Ik ben ook maar 1m62.5 ehquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:17 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's bijna een kindermaat, dan kan ik je niet helpen
.
Ik vrees dat het voor iedereen nogal uit de richting ligt, Vlooiendamquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:16 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je kijkt iemand lief aan en vraagt of je mee mag rijden?
Die halve doet het hem jaquote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:19 schreef indahnesia.com het volgende:mijn vriendin is na de eerste grote aardbeving op de motor gesprongen om rapporten te halen betreffende de vulkaan. Toen duidelijk was dat dat niet de oorzaak was, ondertussen nog naschokken, is ze naar het zuiden gereden. Toen was al duidelijk dat er geen tsunami was. Daar is de schade veel groter dan in mijn buurt.
Vergeet de snoep niet hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef es70 het volgende:
Ik ga even mijn kinderen aan hun bed vasttapen en douchen, tot later.
ik had haar aangeleerd ervoor te zorgen bij een 'ramp' (er vanuit gaande dat de merapi uit zou barsten) water, benzine en volle batterijen in huis moesten zijn. Zo te zien is dat dus gelukt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heeft ze lekker gedaan dan. Tussen de naschokken door
Maar.. maar... stel u maar voor dat ik maat 40 zou hebben met mijn 1m62.5quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:22 schreef Bengeltje het volgende:
maat 37/38 is bijna een kindermaat?
Dat kan zeker geen kwaad nee. Wat eten is twouwens ook geen luxe. Al zijn het maar 10 pakken sultana's o.i.d.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had haar aangeleerd ervoor te zorgen bij een 'ramp' (er vanuit gaande dat de merapi uit zou barsten) water, benzine en volle batterijen in huis moesten zijn. Zo te zien is dat dus gelukt.
Wist niet dat jij een vriendin had.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had haar aangeleerd ervoor te zorgen bij een 'ramp' (er vanuit gaande dat de merapi uit zou barsten) water, benzine en volle batterijen in huis moesten zijn. Zo te zien is dat dus gelukt.
Vind het een normale maat, of het komt omdat ik ook 37/38 hebquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:26 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar.. maar... stel u maar voor dat ik maat 40 zou hebben met mijn 1m62.5![]()
Zou ook geen zicht zijn eh![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wist niet dat jij een vriendin had.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:28 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ook nietmaar ik durfde al niets zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |