1.79 is ook niet echt groot eigenlijk...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:55 schreef leonieke het volgende:
[..]
Misschien eh?![]()
Soit, phille lacht me ook wel vaak uit hoor. Hij is 1m79 ofzoDus als ik op blote voeten rondloop, scheel ik toch wel iets meer dan een hoofd
Als ik ergens naartoe moet, draag ik meestal hakken van 5 - 7cm hoor
klopt, dat heb ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gewoon, klikken
daarom gebeurde het bij mij ook weleens per ongeluk
Oeh ja, stiletto'squote:
ik ben 1.85 en dat valt best mee hier in de buurtquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:54 schreef liefie_ het volgende:
hier in t dorp voel ik me altijd zo groot
door jarenlange inteelt komen de meeste meiden hier nog niet tot aan mn schouders
Veel groter moest hij niet zijn hoor, het is nu al lachwekkend genoegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:58 schreef es70 het volgende:
[..]
1.79 is ook niet echt groot eigenlijk...
ik post meestal door ALT-Squote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gewoon, klikken
daarom gebeurde het bij mij ook weleens per ongeluk
Ik vind het wel meevallen hoor... 1.75 is dan wel een cm of 15 teveel om lief en tenger enzo te zijn, maar groot toch ook niet echtquote:
kom uit een dorp in de buurt en daar ben ik nuquote:
kan je niet eens blijven staan op die dingen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:59 schreef leonieke het volgende:
[..]
Geen puntnaalden hoor of hoe je dat ook noemt. Een gewone hakIk moet nog kunnen rechtstaan eh
ik meestal tab tab enterquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik post meestal door ALT-S
af en toe met klik
Ik heb ze wel gehad van een cm. of 10/12, de hoogste (naald)hak die ik nu nog heb is een cm. of 8...quote:
Jij hebt me ook nooit door mijn enkels zien zakken terwijl ik in een bottine op de bus stond te wachten hequote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:01 schreef qu63 het volgende:
[..]
kan je niet eens blijven staan op die dingen?
jij bent echt geen vrouw
je hoeft er ook niet 24 uur per dag op te lopen, maar icm met een leuk setje erboven is het best zwaar ok!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jezus man daar maak je je rug mee kapot.
Hier ookquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ze wel gehad van een cm. of 10/12, de hoogste (naald)hak die ik nu nog heb is een cm. of 8...
en soms beidequote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:59 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik post meestal door ALT-S
af en toe met klik
Ik loop er nog geen 5 minuten op, dat is me echt te hoog.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:04 schreef qu63 het volgende:
[..]
je hoeft er ook niet 24 uur per dag op te lopen, maar icm met een leuk setje erboven is het best zwaar ok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |