hier ook af en toe jaquote:
We gaan het niet rondvertellenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik eigenlijk niet echt overal wilde rondstrooien, maar ach.. Ik ben allang blij dat ze okay is.. iemand op mijn forum kwam melden dat zijn huis niet meer bewoonbaar was nu. Ook lekker, helaas is hij niet de enige..
En jouw huis? Ik weet niet of je wat terug ook erover gepost hebt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dat is iets wat ik eigenlijk niet echt overal wilde rondstrooien, maar ach.. Ik ben allang blij dat ze okay is.. iemand op mijn forum kwam melden dat zijn huis niet meer bewoonbaar was nu. Ook lekker, helaas is hij niet de enige..
whehe.. jij idiootquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
niet meer he
636 posts in 1 topic viel op
staat nog, mijn mooiste vaas is aan diggelen.. maar goed, dat stelt natuurlijk niets voor Ik heb verder wat kapotte pannen op de grond liggen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En jouw huis? Ik weet niet of je wat terug ook erover gepost hebt.
was wel typischquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ze vonden het geen zo'n goed idee in de crew?
ik kan het gesprek zo ook echt niet volgenquote:
Ik heb een eigen website, en ik wil dat een beetje gescheiden houden. Enfin, nu is het te laat, dat is duidelijk.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
We gaan het niet rondvertellen
En waarom wou je het liever niet vertellen? (ja nu ben ik nieuwsgierig)
nog?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
staat nog, mijn mooiste vaas is aan diggelen.. maar goed, dat stelt natuurlijk niets voor Ik heb verder wat kapotte pannen op de grond liggen.
Mijn record is 10 trouwens.. en voor zover ik weet ben ik nog niet gebanned (heb nog niet gekekenquote:
oke, de schade voor jou valt dus mee. heb je geluk gehad.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
staat nog, mijn mooiste vaas is aan diggelen.. maar goed, dat stelt natuurlijk niets voor Ik heb verder wat kapotte pannen op de grond liggen.
Er kan altijd nog een aardbeving komen, of de vulkaan barst uit als in 1930, dan is de halve stad zwartgeblakerd over 24 uurquote:
jammerquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:34 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Ik heb een eigen website, en ik wil dat een beetje gescheiden houden. Enfin, nu is het te laat, dat is duidelijk.Maar een foto komt in ieder geval NIET op internet.
Ken 'm verder niet, maar dakloos issie wel ja.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
oke, de schade voor jou valt dus mee. heb je geluk gehad.
Vriend nu dus dakloos?
tegelijk ALT-S met klikken op invoerenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uitleg wil, ben het helemaal kwijt hoe dat werkte
of bij mij werkt dat niet meer![]()
Ik ben iets groterquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:36 schreef leonieke het volgende:
Ben ik hier echt de kleinste van de hoop ofzo?
ik heb het echt al zo vaak geprobeerd, maar nog geen enkele keer geluktquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tegelijk ALT-S met klikken op invoeren
en doorraggen tot je melding krijgt
o ik zat met f niet vreemd dat het me niet meer lukt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:38 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
tegelijk ALT-S met klikken op invoeren
en doorraggen tot je melding krijgt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |