Omloopmatig komt van NSR alleen ICM naar Gn.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
das wel uniek lijkt mij?
mischien ergens een ICM uitgevallen en er een Plan T over was
Van een plan T? Vereerd?quote:Op woensdag 7 juni 2006 05:08 schreef Wadloper het volgende:
Vond het in ieder geval wel gek, ik zat op een bankje, en zag door een ICM een plan T aankomen. Ik was helemaal 'vereerd', en heb meteen cabine foto's gemaakt (had aan de mcn gevraagd)
volgens mij bedoelt die wadlopertje 3209 die recentelijk wou kijken hoe sterk de aanhanger van een trekker was?quote:Op woensdag 7 juni 2006 01:08 schreef MREn het volgende:
[..]
Terug rg. Zwolle natuurlijk, aangezien je vrij weinig keus keus hebt met electrisch mat. in Gn.
Ik bedoelde met mijn post wadloper 3209 inderdaadquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
volgens mij bedoelt die wadlopertje 3209 die recentelijk wou kijken hoe sterk de aanhanger van een trekker was?
Hoogstwaarschijnlijk 85 % zeker wel.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:03 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
http://www.nu.nl/news/748(...)jding_met_trein.html
IRM gok ik op?
Jij rekent al 15% kans dat er weer een IRM defect was?quote:
lamaquote:Op woensdag 7 juni 2006 16:37 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Jij rekent al 15% kans dat er weer een IRM defect was?
Maar in dat geval zou er een ICM stuk zijn nu![]()
Niet al te lang geleden nog een ICM op die dienst gezien!quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:48 schreef Zug-Chef het volgende:
Alle sneltreinen/Intercitys Arnhem - Utrecht zijn IRM. Vroeger was de sneltrein Arnhem - Utrecht - Den Haag / Rotterdam nog wel ns een ICM, maar nowadays is alles IRM geworden. Ben ik ff blij dat ik niet meer in Arnhem woon![]()
Gebeurt af en toe. Laatste tijd steeds vaker en elke keer weer prijs ik me gelukkig als het gebeurtquote:Op woensdag 7 juni 2006 17:48 schreef biertapper het volgende:
Waarom rijd er ineens ICM op Den Haag - Venlo?
ik zeg ook niet dat ik het erg vindquote:Op woensdag 7 juni 2006 18:15 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Gebeurt af en toe. Laatste tijd steeds vaker en elke keer weer prijs ik me gelukkig als het gebeurt
Ja precies, at bedoelde ik dus. Alleen heet dat niet Hs maar Gvquote:Op woensdag 7 juni 2006 21:46 schreef biertapper het volgende:
Hollands spoor = Gv toch?
Fotografeer je eff de 3682 tussen Dv en Zl , jij spotterquote:Op woensdag 7 juni 2006 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja precies, at bedoelde ik dus. Alleen heet dat niet Hs maar Gv
Ik lijk wel een treinspotter met mijn regeltjesneukerij
Mwa...quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:44 schreef Wadloper het volgende:
Mooie foto's!
Wel je statief meebrengen, of verwacht je een poolnacht?quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:16 schreef Brembo het volgende:
[..]
Fotografeer je eff de 3682 tussen Dv en Zl , jij spotter.
Vraag ik me ook af.quote:Op donderdag 8 juni 2006 00:16 schreef Brembo het volgende:
Hoe staat het eigenlijk met het spoorboekje voor 2007, aangezien dan alles op de schop gaat. Zijn er al tijden bekend
Mooie Tramquote:Op vrijdag 9 juni 2006 09:44 schreef verzameldirk het volgende:
Dagblad van het noorden heeft op de voorpagina
een foto van de eerste GTW van Arriva staan
![]()
![]()
![]()
zie voor een foto volgende url
http://www.eurailpress.de/news/news.php3?id=13238
maar dan wel een die 140 km/h wilquote:
Die deuren boeien niet, er zit toch nooit iemand in die treinen!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:57 schreef FredvZ het volgende:
vind het maar een lelijk ding met veel te weinig deuren.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die deuren boeien niet, er zit toch nooit iemand in die treinen!
Genoeg, der is zelfs al geklaagd dat er nu al te weinig zitplaatsen zijnquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die deuren boeien niet, er zit toch nooit iemand in die treinen!
Grapjas. De komende tijd zitten er idd geen passagiers inquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die deuren boeien niet, er zit toch nooit iemand in die treinen!
heeft een lint ook niet 4 deuren? en hoelang mogen die treinen op stations stil staan volgens de huidige dienstregeling? ( en kunnen ze sneller optrekken dan het huidige materiaal?) dat is dan waar ik naar zou kijken bij snelheid van in en uitstappen..quote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Grapjas. De komende tijd zitten er idd geen passagiers inDe noordelijke lijnen zijn drukker dan je denkt, zeker in de spitsuren.
Maar er zitten zeker veel te weinig deuren in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |