abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:06:06 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_38360381
Vervolg van: Fok!Dieetclub deel 98

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in 33 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings
(Di)eetclubmeeting deel XV: Chocolade en Spareribs!
Meetings staan gepland op 1 juli (bonbon workshop) en een meeting in Utrecht op een nog onbekende dag waar we iets leuks gaan doen en daarna bij Broadway gaan eten. Iedereen is bij beide meetings van harte welkom (voor meer informatie over aanmelden en afmelden kun je het beste in het topic kijken ). Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel. Dit kun je doen door te mailen naar:
Vaak is je account dan binnen twee dagen geregeld. Ook als je je wachtwoord kwijt bent of je problemen hebt met inloggen kun je Troel mailen.
Je hoeft niet je regeltje te mailen, dit kan je straks namelijk zelf toevoegen.
Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl

Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 30 mei 2006 @ 10:07:55 #2
128220 Peter6000
pi_38360443
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 mei 2006 @ 10:09:05 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_38360478
Yiehaaa
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_38360545
Johoe
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:12:20 #5
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_38360575
Dus over dit topic gaan jullie een maand doen?
pi_38360578
Hi!
..::Live the life you love and love the life you live::..
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:12:45 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_38360584
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:12 schreef pluisje het volgende:
Dus over dit topic gaan jullie een maand doen?
Hierna komt 99A, 99B, 99C
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38360610
dan kunnen we door tot 99Z vrees ik, het gaat zo snel de laatste tijd...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:14:06 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_38360615
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:04 schreef ymme het volgende:

[..]

Mooi zo. Blij om te horen.
Ah, de vraag blijft natuurlijk of je je aan zult melden voor de Broadway meet en wanneer en met welke smoes je je zult afmelden. Mag ik er een poll voor aanmaken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:14:30 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_38360630
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:13 schreef teigan het volgende:
dan kunnen we door tot 99Z vrees ik, het gaat zo snel de laatste tijd...
En dan krijg je 99AA, 99AB

Net zoals in MS Excel
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_38360669
Oh, dan kunnen we dus nog wel even door tot 99ABCDEFZ oid...

Eno m weer even ontopic te gaan, ik heb net een plakje ontbijtkoek met roomboter gepakt(mijn eens in de zoveel tijd verwennerijtje) en ga zo mijn tweede pot thee zetten...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:16:37 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_38360686
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:15 schreef teigan het volgende:
Oh, dan kunnen we dus nog wel even door tot 99ABCDEFZ oid...
Excel gaat tot IR, IS, IT, IU, IV

Maar dat moet wel lukken ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:19:59 #13
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38360790
Het volgende deeltje was alweer dicht

Om nog even op mijn verhaal door te borduren, het meeste wat hier tegenvalt is het vinden van werk. We horen steeds dat we overopgeleid zijn De eerste keer hadden we daar geen last van Nu heb ik gelukkig geen hekel aan Nederland en heb er ook weer geen droombeeld van. Heb er tenslotte 27 jaar gewoond

@Levitation: te gek dat je gaat reizen door Nieuw-Zeeland, qua natuur is het echt een paradijs
Hoe lang ga je?

Ik heb trouwens absoluut geen spijt van ons avontuur, heb hier zoveel geleerd, ben zoveel veranderd. Dit was nooit in Nederland gebeurd En we hebben het toch maar gedaan!

Heb een schaamteloos lange lijst van dingen die ik erg graag wil eten als we weer terug zijn
- patatje met
- frikadel speciaal
- verse boterham met filet american of pindakaas
- ben & jerry's
- smeerkaas
- KAAS
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:20:31 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_38360803
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:19 schreef poohy het volgende:

- patatje met
- frikadel speciaal
- ben & jerry's
- smeerkaas
- KAAS
Geen drop?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:21:21 #15
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38360830
Inderdaad Drop, hoe kan ik het vergeten Net als hagelslag

Joepie begin er zo steeds meer zin in te krijgen
pi_38360846
quote:

Om nog even op mijn verhaal door te borduren, het meeste wat hier tegenvalt is het vinden van werk. We horen steeds dat we overopgeleid zijn De eerste keer hadden we daar geen last van Nu heb ik gelukkig geen hekel aan Nederland en heb er ook weer geen droombeeld van. Heb er tenslotte 27 jaar gewoond

@Levitation: te gek dat je gaat reizen door Nieuw-Zeeland, qua natuur is het echt een paradijs
Hoe lang ga je?

Ik heb trouwens absoluut geen spijt van ons avontuur, heb hier zoveel geleerd, ben zoveel veranderd. Dit was nooit in Nederland gebeurd En we hebben het toch maar gedaan!

Heb een schaamteloos lange lijst van dingen die ik erg graag wil eten als we weer terug zijn
- patatje met
- frikadel speciaal
- ben & jerry's
- smeerkaas
- KAAS
Je zult er vast een hoop van hebben geleert.
Ik vind het sowiezo al knap dat je het avontuur bent aangegaan.
Ik persoonlijk zou dit dus nooit durven hebben doen.
pi_38360882
hebben ze geen Ben en Jerry's in Nieuw Zeeland dan??
en ook geen pindakaas?

jeetje, valt dat even tegen..

Werk zoeken in een ander land lijkt mij ook best lastig.. Nou roep ik altijd wel zo stoer dat ze overal leraren nodig hebben, maar ik denk dat het voor mij ook best tegen zou vallen..

Maar ik denk dat ik allang blij mag zijn als ik vriendje over weet te halen om ooit buiten Groningen te gaan wonen...
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:24:39 #18
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_38360938
tvp

weekend was beetje bagger, maar weer met frisse moed ertegenaan

Octo, zullen we anders vanavond/morgenavond even bellen?

Heb vanavond mn eerste politie bijeenkomst, en MOET dus ook echt gewoon gaan sporten
Zo eens even die zwemmeneer bellen die belde gisteren, toen ik met pech langs de A4 stond
Doei.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:27:04 #19
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38361015
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:23 schreef teigan het volgende:
hebben ze geen Ben en Jerry's in Nieuw Zeeland dan??
en ook geen pindakaas?

jeetje, valt dat even tegen..
Inderdaad Zelfs in Australie verkopen ze het niet

Ze zullen in NZ ook wel een tekort hebben aan leraren Maar dat betekent niet dat je automatisch een baan kan vinden. Mijn vriend heeft een beroep dat in verschillende vormen op de 'shortage list' voorkomt, maar die hele industrie bestaat niet meer

@Ymme: Heb er inderdaad heel veel van geleerd

Ik denk trouwens dat iedereen dit wel zou (aan)kunnen hoor, als je het echt wilt!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 mei 2006 @ 10:30:17 #20
13151 crew  Rewimo
pi_38361120
Ja maar je moet het ook durven
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:33:03 #21
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_38361238
quote:

Hoe lang ga je?

- patatje met
- frikadel speciaal
- ben & jerry's
- smeerkaas
- KAAS
Ik ga vier weken op vakantie, maar dat zijn uiteindelijk maar 22 dagen NZ. We hebben een 2 daagse stop-over in Hong Kong (lekker ommetje ). Ik heb er zo ontzettend veel zin in, al weet ik nu al dat 3 weken NZ veel te weinig is, maar ik heb gewoon niet meer vakantiedagen. We beginnen onze rondreis op 11 oktober in Christchurch en eindigen begin november in Auckland. Veel meer staat er nog niet vast, ik ben druk bezig onze tijd zo vol mogelijk te plannen... heb al 3 verschillende routes op papier staan en denk dat ik voorlopig nog blijf bijstellen en veranderen.

Denk je in oktober nog daar te zijn of ben je dan al terug? Wie weet kunnen we anders een NZ-mini-dieetclubmeet houden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:33:22 #22
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_38361252
Ja da's waar

Heb je in Nederland trouwens ook Coca Cola Zero? Dit is hier 'nieuw' en ik vind het eigenlijk een nutteloze aanvulling want je hebt ook Light. Toch vind ik de zero variant lekkerder Volgens het blikje zit er zero suiker in en heeft het een real taste
pi_38361321
zo deel 99 alweer? gaat hard.

enne succes weer iedereen
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 30 mei 2006 @ 10:36:32 #24
13151 crew  Rewimo
pi_38361379
quote:
Op dinsdag 30 mei 2006 10:33 schreef poohy het volgende:
Heb je in Nederland trouwens ook Coca Cola Zero? Dit is hier 'nieuw' en ik vind het eigenlijk een nutteloze aanvulling want je hebt ook Light. Toch vind ik de zero variant lekkerder Volgens het blikje zit er zero suiker in en heeft het een real taste
Is dat net zoiets als Pepsi Max? Die Zero hebben we hier niet nee.
  dinsdag 30 mei 2006 @ 10:40:44 #25
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_38361534
Ik heb wel gehoord dat de term 'light' aan steeds strengere voorwaarden moet voldoen, en je die niet meer zo maar op je product mag zetten. 7Up is al wel op Zero overgestapt volgens mij, dus misschien Coca Cola ook wel binnenkort hier

edit: Free dus, niet zero
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')