volgend weekend..quote:Op zondag 28 mei 2006 13:20 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ach de volgende dag kan ik er altijd erg om lachen
maar ik drink t dus maar zelden te veel haha
wat dan?quote:
ga jij heel veel sangria drinkenquote:
elastiek muziekquote:behalve dat t elastiek muziek is
owja?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:25 schreef qu63 het volgende:
[..]
ga jij heel veel sangria drinken
[..]
elastiek muziek
Laat maar.quote:Op zondag 28 mei 2006 13:28 schreef es70 het volgende:
Wat is ook weer de code voor de copyrights dingetje.
ctrl+alt+cquote:
Of alt + 0169quote:Op zondag 28 mei 2006 13:34 schreef qu63 het volgende:
[..]
ctrl+alt+c
of
# copy; maar dan zonder de spatie
WMzquote:
Het werkte iigquote:
*Mompelt iets over dronken vrouwen en engelen*quote:Op zondag 28 mei 2006 13:41 schreef liefie_ het volgende:
qu nou weet ik nog niet wrom ik aan de sangria moet...
moet t daar ookniet eerst weer voor worden
ohja, het weerquote:Op zondag 28 mei 2006 13:41 schreef liefie_ het volgende:
qu nou weet ik nog niet wrom ik aan de sangria moet...
moet t daar ookniet eerst weer voor worden
dat was jij niet iigquote:Op zondag 28 mei 2006 13:42 schreef es70 het volgende:
[..]
*Mompelt iets over dronken vrouwen en engelen*![]()
Toen was ik niet dronken, toen was ik ladderzatquote:
Aha....quote:
dat is idd kut jaquote:Op zondag 28 mei 2006 13:45 schreef indahnesia.com het volgende:
World famous temple complex damaged in quake
Na vele jaren herbouwen, kunnen ze nu weer opnieuw beginnen.En het zag er zo mooi uit.
jajaquote:Op zondag 28 mei 2006 13:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Toen was ik niet dronken, toen was ik ladderzat. Maakt een behoorlijk verschil
.
quote:
Tja...quote:Op zondag 28 mei 2006 13:49 schreef qu63 het volgende:
ik moet zo nog de tuin in
maar ik moest topic nr 200 openen
wat moet je in de tuin?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:49 schreef qu63 het volgende:
ik moet zo nog de tuin in
maar ik moest topic nr 200 openen
Je bent een mietje als je kotst als je alcohol op hebquote:
onkruid weghalenquote:
Mietjequote:Op zondag 28 mei 2006 13:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je bent een mietje als je kots als je alcohol op heb
Is een keer gebeurd, sindsdien weet ik heel goed waar mijn grenzen liggenquote:Op zondag 28 mei 2006 13:51 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Je bent een mietje als je kots als je alcohol op heb
nog wel familie enzo?quote:Op zondag 28 mei 2006 13:47 schreef indahnesia.com het volgende:
och arme.. z'n hele leven gewerkt... en nu heeft ie niets meer
[afbeelding]
Dat onkruid is er morgen ook nog welquote:
Wordt overigens ook niet altijd gewaardeerd, die aanhankelijkheidquote:
ook gezelligquote:Op zondag 28 mei 2006 13:59 schreef es70 het volgende:
We zouden vanavond X-men 3 gaan kijken, maar ik geloof dat Pat 'm nu al afkijkt.
Jaquote:
Wat een vette film is dat zeg Laatst in de bioscoop gezien!quote:Op zondag 28 mei 2006 13:59 schreef es70 het volgende:
We zouden vanavond X-men 3 gaan kijken, maar ik geloof dat Pat 'm nu al afkijkt.
en dan vanavond iedere vijf seconden "Oh nu moet je opletten! Hier komt een gaaf stukje! Kijk wie er nu om de hoek komt! Nee, niet eng, ze overleeft het toch wel..."quote:Op zondag 28 mei 2006 13:59 schreef es70 het volgende:
whehe.. super-irritantquote:Op zondag 28 mei 2006 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan vanavond iedere vijf seconden "Oh nu moet je opletten! Hier komt een gaaf stukje! Kijk wie er nu om de hoek komt! Nee, niet eng, ze overleeft het toch wel..."![]()
Ik kijk 'm wel een andere keer...quote:Op zondag 28 mei 2006 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en dan vanavond iedere vijf seconden "Oh nu moet je opletten! Hier komt een gaaf stukje! Kijk wie er nu om de hoek komt! Nee, niet eng, ze overleeft het toch wel..."![]()
Het plan was om naar de bios te gaan, maar dat hoeft dus niet meerquote:Op zondag 28 mei 2006 14:02 schreef liefie_ het volgende:
oeh die wil ik ook nog zien
ik moet ook nog naar de davinci codequote:Op zondag 28 mei 2006 14:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Het plan was om naar de bios te gaan, maar dat hoeft dus niet meer.
dat hebben ze dus liever nietquote:
ervaring?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk helemaal niet naar de film, ik heb het boek al gelezen en heb het idee dat de film niet beter isquote:Op zondag 28 mei 2006 14:11 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik moet ook nog naar de davinci code
ik zou maandag gaan maja nu blijf ik in t dorp
onkruid zijn toch ook gewoon bloempjesquote:
het groeit een beetje tussen de tegels door hier, dus dat ziet er niet zo mooi uitquote:Op zondag 28 mei 2006 14:13 schreef liefie_ het volgende:
[..]
onkruid zijn toch ook gewoon bloempjes
niet zulke populaire maja je kunt niet alles hebben
Dat is toch meestal zo met verfilmde boeken?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk helemaal niet naar de film, ik heb het boek al gelezen en heb het idee dat de film niet beter is
nee, maar ik kan me zo het een en ander voorstellenquote:
Gaan we gezellig samen niet naar die filmquote:Op zondag 28 mei 2006 14:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik wil eigenlijk helemaal niet naar de film, ik heb het boek al gelezen en heb het idee dat de film niet beter is
dat idee heb ik vaak wel jaquote:Op zondag 28 mei 2006 14:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat is toch meestal zo met verfilmde boeken?![]()
nee ik denk ook dat de film klote is maar dat wil ik dan wel ff zelf ondervinden natuurlijkquote:Op zondag 28 mei 2006 14:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tskquote:
ja1quote:Op zondag 28 mei 2006 14:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Gaan we gezellig samen niet naar die film.
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
zitten we ons hier nou gezellig met zn allen tegelijk helemaal te pletter te vervelen?
nee, ik verveel me niet, hoewel dat wel het plan was.. niets doen danquote:Op zondag 28 mei 2006 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
zitten we ons hier nou gezellig met zn allen tegelijk helemaal te pletter te vervelen?
Soms heb ik echt briljante ideetjesquote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
en als je ze nou wijs maakt dat het zeldzame bloemen zijn?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
het groeit een beetje tussen de tegels door hier, dus dat ziet er niet zo mooi uit
waar geef jij eik les in?quote:Op zondag 28 mei 2006 14:14 schreef leonieke het volgende:
Ik ga trouwens gewoon lui zijn en examen 19 wordt een combinatie van examen 17 en 18. Geen zin meer om te wachten op nieuwe ideeën
ik verveel me niet, ik stel mn werkzaamheden uitquote:Op zondag 28 mei 2006 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 28 mei 2006 14:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Soms heb ik echt briljante ideetjes. Jij mag het alternatief verzinnen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |