correct. het was dan ook als zoethoudertje of oefening... maar ze gaan uit van soort van speen, maar dan daaronder.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:41 schreef Zemi77 het volgende:
Trouwens het hebben van een dildo is iets anders dan het hebben van sexuele contacten met volwassen mensen. Maar dat terzijde.
Hmm, volgens mij komt het in de praktijk toch aardig bij elkaar. Wat ik niet snap is dat je op iemand verliefd kan worden om uiterlijke kenmerken, waarvan je weet dat ze er over enkele jaren er niet meer zullen zijn. Als je puur daarop selecteert dan zul je je partner ook inwisselen na enkele jaren. En ik vraag me af of die patner (het kind dus) dit voordat het aan de relatie begon wist. Ik begin het dan weer aardig op misbruik beginnen te lijken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
de pedofiel juist wel. de pedoseksueel niet.
precies.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:29 schreef chibibo het volgende:
[..]
Integendeel, ze laat zien dat een volledige democratie wel degelijk functioneert. Deze partij zal namelijk nooit voet aan de grond krijgen in de politiek, juist omdat de overgrote meerderheid van de bevolking haar belangrijkste standpunten moreel verwerpelijk vindt.
Heel makkelijk, ik zie het als een sexuele voorkeur. Sterker nog, je kan het zien als levensovertuiging, waardoor je het gelijk kan trekken met religies. En als je een partij mag opzetten die een bepaalde religie aanhangt kan je ook een partij oprichten die een bepaalde sexuele voorkeur aanhangt.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
ja ik geil ook op mezelf, kan ik ook niets aan doen![]()
Kom op man, hoe kun je homo's, hetero's en pedofielen over een kam scheren?
Hallo![]()
ik praat ook niks goed als je dat denkt. het is voor mij tijd om eens wat meer psychische zorg te geven aan pedofielen. ik kan me namelijk niet indenken dat het gezond is te gaan voor kinderen. maar of dat reden genoeg is?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:47 schreef Zemi77 het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij komt het in de praktijk toch aardig bij elkaar. Wat ik niet snap is dat je op iemand verliefd kan worden om uiterlijke kenmerken, waarvan je weet dat ze er over enkele jaren er niet meer zullen zijn. Als je puur daarop selecteert dan zul je je partner ook inwisselen na enkele jaren. En ik vraag me af of die patner (het kind dus) dit voordat het aan de relatie begon wist. Ik begin het dan weer aardig op misbruik beginnen te lijken.
Ik weet dat je het niet goed praat.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik praat ook niks goed als je dat denkt. het is voor mij tijd om eens wat meer psychische zorg te geven aan pedofielen. ik kan me namelijk niet indenken dat het gezond is te gaan voor kinderen. maar of dat reden genoeg is?
Dit biologische gewauwel is onzin, aangezien het lichaam van kinderen over het algemeen pas rond de 14 geslachtsrijp is en niet al vanaf 0 jaar.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:29 schreef synthesix het volgende:
[..]
Mensen zijn
A) Niet gemaakt, maar geëvolueerd (of geloof je daar niet in?)
B) Het menselijk lichaam, heeft als functie voortplanting en op welke leeftijd dan ook, niet politiek..
C) Het menselijk lichaam is gebouwd om sex te hebben, teneinde zich te kunnen voortplanten. Dit wordt gedaan door het injecteren van zaadjes van de man, in de vagina van de vrouw.
De mond is niet gemaakt om te pijpen of te beffen, de anus niet om te in geneukt te worden. De man is niet bedoelt om zaadjes van een andere man te ontvangen. En de vrouw kan uberhaupt niks in een ander vrouwenlichaam planten. Menselijke organen zijn niet bedoelt om gehuld te gaan in, noch vervormd te worden door een al dan niet textielen verpakking.
Zo kan ik noch wel even doorgaan, maar je begrijpt mijn punt...
Ik hoop, en denk dat dat vast niet lang op zich laat wachtenquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:32 schreef Goed_Gek het volgende:
[afbeelding]
ik vraag me af hoe lang het duurt voordat iemand ff zijn smoel gaat bijwerken met een honkbalknuppel
het is natuurlijk een goed idee om de fototjes door te spelen aan de thaise douane of andere authoriteiten. Mochten ze er een keer op vakantie gaan .......quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:11 schreef desiredbard het volgende:
We knunnen een inzamelings actie houden....laten we alle Martijnleden naar Thailand gaan,
Daar kun je er voor gehangen worden
En het nut van het posten van deze gegevens is...?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:27 schreef B_e_r_r_y het volgende:
Eventjes voor de technici;
Technical Information for nvd.nu
DDOSJE? BTW Wie host MARTIJN.ORG, kan vanaf hier niet bij samspade en gelijkenquote:
Lekker voorbarige conclusie. De domeinnaam is al in 2004 geregistreerd, dus het is heel goed mogelijk dat het betreffende bedrijf bij de registratie geen enkele weet had van de relatie tussen de NVD en Stichting Martijn.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:35 schreef B_e_r_r_y het volgende:
Kennelijk bestaan er ook bedrijven zonder gevoel voor ethiek...
Lekker voorbarige conclusie. -> Welkom op de website van Vereniging MARTIJN: voor de acceptatie van pedofilie en ouderen-kinderen relaties lijkt me wel waar we over praten dus...quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:47 schreef chibibo het volgende:
[..]
Lekker voorbarige conclusie. De domeinnaam is al in 2004 geregistreerd, dus het is heel goed mogelijk dat het betreffende bedrijf bij de registratie geen enkele weet had van de relatie tussen de NVD en Stichting Martijn.
Waar zie jij dat staan op www.nvd.nu?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:48 schreef B_e_r_r_y het volgende:
Lekker voorbarige conclusie. -> Welkom op de website van Vereniging MARTIJN: voor de acceptatie van pedofilie en ouderen-kinderen relaties lijkt me wel waar we over praten dus...
Opgericht door en heb je die achtergrond foto's van dat martijn lid / NVD oprichter gezien?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:49 schreef chibibo het volgende:
[..]
Waar zie jij dat staan op www.nvd.nu?
Met de nadruk op het vlaamse woord: KLOP graag, en niks banaals aan. Banaal zijn de foto's die deze ideoloog aan de muur heeft hangen.(achterwandje en naast de stoel onder bureau. klik hetr plaatje:quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:51 schreef Jarno het volgende:
Wat een banale klopjacht!
Ja, maar we leven nu in 2006, en niet in 2004.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:50 schreef desiredbard het volgende:
Opgericht door en heb je die achtergrond foto's van dat martijn lid / NVD oprichter gezien?
Dus een 10 jarige is nu twaalf..... vandaar die leeftijdsverlagingquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:53 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ja, maar we leven nu in 2006, en niet in 2004.
En wat nu als de contact uit de WHOIS info een medewerker is van de ISP? Of een toevallige kennis die 'iets met pc's' doet? Je moet echt heel erg voorzichtig zijn met sowieso het publiceren van dit soort gegevens, en al helemaal met het verbinden van conclusies.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:52 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Met de nadruk op het vlaamse woord: KLOP graag, en niks banaals aan. Banaal zijn de foto's die deze ideoloog aan de muur heeft hangen.(achterwandje en naast de stoel onder bureau. klik hetr plaatje:
[afbeelding]
Ik vraag me af wat er op de HDD van zijn PC staat.
Oi ... XS4ALL faciliteerd die vieserikken, net zoals die toevallige kennis.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
En wat nu als de contact uit de WHOIS info een medewerker is van de ISP? Of een toevallige kennis die 'iets met pc's' doet? Je moet echt heel erg voorzichtig zijn met sowieso het publiceren van dit soort gegevens, en al helemaal met het verbinden van conclusies.
En kom op, we leven hier toch niet in 1528. Laat justitie die vent aanpakken, hou je holbewonerspraktijken bij je.
Blijkbaar als er clubs zoals MARTIJN en de NVD opgericht kunnen wordenquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:14 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij ben jij ook niet helemaal fris, maar vooruit. Het zal allemaal wel weer, kennelijk zitten we dichterbij een 'achterlijke cultuur' dan we denken.
Ja er zijn er zat.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:35 schreef B_e_r_r_y het volgende:
Kennelijk bestaan er ook bedrijven zonder gevoel voor ethiek...
dus je vind het wel goed dat er een partij komt die ervoor streefd dat vieze oude mannetjes 12 jarige meisjes uitwonen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:44 schreef synthesix het volgende:
[..]
Ja er zijn er zat.
Deze heeft het kennelijk wel, ze kiezen namelijk voor de vrijheid van meningsuiting, in plaats van de mogelijke commerciële klap die kan volgen omdat het niet geaccepteerd wordt, door de maatschappij.
Dat valt te bezienquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:44 schreef synthesix het volgende:
[..]
Ja er zijn er zat.
Deze heeft het kennelijk wel, ze kiezen namelijk voor de vrijheid van meningsuiting, in plaats van de mogelijke commerciële klap die kan volgen omdat het niet geaccepteerd wordt, door de maatschappij.
Je wordt niet geblocked in je mening DB, je roept alleen op tot DDos aanvallen en telefoontereur. Dus hou maar op met janken.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:22 schreef desiredbard het volgende:
Wel sinds FOK! er de stijl op nahoud dat je ongestraft mag zeggen dat je op 12 jarigen geilt en critici van dit soort zieke geesten geblokked worden. En daarbovenop het feit dat de publicatie van de ISP Webhost en Aanvrager van zulks zieks, wat gewoon vrij op het internet te vinden is, gecensureerd wordt hier even uitleg.
Ga naar http://www.dnstools.com
Typ in martijn.org en zet de webhost welks naam ik om de politiek correcte MODS hier werk te besparen maar niet zal noemen en laat ze even weten wat jij vindt van het feit dat alles te koop is.
Natuurlijk kun je ook de aanvrager van de site telefonisch een diagnose naar eigen inzicht over zijn geestesgesteldheid mededelen.
Sorry MOD jouw waarschuwing en mijn post kruisten en mijn backspace en delete knop werken niet
Je wordt hier wel degelijk geblocked als je een fok!er met zijn eigen quote laat zien voor wat hij is: een pedofiel. Ik heb er recentelijk een achter de rug na verwijzing naarjullie ere lid SCH, die vermoedelijk ook de NVD toe juigt, daar hij geen problemen heeft met 14 jarigen die pijpen voor een stel merkschoenen: Betaalde tienerseks gewone zaakquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Je wordt niet geblocked in je mening DB, je roept alleen op tot DDos aanvallen en telefoontereur. Dus hou maar op met janken.
En dat elke prutser achter de informatie kan komen mag duidelijk zijn, jij bent er immers ook aan gekomen. Echter, het plaatsen hiervan is niet toegestaan.
Zie jij dat in het partijprogramma staan? Ik niet? Waar zie je dat dan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:52 schreef Goed_Gek het volgende:
[..]
dus je vind het wel goed dat er een partij komt die ervoor streefd dat vieze oude mannetjes 12 jarige meisjes uitwonen.
nederland...bananenrepubliek bij uitstek.
denk jij nou echt dat een meisje van 12 handelingsbekwaam is? Om zulke belangrijke keuzes te maken , waarvan ze de gevolgen niet kan overzien.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:49 schreef synthesix het volgende:
[..]
Zie jij dat in het partijprogramma staan? Ik niet? Waar zie je dat dan?
Wat ze wel in het partijprogramma hebben staan, is dat 12jarige lieve meisjes zelf mogen kiezen of ze uitgewoond willen worden door vieze oude mannetjes. Ik denk echter niet dat er veel zijn die dat willen.
Mag ik je er even aan herinneren dat wanneer een 19-jarige jongen, sex heeft met een 15-jarig meisje, hij strafbaar is.. En toevallig ken ik 3 meisjes waarbij dit geheel vrijwillig het geval is..
nee maar als het twaalfjarige meisje dronken gevoerd wordt weet het meisje al helemaal niet meer wat het wil, en daar ze niet tegenstribbelt is het dus geen verkrachting: HIERquote:Op woensdag 31 mei 2006 18:49 schreef synthesix het volgende:
[..]
Zie jij dat in het partijprogramma staan? Ik niet? Waar zie je dat dan?
Wat ze wel in het partijprogramma hebben staan, is dat 12jarige lieve meisjes zelf mogen kiezen of ze uitgewoond willen worden door vieze oude mannetjes. Ik denk echter niet dat er veel zijn die dat willen.
Mag ik je er even aan herinneren dat wanneer een 19-jarige jongen, sex heeft met een 15-jarig meisje, hij strafbaar is.. En toevallig ken ik 3 meisjes waarbij dit geheel vrijwillig het geval is..
SCH is homo, geen pedo. En In-Limboy wordt daadwerkelijk wel geblocked, alleen zolang hij niet de wet overtreed kunnen wij er ook niks aan doen.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:48 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Je wordt hier wel degelijk geblocked als je een fok!er met zijn eigen quote laat zien voor wat hij is: een pedofiel. Ik heb er recentelijk een achter de rug na verwijzing naarjullie ere lid SCH, die vermoedelijk ook de NVD toe juigt, daar hij geen problemen heeft met 14 jarigen die pijpen voor een stel merkschoenen: Betaalde tienerseks gewone zaak
Om nog maar te zwijgen over: In-Limboy
Lul je er maar uit, maar je faciliteerd maar al te graag de mensen die niet weten hoe ze aan deze gegevens komen. Ga bier drinken ofzo!quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:48 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Bovendien riep ik niet op: Ik schreef "DDOSJE?" Een rethorische vraag of er naar alle waarschijnlijkheid een te verwachten viel?
Ja je hebt gelijk.quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:52 schreef desiredbard het volgende:
[..]
nee maar als het twaalfjarige meisje dronken gevoerd wordt weet het meisje al helemaal niet meer wat het wil, en daar ze niet tegenstribbelt is het dus geen verkrachting: HIER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |