Laat 'ie die goeie handen dan maar op een ander gebruiken. Iemand die Ollie heet kan alleen maar fout zijnquote:
Psssttt, ze is alleen thuisquote:
Grijp je kans, QU!!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dekentje en bessen
helaas geen leuke kerel
ben helemaal alleen thuis
Glad iig welquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:52 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
En een zacht huidje in plaats van een berenvelletje zeker??
en dikke vingersquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef es70 het volgende:
[..]
Laat 'ie die goeie handen dan maar op een ander gebruiken. Iemand die Ollie heet kan alleen maar fout zijn.
net mn 2e glas achterover geslagenquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef liefie_ het volgende:
[..]
dekentje en bessen
helaas geen leuke kerel
ben helemaal alleen thuis
en hoezo moet ik melk
maar half terug gelezen
Je gaat te snel, nu heb je je eigen glazen ingegooidquote:
d_hquote:
Gezeisdequote:
jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Je gaat te snel, nu heb je je eigen glazen ingegooid.
ik denk het nietquote:
precies, geen enkel probleem volgens mijquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met cola meg je best rijden hoor!
quote:
Es, indahquote:
Agossiequote:
ja, en zo heb ik er nog meer gedaan, maar check wat er vanochtend gebeurde in de stad waar ik over 38 dagen ga wonen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
[..]
Es, indah
Indah, de eerste keer dat ik een bericht over een vulkaan op de FP zag dacht ik van: 'het zal toch niet door indahnesia ingestuurd zijn?'
idd, maar er zit nogal wat jenever inquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Met cola meg je best rijden hoor!
tot ze terug komenquote:
Malibu is lekkerderderquote:
Aiai, dat is minder.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, en zo heb ik er nog meer gedaan, maar check wat er vanochtend gebeurde in de stad waar ik over 38 dagen ga wonen.
http://indahnesia.com/photobook/36/central_java_earthquake.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |