Ja precies, at bedoelde ik dus. Alleen heet dat niet Hs maar Gvquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:46 schreef biertapper het volgende:
Hollands spoor = Gv toch?
Fotografeer je eff de 3682 tussen Dv en Zl , jij spotterquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, at bedoelde ik dus. Alleen heet dat niet Hs maar Gv
Ik lijk wel een treinspotter met mijn regeltjesneukerij
Mwa...quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:44 schreef Wadloper het volgende:
Mooie foto's!
Wel je statief meebrengen, of verwacht je een poolnacht?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:16 schreef Brembo het volgende:
[..]
Fotografeer je eff de 3682 tussen Dv en Zl , jij spotter.
Vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:16 schreef Brembo het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met het spoorboekje voor 2007, aangezien dan alles op de schop gaat. Zijn er al tijden bekend
Mooie Tramquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:44 schreef verzameldirk het volgende:
Dagblad van het noorden heeft op de voorpagina
een foto van de eerste GTW van Arriva staan
![]()
![]()
![]()
zie voor een foto volgende url
http://www.eurailpress.de/news/news.php3?id=13238
maar dan wel een die 140 km/h wilquote:
Die deuren boeien niet, er zit toch nooit iemand in die treinen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:57 schreef FredvZ het volgende:
vind het maar een lelijk ding met veel te weinig deuren.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die deuren boeien niet, er zit toch nooit iemand in die treinen!
Genoeg, der is zelfs al geklaagd dat er nu al te weinig zitplaatsen zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Grapjas. De komende tijd zitten er idd geen passagiers inquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
heeft een lint ook niet 4 deuren? en hoelang mogen die treinen op stations stil staan volgens de huidige dienstregeling? ( en kunnen ze sneller optrekken dan het huidige materiaal?) dat is dan waar ik naar zou kijken bij snelheid van in en uitstappen..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Grapjas. De komende tijd zitten er idd geen passagiers inDe noordelijke lijnen zijn drukker dan je denkt, zeker in de spitsuren.
Maar er zitten zeker veel te weinig deuren in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |