. . Ik ben het trouwens eens dat ze psychische hulp nodig. hebben. De vraag is echter of je mensen met ideen die psychisch niet in orde zijn tot het politieke bestek moeten toelaten. Een partij voor de legalisering van verkrachtingen opgericht door verkrachters is toch ook niet wenselijk lijkt me zo. Straks denken mensen nog dat het allemaal niet zo erg is en het allemaal moet kunnen.
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:06:50 #107
57573 Mr-Mackey
Libertariër
pi_38404491
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:07:20 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38404507
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:06 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:13:12 #109
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_38404753
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:29 schreef synthesix het volgende:

[..]

Mensen zijn
A) Niet gemaakt, maar geëvolueerd (of geloof je daar niet in?)
B) Het menselijk lichaam, heeft als functie voortplanting en op welke leeftijd dan ook, niet politiek..
C) Het menselijk lichaam is gebouwd om sex te hebben, teneinde zich te kunnen voortplanten. Dit wordt gedaan door het injecteren van zaadjes van de man, in de vagina van de vrouw.
De mond is niet gemaakt om te pijpen of te beffen, de anus niet om te in geneukt te worden. De man is niet bedoelt om zaadjes van een andere man te ontvangen. En de vrouw kan uberhaupt niks in een ander vrouwenlichaam planten. Menselijke organen zijn niet bedoelt om gehuld te gaan in, noch vervormd te worden door een al dan niet textielen verpakking.
Zo kan ik noch wel even doorgaan, maar je begrijpt mijn punt...
Dit biologische gewauwel is onzin, aangezien het lichaam van kinderen over het algemeen pas rond de 14 geslachtsrijp is en niet al vanaf 0 jaar.

Ik vind het trouwens een partij met verwerpelijke ideeën, maar aangezien gelukkig 99,9% van de Nederlanders dat met me eens lijkt te zijn, halen ze toch nooit zetels en horen we er na de verkiezingen niets meer van.
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:32:04 #110
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38405462
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/media/3146433.jpg

check die foto's van die kids op de achtergrond!

zit hier btw iemand die goed kan photoshoppen die ff die kinderfoto's kan uitvergroten? ben benieuwd wat je er nu exact op ziet.

ik vraag me af hoe lang het duurt voordat iemand ff zijn smoel gaat bijwerken met een honkbalknuppel

EDIT: Geen foto's plaatsen van derden.

[ Bericht 14% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 31-05-2006 17:47:50 ]
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:35:11 #111
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_38405581
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:32 schreef Goed_Gek het volgende:
[afbeelding]

ik vraag me af hoe lang het duurt voordat iemand ff zijn smoel gaat bijwerken met een honkbalknuppel
Ik hoop, en denk dat dat vast niet lang op zich laat wachten
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_38406095
En moet je GVD eens inzoomen op die fotowandt...het is dan wel niet minderjarig...
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/media/3146433.jpg
En links onder die stoel bij het bureau

[ Bericht 9% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 31-05-2006 17:48:18 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:01:15 #113
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_38406451
Bij nader inzien is dit ook wel het stomste wat je in het huidige tijdsgewricht kunt doen als pedofiele organisatie.

Die partij heeft geen enkele kans van slagen, er wordt momenteel nogal 'losjes' met persoonsgegevens omgesprongen, de pedofiliehetze is verre van voorbij en wat doen zij? Ze beginnen namen te verzamelen van mensen die sympathiseren met pedofilie... Dus óf de lijst wordt verworpen omdat ie gevuld wordt door bekende overtreders, óf er komt een hele roedel kastpedofielen uit de schaduw die direct na de verkiezingen in de gaten gehouden kan worden.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:07:18 #114
147928 Goed_Gek
pi_38406653
ik betwijfel zeer sterk dat die kids op die foto ouder zijn dan 16.
gewoon te ranzig voor woorden dat zo'n gore creep achter die kids aangaat.

wedden dat die smeerlappen ook allemaal lekker met zijn allen naar thailand gaan om daar kleuters te neuken.
pi_38406828
We knunnen een inzamelings actie houden....laten we alle Martijnleden naar Thailand gaan,
Daar kun je er voor gehangen worden
pi_38406841
Het is helaas zo dat iedereen een politieke partij kan oprichten met alle gevolgen van dien. Dat ze zwart gemaakt worden, dat gebeurt toch bij elke partij?
pi_38407301
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:11 schreef desiredbard het volgende:
We knunnen een inzamelings actie houden....laten we alle Martijnleden naar Thailand gaan,
Daar kun je er voor gehangen worden
het is natuurlijk een goed idee om de fototjes door te spelen aan de thaise douane of andere authoriteiten. Mochten ze er een keer op vakantie gaan .......
pi_38407318
Eventjes voor de technici;
Edit: Deze gegevens zijn nergens voor nodig in dit topic.

[ Bericht 82% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 31-05-2006 17:52:10 ]
--
pi_38407382
Heel fijn idd die collage onder dat bureau
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:33:39 #120
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_38407519
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:27 schreef B_e_r_r_y het volgende:

Technical Information for nvd.nu
En het nut van het posten van deze gegevens is...?
pi_38407556
Kennelijk bestaan er ook bedrijven zonder gevoel voor ethiek...
--
pi_38407681
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:27 schreef B_e_r_r_y het volgende:
EDIT
DDOSJE? BTW Wie host MARTIJN.ORG, kan vanaf hier niet bij samspade en gelijken

Edit2: Laten we niet hier gaan oproepen tot dit soort gedrag

[ Bericht 24% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 31-05-2006 17:54:25 ]
pi_38407773
Edit: Nergens voor nodig in dit topic.

[ Bericht 98% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 31-05-2006 17:55:34 ]
--
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:47:17 #124
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_38407922
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:35 schreef B_e_r_r_y het volgende:
Lekker voorbarige conclusie. De domeinnaam is al in 2004 geregistreerd, dus het is heel goed mogelijk dat het betreffende bedrijf bij de registratie geen enkele weet had van de relatie tussen de NVD en Stichting Martijn.
pi_38407977
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:47 schreef chibibo het volgende:

[..]

Lekker voorbarige conclusie. De domeinnaam is al in 2004 geregistreerd, dus het is heel goed mogelijk dat het betreffende bedrijf bij de registratie geen enkele weet had van de relatie tussen de NVD en Stichting Martijn.
Lekker voorbarige conclusie. -> Welkom op de website van Vereniging MARTIJN: voor de acceptatie van pedofilie en ouderen-kinderen relaties lijkt me wel waar we over praten dus...
--
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:49:36 #126
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_38408013
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:48 schreef B_e_r_r_y het volgende:
Lekker voorbarige conclusie. -> Welkom op de website van Vereniging MARTIJN: voor de acceptatie van pedofilie en ouderen-kinderen relaties lijkt me wel waar we over praten dus...
Waar zie jij dat staan op www.nvd.nu?
pi_38408082
NIEUW DE NIET 90ct/min SCHELDLIJN
Lucht hier uw frustraties en scheld ze klem

MARTIJN.ORG
Telefoon van de kinderverkrachters: ***************** oftewel *****************
Telefoon van het bedrijf dat host: ***************** oftewel *****************
NVD
?BERRY? kun je daar ook de registrant telefoon zien?
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:49 schreef chibibo het volgende:

[..]

Waar zie jij dat staan op www.nvd.nu?
Opgericht door en heb je die achtergrond foto's van dat martijn lid / NVD oprichter gezien?

Edit: Geen privegegevens van derden plaatsen, zeker niet om mensen te stalken!

[ Bericht 27% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 31-05-2006 17:58:13 ]
pi_38408158
Wat een banale klopjacht!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_38408208
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:51 schreef Jarno het volgende:
Wat een banale klopjacht!
Met de nadruk op het vlaamse woord: KLOP graag, en niks banaals aan. Banaal zijn de foto's die deze ideoloog aan de muur heeft hangen.(achterwandje en naast de stoel onder bureau. klik hetr plaatje:
Edit: Dit plaatje kennen we ondertussen wel

Ik vraag me af wat er op de HDD van zijn PC staat.

[ Bericht 20% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 31-05-2006 17:58:45 ]
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:53:56 #130
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_38408282
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:50 schreef desiredbard het volgende:
Opgericht door en heb je die achtergrond foto's van dat martijn lid / NVD oprichter gezien?
Ja, maar we leven nu in 2006, en niet in 2004.
pi_38408403
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:53 schreef chibibo het volgende:

[..]

Ja, maar we leven nu in 2006, en niet in 2004.
Dus een 10 jarige is nu twaalf..... vandaar die leeftijdsverlaging
Ik vraag me af hoeveel sessies bij de psychollog de slachtoffertjes al achter de rug hebben.
pi_38408669
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:52 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Met de nadruk op het vlaamse woord: KLOP graag, en niks banaals aan. Banaal zijn de foto's die deze ideoloog aan de muur heeft hangen.(achterwandje en naast de stoel onder bureau. klik hetr plaatje:

[afbeelding]

Ik vraag me af wat er op de HDD van zijn PC staat.
En wat nu als de contact uit de WHOIS info een medewerker is van de ISP? Of een toevallige kennis die 'iets met pc's' doet? Je moet echt heel erg voorzichtig zijn met sowieso het publiceren van dit soort gegevens, en al helemaal met het verbinden van conclusies.

En kom op, we leven hier toch niet in 1528. Laat justitie die vent aanpakken, hou je holbewonerspraktijken bij je.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_38408786
tsja... publiseren... het is toch al publiekelijk bekend... ik zie het probleem niet...

en ook al ben je een kennis van die knakker... dan ben je net zo slecht...
--
pi_38408933
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:04 schreef Jarno het volgende:

[..]

En wat nu als de contact uit de WHOIS info een medewerker is van de ISP? Of een toevallige kennis die 'iets met pc's' doet? Je moet echt heel erg voorzichtig zijn met sowieso het publiceren van dit soort gegevens, en al helemaal met het verbinden van conclusies.

En kom op, we leven hier toch niet in 1528. Laat justitie die vent aanpakken, hou je holbewonerspraktijken bij je.
Oi ... XS4ALL faciliteerd die vieserikken, net zoals die toevallige kennis.
Mischien was het wel iemand die ze van de straat geplukt hebben een wildvreemde????
Dat gebeurt mij ook dagelijks ...

Je zal maar aangesproken worden door zo'n meneer.

"Hee Jongetje kom eens hier"
"Wil jij een lollie verdienen? Moet je even mijn doemeinnaam aanvragen"

Ach het is wat anders dan een vleeslollie aanbieden

Man netzoals GOOGLE dus klachten kreeg over die waqlgelijke Unicef Actie, moet XS4ALL nu gewoon de consequenties van hun acties voor lief nemen.
pi_38409075
Volgens mij ben jij ook niet helemaal fris, maar vooruit. Het zal allemaal wel weer, kennelijk zitten we dichterbij een 'achterlijke cultuur' dan we denken.
  woensdag 31 mei 2006 @ 14:18:51 #136
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_38409244
NOBODY expects the Spanish Inquisition!

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_38414869
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:14 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij ben jij ook niet helemaal fris, maar vooruit. Het zal allemaal wel weer, kennelijk zitten we dichterbij een 'achterlijke cultuur' dan we denken.
Blijkbaar als er clubs zoals MARTIJN en de NVD opgericht kunnen worden
Het feit dat mensen proberen te vergoeilijken dat een 40 jarige die een 12 jarige dronken voert en sex met haar heeft. De gore slet heeft namelijk ingestemt om met deze arme ouwe viezerik te slapen..

Ja dan zitten we inderdaad dicht bij een achterlijke cultuur
pi_38416993
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:35 schreef B_e_r_r_y het volgende:
Ja er zijn er zat.
Deze heeft het kennelijk wel, ze kiezen namelijk voor de vrijheid van meningsuiting, in plaats van de mogelijke commerciële klap die kan volgen omdat het niet geaccepteerd wordt, door de maatschappij.
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:52:39 #139
147928 Goed_Gek
pi_38417175
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:44 schreef synthesix het volgende:

[..]

Ja er zijn er zat.
Deze heeft het kennelijk wel, ze kiezen namelijk voor de vrijheid van meningsuiting, in plaats van de mogelijke commerciële klap die kan volgen omdat het niet geaccepteerd wordt, door de maatschappij.
dus je vind het wel goed dat er een partij komt die ervoor streefd dat vieze oude mannetjes 12 jarige meisjes uitwonen.

nederland...bananenrepubliek bij uitstek.
pi_38417439
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:44 schreef synthesix het volgende:

[..]

Ja er zijn er zat.
Dat valt te bezien
Ik hoop dat XS4ALL dus heel snel onder al dan niet financiele druk besluit te stoppen met hosten.
GOOGLE vond ook een achterdeurtje om unicef te dwingen te stoppen met die sponsorlink
Helaas heb ik geen account bij ze want dan kon ik het opzeggen
pi_38417484
Ok, even een afspraak maken.

Er worden GEEN gegevens meer geplaatst van providers, registranten, organisaties die niks met FOK! te maken hebben.

Ook gaan we niet oproepen tot DDos-jes en telefoonterreur.

Ik heb geen notes gezet omdat ik de woede kan indenken, echter is FOK! als medium niet bedoeld voor het ontketenen van een heksenjacht en illegale praktijken.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_38418013
Wel sinds FOK! er de stijl op nahoud dat je ongestraft mag zeggen dat je op 12 jarigen geilt en critici van dit soort zieke geesten geblokked worden. En daarbovenop het feit dat de publicatie van de ISP Webhost en Aanvrager van zulks zieks, wat gewoon vrij op het internet te vinden is, gecensureerd wordt hier even uitleg.

Ga naar http://www.dnstools.com
Typ in martijn.org en zet de webhost welks naam ik om de politiek correcte MODS hier werk te besparen maar niet zal noemen en laat ze even weten wat jij vindt van het feit dat alles te koop is.
Natuurlijk kun je ook de aanvrager van de site telefonisch een diagnose naar eigen inzicht over zijn geestesgesteldheid mededelen.

Sorry MOD jouw waarschuwing en mijn post kruisten en mijn backspace en delete knop werken niet
pi_38418424
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:22 schreef desiredbard het volgende:
Wel sinds FOK! er de stijl op nahoud dat je ongestraft mag zeggen dat je op 12 jarigen geilt en critici van dit soort zieke geesten geblokked worden. En daarbovenop het feit dat de publicatie van de ISP Webhost en Aanvrager van zulks zieks, wat gewoon vrij op het internet te vinden is, gecensureerd wordt hier even uitleg.

Ga naar http://www.dnstools.com
Typ in martijn.org en zet de webhost welks naam ik om de politiek correcte MODS hier werk te besparen maar niet zal noemen en laat ze even weten wat jij vindt van het feit dat alles te koop is.
Natuurlijk kun je ook de aanvrager van de site telefonisch een diagnose naar eigen inzicht over zijn geestesgesteldheid mededelen.

Sorry MOD jouw waarschuwing en mijn post kruisten en mijn backspace en delete knop werken niet
Je wordt niet geblocked in je mening DB, je roept alleen op tot DDos aanvallen en telefoontereur. Dus hou maar op met janken.

En dat elke prutser achter de informatie kan komen mag duidelijk zijn, jij bent er immers ook aan gekomen. Echter, het plaatsen hiervan is niet toegestaan.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_38418875
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Je wordt niet geblocked in je mening DB, je roept alleen op tot DDos aanvallen en telefoontereur. Dus hou maar op met janken.

En dat elke prutser achter de informatie kan komen mag duidelijk zijn, jij bent er immers ook aan gekomen. Echter, het plaatsen hiervan is niet toegestaan.
Je wordt hier wel degelijk geblocked als je een fok!er met zijn eigen quote laat zien voor wat hij is: een pedofiel. Ik heb er recentelijk een achter de rug na verwijzing naarjullie ere lid SCH, die vermoedelijk ook de NVD toe juigt, daar hij geen problemen heeft met 14 jarigen die pijpen voor een stel merkschoenen: Betaalde tienerseks gewone zaak

Om nog maar te zwijgen over: In-Limboy

Bovendien riep ik niet op: Ik schreef "DDOSJE?" Een rethorische vraag of er naar alle waarschijnlijkheid een te verwachten viel?
pi_38418894
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:52 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

dus je vind het wel goed dat er een partij komt die ervoor streefd dat vieze oude mannetjes 12 jarige meisjes uitwonen.

nederland...bananenrepubliek bij uitstek.
Zie jij dat in het partijprogramma staan? Ik niet? Waar zie je dat dan?

Wat ze wel in het partijprogramma hebben staan, is dat 12jarige lieve meisjes zelf mogen kiezen of ze uitgewoond willen worden door vieze oude mannetjes. Ik denk echter niet dat er veel zijn die dat willen.

Mag ik je er even aan herinneren dat wanneer een 19-jarige jongen, sex heeft met een 15-jarig meisje, hij strafbaar is.. En toevallig ken ik 3 meisjes waarbij dit geheel vrijwillig het geval is..
pi_38418969
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:49 schreef synthesix het volgende:

[..]

Wat ze wel in het partijprogramma hebben staan, is dat 12jarige lieve meisjes zelf mogen kiezen of ze uitgewoond willen worden door vieze oude mannetjes. Ik denk echter niet dat er veel zijn die dat willen.

Mag ik je er even aan herinneren dat wanneer een 19-jarige jongen, sex heeft met een 15-jarig meisje, hij strafbaar is.. En toevallig ken ik 3 meisjes waarbij dit geheel vrijwillig het geval is..
denk jij nou echt dat een meisje van 12 handelingsbekwaam is? Om zulke belangrijke keuzes te maken , waarvan ze de gevolgen niet kan overzien.

Nee je moet die kids beschermen. Als een kind van 12 nog niet mag stemmen , mag het zeker niet kiezen om sex te hebben met een oude kerel.
pi_38418984
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:49 schreef synthesix het volgende:

[..]

nee maar als het twaalfjarige meisje dronken gevoerd wordt weet het meisje al helemaal niet meer wat het wil, en daar ze niet tegenstribbelt is het dus geen verkrachting: HIER
pi_38418996
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:48 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Je wordt hier wel degelijk geblocked als je een fok!er met zijn eigen quote laat zien voor wat hij is: een pedofiel. Ik heb er recentelijk een achter de rug na verwijzing naarjullie ere lid SCH, die vermoedelijk ook de NVD toe juigt, daar hij geen problemen heeft met 14 jarigen die pijpen voor een stel merkschoenen: Betaalde tienerseks gewone zaak

Om nog maar te zwijgen over: In-Limboy
SCH is homo, geen pedo. En In-Limboy wordt daadwerkelijk wel geblocked, alleen zolang hij niet de wet overtreed kunnen wij er ook niks aan doen.

Maar ben een beetje bang dat dat niet echt tot je door zal dringen.
pi_38419056
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:48 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Bovendien riep ik niet op: Ik schreef "DDOSJE?" Een rethorische vraag of er naar alle waarschijnlijkheid een te verwachten viel?
Lul je er maar uit, maar je faciliteerd maar al te graag de mensen die niet weten hoe ze aan deze gegevens komen. Ga bier drinken ofzo!
pi_38419186
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:52 schreef desiredbard het volgende:

[..]

nee maar als het twaalfjarige meisje dronken gevoerd wordt weet het meisje al helemaal niet meer wat het wil, en daar ze niet tegenstribbelt is het dus geen verkrachting: HIER
Ja je hebt gelijk.

Maar goed dat dat niet het geval is zodra ze volwassen is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')