kanquote:Op zondag 28 mei 2006 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
gaan we er toch gewoon aan werken?
Ja ik zag hetquote:Op zondag 28 mei 2006 09:43 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey fles is in da house
Een dagje rust is ook wel fijn. Dat had ik ook op de planning staan, maar aardbevingen kijken kennelijk dus niet op de kalender.
jeps, helaas wel, maar er komen er nog meer bij vrees ik zo. 1 stad ter groote van Eindhoven (200.000 inwoners) ligt voor 80% plat.quote:
quote:Op zondag 28 mei 2006 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jeps, helaas wel, maar er komen er nog meer bij vrees ik zo. 1 stad ter groote van Eindhoven (200.000 inwoners) ligt voor 80% plat.
quote:Een krachtige aardbeving met een kracht van 6,2 op de schaal van Richter heeft zaterdag de regio Yogyakarta op het Indonesische eiland Java getroffen. Het dodental als gevolg van de aardbeving zaterdag op Midden-Java is opgelopen tot 3000.
Eindelijk weer eens zonnig weer!quote:
Yogyakarta ligt niet voor 80% plat, dat is een stad ten ZO ervan, zo'n 30 km verderop, dichterbij het epicenter.quote:
Het is wat hé, echt vreselijkquote:Op zondag 28 mei 2006 10:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Yogyakarta ligt niet voor 80% plat, dat is een stad ten ZO ervan, zo'n 30 km verderop, dichterbij het epicenter.
Jep, en over 37 dagen ga ik er wonen. Ik moest gisteren toch wel wat tranen laten toen ik foto's binnen kreeg op de mail van 'mijn' stad..quote:
waarom ga je er wonen dan? vanwegen het 'mooie klimaat'?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jep, en over 37 dagen ga ik er wonen. Ik moest gisteren toch wel wat tranen laten toen ik foto's binnen kreeg op de mail van 'mijn' stad..Ik ga tegen die tijd wel kijken naar Bantul, als dat dan geen afgesloten gebied is.
Gewoon weggevaagd dus.quote:In de zwaar getroffen stad Bantul zou naar schatting 80 procent van de huizen zijn verwoest. In omliggende dorpen zou het percentage verwoeste woningen zelfs 90 procent bedragen, aldus de internationale hulporganisatie Oxfam. Veel huizen zijn van baksteen gemaakt met zware daken erop. Vele duizenden slachtoffers liggen mogelijk nog onder de puinhopen.
diverse redenen.. maar 1 ervan is dus weggevallen.. de mooie stad.. maar ik heb er nog een huis, veel vrienden en zo.. en ja, het klimaat speelt ook wel mee.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:07 schreef CrazyPhunk het volgende:
[..]
waarom ga je er wonen dan? vanwegen het 'mooie klimaat'?
je zou toch hopen dat ze daar hun portie natuurgeweld nu wel gehad hebbenquote:Op zondag 28 mei 2006 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jep, en over 37 dagen ga ik er wonen. Ik moest gisteren toch wel wat tranen laten toen ik foto's binnen kreeg op de mail van 'mijn' stad..Ik ga tegen die tijd wel kijken naar Bantul, als dat dan geen afgesloten gebied is.
en die vrienden leven nog allemaal?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:07 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
diverse redenen.. maar 1 ervan is dus weggevallen.. de mooie stad.. maar ik heb er nog een huis, veel vrienden en zo.. en ja, het klimaat speelt ook wel mee.
Lijkt me klote, maargoed, voor die mensen daar is het natuurlijk net even een stukje erger dan als je hier zit héquote:Op zondag 28 mei 2006 10:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Gaat nu wat beter gelukkig. Hopen dat het zo blijft gaanquote:
ja, dat hoopte ik ook. Deze aardbeving treft ook gebieden die het minst actief zijn van heel Indonesië onderhand... da's nog wel het ergste.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je zou toch hopen dat ze daar hun portie natuurgeweld nu wel gehad hebben
gelukkigquote:Op zondag 28 mei 2006 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps, die wonen in het noorden, waar de schade veel minder is gelukkig.
Tsja, dergelijke dingen trekken nou eenmal sneller mens attentie...quote:Op zondag 28 mei 2006 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Volgens mij ga ik vandaag een record aantal bezoekers halen op mijn websiteDan heb ik liever dat ik dat haal als er mooie foto's zijn van lava en wolken die uit een vulkaan komen, zonder dat daarbij slachtoffers vallen.
de slechte dingen worden altijd onthouden, niet de goede dingenquote:Op zondag 28 mei 2006 10:13 schreef Shreever het volgende:
[..]
Tsja, dergelijke dingen trekken nou eenmal sneller mens attentie...
Sad but true
jazekers.. en hier gaat ook de vlieger op: de een z'n dood is de ander z'n brood. Maar ja..quote:Op zondag 28 mei 2006 10:13 schreef Shreever het volgende:
[..]
Tsja, dergelijke dingen trekken nou eenmal sneller mens attentie...
Sad but true
ik hoop met je meequote:Op zondag 28 mei 2006 10:10 schreef Shreever het volgende:
Gaat nu wat beter gelukkig. Hopen dat het zo blijft gaan
naar omstandigheden goedquote:En met jou?
Kan ik me voorstellen ja.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jazekers.. en hier gaat ook de vlieger op: de een z'n dood is de ander z'n brood. Maar ja..![]()
Wel eng hoe het nu plotseling vrij persoonlijk geworden is. Dan besef je je hoe nietig je eigenlijk bent.
Mooi zo, hopelijk helpt het, could use some luckquote:
Ook een lastige tijd gehad oid?quote:naar omstandigheden goed![]()
Hij is weg hier...quote:de zon schijnt
Daarom, gotta make the best out of itquote:Op zondag 28 mei 2006 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou ja, het leven gaat door in ieder geval.
lastig is relatiefquote:Op zondag 28 mei 2006 10:21 schreef Shreever het volgende:
[..]
Mooi zo, hopelijk helpt het, could use some luck![]()
[..]
Ook een lastige tijd gehad oid?
[..]
ik kom over een uurtje voorbij rijden en neem de zon met me meequote:Hij is weg hier...
Geef eens terug!![]()
Jep, en dat lukt ook wel hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 10:26 schreef Shreever het volgende:
[..]
Daarom, gotta make the best out of it![]()
Onder welke omstandigheden dan ook
Das waarquote:
Laat je de zon dan wel hier achter,please?quote:ik kom over een uurtje voorbij rijden en neem de zon met me mee
nou....ehhhh.....een beetje danquote:Op zondag 28 mei 2006 10:29 schreef Shreever het volgende:
Laat je de zon dan wel hier achter,please?![]()
Ik ga buitenlopen ook goed?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou....ehhhh.....een beetje dan
maar dan moet je wel buiten gaan zitten
nou vooruit, da's ook goedquote:Op zondag 28 mei 2006 10:32 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik ga buitenlopen ook goed?
En zodra ik weer binnen ben stuur ik m wel weer achter je aan![]()
Dan ga ik me zo maar eens in een rokje hijsenquote:
Flesje!quote:
Have fun D!quote:Op zondag 28 mei 2006 10:35 schreef D.Rose het volgende:
anyway, ik ben toeren
prettige dag allen, en tot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |