Netjes toch!quote:Op zondag 28 mei 2006 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog iets van 298 posts en dan zitten we op deeltje 200! En dat sinds begin dit jaar...
met eigen topic-titels?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:40 schreef Shreever het volgende:
[..]
Netjes toch!
Toch vond ik de oude manier leuker...![]()
Ze gangetje hoorquote:
Schiet al behoorlijk op met de verzamelingquote:Op zondag 28 mei 2006 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze gangetje hoornog steeds hetzelfde eigenlijk qua werk en onderdak. Verder wel erg druk met spoorweg-gerelateerde zaken recently
Zomaar, leuk. Bordjesverzameling al gezien? Klik in sig (is trouwens maar 1/3 van het totaal inmiddels)
Ach, het houdt je van de straat
Hoi niekequote:Op zondag 28 mei 2006 10:54 schreef leonieke het volgende:
Mis ik net Shreever
Toch nog ff hallo![]()
![]()
En goeiemorgen voor de rest![]()
Ach, sommige topics zijn zo snel dicht dat het weinig zin heeft..en echt relevant is zo'n topictitle nou ook weer nietquote:
Ik dacht het wel hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 10:59 schreef Shreever het volgende:
[..]
Hoi nieke
Ik ben nog bezig met weggaan hoor, je weet hoe dat gaat
ja, soms gaat het wel erg hard jaquote:Op zondag 28 mei 2006 11:03 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ach, sommige topics zijn zo snel dicht dat het weinig zin heeft..en echt relevant is zo'n topictitle nou ook weer niet
Hoi hoiquote:
Jullie hebben er gisteren nog twee topics doorgedraaidquote:Op zondag 28 mei 2006 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, soms gaat het wel erg hard ja
Ja en nee. Zijn ouders wel grotendeels, maar de verloofde van zijn broer is nu aan het zeurenquote:Op zondag 28 mei 2006 11:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik dacht het wel hoor
Hoe gaat het met jou? Ik las daarnt jouw post in het bruiloften-topic. Wat een mededelingDe familie is dus nog altijd niet bijgedraaid?
2 maar?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jullie hebben er gisteren nog twee topics doorgedraaid![]()
Ik was het grootste deel van de dag wegquote:Op zondag 28 mei 2006 11:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jullie hebben er gisteren nog twee topics doorgedraaid![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 11:07 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ja en nee. Zijn ouders wel grotendeels, maar de verloofde van zijn broer is nu aan het zeuren
Ik denk dat ik ze maar even ga jennen door op m'n paasbest op de bruiloft te verschijnen en daar heel veel lol te gaan hebben![]()
Het zal niet veel gescheeld hebben, want ik ben hier gebleven tot rond 21u ofzoquote:Op zondag 28 mei 2006 11:08 schreef Shreever het volgende:
[..]
2 maar?![]()
Geen topics meer vol binnen 2 uur ?
Nee, de laatste tijd niet meer gelukkig.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:08 schreef Shreever het volgende:
[..]
2 maar?![]()
Geen topics meer vol binnen 2 uur ?
bijlezen doe ik toch al niet, dus dat is vaak het probleem niet, maar gisteren zat ik op een gegeven moment steeds 25 berichten te scrollen.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:13 schreef Glacier het volgende:
Als het zo superhard gaat, is het ook niet te volgen, dan is de lol er ook een beetje af enzo
Ik las dat het gezellig is bij jequote:
Ja maar dat is tevens 1 van de redenen waaromik zoiets heb van ik ga lekker niet. Weet de hele familie meteen hoe flauw zij bezig is.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel leuk dat de ouders al wat bijgedraaid zijn en ach, die verloofde is ook maar aangetrouwd enzo, wat heeft die te zeggen?
Jouw vriend kan daar toch niet alleen toekomen, gaat hij honderd keer moeten uitleggen waarom hij alleen is en ik veronderstel dat de bruid dat niet zo graag zal hebben
Have fun Shreevesquote:
quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:51 schreef leonieke het volgende:
Ik laat haar ff in haar razernij (ik ben hier al twee dagen en ze heeft al 10 zinnen ofzo tegen mij gesproken).
Ah ja.quote:
Waarom ga je nog heen als ze je zo behandeldquote:Op zondag 28 mei 2006 11:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah ja.
Ze heeft haar aantal zinnen gisterenavond verdubbeld toen ik mijn kleren toonde voor het huwelijk
ik weet niet meer wat ik er moet mee aanvangen: haar in haar ambetantigheid laten en niets zeggen of haar aanspreken over het huwelijk.
Het is alletwee niet goed (I know), maar met het eerste heb ik minder problemen en zal er niet geschreeuwd worden tegen elkaar, dus ik kies even voor de makkelijkheidsoplossingEn vanavond zijn we weer weg
![]()
Omdat ik moetquote:Op zondag 28 mei 2006 11:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom ga je nog heen als ze je zo behandeld.
ik weet niet of ik t goed begrijp hoor maar t gaat toch om je moeder?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat ik moet![]()
Het heeft ook geen zin dat ik niet meer zou afkomen, want dat zou het alleen maar erger maken. En ik ben er bijna van overtuigd dat ze gewoon op mijn sentiment probeert te werken hoor.
Aan de telefoon was ze vorige week tegen mijn schoonmoeder opgewekt, neem ik de telefoon over, klonk ze verschrikkelijk depressief.
Dus ik kom beneden en zeg tegen mijn schoonmoeder: amai, wat was me dat weer zeg
Zei mijn schoonmoeder dat ze tegen haar totaaaaal anders was en enthousiast enzo.
Dus waarschijnlijk denkt ze dat ik op die manier mijn gedacht ga veranderen![]()
aah.. sneuquote:Op zondag 28 mei 2006 11:38 schreef liefie_ het volgende:
ow god volgens mij is hier nou gewoon ruzie over wat er gezegd moet worden op de begravenis....
ik haat volwassenen
Ja, het gaat om mijn moeder en ja ik ben 25, maar het is niet zo eenvoudig als het eruit ziet.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet niet of ik t goed begrijp hoor maar t gaat toch om je moeder?
en je bent 25?
waarom moet je dan
mag je toch helemaal zelf beslissen
als jij je moeder zo haar zin geeft zal ze het ook niet begrijpen als je een eigen huis hebt denk ik majaquote:Op zondag 28 mei 2006 11:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, het gaat om mijn moeder en ja ik ben 25, maar het is niet zo eenvoudig als het eruit ziet.
Mijn ma is hopeloos depressief sinds de echtscheiding (en wil geen verdere hulp zoeken... Ja, I know...) en ik krijg het niet over mijn hart om haar constant alleen te laten zitten. Dus in feite is het op die manier misschien wel mijn beslissing. Maar ik wil ook niet weten wat ze zou doen als we een tijd niet zouden langskomen.
Soit, het zal er de komende maanden niet op verbeteren aangezien ze nu tot 1 september in verlof is (seizoenswerk), dus komt ze als het ware niet meer onder de mensen. Maar ik blijf hopen dat ze zich zal herpakken.
Nog een reden dus waarom ik zo uitkijk naar ons eigen huisje. Dan kunnen we niet meer elk weekend naar huis komen en dan zal ze dat begrijpen want ze weet dat het zo zal zijn (huishouden enzo). Nu hebben we gewoon tijd om te komen en zijn we mijn schoonouders ook geen 7 dagen op 7 tot last.
Toen mijn pa net vertrokken was, stonden phille en ik erop dat ze zich moest laten opnemen: ze wou niet meer eten, wou niet meer leven, wou niets meer drinken, wou niet meer uit haar bed, ...quote:Op zondag 28 mei 2006 11:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als jij je moeder zo haar zin geeft zal ze het ook niet begrijpen als je een eigen huis hebt denk ik maja
en ik persoonlijk zou haar dwingen van als je geen hulp zoekt kom ik niet meer langs
sorry hoor maar je doet t in mijn ogen idd zelf zo ik snap wel dat het moeilijk is enz maar ik vnid dat je voor jezelf moet kiezen!!
alleen in de bruiloft situatie heb je dan voor jezelf kozenquote:Op zondag 28 mei 2006 11:51 schreef leonieke het volgende:
[..]
Toen mijn pa net vertrokken was, stonden phille en ik erop dat ze zich moest laten opnemen: ze wou niet meer eten, wou niet meer leven, wou niets meer drinken, wou niet meer uit haar bed, ...
Toen hebben we gezegd dat we haar gingen laten opnemen, maar mijn oudere zus kwam er bij en heeft gezegd dat als ze direct iets at dat ze mocht thuis blijven...Tjah.. dan weet je genoeg eh
![]()
Ik heb zelf al de huisdokter gebeld en de situatie uitgelegd (want zij legt het bij hem mooier uit dan het is) maar hij kan er ook niets aandoen.
Hulp zoeken, wil ze niet want die gaan haar toch niet geven wat ze wil (ze wil alleen dat mijn pa terugkomt) en dus heeft het geen zin om verder hulp te zoeken.
Ik weet hoe ze bestaat hoor![]()
Het feit dat ik mijn pa toch uitgenodigd heb, toont alleen maar dat ik in deze situatie voor mezelf heb gekozen. En de gevolgen zijn er naar![]()
Ik leef nochtans op hoop dat het ooit zal beteren hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 11:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
alleen in de bruiloft situatie heb je dan voor jezelf kozen
verder leg je je overal bij neer en krijg je dus nog weet ik hoe lang het zelfde gezeik
Qutiequote:
waarom zou haar kwartje (quote:Op zondag 28 mei 2006 11:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik leef nochtans op hoop dat het ooit zal beteren hoorHaar frank zal wel één keer vallen zeker?
![]()
Het is en blijft ook nog altijd mijn moeder eh (jaja, ze heeft me niet altijd correct behandeld, maar ze heeft me altijd eten gegeven, mijn was gedaan, etc.) en ik kan haar ook niet zomaar aan haar lot overlaten.
quote:
Mja dat is het verschil. Mijn zus woonde niet meer thuis dus heeft ook niet zo veel last van het humeur van mijn ma: ze komt in het weekend eens een uurtje (max 2) naar huis op zondagmiddag en dan gaat ze weer naar haar eigen huis en kan ze makkelijk alles van zich afzetten.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:58 schreef es70 het volgende:
Jammer dat jij en je zus ook niet echt op een lijn zitten, dat had namelijk kunnen helpen.
Pat heeft toendertijd tegen zijn zusje gezegd dat als zijn moeder niet snel zou bijdraaien ze helemaal niet meer welkom zou zijn. En aangezien zijn zusje toen nog thuis woonde...
Oh meid, ik krijg alleen maar een jompelquote:Op zondag 28 mei 2006 12:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
(nu ben ik wel jaloers hoor want es krijgt ook een![]()
)
Mijn hoooohoooopquote:Op zondag 28 mei 2006 12:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom zou haar kwartje (zo graag wil ik nou ook geen belg zijn hoor dat ik frank ga zeggen
) nu wel vallen en de afgelopen tijd (jaren??) niet? ik zou daar niet van uit gaan
en ze is misschien wel je moeder maar ze heeft jou in mijn ogen ook flink laten stikken
Ze kan toch wel laten vallen dat jij tegen haar hebt gezegd dat je erover twijfelt of je je moeder er nog bij wilt hebben als ze zich zo blijft gedragen... Dit gezeik vraagt gewoon om drastische maatregelen, anders heb jij straks een rotdag, en dat kan niet de bedoeling zijnquote:Op zondag 28 mei 2006 12:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja dat is het verschil. Mijn zus woonde niet meer thuis dus heeft ook niet zo veel last van het humeur van mijn ma: ze komt in het weekend eens een uurtje (max 2) naar huis op zondagmiddag en dan gaat ze weer naar haar eigen huis en kan ze makkelijk alles van zich afzetten.
Het feit dat ik bij mijn schoonouders ben gaan wonen, was voor een groot deel omdat ik hier dan niet meer 7/7 moest zitten, want dan kreeg ik pas constant hetzelfde te horen![]()
Ik denk nog altijd dat als mijn zus aan dezelfde koord had getrokken dat het nu beter ging zijn. Maar ja, het kon ook helemaal de andere kant uitdraaien, dus eigenlijk mag ik dat ook niet zeggen.
Maar ik wil haar er wel bij hoor, dat is net het grote probleem: ik wil mijn twee ouders daarquote:Op zondag 28 mei 2006 12:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze kan toch wel laten vallen dat jij tegen haar hebt gezegd dat je erover twijfelt of je je moeder er nog bij wilt hebben als ze zich zo blijft gedragen... Dit gezeik vraagt gewoon om drastische maatregelen, anders heb jij straks een rotdag, en dat kan niet de bedoeling zijn.
quote:Op zondag 28 mei 2006 12:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh meid, ik krijg alleen maar een jompel![]()
is niet van mij, geen tijd voor nieuwssubmits vandaag.quote:Op zondag 28 mei 2006 12:15 schreef qu63 het volgende:
Nederlander omgekomen bij beving Java - dodental loopt op
indah?
ik vroeg me af of jij het ook al wist enzoquote:Op zondag 28 mei 2006 12:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is niet van mij, geen tijd voor nieuwssubmits vandaag.
dus je bent terug gaan lezen, maar snapt er geen bal vanquote:Op zondag 28 mei 2006 12:17 schreef es70 het volgende:
Als je niet meer zo goed weet waar het nou allemaal over ging, is het niet altijd raadzaam om terug te lezen.
Ik snap het wel, da's misschien wel het ergstequote:Op zondag 28 mei 2006 12:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus je bent terug gaan lezen, maar snapt er geen bal van
ja precies, daarquote:Op zondag 28 mei 2006 11:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoi hoi
Ik was gisteren in IeperKleertjes gekocht voor het huwelijk
Moooooie stad
![]()
En ik heb dat museum gezien waarover je eens sprak. Het ligt verdorie direct naast BellewaerdeHad je me dat toen gezegd, kon ik me tenminste oriënteren
![]()
ja, gisterenavond alquote:Op zondag 28 mei 2006 12:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik vroeg me af of jij het ook al wist enzo
Ik ben niet binnengeweest nee (ik ben niet zo into WO enzoquote:Op zondag 28 mei 2006 12:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja precies, daarGaaf museum he?
Of ben je niet binnen geweest?
Ik ben trouwens ook nog aardig in de buurt geweest
![]()
In de buurt? Antwerpen?quote:
leg eens uit danquote:Op zondag 28 mei 2006 12:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik snap het wel, da's misschien wel het ergste.
via je bronnen aldaar, of via het nieuws?quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 12:25 schreef leonieke het volgende:
Ik ben niet binnengeweest nee (ik ben niet zo into WO enzo)
Maar ik herkende het wel van de foto's die je mij eens doorgestuurd had
Ook al goed eh?
![]()
Volgend weekend kom ik naar Ieper met wat fotovriendjesquote:In de buurt? Antwerpen?Oke, is al dichter dan normaal, maar toch is het niet zo hard in de buurt hoor
![]()
En volgende week waarschjnlijk nog eens naar Ieper want we moeten het kostuum van phille nog ophalen.
Jij had kennelijk meer gedronken dan ikquote:
misschienquote:Op zondag 28 mei 2006 12:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij had kennelijk meer gedronken dan ik.
Alleen flob, dat klinkt op de een of andere manier niet echt okayquote:
dat klonk het gisteren ook al nietquote:Op zondag 28 mei 2006 12:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen flob, dat klinkt op de een of andere manier niet echt okay.
Ik wist wel dat je zou bijdraaienquote:
Oehquote:[..]
Volgend weekend kom ik naar Ieper met wat fotovriendjes
Het klonk minder erg met een paar borrels opquote:
kom, we gaan weer verder drinkenquote:Op zondag 28 mei 2006 12:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Het klonk minder erg met een paar borrels op.
quote:
Foto's maken natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 12:34 schreef leonieke het volgende:
Oehleuk
Wat ga je daar dan doen? En vooral: wanneer?![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
Stelletje zuipschuitengedraag jullie eens
quote:
ik gedraag mequote:Op zondag 28 mei 2006 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
quote:
Nee, dat was colaquote:
het erge is dat ik nu wel zin heb me te bezattenquote:Op zondag 28 mei 2006 12:41 schreef Memento-Mori het volgende:
huh?quote:
Zondagsgedragquote:Op zondag 28 mei 2006 12:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het erge is dat ik nu wel zin heb me te bezatten
mn ouders maken ook gewoon continu ruzie...
is dat echt ruzie om iets, of lijkt het op opgekropte frustratie ivm die begravenis?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:46 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het erge is dat ik nu wel zin heb me te bezatten
mn ouders maken ook gewoon continu ruzie...
Ik mis het ook ff hoor, 't ligt vast aan onsquote:Op zondag 28 mei 2006 12:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
huh?
de ene keer gedraag ik me als een klein kind, dan weer als een alcoholist, dan weer...
Sorry, ik schenk hier net de pot leeg...quote:Op zondag 28 mei 2006 12:48 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat op zoek naar een bakkie koffie
ja dat is tquote:Op zondag 28 mei 2006 12:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
is dat echt ruzie om iets, of lijkt het op opgekropte frustratie ivm die begravenis?
quote:Op zondag 28 mei 2006 12:48 schreef Glacier het volgende:
* Glacier gaat op zoek naar een bakkie koffie
Nou niet doen alsof ik loop te jokken hèquote:
ik dacht je moeder en je vader..quote:Op zondag 28 mei 2006 12:49 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja dat is t
maar ze zitten elkaar zoooo af te katten en op elkaar te vitten (en af en toe op mij)
als ik ouders zeg bedoel ik trouwens mama en haar vriend
lightquote:Op zondag 28 mei 2006 12:50 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof ik loop te jokken hè, ik had cola
.
Da's niet interessant, het hoofdbestanddeel was colaquote:
Ja, natuurlijk light, anders gaat mijn flob nog meer flobberenquote:
nee mn vader is weer single dus die doen extreem aardig tegen elkaarquote:Op zondag 28 mei 2006 12:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik dacht je moeder en je vader..
en als je er wat van zegt?
quote:Op zondag 28 mei 2006 12:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's niet interessant, het hoofdbestanddeel was cola. Oh, ijsklontjes btw
.
stiekem in een hoekje gaan zitten enzoquote:Op zondag 28 mei 2006 12:52 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee mn vader is weer single dus die doen extreem aardig tegen elkaar
ik zeg niks ik probeer te doen alsof ik er niet ben
je bent nu nog in Nederland, dan kan je het gewoon uit de winkel halenquote:Op zondag 28 mei 2006 12:52 schreef indahnesia.com het volgende:
ik moet op jacht naar wat lunch geloof ik.
of loopt al je eten rond in je huisquote:Op zondag 28 mei 2006 12:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
je bent nu nog in Nederland, dan kan je het gewoon uit de winkel halen
in een hoekje van de bank met een dekentje en de tv super zachtjesquote:
QUquote:Op zondag 28 mei 2006 12:54 schreef qu63 het volgende:
kan het nog?
zoiets jaquote:Op zondag 28 mei 2006 12:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
in een hoekje van de bank met een dekentje en de tv super zachtjes
Bier en sangriaquote:Op zondag 28 mei 2006 12:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ik had sangria en bier gister :
maar maar 1 flesje bier en een glas met vruchten uit de sangria
gebruik je daar paint voorquote:Op zondag 28 mei 2006 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Leuk, ff 2 uur in Paint aan het klooien geweest met de bordjes![]()
Ik ga ff wat anders doen denk ik
jaquote:Op zondag 28 mei 2006 12:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Bier en sangria. Dan is cola met ijsklontjes toch lekkerder
.
Constant in Ieper?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foto's maken natuurlijkvan vrijdag tot zondagmiddag
in de buurt aan het rondrijden waarschijnlijkquote:
En dat fototoestel ga je waarschijnlijk niet eens aan de kant leggen?quote:Op zondag 28 mei 2006 12:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
in de buurt aan het rondrijden waarschijnlijk
weinig kans opquote:Op zondag 28 mei 2006 13:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
En dat fototoestel ga je waarschijnlijk niet eens aan de kant leggen?![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 12:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
je bent nu nog in Nederland, dan kan je het gewoon uit de winkel halen
ja, da's wel een voordeelquote:
bier is lekkerder dan cola?quote:
Ze is niet wijsquote:
niet geflikkerdquote:Op zondag 28 mei 2006 13:05 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wel dan cola met drank er doorheen geflikkerd ja
emotionele dronkelapquote:Op zondag 28 mei 2006 13:06 schreef liefie_ het volgende:
ik word altijd zo'n emotionele dronkenlap van sangria
Wqzquote:
Spookyquote:
nee eigenlijk nietquote:Op zondag 28 mei 2006 13:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
emotionele dronkelap
en van andere drank wordt je iet zo?
gezelligquote:Op zondag 28 mei 2006 13:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee eigenlijk niet
maar na sangria is t altijd janken haha
ach de volgende dag kan ik er altijd erg om lachenquote:
volgend weekend..quote:Op zondag 28 mei 2006 13:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ach de volgende dag kan ik er altijd erg om lachen
maar ik drink t dus maar zelden te veel haha
wat dan?quote:
ga jij heel veel sangria drinkenquote:
elastiek muziekquote:behalve dat t elastiek muziek is
owja?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
ga jij heel veel sangria drinken
[..]
elastiek muziek
Laat maar.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:28 schreef es70 het volgende:
Wat is ook weer de code voor de copyrights dingetje.
ctrl+alt+cquote:
Of alt + 0169quote:Op zondag 28 mei 2006 13:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
ctrl+alt+c
of
# copy; maar dan zonder de spatie
WMzquote:
Het werkte iigquote:
*Mompelt iets over dronken vrouwen en engelen*quote:Op zondag 28 mei 2006 13:41 schreef liefie_ het volgende:
qu nou weet ik nog niet wrom ik aan de sangria moet...
moet t daar ookniet eerst weer voor worden
ohja, het weerquote:Op zondag 28 mei 2006 13:41 schreef liefie_ het volgende:
qu nou weet ik nog niet wrom ik aan de sangria moet...
moet t daar ookniet eerst weer voor worden
dat was jij niet iigquote:Op zondag 28 mei 2006 13:42 schreef es70 het volgende:
[..]
*Mompelt iets over dronken vrouwen en engelen*![]()
Toen was ik niet dronken, toen was ik ladderzatquote:
Aha....quote:
dat is idd kut jaquote:Op zondag 28 mei 2006 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
World famous temple complex damaged in quake
Na vele jaren herbouwen, kunnen ze nu weer opnieuw beginnen.En het zag er zo mooi uit.
jajaquote:Op zondag 28 mei 2006 13:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Toen was ik niet dronken, toen was ik ladderzat. Maakt een behoorlijk verschil
.
quote:
Tja...quote:Op zondag 28 mei 2006 13:49 schreef qu63 het volgende:
ik moet zo nog de tuin in
maar ik moest topic nr 200 openen
wat moet je in de tuin?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:49 schreef qu63 het volgende:
ik moet zo nog de tuin in
maar ik moest topic nr 200 openen
Je bent een mietje als je kotst als je alcohol op hebquote:
onkruid weghalenquote:
Mietjequote:Op zondag 28 mei 2006 13:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je bent een mietje als je kots als je alcohol op heb
Is een keer gebeurd, sindsdien weet ik heel goed waar mijn grenzen liggenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je bent een mietje als je kots als je alcohol op heb
nog wel familie enzo?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:47 schreef indahnesia.com het volgende:
och arme.. z'n hele leven gewerkt... en nu heeft ie niets meer
[afbeelding]
Dat onkruid is er morgen ook nog welquote:
Wordt overigens ook niet altijd gewaardeerd, die aanhankelijkheidquote:
ook gezelligquote:Op zondag 28 mei 2006 13:59 schreef es70 het volgende:
We zouden vanavond X-men 3 gaan kijken, maar ik geloof dat Pat 'm nu al afkijkt.
Jaquote:
Wat een vette film is dat zeg Laatst in de bioscoop gezien!quote:Op zondag 28 mei 2006 13:59 schreef es70 het volgende:
We zouden vanavond X-men 3 gaan kijken, maar ik geloof dat Pat 'm nu al afkijkt.
en dan vanavond iedere vijf seconden "Oh nu moet je opletten! Hier komt een gaaf stukje! Kijk wie er nu om de hoek komt! Nee, niet eng, ze overleeft het toch wel..."quote:Op zondag 28 mei 2006 13:59 schreef es70 het volgende:
whehe.. super-irritantquote:Op zondag 28 mei 2006 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan vanavond iedere vijf seconden "Oh nu moet je opletten! Hier komt een gaaf stukje! Kijk wie er nu om de hoek komt! Nee, niet eng, ze overleeft het toch wel..."![]()
Ik kijk 'm wel een andere keer...quote:Op zondag 28 mei 2006 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan vanavond iedere vijf seconden "Oh nu moet je opletten! Hier komt een gaaf stukje! Kijk wie er nu om de hoek komt! Nee, niet eng, ze overleeft het toch wel..."![]()
Het plan was om naar de bios te gaan, maar dat hoeft dus niet meerquote:Op zondag 28 mei 2006 14:02 schreef liefie_ het volgende:
oeh die wil ik ook nog zien
ik moet ook nog naar de davinci codequote:Op zondag 28 mei 2006 14:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Het plan was om naar de bios te gaan, maar dat hoeft dus niet meer.
dat hebben ze dus liever nietquote:
ervaring?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk helemaal niet naar de film, ik heb het boek al gelezen en heb het idee dat de film niet beter isquote:Op zondag 28 mei 2006 14:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik moet ook nog naar de davinci code
ik zou maandag gaan maja nu blijf ik in t dorp
onkruid zijn toch ook gewoon bloempjesquote:
het groeit een beetje tussen de tegels door hier, dus dat ziet er niet zo mooi uitquote:Op zondag 28 mei 2006 14:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
onkruid zijn toch ook gewoon bloempjes
niet zulke populaire maja je kunt niet alles hebben
Dat is toch meestal zo met verfilmde boeken?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk helemaal niet naar de film, ik heb het boek al gelezen en heb het idee dat de film niet beter is
nee, maar ik kan me zo het een en ander voorstellenquote:
Gaan we gezellig samen niet naar die filmquote:Op zondag 28 mei 2006 14:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk helemaal niet naar de film, ik heb het boek al gelezen en heb het idee dat de film niet beter is
dat idee heb ik vaak wel jaquote:Op zondag 28 mei 2006 14:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is toch meestal zo met verfilmde boeken?![]()
nee ik denk ook dat de film klote is maar dat wil ik dan wel ff zelf ondervinden natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 14:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tskquote:
ja1quote:Op zondag 28 mei 2006 14:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Gaan we gezellig samen niet naar die film.
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
zitten we ons hier nou gezellig met zn allen tegelijk helemaal te pletter te vervelen?
nee, ik verveel me niet, hoewel dat wel het plan was.. niets doen danquote:Op zondag 28 mei 2006 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
zitten we ons hier nou gezellig met zn allen tegelijk helemaal te pletter te vervelen?
Soms heb ik echt briljante ideetjesquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
en als je ze nou wijs maakt dat het zeldzame bloemen zijn?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
het groeit een beetje tussen de tegels door hier, dus dat ziet er niet zo mooi uit
waar geef jij eik les in?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:14 schreef leonieke het volgende:
Ik ga trouwens gewoon lui zijn en examen 19 wordt een combinatie van examen 17 en 18. Geen zin meer om te wachten op nieuwe ideeën
ik verveel me niet, ik stel mn werkzaamheden uitquote:Op zondag 28 mei 2006 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Soms heb ik echt briljante ideetjes. Jij mag het alternatief verzinnen
.
dat zal niet echt gaan denk ikquote:Op zondag 28 mei 2006 14:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en als je ze nou wijs maakt dat het zeldzame bloemen zijn?
kan ookquote:Op zondag 28 mei 2006 14:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nee ik denk ook dat de film klote is maar dat wil ik dan wel ff zelf ondervinden natuurlijk
Hmm.... ik heb net even een wasje in de machine gestopt..straks stofzuigen, bed verschonen en vuilnis wegbrengen. Ik ben er maar druk meequote:
ik verveel me toch wel eigenlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 14:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik verveel me niet, ik stel mn werkzaamheden uit
op zondag vuilnis doen?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hmm.... ik heb net even een wasje in de machine gestopt..straks stofzuigen, bed verschonen en vuilnis wegbrengen. Ik ben er maar druk mee![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik verveel me niet, ik stel mn werkzaamheden uit
quote:
mooie glitter verf overheen spuiten of zoquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mooie glitter verf overheen spuiten of zo
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mooie glitter verf overheen spuiten of zo
je denkt dat ik dat dan nu ook ga doenquote:
ja, moest van es enzoquote:Op zondag 28 mei 2006 14:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij moet het volgende deeltje openen?
Het allerergst is nog de zogenaamde mens-erger-je-niet-homoquote:
Nee, maar het herinnerde me eraan dat ik ook nog iets moest spuiten, en daar heb ik geen zin inquote:
Ja hoor, geef mijn de schuld maar weerquote:
dolle_hond en Arcee?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het allerergst is nog de zogenaamde mens-erger-je-niet-homo
kan Pat dat niet doen dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, maar het herinnerde me eraan dat ik ook nog iets moest spuiten, en daar heb ik geen zin in.
ja, die spant de kroonquote:Op zondag 28 mei 2006 14:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het allerergst is nog de zogenaamde mens-erger-je-niet-homo
Is al niet meer nodig, ik zie net dat de regen kennelijk wel heel zuur is geweest, het ziet er niet meer uitquote:
wat hebben die er nou weer mee te maken?quote:
je hebt het al wel gespoten ofzoquote:Op zondag 28 mei 2006 14:32 schreef es70 het volgende:
[..]
Is al niet meer nodig, ik zie net dat de regen kennelijk wel heel zuur is geweest, het ziet er niet meer uit.
beide een 48-uurs ban in MEN gekregen omdat ze een topic 636 posts gavenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat hebben die er nou weer mee te maken?
Ik had het al gespotenquote:
Verander hier niets aan het woord #3quote:Op zondag 28 mei 2006 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
beide een 48-uurs ban in MEN gekregen omdat ze een topic 636 posts gaven
whehe..quote:Op zondag 28 mei 2006 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
was het weer zo laat? mongolencrew ookquote:Op zondag 28 mei 2006 14:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
oi, doe je goed liefiequote:Op zondag 28 mei 2006 14:35 schreef liefie_ het volgende:
whoei de ouders beginnen tegen mij te zeuren ipv tegen elkaar
ik had ook stil in mn hoekje moeten blijven maja
één of ander bagger subforumquote:Op zondag 28 mei 2006 14:37 schreef liefie_ het volgende:
wat is men?
of mensen moeten gewoon leren om zich te gedragen en niet meteen als er een mogelijkheid is om te zieken deze aangrijpenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
was het weer zo laat? mongolencrew ookniet de fouten in dat kut-replique repareren, maar de mensen die de fouten aan het licht brengen, straffen. Zwakkelingen
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
Verander hier niets aan het woord #3
die dus
Debielquote:Op zondag 28 mei 2006 14:37 schreef liefie_ het volgende:
wat is men?
kom je hierheen dan?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:35 schreef liefie_ het volgende:
whoei de ouders beginnen tegen mij te zeuren ipv tegen elkaar
ik had ook stil in mn hoekje moeten blijven maja
volgens mij ook de enige keer dat die 999 posts per pagina van Arcee van pas komtquote:
Maar nu kan het dus de vuilnisbak inquote:
dat noem jij zieken?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
of mensen moeten gewoon leren om zich te gedragen en niet meteen als er een mogelijkheid is om te zieken deze aangrijpen
hmz, das minder danquote:
ik mis nog wel een gedegen sluitpost, compleet met argumentatiequote:Op zondag 28 mei 2006 14:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij ook de enige keer dat die 999 posts per pagina van Arcee van pas komt
jah..quote:Op zondag 28 mei 2006 14:39 schreef qu63 het volgende:
[..]
volgens mij ook de enige keer dat die 999 posts per pagina van Arcee van pas komt
nah, volgens mij was het topic gewoon volquote:Op zondag 28 mei 2006 14:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik mis nog wel een gedegen sluitpost, compleet met argumentatie
Ja, nu ben ik verdrietigquote:
48 uur MENquote:Op zondag 28 mei 2006 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat noem jij zieken?Zieken is als iemand anders er last van heeft. Mensen constant lopen irriteren, achtervolgen met smerige opmerkingen, dat is zieken. Dit is baggeren, ja. Voor gevorderden. En een keertje, midden in de nacht, wie heeft daar nou helemaal last van?
Bovendien bestaat een 48-uurs subforumban helemaal niet. Hebben ze daar een week? Of 48 uur volle bak zeg maar?
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:40 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nah, volgens mij was het topic gewoon vol![]()
het had vast nog voller gekund jaquote:
Martelaren!quote:
martelaarquote:Op zondag 28 mei 2006 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Martelaren!
Gestraft voor het beter willen maken van fok!
ohneequote:Op zondag 28 mei 2006 14:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Martelaren!
Gestraft voor het beter willen maken van fok!
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:11 schreef Dagonet het volgende:
Arcee en Dolle_hond vonden het leuk om 636 keer in één topic hetzelfde te posten. Week MEN van een afstandje bekijken.
Nog verdrietigerquote:
en dat houd dus ook een week OO inquote:
huhquote:
quote:
dan kan je nog maar 1 post plaatsenquote:Op zondag 28 mei 2006 14:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik zal eens vragen aan Jump offie weer open mag dan. Ik wilde er nog in reageren eigenlijk.
Ik ben zo verdrietig dat één kusje niet helpt, oenquote:
Subforum ban en OOquote:
ahquote:Op zondag 28 mei 2006 14:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ben zo verdrietig dat een kusje niet helpt, oen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |