ja, dat hoopte ik ook. Deze aardbeving treft ook gebieden die het minst actief zijn van heel Indonesië onderhand... da's nog wel het ergste.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je zou toch hopen dat ze daar hun portie natuurgeweld nu wel gehad hebben
gelukkigquote:Op zondag 28 mei 2006 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Jeps, die wonen in het noorden, waar de schade veel minder is gelukkig.
Tsja, dergelijke dingen trekken nou eenmal sneller mens attentie...quote:Op zondag 28 mei 2006 10:12 schreef indahnesia.com het volgende:
Volgens mij ga ik vandaag een record aantal bezoekers halen op mijn websiteDan heb ik liever dat ik dat haal als er mooie foto's zijn van lava en wolken die uit een vulkaan komen, zonder dat daarbij slachtoffers vallen.
de slechte dingen worden altijd onthouden, niet de goede dingenquote:Op zondag 28 mei 2006 10:13 schreef Shreever het volgende:
[..]
Tsja, dergelijke dingen trekken nou eenmal sneller mens attentie...
Sad but true
jazekers.. en hier gaat ook de vlieger op: de een z'n dood is de ander z'n brood. Maar ja..quote:Op zondag 28 mei 2006 10:13 schreef Shreever het volgende:
[..]
Tsja, dergelijke dingen trekken nou eenmal sneller mens attentie...
Sad but true
ik hoop met je meequote:Op zondag 28 mei 2006 10:10 schreef Shreever het volgende:
Gaat nu wat beter gelukkig. Hopen dat het zo blijft gaan
naar omstandigheden goedquote:En met jou?
Kan ik me voorstellen ja.quote:Op zondag 28 mei 2006 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jazekers.. en hier gaat ook de vlieger op: de een z'n dood is de ander z'n brood. Maar ja..![]()
Wel eng hoe het nu plotseling vrij persoonlijk geworden is. Dan besef je je hoe nietig je eigenlijk bent.
Mooi zo, hopelijk helpt het, could use some luckquote:
Ook een lastige tijd gehad oid?quote:naar omstandigheden goed![]()
Hij is weg hier...quote:de zon schijnt
Daarom, gotta make the best out of itquote:Op zondag 28 mei 2006 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
Nou ja, het leven gaat door in ieder geval.
lastig is relatiefquote:Op zondag 28 mei 2006 10:21 schreef Shreever het volgende:
[..]
Mooi zo, hopelijk helpt het, could use some luck![]()
[..]
Ook een lastige tijd gehad oid?
[..]
ik kom over een uurtje voorbij rijden en neem de zon met me meequote:Hij is weg hier...
Geef eens terug!![]()
Jep, en dat lukt ook wel hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 10:26 schreef Shreever het volgende:
[..]
Daarom, gotta make the best out of it![]()
Onder welke omstandigheden dan ook
Das waarquote:
Laat je de zon dan wel hier achter,please?quote:ik kom over een uurtje voorbij rijden en neem de zon met me mee
nou....ehhhh.....een beetje danquote:Op zondag 28 mei 2006 10:29 schreef Shreever het volgende:
Laat je de zon dan wel hier achter,please?![]()
Ik ga buitenlopen ook goed?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou....ehhhh.....een beetje dan
maar dan moet je wel buiten gaan zitten
nou vooruit, da's ook goedquote:Op zondag 28 mei 2006 10:32 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ik ga buitenlopen ook goed?
En zodra ik weer binnen ben stuur ik m wel weer achter je aan![]()
Dan ga ik me zo maar eens in een rokje hijsenquote:
Flesje!quote:
Have fun D!quote:Op zondag 28 mei 2006 10:35 schreef D.Rose het volgende:
anyway, ik ben toeren
prettige dag allen, en tot vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |