Netjes toch!quote:Op zondag 28 mei 2006 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog iets van 298 posts en dan zitten we op deeltje 200! En dat sinds begin dit jaar...
met eigen topic-titels?quote:Op zondag 28 mei 2006 10:40 schreef Shreever het volgende:
[..]
Netjes toch!
Toch vond ik de oude manier leuker...![]()
Ze gangetje hoorquote:
Schiet al behoorlijk op met de verzamelingquote:Op zondag 28 mei 2006 10:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze gangetje hoornog steeds hetzelfde eigenlijk qua werk en onderdak. Verder wel erg druk met spoorweg-gerelateerde zaken recently
Zomaar, leuk. Bordjesverzameling al gezien? Klik in sig (is trouwens maar 1/3 van het totaal inmiddels)
Ach, het houdt je van de straat
Hoi niekequote:Op zondag 28 mei 2006 10:54 schreef leonieke het volgende:
Mis ik net Shreever
Toch nog ff hallo![]()
![]()
En goeiemorgen voor de rest![]()
Ach, sommige topics zijn zo snel dicht dat het weinig zin heeft..en echt relevant is zo'n topictitle nou ook weer nietquote:
Ik dacht het wel hoorquote:Op zondag 28 mei 2006 10:59 schreef Shreever het volgende:
[..]
Hoi nieke
Ik ben nog bezig met weggaan hoor, je weet hoe dat gaat
ja, soms gaat het wel erg hard jaquote:Op zondag 28 mei 2006 11:03 schreef Glacier het volgende:
[..]
Ach, sommige topics zijn zo snel dicht dat het weinig zin heeft..en echt relevant is zo'n topictitle nou ook weer niet
Hoi hoiquote:
Jullie hebben er gisteren nog twee topics doorgedraaidquote:Op zondag 28 mei 2006 11:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, soms gaat het wel erg hard ja
Ja en nee. Zijn ouders wel grotendeels, maar de verloofde van zijn broer is nu aan het zeurenquote:Op zondag 28 mei 2006 11:03 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik dacht het wel hoor
Hoe gaat het met jou? Ik las daarnt jouw post in het bruiloften-topic. Wat een mededelingDe familie is dus nog altijd niet bijgedraaid?
2 maar?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jullie hebben er gisteren nog twee topics doorgedraaid![]()
Ik was het grootste deel van de dag wegquote:Op zondag 28 mei 2006 11:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jullie hebben er gisteren nog twee topics doorgedraaid![]()
quote:Op zondag 28 mei 2006 11:07 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ja en nee. Zijn ouders wel grotendeels, maar de verloofde van zijn broer is nu aan het zeuren
Ik denk dat ik ze maar even ga jennen door op m'n paasbest op de bruiloft te verschijnen en daar heel veel lol te gaan hebben![]()
Het zal niet veel gescheeld hebben, want ik ben hier gebleven tot rond 21u ofzoquote:Op zondag 28 mei 2006 11:08 schreef Shreever het volgende:
[..]
2 maar?![]()
Geen topics meer vol binnen 2 uur ?
Nee, de laatste tijd niet meer gelukkig.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:08 schreef Shreever het volgende:
[..]
2 maar?![]()
Geen topics meer vol binnen 2 uur ?
bijlezen doe ik toch al niet, dus dat is vaak het probleem niet, maar gisteren zat ik op een gegeven moment steeds 25 berichten te scrollen.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:13 schreef Glacier het volgende:
Als het zo superhard gaat, is het ook niet te volgen, dan is de lol er ook een beetje af enzo
Ik las dat het gezellig is bij jequote:
Ja maar dat is tevens 1 van de redenen waaromik zoiets heb van ik ga lekker niet. Weet de hele familie meteen hoe flauw zij bezig is.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wel leuk dat de ouders al wat bijgedraaid zijn en ach, die verloofde is ook maar aangetrouwd enzo, wat heeft die te zeggen?
Jouw vriend kan daar toch niet alleen toekomen, gaat hij honderd keer moeten uitleggen waarom hij alleen is en ik veronderstel dat de bruid dat niet zo graag zal hebben
Have fun Shreevesquote:
quote:
Dit dusquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:51 schreef leonieke het volgende:
Ik laat haar ff in haar razernij (ik ben hier al twee dagen en ze heeft al 10 zinnen ofzo tegen mij gesproken).
Ah ja.quote:
Waarom ga je nog heen als ze je zo behandeldquote:Op zondag 28 mei 2006 11:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah ja.
Ze heeft haar aantal zinnen gisterenavond verdubbeld toen ik mijn kleren toonde voor het huwelijk
ik weet niet meer wat ik er moet mee aanvangen: haar in haar ambetantigheid laten en niets zeggen of haar aanspreken over het huwelijk.
Het is alletwee niet goed (I know), maar met het eerste heb ik minder problemen en zal er niet geschreeuwd worden tegen elkaar, dus ik kies even voor de makkelijkheidsoplossingEn vanavond zijn we weer weg
![]()
Omdat ik moetquote:Op zondag 28 mei 2006 11:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Waarom ga je nog heen als ze je zo behandeld.
ik weet niet of ik t goed begrijp hoor maar t gaat toch om je moeder?quote:Op zondag 28 mei 2006 11:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Omdat ik moet![]()
Het heeft ook geen zin dat ik niet meer zou afkomen, want dat zou het alleen maar erger maken. En ik ben er bijna van overtuigd dat ze gewoon op mijn sentiment probeert te werken hoor.
Aan de telefoon was ze vorige week tegen mijn schoonmoeder opgewekt, neem ik de telefoon over, klonk ze verschrikkelijk depressief.
Dus ik kom beneden en zeg tegen mijn schoonmoeder: amai, wat was me dat weer zeg
Zei mijn schoonmoeder dat ze tegen haar totaaaaal anders was en enthousiast enzo.
Dus waarschijnlijk denkt ze dat ik op die manier mijn gedacht ga veranderen![]()
aah.. sneuquote:Op zondag 28 mei 2006 11:38 schreef liefie_ het volgende:
ow god volgens mij is hier nou gewoon ruzie over wat er gezegd moet worden op de begravenis....
ik haat volwassenen
Ja, het gaat om mijn moeder en ja ik ben 25, maar het is niet zo eenvoudig als het eruit ziet.quote:Op zondag 28 mei 2006 11:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik weet niet of ik t goed begrijp hoor maar t gaat toch om je moeder?
en je bent 25?
waarom moet je dan
mag je toch helemaal zelf beslissen
als jij je moeder zo haar zin geeft zal ze het ook niet begrijpen als je een eigen huis hebt denk ik majaquote:Op zondag 28 mei 2006 11:43 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, het gaat om mijn moeder en ja ik ben 25, maar het is niet zo eenvoudig als het eruit ziet.
Mijn ma is hopeloos depressief sinds de echtscheiding (en wil geen verdere hulp zoeken... Ja, I know...) en ik krijg het niet over mijn hart om haar constant alleen te laten zitten. Dus in feite is het op die manier misschien wel mijn beslissing. Maar ik wil ook niet weten wat ze zou doen als we een tijd niet zouden langskomen.
Soit, het zal er de komende maanden niet op verbeteren aangezien ze nu tot 1 september in verlof is (seizoenswerk), dus komt ze als het ware niet meer onder de mensen. Maar ik blijf hopen dat ze zich zal herpakken.
Nog een reden dus waarom ik zo uitkijk naar ons eigen huisje. Dan kunnen we niet meer elk weekend naar huis komen en dan zal ze dat begrijpen want ze weet dat het zo zal zijn (huishouden enzo). Nu hebben we gewoon tijd om te komen en zijn we mijn schoonouders ook geen 7 dagen op 7 tot last.
Toen mijn pa net vertrokken was, stonden phille en ik erop dat ze zich moest laten opnemen: ze wou niet meer eten, wou niet meer leven, wou niets meer drinken, wou niet meer uit haar bed, ...quote:Op zondag 28 mei 2006 11:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als jij je moeder zo haar zin geeft zal ze het ook niet begrijpen als je een eigen huis hebt denk ik maja
en ik persoonlijk zou haar dwingen van als je geen hulp zoekt kom ik niet meer langs
sorry hoor maar je doet t in mijn ogen idd zelf zo ik snap wel dat het moeilijk is enz maar ik vnid dat je voor jezelf moet kiezen!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |