Ik ben ook maar 1m62.5 ehquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's bijna een kindermaat, dan kan ik je niet helpen
.
Ik vrees dat het voor iedereen nogal uit de richting ligt, Vlooiendamquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kijkt iemand lief aan en vraagt of je mee mag rijden?
Die halve doet het hem jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:mijn vriendin is na de eerste grote aardbeving op de motor gesprongen om rapporten te halen betreffende de vulkaan. Toen duidelijk was dat dat niet de oorzaak was, ondertussen nog naschokken, is ze naar het zuiden gereden. Toen was al duidelijk dat er geen tsunami was. Daar is de schade veel groter dan in mijn buurt.
Vergeet de snoep niet hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef es70 het volgende:
Ik ga even mijn kinderen aan hun bed vasttapen en douchen, tot later.
ik had haar aangeleerd ervoor te zorgen bij een 'ramp' (er vanuit gaande dat de merapi uit zou barsten) water, benzine en volle batterijen in huis moesten zijn. Zo te zien is dat dus gelukt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft ze lekker gedaan dan. Tussen de naschokken door
Maar.. maar... stel u maar voor dat ik maat 40 zou hebben met mijn 1m62.5quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
maat 37/38 is bijna een kindermaat?
Dat kan zeker geen kwaad nee. Wat eten is twouwens ook geen luxe. Al zijn het maar 10 pakken sultana's o.i.d.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had haar aangeleerd ervoor te zorgen bij een 'ramp' (er vanuit gaande dat de merapi uit zou barsten) water, benzine en volle batterijen in huis moesten zijn. Zo te zien is dat dus gelukt.
Wist niet dat jij een vriendin had.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had haar aangeleerd ervoor te zorgen bij een 'ramp' (er vanuit gaande dat de merapi uit zou barsten) water, benzine en volle batterijen in huis moesten zijn. Zo te zien is dat dus gelukt.
Vind het een normale maat, of het komt omdat ik ook 37/38 hebquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar.. maar... stel u maar voor dat ik maat 40 zou hebben met mijn 1m62.5![]()
Zou ook geen zicht zijn eh![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wist niet dat jij een vriendin had.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar ik durfde al niets zeggen
mp-en voor gevorderdenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:29 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoi
Een extra spelletje gespeeld op MEN?![]()
Dat is iets wat ik eigenlijk niet echt overal wilde rondstrooien, maar ach.. Ik ben allang blij dat ze okay is.. iemand op mijn forum kwam melden dat zijn huis niet meer bewoonbaar was nu. Ook lekker, helaas is hij niet de enige..quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wist niet dat jij een vriendin had.
hier ook af en toe jaquote:
We gaan het niet rondvertellenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik eigenlijk niet echt overal wilde rondstrooien, maar ach.. Ik ben allang blij dat ze okay is.. iemand op mijn forum kwam melden dat zijn huis niet meer bewoonbaar was nu. Ook lekker, helaas is hij niet de enige..
En jouw huis? Ik weet niet of je wat terug ook erover gepost hebt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik eigenlijk niet echt overal wilde rondstrooien, maar ach.. Ik ben allang blij dat ze okay is.. iemand op mijn forum kwam melden dat zijn huis niet meer bewoonbaar was nu. Ook lekker, helaas is hij niet de enige..
whehe.. jij idiootquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet meer he
636 posts in 1 topic viel op
staat nog, mijn mooiste vaas is aan diggelen.. maar goed, dat stelt natuurlijk niets voor Ik heb verder wat kapotte pannen op de grond liggen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En jouw huis? Ik weet niet of je wat terug ook erover gepost hebt.
was wel typischquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ze vonden het geen zo'n goed idee in de crew?
ik kan het gesprek zo ook echt niet volgenquote:
Ik heb een eigen website, en ik wil dat een beetje gescheiden houden. Enfin, nu is het te laat, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
We gaan het niet rondvertellen
En waarom wou je het liever niet vertellen? (ja nu ben ik nieuwsgierig)
nog?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
staat nog, mijn mooiste vaas is aan diggelen.. maar goed, dat stelt natuurlijk niets voor Ik heb verder wat kapotte pannen op de grond liggen.
Mijn record is 10 trouwens.. en voor zover ik weet ben ik nog niet gebanned (heb nog niet gekekenquote:
oke, de schade voor jou valt dus mee. heb je geluk gehad.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
staat nog, mijn mooiste vaas is aan diggelen.. maar goed, dat stelt natuurlijk niets voor Ik heb verder wat kapotte pannen op de grond liggen.
Er kan altijd nog een aardbeving komen, of de vulkaan barst uit als in 1930, dan is de halve stad zwartgeblakerd over 24 uurquote:
jammerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb een eigen website, en ik wil dat een beetje gescheiden houden. Enfin, nu is het te laat, dat is duidelijk.Maar een foto komt in ieder geval NIET op internet.
Ken 'm verder niet, maar dakloos issie wel ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
oke, de schade voor jou valt dus mee. heb je geluk gehad.
Vriend nu dus dakloos?
tegelijk ALT-S met klikken op invoerenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uitleg wil, ben het helemaal kwijt hoe dat werkte
of bij mij werkt dat niet meer![]()
Ik ben iets groterquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:36 schreef leonieke het volgende:
Ben ik hier echt de kleinste van de hoop ofzo?
ik heb het echt al zo vaak geprobeerd, maar nog geen enkele keer geluktquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tegelijk ALT-S met klikken op invoeren
en doorraggen tot je melding krijgt
o ik zat met f niet vreemd dat het me niet meer lukt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tegelijk ALT-S met klikken op invoeren
en doorraggen tot je melding krijgt
Misschien om te weten hoe groot men is?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:41 schreef liefie_ het volgende:
waarom gaat het over lengtes hier eigenlijk?
geen ideequote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:41 schreef liefie_ het volgende:
dat past bij je schoenmaat enzoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:41 schreef liefie_ het volgende:
iddquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
o ik zat met f niet vreemd dat het me niet meer lukt.![]()
Zal maar niet gaan testen of Dagonet nog lief voor me is.![]()
mannen en lengtesquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:41 schreef liefie_ het volgende:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:45 schreef leonieke het volgende:
Omdat ik me zo klein voel momenteel en es me daarnet een dwergje noemde
quote:
dat weet ik ja, maar waar jouw zin op sloeg snapte ik even nietquote:
Och of es is een reus.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:45 schreef leonieke het volgende:
Storm heeft iig al maat 36quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
maat 37/38 is bijna een kindermaat?
Geen snoep, keurig tanden gepoetst, dan wordt er niet meer gesnoeptquote:
ik kan toch geen berichten verwijderen he?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zolang duurde het, voordat Dolle en Arcee bij men een ban kregen.![]()
relativerenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ben gewoon blij dat mijn huis nog staat en zo
es is wel groot jaquote:
dorp?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:54 schreef liefie_ het volgende:
hier in t dorp voel ik me altijd zo groot
door jarenlange inteelt komen de meeste meiden hier nog niet tot aan mn schouders
Nou ja, groot ben je iig niet... Dwergje is misschien een klein beetje overdrevenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:45 schreef leonieke het volgende:
Misschien eh?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, groot ben je iig niet... Dwergje is misschien een klein beetje overdreven.
Wanneer zou dat stoppenquote:
Ik ben lompquote:
stiletto's?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien eh?![]()
Soit, phille lacht me ook wel vaak uit hoor. Hij is 1m79 ofzoDus als ik op blote voeten rondloop, scheel ik toch wel iets meer dan een hoofd
Als ik ergens naartoe moet, draag ik meestal hakken van 5 - 7cm hoor
hele avond bezigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
allemaal editten in nuttige posts
1.79 is ook niet echt groot eigenlijk...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien eh?![]()
Soit, phille lacht me ook wel vaak uit hoor. Hij is 1m79 ofzoDus als ik op blote voeten rondloop, scheel ik toch wel iets meer dan een hoofd
Als ik ergens naartoe moet, draag ik meestal hakken van 5 - 7cm hoor
klopt, dat heb ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gewoon, klikken
daarom gebeurde het bij mij ook weleens per ongeluk
Oeh ja, stiletto'squote:
ik ben 1.85 en dat valt best mee hier in de buurtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:54 schreef liefie_ het volgende:
hier in t dorp voel ik me altijd zo groot
door jarenlange inteelt komen de meeste meiden hier nog niet tot aan mn schouders
Veel groter moest hij niet zijn hoor, het is nu al lachwekkend genoegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
1.79 is ook niet echt groot eigenlijk...
ik post meestal door ALT-Squote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gewoon, klikken
daarom gebeurde het bij mij ook weleens per ongeluk
Ik vind het wel meevallen hoor... 1.75 is dan wel een cm of 15 teveel om lief en tenger enzo te zijn, maar groot toch ook niet echtquote:
kom uit een dorp in de buurt en daar ben ik nuquote:
kan je niet eens blijven staan op die dingen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geen puntnaalden hoor of hoe je dat ook noemt. Een gewone hakIk moet nog kunnen rechtstaan eh
ik meestal tab tab enterquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik post meestal door ALT-S
af en toe met klik
Ik heb ze wel gehad van een cm. of 10/12, de hoogste (naald)hak die ik nu nog heb is een cm. of 8...quote:
Jij hebt me ook nooit door mijn enkels zien zakken terwijl ik in een bottine op de bus stond te wachten hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je niet eens blijven staan op die dingen?
jij bent echt geen vrouw
je hoeft er ook niet 24 uur per dag op te lopen, maar icm met een leuk setje erboven is het best zwaar ok!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jezus man daar maak je je rug mee kapot.
Hier ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ze wel gehad van een cm. of 10/12, de hoogste (naald)hak die ik nu nog heb is een cm. of 8...
en soms beidequote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik post meestal door ALT-S
af en toe met klik
Ik loop er nog geen 5 minuten op, dat is me echt te hoog.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
je hoeft er ook niet 24 uur per dag op te lopen, maar icm met een leuk setje erboven is het best zwaar ok!
bottinequote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij hebt me ook nooit door mijn enkels zien zakken terwijl ik in een bottine op de bus stond te wachten heDat was me nogal eens het zicht
(gebeurde na 3x gewrichtsbanden te scheuren)
Maar laat ik het zo zeggen: ik denk dat de hoeveelheid mannelijke hormonen idd een grote invloed heeft op mijn gedrag/gewoontes![]()
ik krijg een anti-doorlinkmeldingquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Damn, nu ik zo denk is het wel jammer dat mijn vaas aan diggelen ligt. Ik vond het juist zo'n mooi element.. Ik zal 'm wel gaan lijmen denk ik.
http://indahnesia.com/Ima(...)%20living%20room.jpg
Die zijn ook niet om een stuk op te lopen hè, naaldhakkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:04 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hier ookAlleen draag ik ze nooit als ik weet dat ik lang moet rechtstaan
![]()
zo werkt het ook nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
Damn, nu ik zo denk is het wel jammer dat mijn vaas aan diggelen ligt. Ik vond het juist zo'n mooi element.. Ik zal 'm wel gaan lijmen denk ik.
ahaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
kom uit een dorp in de buurt en daar ben ik nu
maja ik draag idd vaak hakken denk datik dan de 180 wel haal
http://users.pandora.be/nieke/Pics%20nieke/Schoenen/quote:
als het hele plaatje ok is loop je er idd niet lang opquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik loop er nog geen 5 minuten op, dat is me echt te hoog.![]()
please don't link ect...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:05 schreef indahnesia.com het volgende:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
http://users.pandora.be/nieke/Pics%20nieke/Schoenen/
Nog een geluk dat ik mijn kleren vaak fotografeer en online zet![]()
Ik begin er niet eens aan. nouja, naaldhakJE is oke.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Die zijn ook niet om een stuk op te lopen hè, naaldhakken.
hij werktquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:10 schreef indahnesia.com het volgende:
als het goed is werkt de link nu wel
Dat zijn nou niet echt, ehm... sexy schoenen, zeg maarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:07 schreef leonieke het volgende:
[..]
http://users.pandora.be/nieke/Pics%20nieke/Schoenen/
Nog een geluk dat ik mijn kleren vaak fotografeer en online zet![]()
iddquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zijn nou niet echt, ehm... sexy schoenen, zeg maar.
ik ben ook maar een pc-n00bquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:11 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hier is t de meest gebruikte toets
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:12 schreef liefie_ het volgende:
ik vind blokhakken niet sexy
ik heb ook schoenen in mn fobovan dat soort schoentjes hou ik die vind ik sexy of idd een heel dun hakje
Dat zijn gewoon mijn schoenen waarmee ik ga werken hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat zijn nou niet echt, ehm... sexy schoenen, zeg maar.
Mja, ik mag eigenlijk geen hakken dragen, met mijn voeten. Dus ik draag echt heel uitzonderlijk hakken. En mijn broeken komen toch heel lang, dus eigenljk zie je enkel maar de toppenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
idd
sorry maar daar zul jij echt nooit in aantreffen
maja ieder zn ding
zijn het danschoenen eigenlijk?quote:
ik denk de rest erbijquote:
Die zijn idd mooi (en sexy)quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:12 schreef liefie_ het volgende:
ik vind blokhakken niet sexy
ik heb ook schoenen in mn fobovan dat soort schoentjes hou ik die vind ik sexy of idd een heel dun hakje
in het begin nietquote:
Dan mankeert er niets aan je fantasiequote:
gewoon de andere schoen hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan mankeert er niets aan je fantasie.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
gewoon de andere schoen hoor
dus hetzelfde plaatje, maar dan gespiegeld
verf zequote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben mijn haar aan het verven.. Tot zo!
Pardonquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:19 schreef qu63 het volgende:
[..]
gewoon de andere schoen hoor
dus hetzelfde plaatje, maar dan gespiegeld
quote:
quote:
van blond naar zwart?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:20 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben mijn haar aan het verven.. Tot zo!
welke?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
Fijne avond verder![]()
![]()
Gaat nog een film kijken.
er zijn ook sexy platte schoenenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:13 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon mijn schoenen waarmee ik ga werken hoor![]()
Ik sta van 's morgens vroeg tot 's avonds laat recht en loop bijna constant rond. Dat kan ik echt niet op hakken![]()
Als ik ergens naartoe ga, draag ik de schoenen die ik aanhad bij het rokje bv. Ook niet echt supersexy, maar wel met een hak.
Mja, na vier keer in het gips gezeten te hebben, heb ik er genoeg van dus kies ik dan idd voor een makkelijke schoen die genoeg steun biedt aan mijn voetenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:23 schreef liefie_ het volgende:
[..]
er zijn ook sexy platte schoenen
of met een hakje van een cm of zo
en nee het zijn geen dansschoenen wel er op gebaseerd
ook een beetje op de jaren 50 en de jaren 20 overal de mooiste dingen uit
ik heb nog een paar maar de foto niet hier
laptop van mn zusje
en dan nog ik ben t type wie mooi wil zijn moet pijnlijden
ik heb ook zit schoenen en vaak pijnlijke voeten
mag van de benen/voetendokter weet niet hoe dat heet ook alleen platte schoenen met veters aanja dat doe ik dus gewoon niet sorry
tot zoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:21 schreef Bengeltje het volgende:
Fijne avond verder![]()
![]()
Gaat nog een film kijken.
als ik les geef doe ik ook platte schoenen aan of iig redelijk platte schoenenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Mja, na vier keer in het gips gezeten te hebben, heb ik er genoeg van dus kies ik dan idd voor een makkelijke schoen die genoeg steun biedt aan mijn voetenMaakt mij dat minder sexy? Ja, so be it
![]()
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik loop elke dag constant rond als ik lesgeef en dan heb ik het liefst net ietsje makkelijker. Meestal kan ik nu 's avonds al niet meer rondlopen als ik 8 uur heb lesgegeven en dan moet ik er de dag erop weer staan hoor.
En al zittend lesgeven, gaat niet in mijn vak.
jij geeft ook nog les?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
als ik les geef doe ik ook platte schoenen aan of iig redelijk platte schoenen
het is ook niet sexy om te vallen over een tas
maar ik heb echt een enorme schoenen tic
schoenen geven je mood weer en je vrouwlijkheid...
maja
kleding ook hoor
dit maakt me vast een bimbo maar toch
zijn mooiquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:23 schreef liefie_ het volgende:
en nee het zijn geen dansschoenen wel er op gebaseerd
ook een beetje op de jaren 50 en de jaren 20 overal de mooiste dingen uit
ik heb nog een paar maar de foto niet hier
laptop van mn zusje
ben nog niet bevoegd hoorquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:32 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ben nog niet bevoegd hoor
maar in mn stage wel idd en later ook is de bedoeling
maar niet op de basisschool hoor
je bent nu al kaalquote:
kreeg je net ook alquote:
gewoon opnieuw gebruikenquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:44 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Kan er gewoon niet genoeg van krijgen![]()
![]()
Met berenvelletje, een wijntje en een lekker ding erbijquote:
ik zit nog thuis hoorquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Met berenvelletje, een wijntje en een lekker ding erbij.
Je had er allang kunnen zijn joh...quote:
een ollie of een michael?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
welk fotoboek?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:48 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, 25 foto's staan in het fotoboek. Er komen er nog wat meer zie ik wel.
Hij ging naar liefie_ toch, had die ook al 6 liter melk nodigquote:
Een Ollie zeker nietquote:
ik denk het wel jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Je had er allang kunnen zijn joh...
Maar misschien is een moeder net zo min aangenaam gezelschap als een stel kinderen.
Je treft het nietquote:
Ik dacht dat het een uitnodiging van jou wasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij ging naar liefie_ toch, had die ook al 6 liter melk nodig.
Ik heb geen open haardquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een uitnodiging van jou was
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
mijn fotoboek:
http://indahnesia.com/photobook/36/central_java_earthquake.php
En een zacht huidje in plaats van een berenvelletje zeker??quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb geen open haard. En ook geen berenvelletje trouwens
.
dekentje en bessenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:45 schreef es70 het volgende:
[..]
Laat 'ie die goeie handen dan maar op een ander gebruiken. Iemand die Ollie heet kan alleen maar fout zijnquote:
Psssttt, ze is alleen thuisquote:
Grijp je kans, QU!!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dekentje en bessen
helaas geen leuke kerel
ben helemaal alleen thuis
Glad iig welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En een zacht huidje in plaats van een berenvelletje zeker??
en dikke vingersquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Laat 'ie die goeie handen dan maar op een ander gebruiken. Iemand die Ollie heet kan alleen maar fout zijn.
net mn 2e glas achterover geslagenquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dekentje en bessen
helaas geen leuke kerel
ben helemaal alleen thuis
en hoezo moet ik melk
maar half terug gelezen
Je gaat te snel, nu heb je je eigen glazen ingegooidquote:
d_hquote:
Gezeisdequote:
jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Je gaat te snel, nu heb je je eigen glazen ingegooid.
ik denk het nietquote:
precies, geen enkel probleem volgens mijquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met cola meg je best rijden hoor!
quote:
Es, indahquote:
Agossiequote:
ja, en zo heb ik er nog meer gedaan, maar check wat er vanochtend gebeurde in de stad waar ik over 38 dagen ga wonen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
[..]
Es, indah
Indah, de eerste keer dat ik een bericht over een vulkaan op de FP zag dacht ik van: 'het zal toch niet door indahnesia ingestuurd zijn?'
idd, maar er zit nogal wat jenever inquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met cola meg je best rijden hoor!
tot ze terug komenquote:
Malibu is lekkerderderquote:
Aiai, dat is minder.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, en zo heb ik er nog meer gedaan, maar check wat er vanochtend gebeurde in de stad waar ik over 38 dagen ga wonen.
http://indahnesia.com/photobook/36/central_java_earthquake.php
cam aan en dan kleren uittrekken enzoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:02 schreef liefie_ het volgende:
[..]
tot ze terug komen
zusje heeft een verjaardag mama is ergens op bezoek
krijg t warm hier
Nee, zo'n zware beving is uiterst zeldzaam.. maar goed ook, want 3000 doden is niet echt fijn.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:03 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Aiai, dat is minder.Die vulkaan is tenminste nog voorspelbaar, min of meer. Komt dit daar vaker voor?
dat heb ik nietquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
cam aan en dan kleren uittrekken enzo
ik houd je wel bezig
Idd, gaat het wel erg snel met de bevolking.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Nee, zo'n zware beving is uiterst zeldzaam.. maar goed ook, want 3000 doden is niet echt fijn.
Heb je een tekort?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
cam aan en dan kleren uittrekken enzo
ik houd je wel bezig
Hij wil van bil, niet zichzelf (of anderen) doodrijdenquote:
op welke zender?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:04 schreef liefie_ het volgende:
romeo loves juliet
juliet she felt the same
llalallaa geweldig
kloptquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Hij wil van bil, niet zichzelf (of anderen) doodrijden.
Ik geloof niet dat wij elkaar kennen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:04 schreef liefie_ het volgende:
romeo loves juliet
juliet she felt the same
llalallaa geweldig
quote:
Ik heb welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
dat heb ik niet
hier op mn kamer wel een fles rum
die gaat er nu in
en ik maar weer klikken zekerquote:
en leeggedronkenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Je gaat te snel, nu heb je je eigen glazen ingegooid.
dan ben ik er pas na 12en gok ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |