abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:43:40 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38403511
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:41 schreef Zemi77 het volgende:

Trouwens het hebben van een dildo is iets anders dan het hebben van sexuele contacten met volwassen mensen. Maar dat terzijde.
correct. het was dan ook als zoethoudertje of oefening... maar ze gaan uit van soort van speen, maar dan daaronder.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_38403646
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:37 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

de pedofiel juist wel. de pedoseksueel niet.
Hmm, volgens mij komt het in de praktijk toch aardig bij elkaar. Wat ik niet snap is dat je op iemand verliefd kan worden om uiterlijke kenmerken, waarvan je weet dat ze er over enkele jaren er niet meer zullen zijn. Als je puur daarop selecteert dan zul je je partner ook inwisselen na enkele jaren. En ik vraag me af of die patner (het kind dus) dit voordat het aan de relatie begon wist. Ik begin het dan weer aardig op misbruik beginnen te lijken.
pi_38403693
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:29 schreef chibibo het volgende:

[..]

Integendeel, ze laat zien dat een volledige democratie wel degelijk functioneert. Deze partij zal namelijk nooit voet aan de grond krijgen in de politiek, juist omdat de overgrote meerderheid van de bevolking haar belangrijkste standpunten moreel verwerpelijk vindt.
precies.

iedere mening moet gezegd mogen worden, hoe eng ook, vind ik.
het omzetten van die woorden in daden is een ander verhaal.

ik weet liever wat iemand denkt en waar iemand voor staat.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_38403705
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 09:26 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja ik geil ook op mezelf, kan ik ook niets aan doen
Kom op man, hoe kun je homo's, hetero's en pedofielen over een kam scheren?
Hallo
Heel makkelijk, ik zie het als een sexuele voorkeur. Sterker nog, je kan het zien als levensovertuiging, waardoor je het gelijk kan trekken met religies. En als je een partij mag opzetten die een bepaalde religie aanhangt kan je ook een partij oprichten die een bepaalde sexuele voorkeur aanhangt.
  woensdag 31 mei 2006 @ 11:49:11 #105
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38403716
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:47 schreef Zemi77 het volgende:

[..]

Hmm, volgens mij komt het in de praktijk toch aardig bij elkaar. Wat ik niet snap is dat je op iemand verliefd kan worden om uiterlijke kenmerken, waarvan je weet dat ze er over enkele jaren er niet meer zullen zijn. Als je puur daarop selecteert dan zul je je partner ook inwisselen na enkele jaren. En ik vraag me af of die patner (het kind dus) dit voordat het aan de relatie begon wist. Ik begin het dan weer aardig op misbruik beginnen te lijken.
ik praat ook niks goed als je dat denkt. het is voor mij tijd om eens wat meer psychische zorg te geven aan pedofielen. ik kan me namelijk niet indenken dat het gezond is te gaan voor kinderen. maar of dat reden genoeg is?
pi_38404482
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 11:49 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik praat ook niks goed als je dat denkt. het is voor mij tijd om eens wat meer psychische zorg te geven aan pedofielen. ik kan me namelijk niet indenken dat het gezond is te gaan voor kinderen. maar of dat reden genoeg is?
Ik weet dat je het niet goed praat. . Ik ben het trouwens eens dat ze psychische hulp nodig. hebben. De vraag is echter of je mensen met ideen die psychisch niet in orde zijn tot het politieke bestek moeten toelaten. Een partij voor de legalisering van verkrachtingen opgericht door verkrachters is toch ook niet wenselijk lijkt me zo. Straks denken mensen nog dat het allemaal niet zo erg is en het allemaal moet kunnen.
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:06:50 #107
57573 Mr-Mackey
Libertariër
pi_38404491
De progressief en de allochtoon vormen een symbiose.
Dat die parasiteert op de samenleving in zijn geheel, moet natuurlijk verzwegen worden.
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:07:20 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38404507
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:06 schreef Mr-Mackey het volgende:
[afbeelding]
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:13:12 #109
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_38404753
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 10:29 schreef synthesix het volgende:

[..]

Mensen zijn
A) Niet gemaakt, maar geëvolueerd (of geloof je daar niet in?)
B) Het menselijk lichaam, heeft als functie voortplanting en op welke leeftijd dan ook, niet politiek..
C) Het menselijk lichaam is gebouwd om sex te hebben, teneinde zich te kunnen voortplanten. Dit wordt gedaan door het injecteren van zaadjes van de man, in de vagina van de vrouw.
De mond is niet gemaakt om te pijpen of te beffen, de anus niet om te in geneukt te worden. De man is niet bedoelt om zaadjes van een andere man te ontvangen. En de vrouw kan uberhaupt niks in een ander vrouwenlichaam planten. Menselijke organen zijn niet bedoelt om gehuld te gaan in, noch vervormd te worden door een al dan niet textielen verpakking.
Zo kan ik noch wel even doorgaan, maar je begrijpt mijn punt...
Dit biologische gewauwel is onzin, aangezien het lichaam van kinderen over het algemeen pas rond de 14 geslachtsrijp is en niet al vanaf 0 jaar.

Ik vind het trouwens een partij met verwerpelijke ideeën, maar aangezien gelukkig 99,9% van de Nederlanders dat met me eens lijkt te zijn, halen ze toch nooit zetels en horen we er na de verkiezingen niets meer van.
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:32:04 #110
147928 Goed_Gek
Deutschland Weltmeister 2006
pi_38405462
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/media/3146433.jpg

check die foto's van die kids op de achtergrond!

zit hier btw iemand die goed kan photoshoppen die ff die kinderfoto's kan uitvergroten? ben benieuwd wat je er nu exact op ziet.

ik vraag me af hoe lang het duurt voordat iemand ff zijn smoel gaat bijwerken met een honkbalknuppel

EDIT: Geen foto's plaatsen van derden.

[ Bericht 14% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 31-05-2006 17:47:50 ]
Schade Holland alles ist vorbei!
Voetbal is voor domme lompe boeren?
-je webicon is verwijderd omdat ie een malware melding gaf in chrome-
  woensdag 31 mei 2006 @ 12:35:11 #111
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_38405581
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 12:32 schreef Goed_Gek het volgende:
[afbeelding]

ik vraag me af hoe lang het duurt voordat iemand ff zijn smoel gaat bijwerken met een honkbalknuppel
Ik hoop, en denk dat dat vast niet lang op zich laat wachten
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_38406095
En moet je GVD eens inzoomen op die fotowandt...het is dan wel niet minderjarig...
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/media/3146433.jpg
En links onder die stoel bij het bureau

[ Bericht 9% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 31-05-2006 17:48:18 ]
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:01:15 #113
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_38406451
Bij nader inzien is dit ook wel het stomste wat je in het huidige tijdsgewricht kunt doen als pedofiele organisatie.

Die partij heeft geen enkele kans van slagen, er wordt momenteel nogal 'losjes' met persoonsgegevens omgesprongen, de pedofiliehetze is verre van voorbij en wat doen zij? Ze beginnen namen te verzamelen van mensen die sympathiseren met pedofilie... Dus óf de lijst wordt verworpen omdat ie gevuld wordt door bekende overtreders, óf er komt een hele roedel kastpedofielen uit de schaduw die direct na de verkiezingen in de gaten gehouden kan worden.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:07:18 #114
147928 Goed_Gek
pi_38406653
ik betwijfel zeer sterk dat die kids op die foto ouder zijn dan 16.
gewoon te ranzig voor woorden dat zo'n gore creep achter die kids aangaat.

wedden dat die smeerlappen ook allemaal lekker met zijn allen naar thailand gaan om daar kleuters te neuken.
pi_38406828
We knunnen een inzamelings actie houden....laten we alle Martijnleden naar Thailand gaan,
Daar kun je er voor gehangen worden
pi_38406841
Het is helaas zo dat iedereen een politieke partij kan oprichten met alle gevolgen van dien. Dat ze zwart gemaakt worden, dat gebeurt toch bij elke partij?
pi_38407301
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:11 schreef desiredbard het volgende:
We knunnen een inzamelings actie houden....laten we alle Martijnleden naar Thailand gaan,
Daar kun je er voor gehangen worden
het is natuurlijk een goed idee om de fototjes door te spelen aan de thaise douane of andere authoriteiten. Mochten ze er een keer op vakantie gaan .......
pi_38407318
Eventjes voor de technici;
Edit: Deze gegevens zijn nergens voor nodig in dit topic.

[ Bericht 82% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 31-05-2006 17:52:10 ]
--
pi_38407382
Heel fijn idd die collage onder dat bureau
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:33:39 #120
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_38407519
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:27 schreef B_e_r_r_y het volgende:

Technical Information for nvd.nu
En het nut van het posten van deze gegevens is...?
pi_38407556
Kennelijk bestaan er ook bedrijven zonder gevoel voor ethiek...
--
pi_38407681
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:27 schreef B_e_r_r_y het volgende:
EDIT
DDOSJE? BTW Wie host MARTIJN.ORG, kan vanaf hier niet bij samspade en gelijken

Edit2: Laten we niet hier gaan oproepen tot dit soort gedrag

[ Bericht 24% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 31-05-2006 17:54:25 ]
pi_38407773
Edit: Nergens voor nodig in dit topic.

[ Bericht 98% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 31-05-2006 17:55:34 ]
--
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:47:17 #124
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_38407922
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:35 schreef B_e_r_r_y het volgende:
Lekker voorbarige conclusie. De domeinnaam is al in 2004 geregistreerd, dus het is heel goed mogelijk dat het betreffende bedrijf bij de registratie geen enkele weet had van de relatie tussen de NVD en Stichting Martijn.
pi_38407977
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:47 schreef chibibo het volgende:

[..]

Lekker voorbarige conclusie. De domeinnaam is al in 2004 geregistreerd, dus het is heel goed mogelijk dat het betreffende bedrijf bij de registratie geen enkele weet had van de relatie tussen de NVD en Stichting Martijn.
Lekker voorbarige conclusie. -> Welkom op de website van Vereniging MARTIJN: voor de acceptatie van pedofilie en ouderen-kinderen relaties lijkt me wel waar we over praten dus...
--
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:49:36 #126
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_38408013
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:48 schreef B_e_r_r_y het volgende:
Lekker voorbarige conclusie. -> Welkom op de website van Vereniging MARTIJN: voor de acceptatie van pedofilie en ouderen-kinderen relaties lijkt me wel waar we over praten dus...
Waar zie jij dat staan op www.nvd.nu?
pi_38408082
NIEUW DE NIET 90ct/min SCHELDLIJN
Lucht hier uw frustraties en scheld ze klem

MARTIJN.ORG
Telefoon van de kinderverkrachters: ***************** oftewel *****************
Telefoon van het bedrijf dat host: ***************** oftewel *****************
NVD
?BERRY? kun je daar ook de registrant telefoon zien?
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:49 schreef chibibo het volgende:

[..]

Waar zie jij dat staan op www.nvd.nu?
Opgericht door en heb je die achtergrond foto's van dat martijn lid / NVD oprichter gezien?

Edit: Geen privegegevens van derden plaatsen, zeker niet om mensen te stalken!

[ Bericht 27% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 31-05-2006 17:58:13 ]
pi_38408158
Wat een banale klopjacht!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_38408208
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:51 schreef Jarno het volgende:
Wat een banale klopjacht!
Met de nadruk op het vlaamse woord: KLOP graag, en niks banaals aan. Banaal zijn de foto's die deze ideoloog aan de muur heeft hangen.(achterwandje en naast de stoel onder bureau. klik hetr plaatje:
Edit: Dit plaatje kennen we ondertussen wel

Ik vraag me af wat er op de HDD van zijn PC staat.

[ Bericht 20% gewijzigd door Disciple_of_Guinness op 31-05-2006 17:58:45 ]
  woensdag 31 mei 2006 @ 13:53:56 #130
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_38408282
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:50 schreef desiredbard het volgende:
Opgericht door en heb je die achtergrond foto's van dat martijn lid / NVD oprichter gezien?
Ja, maar we leven nu in 2006, en niet in 2004.
pi_38408403
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:53 schreef chibibo het volgende:

[..]

Ja, maar we leven nu in 2006, en niet in 2004.
Dus een 10 jarige is nu twaalf..... vandaar die leeftijdsverlaging
Ik vraag me af hoeveel sessies bij de psychollog de slachtoffertjes al achter de rug hebben.
pi_38408669
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:52 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Met de nadruk op het vlaamse woord: KLOP graag, en niks banaals aan. Banaal zijn de foto's die deze ideoloog aan de muur heeft hangen.(achterwandje en naast de stoel onder bureau. klik hetr plaatje:

[afbeelding]

Ik vraag me af wat er op de HDD van zijn PC staat.
En wat nu als de contact uit de WHOIS info een medewerker is van de ISP? Of een toevallige kennis die 'iets met pc's' doet? Je moet echt heel erg voorzichtig zijn met sowieso het publiceren van dit soort gegevens, en al helemaal met het verbinden van conclusies.

En kom op, we leven hier toch niet in 1528. Laat justitie die vent aanpakken, hou je holbewonerspraktijken bij je.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_38408786
tsja... publiseren... het is toch al publiekelijk bekend... ik zie het probleem niet...

en ook al ben je een kennis van die knakker... dan ben je net zo slecht...
--
pi_38408933
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:04 schreef Jarno het volgende:

[..]

En wat nu als de contact uit de WHOIS info een medewerker is van de ISP? Of een toevallige kennis die 'iets met pc's' doet? Je moet echt heel erg voorzichtig zijn met sowieso het publiceren van dit soort gegevens, en al helemaal met het verbinden van conclusies.

En kom op, we leven hier toch niet in 1528. Laat justitie die vent aanpakken, hou je holbewonerspraktijken bij je.
Oi ... XS4ALL faciliteerd die vieserikken, net zoals die toevallige kennis.
Mischien was het wel iemand die ze van de straat geplukt hebben een wildvreemde????
Dat gebeurt mij ook dagelijks ...

Je zal maar aangesproken worden door zo'n meneer.

"Hee Jongetje kom eens hier"
"Wil jij een lollie verdienen? Moet je even mijn doemeinnaam aanvragen"

Ach het is wat anders dan een vleeslollie aanbieden

Man netzoals GOOGLE dus klachten kreeg over die waqlgelijke Unicef Actie, moet XS4ALL nu gewoon de consequenties van hun acties voor lief nemen.
pi_38409075
Volgens mij ben jij ook niet helemaal fris, maar vooruit. Het zal allemaal wel weer, kennelijk zitten we dichterbij een 'achterlijke cultuur' dan we denken.
  woensdag 31 mei 2006 @ 14:18:51 #136
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_38409244
NOBODY expects the Spanish Inquisition!

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_38414869
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 14:14 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij ben jij ook niet helemaal fris, maar vooruit. Het zal allemaal wel weer, kennelijk zitten we dichterbij een 'achterlijke cultuur' dan we denken.
Blijkbaar als er clubs zoals MARTIJN en de NVD opgericht kunnen worden
Het feit dat mensen proberen te vergoeilijken dat een 40 jarige die een 12 jarige dronken voert en sex met haar heeft. De gore slet heeft namelijk ingestemt om met deze arme ouwe viezerik te slapen..

Ja dan zitten we inderdaad dicht bij een achterlijke cultuur
pi_38416993
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 13:35 schreef B_e_r_r_y het volgende:
Ja er zijn er zat.
Deze heeft het kennelijk wel, ze kiezen namelijk voor de vrijheid van meningsuiting, in plaats van de mogelijke commerciële klap die kan volgen omdat het niet geaccepteerd wordt, door de maatschappij.
  woensdag 31 mei 2006 @ 17:52:39 #139
147928 Goed_Gek
pi_38417175
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:44 schreef synthesix het volgende:

[..]

Ja er zijn er zat.
Deze heeft het kennelijk wel, ze kiezen namelijk voor de vrijheid van meningsuiting, in plaats van de mogelijke commerciële klap die kan volgen omdat het niet geaccepteerd wordt, door de maatschappij.
dus je vind het wel goed dat er een partij komt die ervoor streefd dat vieze oude mannetjes 12 jarige meisjes uitwonen.

nederland...bananenrepubliek bij uitstek.
pi_38417439
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:44 schreef synthesix het volgende:

[..]

Ja er zijn er zat.
Dat valt te bezien
Ik hoop dat XS4ALL dus heel snel onder al dan niet financiele druk besluit te stoppen met hosten.
GOOGLE vond ook een achterdeurtje om unicef te dwingen te stoppen met die sponsorlink
Helaas heb ik geen account bij ze want dan kon ik het opzeggen
pi_38417484
Ok, even een afspraak maken.

Er worden GEEN gegevens meer geplaatst van providers, registranten, organisaties die niks met FOK! te maken hebben.

Ook gaan we niet oproepen tot DDos-jes en telefoonterreur.

Ik heb geen notes gezet omdat ik de woede kan indenken, echter is FOK! als medium niet bedoeld voor het ontketenen van een heksenjacht en illegale praktijken.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_38418013
Wel sinds FOK! er de stijl op nahoud dat je ongestraft mag zeggen dat je op 12 jarigen geilt en critici van dit soort zieke geesten geblokked worden. En daarbovenop het feit dat de publicatie van de ISP Webhost en Aanvrager van zulks zieks, wat gewoon vrij op het internet te vinden is, gecensureerd wordt hier even uitleg.

Ga naar http://www.dnstools.com
Typ in martijn.org en zet de webhost welks naam ik om de politiek correcte MODS hier werk te besparen maar niet zal noemen en laat ze even weten wat jij vindt van het feit dat alles te koop is.
Natuurlijk kun je ook de aanvrager van de site telefonisch een diagnose naar eigen inzicht over zijn geestesgesteldheid mededelen.

Sorry MOD jouw waarschuwing en mijn post kruisten en mijn backspace en delete knop werken niet
pi_38418424
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:22 schreef desiredbard het volgende:
Wel sinds FOK! er de stijl op nahoud dat je ongestraft mag zeggen dat je op 12 jarigen geilt en critici van dit soort zieke geesten geblokked worden. En daarbovenop het feit dat de publicatie van de ISP Webhost en Aanvrager van zulks zieks, wat gewoon vrij op het internet te vinden is, gecensureerd wordt hier even uitleg.

Ga naar http://www.dnstools.com
Typ in martijn.org en zet de webhost welks naam ik om de politiek correcte MODS hier werk te besparen maar niet zal noemen en laat ze even weten wat jij vindt van het feit dat alles te koop is.
Natuurlijk kun je ook de aanvrager van de site telefonisch een diagnose naar eigen inzicht over zijn geestesgesteldheid mededelen.

Sorry MOD jouw waarschuwing en mijn post kruisten en mijn backspace en delete knop werken niet
Je wordt niet geblocked in je mening DB, je roept alleen op tot DDos aanvallen en telefoontereur. Dus hou maar op met janken.

En dat elke prutser achter de informatie kan komen mag duidelijk zijn, jij bent er immers ook aan gekomen. Echter, het plaatsen hiervan is niet toegestaan.
'It's like what Lenin said... you look for the person who will benefit, and, uh, uh... '
"Please don't argue with me. My brain's only just about capable of stopping me farting in front of you."
pi_38418875
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:36 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Je wordt niet geblocked in je mening DB, je roept alleen op tot DDos aanvallen en telefoontereur. Dus hou maar op met janken.

En dat elke prutser achter de informatie kan komen mag duidelijk zijn, jij bent er immers ook aan gekomen. Echter, het plaatsen hiervan is niet toegestaan.
Je wordt hier wel degelijk geblocked als je een fok!er met zijn eigen quote laat zien voor wat hij is: een pedofiel. Ik heb er recentelijk een achter de rug na verwijzing naarjullie ere lid SCH, die vermoedelijk ook de NVD toe juigt, daar hij geen problemen heeft met 14 jarigen die pijpen voor een stel merkschoenen: Betaalde tienerseks gewone zaak

Om nog maar te zwijgen over: In-Limboy

Bovendien riep ik niet op: Ik schreef "DDOSJE?" Een rethorische vraag of er naar alle waarschijnlijkheid een te verwachten viel?
pi_38418894
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 17:52 schreef Goed_Gek het volgende:

[..]

dus je vind het wel goed dat er een partij komt die ervoor streefd dat vieze oude mannetjes 12 jarige meisjes uitwonen.

nederland...bananenrepubliek bij uitstek.
Zie jij dat in het partijprogramma staan? Ik niet? Waar zie je dat dan?

Wat ze wel in het partijprogramma hebben staan, is dat 12jarige lieve meisjes zelf mogen kiezen of ze uitgewoond willen worden door vieze oude mannetjes. Ik denk echter niet dat er veel zijn die dat willen.

Mag ik je er even aan herinneren dat wanneer een 19-jarige jongen, sex heeft met een 15-jarig meisje, hij strafbaar is.. En toevallig ken ik 3 meisjes waarbij dit geheel vrijwillig het geval is..
pi_38418969
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:49 schreef synthesix het volgende:

[..]

Wat ze wel in het partijprogramma hebben staan, is dat 12jarige lieve meisjes zelf mogen kiezen of ze uitgewoond willen worden door vieze oude mannetjes. Ik denk echter niet dat er veel zijn die dat willen.

Mag ik je er even aan herinneren dat wanneer een 19-jarige jongen, sex heeft met een 15-jarig meisje, hij strafbaar is.. En toevallig ken ik 3 meisjes waarbij dit geheel vrijwillig het geval is..
denk jij nou echt dat een meisje van 12 handelingsbekwaam is? Om zulke belangrijke keuzes te maken , waarvan ze de gevolgen niet kan overzien.

Nee je moet die kids beschermen. Als een kind van 12 nog niet mag stemmen , mag het zeker niet kiezen om sex te hebben met een oude kerel.
pi_38418984
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:49 schreef synthesix het volgende:

[..]

nee maar als het twaalfjarige meisje dronken gevoerd wordt weet het meisje al helemaal niet meer wat het wil, en daar ze niet tegenstribbelt is het dus geen verkrachting: HIER
pi_38418996
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:48 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Je wordt hier wel degelijk geblocked als je een fok!er met zijn eigen quote laat zien voor wat hij is: een pedofiel. Ik heb er recentelijk een achter de rug na verwijzing naarjullie ere lid SCH, die vermoedelijk ook de NVD toe juigt, daar hij geen problemen heeft met 14 jarigen die pijpen voor een stel merkschoenen: Betaalde tienerseks gewone zaak

Om nog maar te zwijgen over: In-Limboy
SCH is homo, geen pedo. En In-Limboy wordt daadwerkelijk wel geblocked, alleen zolang hij niet de wet overtreed kunnen wij er ook niks aan doen.

Maar ben een beetje bang dat dat niet echt tot je door zal dringen.
pi_38419056
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:48 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Bovendien riep ik niet op: Ik schreef "DDOSJE?" Een rethorische vraag of er naar alle waarschijnlijkheid een te verwachten viel?
Lul je er maar uit, maar je faciliteerd maar al te graag de mensen die niet weten hoe ze aan deze gegevens komen. Ga bier drinken ofzo!
pi_38419186
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:52 schreef desiredbard het volgende:

[..]

nee maar als het twaalfjarige meisje dronken gevoerd wordt weet het meisje al helemaal niet meer wat het wil, en daar ze niet tegenstribbelt is het dus geen verkrachting: HIER
Ja je hebt gelijk.

Maar goed dat dat niet het geval is zodra ze volwassen is
pi_38419375
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 18:54 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Lul je er maar uit, maar je faciliteerd maar al te graag de mensen die niet weten hoe ze aan deze gegevens komen. Ga bier drinken ofzo!
Gaat Modereren: Betaalde tienerseks gewone zaak
Jij faciliteert graag mensen die geen probleem hebben met een pijpende 10er .... Mischien zou ik dat ook niet hebben als 40 jarige relnicht, en de NVD aanhang die immers de legale kleeftijd graag omlaag zouden zien.

Lof voor FOK is ook al op de martijn pagina te vinden...wees er trots op, ik vond het net toen ik op zoek was naar de relatie homo-pedosexualiteit op de martijn website zelf
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:04:37 #152
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38419433
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:03 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Jij faciliteert graag mensen die geen probleem hebben met een pijpende 10er .... Mischien zou ik dat ook niet hebben als 40 jarige relnicht

Lof voor FOK is ook al op de martijn pagina te vinden...wees er trots op, ik vond het net toen ik op zoek was naar de relatie homo-pedosexualiteit op de martijn website zelf
maak je niet zo druk vanuit lepriconworld. in ierland gebeurt precies hetzelfde alleen zijn r geen aanwijsbare organisaties.
pi_38419563
Die lui van de NVD zijn doodgewoon een stelletje perverse viezerikken.
Terecht dat de pers hun dubbele agenda aan de kaak stelt.
Wettelijk kunnen ze waarschijnlijk niet aangepakt worden, maar doodzwijgen lijkt me het beste.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
pi_38419573
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maak je niet zo druk vanuit lepriconworld. in ierland gebeurt precies hetzelfde alleen zijn r geen aanwijsbare organisaties.
Uhmm, de RK kerk niet meegerekend dan he.
pi_38419642
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:04 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Dat zei ik al het coinsides aardig met dat Irish Inbdependent artikel dat ik plaatste.
het verschil zijnde:
Hier is het een gat in de wet, onlangs ontdekt, waarover het zomer recess van het kabinet opgeschort wordt om het gat te dichten .... In Nederland kan men zo zijn gang gaan
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:09:57 #156
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_38419657
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:03 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Jij faciliteert graag mensen die geen probleem hebben met een pijpende 10er .... Mischien zou ik dat ook niet hebben als 40 jarige relnicht, en de NVD aanhang die immers de legale kleeftijd graag omlaag zouden zien.

Jezus wat reageer jij bekrompen zeg, je zou dictator moeten worden. Jij weet precies wat goed voor een ander is.
the answer is..........42
ta-tadaaa.... tadadada
pi_38419700
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:09 schreef K-jozz het volgende:

[..]

Jezus wat reageer jij bekrompen zeg, je zou dictator moeten worden. Jij weet precies wat goed voor een ander is.
Ik zou MOD moeten worden mij FOK.
En inderdaad de consent leeftijd omlaag... dan kunnen sommige fokkers al dan niet homo zich ald an niet tegen betaling laten pijpen door een 12 jarige.
En kan ik ook niets zeggen het is dan immers legaal
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:11:34 #158
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_38419717
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:09 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Dat zei ik al het coinsides aardig met dat Irish Inbdependent artikel dat ik plaatste.
het verschil zijnde:
Hier is het een gat in de wet, onlangs ontdekt, waarover het zomer recess van het kabinet opgeschort wordt om het gat te dichten .... In Nederland kan men zo zijn gang gaan
Ahhh, voor jou is het oprichten van een politieke partij hetzelfde als een kind van 12 dronken voeren en verkrachten???
ta-tadaaa.... tadadada
pi_38419718
quote:

[..]

het verschil zijnde:
In NL is het plegen van pedofilie nog steeds strafbaar hoor. Tis niet dat met de oprichting van een partij ineens de wetten hier veranderd zijn.
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:12:35 #160
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_38419761
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:11 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Iedereen met een andere mening de mond snoeren enzo
ta-tadaaa.... tadadada
pi_38419781
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:11 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Ik zou zeggen doet solliciteren, er zijn aardig wat mod plaatsen vrij.
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:13:32 #162
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38419801
quote:

[..]

het verschil zijnde:
het is eerder zoals intelligente mensen als milagro al eerder opmerkten, het is fijn om te weten wie eventueel aan je kind zou kunnen gaan kloten. dan is juist de openheid en grenzeloosheid van een democratie in het voordeel.
pi_38419844
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:11 schreef K-jozz het volgende:

[..]

Ahhh, voor jou is het oprichten van een politieke partij hetzelfde als een kind van 12 dronken voeren en verkrachten???
nee de oprichters en aanhangers ervan zijn echter wel van dat soort.
het zet de deur open, ze heeft namelijk ingestemd met haar dronken hoofd.
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:15:51 #164
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38419896
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:14 schreef desiredbard het volgende:

[..]

een groep is duidelijker dan een 'niet bestaande' groep, nogmaals. misschien leren we van martijn wel dat we voorzichtiger met onze kinderen moeten omgaan. wie weet...
pi_38419964
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het is eerder zoals intelligente mensen als milagro al eerder opmerkten, het is fijn om te weten wie eventueel aan je kind zou kunnen gaan kloten. dan is juist de openheid en grenzeloosheid van een democratie in het voordeel.
Dat is dan ook het enige voordeel....lijkt me heerlijk als er over ig tijd eens invalletje ggedaan wordt en een ledenlijst in beslag genomen....... ben benieuwd hoeveel epe-naren er op die lijst staan. Hoe heette zij ook alweer.... ze hebben nooit alle "bezoekers" kunnen vinden.

Kan het zoekwerk voor de politie bij weer een zedendelict aardig verkorten.

Ik vindt het echter gewoon walgelijk dat er zoveel mensen begrip lijken te hebben voor dit soort zieke geesten
pi_38419966
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

een groep is duidelijker dan een 'niet bestaande' groep, nogmaals. misschien leren we van martijn wel dat we voorzichtiger met onze kinderen moeten omgaan. wie weet...
Ja idd, mijn dochter, ze is bijna 11, zal niet echt in een situatie komen waarin ze dronken word gevoerd door ouwe lullen.
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:19:40 #167
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_38420064
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:14 schreef desiredbard het volgende:

[..]

quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Door in de openbaarheid te treden kunnen ze niet meer anoniem aan kinderen zitten. En als ze wel veel stemmen krijgen dan is dat de democratie en wie ben jij dan als individu om het te verbieden.
ta-tadaaa.... tadadada
pi_38420183
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:17 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:

[..]

Ja idd, mijn dochter, ze is bijna 11, zal niet echt in een situatie komen waarin ze dronken word gevoerd door ouwe lullen.
Zit je er altijd bij dan? Daar ben je toch te oud voor .... Ze is een "grote" meid van 11.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar het zelf meegemaakt hebbend is dat idd mijn grootste angst voor kinderen.

Jouw dochter 11, begint vrouw te worden, afgezien of jij haar toestaat als een mini-britney-spears over straat te gaan, het zou wel moeten kunnen...... En hou het maar een stegen....en hou die loerende pedosexueel eens tegen.
pi_38420320
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Zit je er altijd bij dan? Daar ben je toch te oud voor .... Ze is een "grote" meid van 11.
Ik hoop dat je gelijk hebt, maar het zelf meegemaakt hebbend is dat idd mijn grootste angst voor kinderen.

Jouw dochter 11, begint vrouw te worden, afgezien of jij haar toestaat als een mini-britney-spears over straat te gaan, het zou wel moeten kunnen...... En hou het maar een stegen....en hou die loerende pedosexueel eens tegen.
Nee, hoor ik zit er niet bij, maar gelukkig wordt ze opgevoed door twee vrouwen en haar opa. Die zorgen er wel voor dat ze ver uit de buurt van kerken en ouwe lullen blijft.
pi_38420695
Kerken zou het probleem ook niet mogen zijn ...maar oude vieze mannetjes al dan nieyt met wit boordje wel. En twee vrouwen of niet dat zijn binnenkort ook oude trutten.

Op een mooie Pinksterdag
Als het even kon
Liep ik met mijn dochter aan het handje in het parrekie te kuieren in de zon
Gingen madeliefjes plukken
Eendjes voeren
Eindeloos
Kijk nou toch, je jurk wordt nat
Je handjes vuil
En papa boos

Vader was een mooie held
Vader was de baas
Vader was een duidelijke mengeling van Onze Lieve Heer en Sinterklaas
Ben je bang voor 't hondje
Hondje bijt niet
Papa zegt dat ie niet bijt
Op een mooie Pinksterdag
Met de kleine meid

Als het kindje groter wordt
Roossie in de knop
Zou je tegen alle jongens willen zeggen: handen thuis en lazer op
Hebbu dat nou ook meneer?
Jawel, meneer
Precies als iedereen
Op een mooie Pinksterdag
Laat ze je alleen

Morgen kan ze zwanger zijn
't Kan ook nog vandaag
't Kan van de behanger zijn of van een Franse zanger zijn
of iemand uit Den Haag
Vader kan gaan smeken
En gaan preken
Tot hij purper ziet
Vader zegt: pas op, m'n kind
Dat hondje bijt
Ze luistert niet

Vader is een hypocriet
Vader is een nul
Vader is er enkel en alleen maar voor de centen en de rest is flauwekul
Ik wou dat ik nog één keer
Met mijn dochter
Aan het handje lopen kon
Op een mooie Pinksterdag
Samen in de zon

Het enige dat je kan doen is ze wijs en verstandig op proberen te voeden, en zorgen dat er zo min mogenlijk gevaar daarbuiten is...... Ledenlijst van martijn verplicht castreren dus.
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:37:34 #171
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_38420745
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:22 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Voor jou staat sex met een 12-jarige volledig gelijk aan het verkrachten van een 12-jarige? Pedo's staan alleen maar vanuit een steegje te loeren tot ze een kind kunnen verkrachten?
Het is voor jou onmogelijk dat een 12-jarige sex heeft van een man van 40 omdat ze dat zelf wil? (En dan niet op een quasi-vrijwillige manier zoals na dronkenvoeren of in ruil voor een paar schoenen.)
Een 12-jarige is volledig afhankelijk? Niet in staat om zelf te denken?
Het enige wat deze partij wil is de leeftijd naar beneden halen waarop iemand een volwaardig lid van de maatschappij is, in alle aspecten daarvan. Zij zijn van mening dat een 12-jarige prima zelfstandig kan functioneren en beslissen wat al dan niet goed is voor zichzelf en voor een ander. Het is een behoorlijke inbreuk op de vrijheid van een individu door de partnerkeuze te beperken (en dan heb ik het niet over de partnerkeuze van een pedofiel maar over die van een kind.) en daarom moet er goed over nagedacht worden waar deze grens gesteld wordt.
Ik ben het niet met de 12-jaar grens eens en dat zal ik op democratische wijze laten merken.
Deze partij echter laat zich op geen enkele wijze positief uit over het verkrachten van kinderen, stimuleert dit dus ook niet. Ook stimuleren ze sex met kinderen niet. Ze overtreden geen enkele wet door een partij op te richten. Wat is er dan zo immens slecht aan de standpunten die ze aankaarten dat deze niet voorstaan mogen worden?
ta-tadaaa.... tadadada
pi_38420853
Inderdaad een twaalfjarige is een kind lichamelijk niet eens volledig volwassen en kan dus niet met hormonale veranderingen omgaan, daarmee als dusdanig niet toerekeningsvatbaar.

Vraag je eigen ouders eens hoe toerekeningsvatbaar jij was in je pubertijd
Of een ouder hier hoe weloverwogen en doordacht en beredeneert de "keuzes van een puber" zijjn
  woensdag 31 mei 2006 @ 19:44:38 #173
107574 K-jozz
Pantoffelheld op sokken
pi_38420986
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:40 schreef desiredbard het volgende:
Inderdaad een twaalfjarige is een kind lichamelijk niet eens volledig volwassen en kan dus niet met hormonale veranderingen omgaan, daarmee als dusdanig niet toerekeningsvatbaar.

Vraag je eigen ouders eens hoe toerekeningsvatbaar jij was in je pubertijd
Of een ouder hier hoe weloverwogen en doordacht en beredeneert de "keuzes van een puber" zijjn
Het gaat niet eens over de inhoud van het partijprogramma, zoals ik al aangeef ben ik het daar zelf ook niet mee eens. Er staat echter niks in waarmee ze oproepen tot een misdaad. Zij hebben bepaalde standpunten die in de politiek niet vertegenwoordigd zijn en die zij daarom vertegenwoordigen. Waarom reageer je zo overtrokken op het oprichten van een politieke partij?
ta-tadaaa.... tadadada
pi_38421182
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 19:44 schreef K-jozz het volgende:

[..]

Het gaat niet eens over de inhoud van het partijprogramma, zoals ik al aangeef ben ik het daar zelf ook niet mee eens. Er staat echter niks in waarmee ze oproepen tot een misdaad. Zij hebben bepaalde standpunten die in de politiek niet vertegenwoordigd zijn en die zij daarom vertegenwoordigen. Waarom reageer je zo overtrokken op het oprichten van een politieke partij?
Nee door het te legaliseren is sex met een 12 jarige idd niet strafbaar meer.,
Ik hoorde vanochtend dat uiteindelijk het doel zou zijn leeftijdsgrens in zijn geheel af te schaffen.
pi_38421930
ik heb maar eens een mailtje aan XS4ALL gericht....

Ik wil graag een klacht indienen tegen de website www.martijn.org daar het mij teleursteld dat dit op een server van XS4ALL staat. Wat betreft gaat deze site een beetje te ver en is censuur wel van toepassing, ook staat vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel. Is het anders ook mogelijk om een www.anti-xs4all.nl website op de xs4all servers te parkeren?
--
  donderdag 1 juni 2006 @ 00:40:11 #176
147928 Goed_Gek
pi_38422718
www.nvd.nu

nou, die site bestaat niet lang meer.
wordt al overspoelt door scriptkiddie's
denk dat het een kwestie van uren is voordat de wat betere crackers die site volledig lamgooien.
  donderdag 1 juni 2006 @ 00:47:59 #177
147928 Goed_Gek
pi_38422856

check hoeveel posts er nu zijn en vergelijk dat met later
deze screenie is van 12.30 ogeveer
pi_38423331
Zo lees ik het graag....
--
Hoi Berry,

> Ik wil graag een klacht indienen tegen de website www.nvd.nu daar
het mij teleurstelt dat dit op een server van media-design staat. Wat betreft gaat deze site een beetje te ver en is censuur wel van toepassing, ook staat vrijheid van meningsuiting hoog in het vaandel.

Wij hebben het contract met de NVD maandag al opgezegd.

Is het anders ook mogelijk om een www.anti-mediadesign.nl website op de media design servers te parkeren?

Dat is geen probleem.

Met vriendelijke groet,
Chris de Waard.
--

Media Design - Internet Service Provider
--
pi_38423375
Oeps... typ ik perongeluk www.nvd.nl in...

"Statement

Haarlem, 30 mei 2006

Vanochtend zijn wij opgeschrikt door de aankondiging van een nieuwe politieke partij die voortkomt uit een pedofiele beweging en de afkorting NVD gebruikt.

NVD Beveiligingen is een professionele beveiligingsorganisatie die staat voor de veiligheid van mens en middelen. Uiteraard wensen wij op geen enkele wijze geassocieerd te worden met deze partij.

Daarom onderzoeken wij momenteel welke juridische acties wij kunnen ondernemen om te voorkomen dat deze politieke partij de afkorting NVD blijft voeren.

De directie van NVD Beveiligingen.
"
--
  donderdag 1 juni 2006 @ 01:16:17 #180
147928 Goed_Gek
pi_38423405
nou, de ddos-kabouters doen hun werk al.
de gemiddelde responstijd van die site is nu rond de 100 waar die eerst 30 was
  donderdag 1 juni 2006 @ 01:28:38 #181
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_38423594
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 01:16 schreef Goed_Gek het volgende:
nou, de ddos-kabouters doen hun werk al.
Leuk voor de overige klanten van het betreffende hostingbedrijf, die waarschijnlijk niets met de NVD en Stichting Martijn te maken hebben of willen hebben, maar wel hinder ondervinden van dergelijke acties.
pi_38423599
Tsja... dat is de consequentie....
--
pi_38427048
Al deze reacties zijn weer typisch Holland op zijn smalst.
pi_38427165
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:43 schreef Gio het volgende:
Absoluut .
  donderdag 1 juni 2006 @ 09:51:04 #185
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38427270
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:43 schreef Gio het volgende:
welke en want?
pi_38428087
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 09:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

welke en want?
Sorry, niet alle, maar het merendeel van de reacties van Goed_Gek, Desiredbard, B_e_r_r_y, Lionsguy18.

Typische smalle reacties van "We hebben vrijheid van meningsuiting, geen censuur en democratie in Nederland, en dat is goed, maar pas maar op dat het niet tegen mijn mening of moraal ingaat, want dan mag je persoonlijke informatie plaatsen, zeggen dat ze doodgezwegen mogen worden, knuppel in de mond etc".

Mensen mogen zeggen wat ze willen, en als je dat niet wilt horen dan negeer je ze maar, of stem je niet op ze. Als je mensen met geweld of intimidatie hun recht daartoe wilt afnemen, dan zijn er nog genoeg landen in deze wereld waar een dergelijke mentaliteit bij de plaatselijke junta heerst.

Ik ben het absoluut niet eens met deze mensen van de NVD, echter, zoals Voltaire het al zo goed zei: "Hoe abject uw mening ook, ik zal tot mijn dood uw recht verdedigen hem te verkondigen".
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:17:35 #187
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_38428148
Dit is weer heel erg leuk. Het is nu ook op het nieuws in spanje geweest en ik mocht gisteren 3 keer uitleggen hoe dit ooit mogelijk is in een beschaafd land als nederland. Ik heb ze maar uitgelegd dat nederland helemaal geen beschaafd land is, dat we een grote hoeveelheid pedo's hebben, dat we in veel landen bekent staan als het land waar de meeste pedo's vandaan komen.

En geef nou toe...
Kleine kinderen en baby's zijn toch erg aantrekkelijk. En een baby weet het op latere leeftijd toch niet meer of ze uitgewoond is
pi_38428227
Ik ben het volkomen met Gio eens. Ik denk dat een ieder zich wel kan indenken dat een partij als de NVD nooit een moer te zeggen zal krijgen in dit land. Vrijwel iedereen walgt van het idee om seks te hebben met een kind. Echter, als je een democratie voorstaat en het recht om vrijuit je mening te kunnen verkondigen, dan is het absoluut ongepast om deze partij doormiddel van geweld of intimidatie te mond te snoeren. Dat is niets anders dan hypocriet. Zij berokkenen geen mens schade met hun standpunten, zij verkondigen deze enkel.
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:22:59 #189
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38428309
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:20 schreef FuifDuif het volgende:
Ik ben het volkomen met Gio eens. Ik denk dat een ieder zich wel kan indenken dat een partij als de NVD nooit een moer te zeggen zal krijgen in dit land. Vrijwel iedereen walgt van het idee om seks te hebben met een kind. Echter, als je een democratie voorstaat en het recht om vrijuit je mening te kunnen verkondigen, dan is het absoluut ongepast om deze partij doormiddel van geweld of intimidatie te mond te snoeren. Dat is niets anders dan hypocriet. Zij berokkenen geen mens schade met hun standpunten, zij verkondigen deze enkel.
leg dat eens uit aan getraumatiseerd slachtoffer van een pedofiel.
pi_38428396
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:22 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

leg dat eens uit aan getraumatiseerd slachtoffer van een pedofiel.
Deze reactie van jou laat heel mooi zien dat er altijd met twee maten wordt gemeten. Die mensen kunnen toch simpelweg hun stem niet uitbrengen op de partij? Moeten we nu voor een ieder die met iets een nare ervaring heeft gehad, dat iets verbieden? En wie bepaalt waar die grens ligt? Hoe zit het dan met meisjes die korte rokjes dragen in verhouding tot meisjes die dat ook wel zouden willen, maar die door hun figuur (of andere 'tekortkomingen') dat niet kunnen?
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:28:00 #191
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38428472
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:25 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Deze reactie van jou laat heel mooi zien dat er altijd met twee maten wordt gemeten. Die mensen kunnen toch simpelweg hun stem niet uitbrengen op de partij? Moeten we nu voor een ieder die met iets een nare ervaring heeft gehad, dat iets verbieden? En wie bepaalt waar die grens ligt? Hoe zit het dan met meisjes die korte rokjes dragen in verhouding tot meisjes die dat ook wel zouden willen, maar die door hun figuur (of andere 'tekortkomingen') dat niet kunnen?
ik had het er eigenlijk over dat ik me kan voorstellen dat het voor mensen, die vroeger in hun jeugd zijn misbruikt, vervelend kan zijn dat er een organisatie komt die juist hun trama probeert goed te praten alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
pi_38428517
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:28 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik had het er eigenlijk over dat ik me kan voorstellen dat het voor mensen, die vroeger in hun jeugd zijn misbruikt, vervelend kan zijn dat er een organisatie komt die juist hun trama probeert goed te praten alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
Maar natuurlijk kan ook ik mij dat voorstellen, maar is dat een reden om die organisatie de mond te snoeren? Waar leg je de grens dan en wie bepaalt die grens?
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:30:13 #193
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_38428549
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:29 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Maar natuurlijk kan ook ik mij dat voorstellen, maar is dat een reden om die organisatie de mond te snoeren? Waar leg je de grens dan en wie bepaalt die grens?
bij het verheerlijken van strafbare zaken misschien?
pi_38428579
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:17 schreef Monus het volgende:
Dit is weer heel erg leuk. Het is nu ook op het nieuws in spanje geweest en ik mocht gisteren 3 keer uitleggen hoe dit ooit mogelijk is in een beschaafd land als nederland. Ik heb ze maar uitgelegd dat nederland helemaal geen beschaafd land is, dat we een grote hoeveelheid pedo's hebben, dat we in veel landen bekent staan als het land waar de meeste pedo's vandaan komen.

En geef nou toe... - Kleine kinderen en baby's zijn toch erg aantrekkelijk. En een baby weet het op latere leeftijd toch niet meer of ze uitgewoond is
Lekkere reclame voor Nederland maak jij zeg! Een paar pedo's richten een politieke partij op, Nederland spreekt MASSAAL zijn walging over pedofilie uit en jij gaat in het buitenland lopen roepen dat we niet beschaafd zijn en dat we pedofilie allemaal wel prima vinden? - Ik val echt bijna achterover van m'n stoel. Jij durft jezelf Nederlander te noemen?

In elk land lopen pedo's rond, dus ook in Nederland. En ook in Spanje. Het komt zo ver dat Nederlandse pedo's een politieke partij willen oprichten: iets dat nota bene nog helemaal niet is goedkeurd, LAAT STAAN dat de Nederlandse overheid er mogelijk nog maatregelen tegen neemt, maar deze moeilijk al kan nemen voordat de partij is opgericht! Dat mensen -ongeacht hun bizarre ideeën- tot de oprichting van zo'n partij KUNNEN komen, is te danken aan de VRIJHEID die we in Nederland hebben: onze democratie, ons RECHT om een politieke partij op te richten.

Jouw antwoord naar de Spanjaarden had dus gewoon kunnen zijn: iedereen mag in Nederland een politieke partij oprichten, de overheid zal de rechtmatigheid van die partij wel onderzoeken, pedofilie is in Nederland strafbaar en een daad waarover Nederlanders massaal hun walging uitspreken.

Je mag je wat mij betreft diep schamen over de onzin die je over Nederland aan anderen verkondigt. Maar wil je op z'n minst ophouden om nota bene vanuit Spanje namens alle andere Nederlanders te spreken, terwijl je kennelijk helemaal niet weet wat er in dit land leeft!

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2006 10:31:48 ]
pi_38428706
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

bij het verheerlijken van strafbare zaken misschien?
Strafbare zaken zijn op een bepaald moment strafbaar gemaakt. Dat wil niet zeggen dat ze in absoluut (universeel) opzicht strafbaar zijn. Daarmee bedoel ik dat er wat mij betreft vrijheid mag bestaan voor het plaatsen van vraagtekens bij huidige strafbare zaken. Het is ook in de wet opgenomen dat godslastering strafbaar is, terwijl een poosje geleden er een hele rel ontstond over artikel 147 en dat men die wet wilde afschaffen.
pi_38429305
quote:
Op woensdag 31 mei 2006 00:40 schreef Goed_Gek het volgende:
zijn er nu echt mensen die sympathie kunnen opbrengen voor deze partij?

dus met andere woorden, dochter/zoon-lief, 12 jaar oud, komt op een dag thuis en zegt:

dit is mijn nieuwe vriend mama.
ik krijg allemaal snoep en speelgoed en morgen mag ik meespelen in een film
we hebben ook al geoefend voor die film
[afbeelding]
Dan heeft hij geen tanden meer vermoed ik...
  donderdag 1 juni 2006 @ 10:53:55 #197
147928 Goed_Gek
pi_38429349
wie duikt ff die docu op die netwerk samen met de nieuwe revu heeft gemaakt.

zie je hoe pedo's baby's van een paar maanden liggen te neuken en er trots op zijn.

mensen die de NVD verdedigen verdedigen dat ook
pi_38429483
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:53 schreef Goed_Gek het volgende:
wie duikt ff die docu op die netwerk samen met de nieuwe revu heeft gemaakt.

zie je hoe pedo's baby's van een paar maanden liggen te neuken en er trots op zijn.

mensen die de NVD verdedigen verdedigen dat ook
Ik verdedig de NVD niet, ik verdedig een rechte en consequente lijn in het democratische en vrijheidsdenken.
  donderdag 1 juni 2006 @ 11:14:54 #199
73259 Monus
¡Viva España, coño!
pi_38430075
quote:
Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef dVTB het volgende:

[..]

Lekkere reclame voor Nederland maak jij zeg! Een paar pedo's richten een politieke partij op, Nederland spreekt MASSAAL zijn walging over pedofilie uit en jij gaat in het buitenland lopen roepen dat we niet beschaafd zijn en dat we pedofilie allemaal wel prima vinden? - Ik val echt bijna achterover van m'n stoel. Jij durft jezelf Nederlander te noemen?
Ik noem me al een lange tijd geen nederlander meer.
quote:
In elk land lopen pedo's rond, dus ook in Nederland. En ook in Spanje. Het komt zo ver dat Nederlandse pedo's een politieke partij willen oprichten: iets dat nota bene nog helemaal niet is goedkeurd, LAAT STAAN dat de Nederlandse overheid er mogelijk nog maatregelen tegen neemt, maar deze moeilijk al kan nemen voordat de partij is opgericht! Dat mensen -ongeacht hun bizarre ideeën- tot de oprichting van zo'n partij KUNNEN komen, is te danken aan de VRIJHEID die we in Nederland hebben: onze democratie, ons RECHT om een politieke partij op te richten.
In elk land waar veel kinder prostitutie is zijn de nederlanders ruimschoots aanwezig. En dat voor zo'n klein landje. En natuurlijk gebeurd dit soort zaken ook in spanje. Maar als iemand in spanje daar op betrapt wordt dan kan hij een leven in spanje wel vergeten. Want zo'n persoon komt er hier niet ongestraft mee weg.
quote:
Jouw antwoord naar de Spanjaarden had dus gewoon kunnen zijn: iedereen mag in Nederland een politieke partij oprichten, de overheid zal de rechtmatigheid van die partij wel onderzoeken, pedofilie is in Nederland strafbaar en een daad waarover Nederlanders massaal hun walging uitspreken.
Massaal hun walging uitspreken... bla...bla...bla , maar ondertussen wordt er al vele jaren bijna niks gedaan tegen kindermisbruik, dit terwijl het probleem steeds groter wordt.
quote:
Je mag je wat mij betreft diep schamen over de onzin die je over Nederland aan anderen verkondigt. Maar wil je op z'n minst ophouden om nota bene vanuit Spanje namens alle andere Nederlanders te spreken, terwijl je kennelijk helemaal niet weet wat er in dit land leeft!
Ik schaam me inderdaad steeds meer voor nederland. En aangezien men in spanje altijd met lof over nederland spreekt zal ik niet stoppen om mijn mening over nederland te verkondigen. En ik spreek niet voor alle nederlanders (dat wil ik niet eens), ik spreek voor mijn eigen. En ook ik heb het recht om mijn mening te verkondigen, ook in spanje.
pi_38430119
Media heeft niets fout gedaan, ik las gisteravond een stukje over die partij in de Metro... was aan het eten en kreeg werkelijk geen hap mer door mijn keel..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')