Echt wel, bijna alleen maarquote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:47 schreef Wadloper het volgende:
Vandaag een IRM 4tje in Groningen, voor workshops over het schrijven, die gegeven werden door 4 schrijvers.
Best wel leuk om een keer een IRM te zien, normaal zie je die niet
Weet ik. *Jaloers*quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:09 schreef JDude het volgende:
[..]
In het Noord(oost)en niet, daar hebben ze haast alleen ICM en wat Wadslopers.
je vergeet de dm90tjes!quote:Op zaterdag 3 juni 2006 20:09 schreef JDude het volgende:
[..]
In het Noord(oost)en niet, daar hebben ze haast alleen ICM en wat Wadslopers.
ICM is ook heerlijk betrouwbaar rijd gewoon altijdquote:Op zondag 4 juni 2006 13:38 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Hmm, als ik het zo hoor hoef ik niet zo te klagen. SGM2, SGM3, SGMm, Plan V, Plan T, DD-AR, ICK, ICR-Benelux zijn hier vaste bak naast de IRM. En af en toe wordt je nog gezegend met een ICM ook. Ben blij dat ik op de langere afstanden altijd nog kan rekenen op de ICM
Jup, 9 van de 10 keer dat er iets defect is wordt er een ICM ingezetquote:Op zondag 4 juni 2006 13:43 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ICM is ook heerlijk betrouwbaar rijd gewoon altijd
Alleen soms lopen de deuren vast. Kwam gister uit Den Haag en moest overstappen in Amersfoort op de trein naar Leeuwarden. Deuren bleven mooi dicht... Na een 5tal minuten maar ns een monteur gekomen, maarja toen was die trein naar Lwd al lekker vol... konden we op de grond zitten.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:50 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Jup, 9 van de 10 keer dat er iets defect is wordt er een ICM ingezet![]()
Heerlen Di, 06.06.06 ab 07:32 1 RB 8907quote:Op zondag 4 juni 2006 15:12 schreef test55 het volgende:
weet iemand of het mogelijk is om in een dag heerlen-tsjechie te rijden of lukt dat niet???
Oké, deuren en koppelen wil af en toe niet meezitten in ICM, maar that's itquote:Op zondag 4 juni 2006 15:01 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Alleen soms lopen de deuren vast. Kwam gister uit Den Haag en moest overstappen in Amersfoort op de trein naar Leeuwarden. Deuren bleven mooi dicht... Na een 5tal minuten maar ns een monteur gekomen, maarja toen was die trein naar Lwd al lekker vol... konden we op de grond zitten.
Heb me gister ook weer ns verbaasd over de materieelinzet. Staan zo veel ICM'etjes aan de kant, en de treinen zitten gewoon overvol.... Beetje jammer NS
ICM gaat niet voor niks op revisiequote:Op zondag 4 juni 2006 15:35 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Oké, deuren en koppelen wil af en toe niet meezitten in ICM, maar that's it
En staan idd teveel ICM'etjes aan de kant
Maar IRMs zijn goedkoper om te rijden, toch?
De doorloopinstallatie wordt in zijn geheel verwijderd.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:00 schreef FredvZ het volgende:
Blijven de doorloopdeuren eigenlijk wel gehandhaafd tijdens de revise? Ze lijken me nu een beetje nutteloos aangezien ze toch dicht blijven bij het koppelen.
IRM kan elektronisch remmen en zal wel wat zuiniger zijn afgesteld dan een LOC. Met elektronisch remmen kan je de rem energie weer terug voeden aan het net. Maar het nadeel is dat we met gelijksapnning rijden en daardoor het teurg sturen van de energie lastig wordt bij transformator huisjes etc.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:35 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Oké, deuren en koppelen wil af en toe niet meezitten in ICM, maar that's it
En staan idd teveel ICM'etjes aan de kant
Maar IRMs zijn goedkoper om te rijden, toch?
De deuren zijn al dichtgepopnageld overal, let maar eens opquote:Op zondag 4 juni 2006 17:49 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
De doorloopinstallatie wordt in zijn geheel verwijderd.
quote:Op zondag 4 juni 2006 19:15 schreef Dr_Flash het volgende:
De deuren zijn al dichtgepopnageld overal, let maar eens op
Doodzonde
Dat is ergens anders dus inderdaad precies de discussie...quote:Op zondag 4 juni 2006 20:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
![]()
Misschien komt die meneer die heeft verzonnen dat het goedkoper is om de deuren dicht te laten er ook achter dat die kop eigenlijk helemaal niet earodynamisch is... Gaan ze straks ook alle koppen vervangen door dezelfde koppen als ICR-BDs-en![]()
NOOOO!!!!quote:Op zondag 4 juni 2006 20:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
![]()
Misschien komt die meneer die heeft verzonnen dat het goedkoper is om de deuren dicht te laten er ook achter dat die kop eigenlijk helemaal niet earodynamisch is... Gaan ze straks ook alle koppen vervangen door dezelfde koppen als ICR-BDs-en![]()
Zetten we er een wadloperkop op, nou goed?quote:Op zondag 4 juni 2006 20:17 schreef Wadloper het volgende:
NOOOO!!!!
Dat zou helemaal een doodzonde zijn voor de ICM
Ik ben weer tevredenquote:Op zondag 4 juni 2006 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zetten we er een wadloperkop op, nou goed?
Nooooooooooooooooooooooooooquote:Op zondag 4 juni 2006 20:04 schreef FredvZ het volgende:
[..]
![]()
Waar is die discussie? I'm curiousquote:Op zondag 4 juni 2006 20:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is ergens anders dus inderdaad precies de discussie...
Er wordt daar ook geopperd om een ICE3-kop op het ICM te monteren. Dat zou dan weer wel schreeuwend geil zijnin mooi geel en blauw
http://www.opeenshadikhetforum.nl/viewtopic.php?t=2465quote:Op zondag 4 juni 2006 21:07 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Waar is die discussie? I'm curious![]()
dan zijn de stuurstanden / moterwagens van de DD-AR/DD-M stammen ( weet zo niet welken er met een moterwagen rijden(:X) ook niet echt aerodynamisch imo?quote:Op zondag 4 juni 2006 21:06 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Noooooooooooooooooooooooooo
En ook geen ICE3-kop graag
Argh
mDDM.quote:Op maandag 5 juni 2006 11:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
dan zijn de stuurstanden / moterwagens van de DD-AR/DD-M stammen ( weet zo niet welken er met een moterwagen rijden(:X) ook niet echt aerodynamisch imo?
aah! die zijn net zo on aerodynamisch als de koppen van de ICMs dan :/quote:
Volgens mij is die discussie op OHIH ook niet echt serieus bedoeld... denk je serieus dat ze voor het hele ICM-park nieuwe koppen gaan maken?quote:Op maandag 5 juni 2006 11:25 schreef Ou-Tannu het volgende:
* Ou-Tannu vind t dus klinkklare onzin om de koppen op ICMs te vervangen, ze zijn rond niet plat!
als de NS een spaarpot heeft die leeg moet voor dat ze nieuw geld kunnen lospeuteren bij <instansie X> wel :pquote:Op maandag 5 juni 2006 11:27 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij is die discussie op OHIH ook niet echt serieus bedoeld... denk je serieus dat ze voor het hele ICM-park nieuwe koppen gaan maken?
Maar dat is niet zo want anders zouden die tarieven niet ieder jaar als een raket de lucht in gaanquote:Op maandag 5 juni 2006 11:34 schreef Ou-Tannu het volgende:
als de NS een spaarpot heeft die leeg moet voor dat ze nieuw geld kunnen lospeuteren bij <instansie X> wel :p
Nope, ze moeten alleen maar steeds meer infraheffing betalen. (EUR 30 miljoen per jaar meer)quote:Op maandag 5 juni 2006 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat is niet zo want anders zouden die tarieven niet ieder jaar als een raket de lucht in gaan
goed he! die privatisering! lang leve de VVD!quote:Op maandag 5 juni 2006 12:09 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Nope, ze moeten alleen maar steeds meer infraheffing betalen. (EUR 30 miljoen per jaar meer)
komt vanzelf ergens boven waterquote:Op maandag 5 juni 2006 14:47 schreef Wadloper het volgende:
Aanrijding-met tractor Dronrijp - Deinum
Tussen Leeuwarden en Harlingen Haven moeten reizigers rekening houden met een vertraging van ongeveer 30 minuten.
Door een aanrijding met een tractor rijden er tussen Leeuwarden en Dronrijp geen treinen maar bussen.
Prognose:
* tot in de loop van de middag.
Bron: www.prorail.nl
Iemand een idee welk treinnummer dit geweest is?
Worden ze NU al afgevoerd dan?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:48 schreef Ou-Tannu het volgende:
Stuqqqqqqqqqqqqqqqq!!!!!!!
zou die nog gemaakt worden ?
Staan genoeg op reserve dacht ik?quote:
Omsmelten tot slotjesquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
meteen wordt omgebouwt wordt tot een partij scheermessen
idd dat kon ik ook alleen maar vindenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:13 schreef Peterselieman het volgende:
Klopt, die zijn enkele maanden geleden al verdwenen, helaas.
Op de betreffende pagina staat alleen dat de GTW's in oktober komen.
Das helemaal raar? :S maar das wel heel raar ?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:14 schreef p-etr-a het volgende:
Laatst zag ik een trein rijden, eigenlijk twee keer al. Ik denk dat het een Sprinter is tussen Utrecht en Amsterdam. Anyway, daar zat dus zomaar middenin een coupe van een oude dubbeldekker (dus met van die groene bankjes). Dat was echt geen gezicht! Ik dacht dat het een uitzondering was, maar ik heb hem al twee keer gezien dus en misschien is het iemand anders ook opgevallen en is er misschien zelfs een foto?
Lijkt me geweldig, echt deze combinatie is zo raar. Als ik hem weer zie en ik heb m'n fototoestel dan zal ik ook zeker een plaatje maken.
Ik denk dat het een IC Haarlem-A'dam-Utrecht-Eindhoven-Limburg was.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:14 schreef p-etr-a het volgende:
Laatst zag ik een trein rijden, eigenlijk twee keer al. Ik denk dat het een Sprinter is tussen Utrecht en Amsterdam. Anyway, daar zat dus zomaar middenin een coupe van een oude dubbeldekker (dus met van die groene bankjes). Dat was echt geen gezicht! Ik dacht dat het een uitzondering was, maar ik heb hem al twee keer gezien dus en misschien is het iemand anders ook opgevallen en is er misschien zelfs een foto?
Lijkt me geweldig, echt deze combinatie is zo raar. Als ik hem weer zie en ik heb m'n fototoestel dan zal ik ook zeker een plaatje maken.
Lees nou even de hele postquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Kratje ernaast en turven maarDie crap rijdt daar vlgs mij 40 keer per dag langs of zo
Niet helemaal, want in de 8/900 reden ze als tussen- en niet als kopbak.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:20 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[afbeelding]
Zoiets krijg je dan
Oh nee, geen ICR gezien de loc
Klopt. Maar bij gebrek aan een beter plaatje. Ging me alleen even om het feit dubbeldeks met enkeldeks gecombineerdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet helemaal, want in de 8/900 reden ze als tussen- en niet als kopbak.
Daar achterop zit de loc nogquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:20 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[afbeelding]
Zoiets krijg je dan
Oh nee, geen ICR gezien de loc
Dat wel. Inderdaad een raar gezicht. En die dubbeldeksbak werd vaak ook amper gebruikt... ideaal als je eens meer behoefte had aan rust dan aan een relaxte zitting.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:23 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Klopt. Maar bij gebrek aan een beter plaatje. Ging me alleen even om het feit dubbeldeks met enkeldeks gecombineerd![]()
Ja, maar ik mis de BDs kop. Of zeg ik nou iets heel doms? Heb deze combi nog nooit zien rijdenquote:
in de zomer is het onderste deel leeg voor fietsen oid?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik snap sowieso niet wat die DD bak altijd in de 800/900 doet
stond mij ook wat van bijquote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
in de zomer is het onderste deel leeg voor fietsen oid?
banken dr weer in?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:45 schreef Dr_Flash het volgende:
in de zomer ja.
en de andere 270 dagen maal 20 ritten?
Ja daar hebben ze dus op die foto die DD-kop zitten. Heeft misschien bestaan vóór ze al die B(D)s'en gebouwd hebben, ik weet het ook niet.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:29 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ja, maar ik mis de BDs kop. Of zeg ik nou iets heel doms? Heb deze combi nog nooit zien rijden
Hmm, misschien zie ik hem wel staan in Groningen straks, bij de werkplaats... En anders zie ik hem niet meerquote:Op maandag 5 juni 2006 23:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, de wadsloper is wel beschadigd.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja dit was het inderdaad! Het is nog niet lang geleden. Ik weet niet precies welke route hij aflegde, dat was een gok. Het was inderdaad een beetje zoals het plaatje hierboven, maar dan nog maffer.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:21 schreef JDude het volgende:
[..]
Niet helemaal, want in de 8/900 reden ze als tussen- en niet als kopbak.
Kan me inderdaad voorstellen dat het er raar uitzagquote:Op dinsdag 6 juni 2006 08:17 schreef p-etr-a het volgende:
Ja dit was het inderdaad! Het is nog niet lang geleden. Ik weet niet precies welke route hij aflegde, dat was een gok. Het was inderdaad een beetje zoals het plaatje hierboven, maar dan nog maffer.
Da's vrij bijzonder inderdaad!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:15 schreef jorienvdherik het volgende:
vandaag een sprinter gezien op lombardijen
zie je niet vaak daar
hij is best goed stuk op de voorkant?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:37 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Hmm, misschien zie ik hem wel staan in Groningen straks, bij de werkplaats... En anders zie ik hem niet meer![]()
Betere foto's:
http://www.112fryslan.nl/luckynews/read.php?action=extended&news_id=285&action2=comments&post=post
Deze maffe combi van ICR met DDAR stuurstand en loc heeft een paar maanden gereden tussen Amsterdam en Utrect/Eindhoven (serie 3500). Er was toen een materieeltekort of zo, of iets anders, in elk geval hebben ze een aantal DDAR stuurstanden in deze treinen ingezet (ik denk dat het 2003 was of zo), en de overgebleven rijtuigen uit deze DDAR stammen gebruikt om DDAR-6 te maken (wat normaal niet bestaat). 't Inmiddels weer verleden tijd, maar een aantal stuurstanden is tot op heden nog niet in de dienst teruggekeerd, zoals de loc-stuurstand combi die een tijdje op Rotterdam Centraal heeft gestaan.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze dus op die foto die DD-kop zitten. Heeft misschien bestaan vóór ze al die B(D)s'en gebouwd hebben, ik weet het ook niet.
En er nog steeds staat? Wordt volgens mij als kantine gebruikt door spoorwerkers ofzoquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Deze maffe combi van ICR met DDAR stuurstand en loc heeft een paar maanden gereden tussen Amsterdam en Utrect/Eindhoven (serie 3500). Er was toen een materieeltekort of zo, of iets anders, in elk geval hebben ze een aantal DDAR stuurstanden in deze treinen ingezet (ik denk dat het 2003 was of zo), en de overgebleven rijtuigen uit deze DDAR stammen gebruikt om DDAR-6 te maken (wat normaal niet bestaat). 't Inmiddels weer verleden tijd, maar een aantal stuurstanden is tot op heden nog niet in de dienst teruggekeerd, zoals de loc-stuurstand combi die een tijdje op Rotterdam Centraal heeft gestaan.
Oh staat ie er weer? Ik ben een paar dagen weggeweest, net voor m'n vakantie was ie pleite. Ik dacht dat ie als insstructietrein werd gebruikt, maar waarvoor...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:42 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
En er nog steeds staat? Wordt volgens mij als kantine gebruikt door spoorwerkers ofzo![]()
Was vorige week weg.. vandaag nog niet gekeken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:44 schreef Duvel het volgende:
Oh staat ie er weer? Ik ben een paar dagen weggeweest, net voor m'n vakantie was ie pleite. Ik dacht dat ie als insstructietrein werd gebruikt, maar waarvoor...
Vandaag een Plan T gezien in Groningenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:15 schreef jorienvdherik het volgende:
vandaag een sprinter gezien op lombardijen
zie je niet vaak daar
Ik weet niet, zag hem wel helemaal achteraan op het rangeerterrein staan in Groningen. Een monteur maakte er foto's van...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
hij is best goed stuk op de voorkant?
mischien dat die gewoon terzijde gaat voor als er nog een dh-2 een kapotte bak heeft, kennen ze weer 1 hele maken en 1 compleet omsmelten tot scheermes
das wel uniek lijkt mij?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:09 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Vandaag een Plan T gezien in GroningenKwam in de plaats van een ICM
Ik dacht dat het bedoeling was dat ie tzt zou worden ingezet als oefenobject.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 16:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
die koploper staat daar volgens mij al vrij lang te roestenwat ze er mee doen weet ik niet maar goed
hmm voor wat?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik dacht dat het bedoeling was dat ie tzt zou worden ingezet als oefenobject.
Het leger houdt wel eens oefeningen in de trein. Om kapingen te oefenen en zo... Zo zijn er al verschillende museumtreinen gesneuveld door foutjes van het leger en te ruwe soldaten....quote:
dan worden het soldaatjes die maar het lasapparaat en de soldeerbout ten hand meoten nemen ;pquote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:10 schreef Dr_Flash het volgende:
lijkt me ook geen gezond idee om dat met museumtreinen te doen
welke debiel verzint zoiets? En welke debiel leent zijn museumtrein uit voor een militaire oefening?
Altijd prettig om een goed onderbouwde mening te lezen die van enige kennis getuigtquote:Op maandag 5 juni 2006 12:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
goed he! die privatisering! lang leve de VVD!
Niet meer, alle DDM-1 (geen DD-AR dus) bakken worden uit de 8/900 gehaald en gemoderniseerd wat wat comfortabeler mat, net als de rest van het DDM-1-spul.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:34 schreef petre86 het volgende:
[..]
in de zomer is het onderste deel leeg voor fietsen oid?
Dat ICM ding iig niet, die wordt nergens meer voor gebruikt. De ene die voor oefeningen werd gebruikt, was een complete ICM-0.quote:
Terug rg. Zwolle natuurlijk, aangezien je vrij weinig keus keus hebt met electrisch mat. in Gn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:12 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Ik weet niet, zag hem wel helemaal achteraan op het rangeerterrein staan in Groningen. Een monteur maakte er foto's van...
Geen idee waar ie heen gaat
Omloopmatig komt van NSR alleen ICM naar Gn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
das wel uniek lijkt mij?
mischien ergens een ICM uitgevallen en er een Plan T over was
Van een plan T? Vereerd?quote:Op woensdag 7 juni 2006 05:08 schreef Wadloper het volgende:
Vond het in ieder geval wel gek, ik zat op een bankje, en zag door een ICM een plan T aankomen. Ik was helemaal 'vereerd', en heb meteen cabine foto's gemaakt (had aan de mcn gevraagd)
volgens mij bedoelt die wadlopertje 3209 die recentelijk wou kijken hoe sterk de aanhanger van een trekker was?quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:08 schreef MREn het volgende:
[..]
Terug rg. Zwolle natuurlijk, aangezien je vrij weinig keus keus hebt met electrisch mat. in Gn.
Ik bedoelde met mijn post wadloper 3209 inderdaadquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt die wadlopertje 3209 die recentelijk wou kijken hoe sterk de aanhanger van een trekker was?
Hoogstwaarschijnlijk 85 % zeker wel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:03 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
http://www.nu.nl/news/748(...)jding_met_trein.html
IRM gok ik op?
Jij rekent al 15% kans dat er weer een IRM defect was?quote:
lamaquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:37 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Jij rekent al 15% kans dat er weer een IRM defect was?
Maar in dat geval zou er een ICM stuk zijn nu![]()
Niet al te lang geleden nog een ICM op die dienst gezien!quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:48 schreef Zug-Chef het volgende:
Alle sneltreinen/Intercitys Arnhem - Utrecht zijn IRM. Vroeger was de sneltrein Arnhem - Utrecht - Den Haag / Rotterdam nog wel ns een ICM, maar nowadays is alles IRM geworden. Ben ik ff blij dat ik niet meer in Arnhem woon![]()
Gebeurt af en toe. Laatste tijd steeds vaker en elke keer weer prijs ik me gelukkig als het gebeurtquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:48 schreef biertapper het volgende:
Waarom rijd er ineens ICM op Den Haag - Venlo?
ik zeg ook niet dat ik het erg vindquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:15 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Gebeurt af en toe. Laatste tijd steeds vaker en elke keer weer prijs ik me gelukkig als het gebeurt
Ja precies, at bedoelde ik dus. Alleen heet dat niet Hs maar Gvquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:46 schreef biertapper het volgende:
Hollands spoor = Gv toch?
Fotografeer je eff de 3682 tussen Dv en Zl , jij spotterquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, at bedoelde ik dus. Alleen heet dat niet Hs maar Gv
Ik lijk wel een treinspotter met mijn regeltjesneukerij
Mwa...quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:44 schreef Wadloper het volgende:
Mooie foto's!
Wel je statief meebrengen, of verwacht je een poolnacht?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:16 schreef Brembo het volgende:
[..]
Fotografeer je eff de 3682 tussen Dv en Zl , jij spotter.
Vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:16 schreef Brembo het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met het spoorboekje voor 2007, aangezien dan alles op de schop gaat. Zijn er al tijden bekend
Mooie Tramquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:44 schreef verzameldirk het volgende:
Dagblad van het noorden heeft op de voorpagina
een foto van de eerste GTW van Arriva staan
![]()
![]()
![]()
zie voor een foto volgende url
http://www.eurailpress.de/news/news.php3?id=13238
maar dan wel een die 140 km/h wilquote:
Die deuren boeien niet, er zit toch nooit iemand in die treinen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:57 schreef FredvZ het volgende:
vind het maar een lelijk ding met veel te weinig deuren.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die deuren boeien niet, er zit toch nooit iemand in die treinen!
Genoeg, der is zelfs al geklaagd dat er nu al te weinig zitplaatsen zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Grapjas. De komende tijd zitten er idd geen passagiers inquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
heeft een lint ook niet 4 deuren? en hoelang mogen die treinen op stations stil staan volgens de huidige dienstregeling? ( en kunnen ze sneller optrekken dan het huidige materiaal?) dat is dan waar ik naar zou kijken bij snelheid van in en uitstappen..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Grapjas. De komende tijd zitten er idd geen passagiers inDe noordelijke lijnen zijn drukker dan je denkt, zeker in de spitsuren.
Maar er zitten zeker veel te weinig deuren in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |