De goedkope magere konings kwark is maar 50 cent per bakje (en zo smaakt het ookquote:Op maandag 29 mei 2006 18:19 schreef synthesix het volgende:
Waar halen jullie je kwark eigenlijk. M'n ma had een bakje gekocht, maar het is 1 euro voor een bakje. Nogal duur om daar elke dag twee bakjes van leeg te vreten...

Kwark eet je niet voor de calorieën.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:40 schreef synthesix het volgende:
Naja, van een bakje s'ochtends á 250 calorieën kan ik niet leven hoor..

quote:Op maandag 29 mei 2006 18:40 schreef synthesix het volgende:
Naja, van een bakje s'ochtends á 250 calorieën kan ik niet leven hoor..

Konings kwark bij de Jumbo, 49cent ofquote:Op maandag 29 mei 2006 18:19 schreef synthesix het volgende:
Waar halen jullie je kwark eigenlijk. M'n ma had een bakje gekocht, maar het is 1 euro voor een bakje. Nogal duur om daar elke dag twee bakjes van leeg te vreten...

Ben vandaag dus even langs geweest, het trainen zou wel gaan, alleen was de expert er niet. Dus morgen even terug en dan eens kijken wat er mogelijk is.quote:Op zondag 21 mei 2006 10:58 schreef LedZep het volgende:
[..]
2. Trainen lijkt mij geen probleem
3. Vreten en trainen
1 weet ik niet, geen idee in hoeverre je rug nog belast kan worden. Dat zal je dus aan een expert moeten vragen.

Laatste max poging kwam op 110kg parallel, zal nu al iets hoger liggen dus ik weet het niet zeker. Afijn over ruim 5 weken hoor je van me waar het op uitkomt. Hoop op minstens 125 iig. Voor minder doe ik het niet.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:17 schreef Sloper het volgende:
Ledzep, hoeveel kg kan jij squatten?
Ik heb vanmiddag voor het eerst gesquat met uiteindelijk 80kg, en ik kan nu nauwelijks meer lopen...![]()

Dat jij een shredded beast bent weten we allang heurquote:Op maandag 29 mei 2006 20:45 schreef McGilles het volgende:
Als ik 5 setjes van 100kg maak met squat voel ik erna noch de dag erna er iets van!![]()

Hee hee, zit me niet belachelijk te maken hierquote:Op maandag 29 mei 2006 20:48 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat jij een shredded beast bent weten we allang heur![]()

Fullsquat spreekt simpelweg meer spiervezels aan, vooral gluteus (squatass) en hamstrings worden extra belast. En je knieën worden er sterker van.quote:Op maandag 29 mei 2006 20:51 schreef Sloper het volgende:
Ledzep:
Het zal vast al een keer ter sprake zijn gekomen, maar wat is het verschil tussen een full squat een parralel en front squad? Ik kan het op exrx neit helemaal vinden...

True. Op z'n zachtst gezegd niet mijn favoriete hams-oefening (goodmornings vind ik ook al niet fijn). Probeer ook eens pullthroughs: http://asp.elitefts.com/qa/default.asp?qid=33909&tid=51quote:Op maandag 29 mei 2006 21:32 schreef Fugie het volgende:
squatten ging wel lekker, rdl zijn wel lastig

Wat ben je eigenlijk voor zwakkelingquote:Op maandag 29 mei 2006 21:54 schreef Fugie het volgende:
squatten ging wel ok omdat ik een x niet te lui was om diep te gaan
ben van nature nogal lui dus als ik dna in een slechte bui ben ga ik niet eens hard lopen squattenIk weet dat het niet goed is maja
Zelfs als ik niet diep ga heb ik al 2 dagen spierpijn
Denk dat ik morgen ook niet meer op de wc kan zittne, maar dat zien we dan wel

met parallel, bedoel je dan de beentje laten zakken tot ze horizontaal zijn?quote:Op maandag 29 mei 2006 20:40 schreef LedZep het volgende:
[..]
Laatste max poging kwam op 110kg parallel, zal nu al iets hoger liggen dus ik weet het niet zeker. Afijn over ruim 5 weken hoor je van me waar het op uitkomt. Hoop op minstens 125 iig. Voor minder doe ik het niet.

Jep, maar mooiste is nog net even iets verder gaanquote:Op maandag 29 mei 2006 22:09 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
met parallel, bedoel je dan de beentje laten zakken tot ze horizontaal zijn?

Tot de plooi tussen je BOVENKANT van je bovenbeen en je bovenlichaam 90 graden is.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:09 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
met parallel, bedoel je dan de beentje laten zakken tot ze horizontaal zijn?

Incl. Morgen 20x65 btw, ik vind het echt super vlotjes gaan.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:09 schreef Fugie het volgende:
[..]
die 20x 60, is dat inc of exc olympische bar ?

ja ik doe full squats...quote:Op maandag 29 mei 2006 22:20 schreef frenkck het volgende:
[..]
Jep, maar mooiste is nog net even iets verder gaan.

Fullsquat alleen is in principe voldoende, maar je zou kunnen proberen ultra wide sumo squats tot parallel erbij te doen (opbouwen wat wijdte betreft), is goed voor je ad- en abductoren.quote:Op maandag 29 mei 2006 22:33 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja ik doe full squats...
Maar heeft 't nut om die parallel squats nog naast fulls squats te doen? doe nou van de 3 x in de week trainen 1 x zware full squats, en op andere dag een lichtere full squats. Lijkt me dan overbodig om nog een squat erbij te doen?

ik zal 't eens proberen, volgens mij is dat alleen wel een gegarandeerde spierpijn-kweker de eerste paar keer dat je dat doetquote:Op maandag 29 mei 2006 22:35 schreef LedZep het volgende:
[..]
Fullsquat alleen is in principe voldoende, maar je zou kunnen proberen ultra wide sumo squats tot parallel erbij te doen (opbouwen wat wijdte betreft), is goed voor je ad- en abductoren.
Dat hoeft dan niet super zwaar te gaan, gewoon een medium intensity, dan kan je nog 1x zware fullsquats en 1x lichte fullsquats erbij doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |