Na 1 setje van 20 reps ben ik al wastedquote:Op zondag 28 mei 2006 18:53 schreef McGilles het volgende:
[..]
Je squat ook veel te weinig in de week ledzep! Hiermee red je het niet

Mietje!! Trainen zul je! In het verleden heb ik wel eens 10 setjes van 8 gemaakt met max weights en daarna ging ik vrolijk verder!!quote:

Ik wil jou wel eens 20 reps met 75% van je 1RM zien skwattenquote:Op zondag 28 mei 2006 19:02 schreef McGilles het volgende:
[..]
Mietje!! Trainen zul je! In het verleden heb ik wel eens 10 setjes van 8 gemaakt met max weights en daarna ging ik vrolijk verder!!![]()
![]()

Ik zou het aankomende keer een keer doen en dan vertel ik je mijn bevindingenquote:Op zondag 28 mei 2006 19:04 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik wil jou wel eens 20 reps met 75% van je 1RM zien skwatten
Kijk het gaat er natuurlijk om dat je in 1 setje jezelf zo doodsquat dat je daarna kotsend op de vloer ligt. Alleen zit ik nog maar in week 2 van het schema dus het valt nu nog mee.

IK BEN STUDENTquote:Op zondag 28 mei 2006 12:33 schreef LedZep het volgende:
[..]
Studenten kunnen altijd voordelig sporten. Ik kan niet wachten![]()

Nee, want ik bouw op van 50 kg naar 95 kg in 6 weken. Het doel is namelijk op in week 6 20 reps te doen met je 5RM gewicht (wat bij mij 95kg is). Ik zit dus nog in de lichte fase, schat dat het vanaf volgende week zondag aanpoten wordt.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:24 schreef McGilles het volgende:
Trouwens, jij deed toch in de 60kg met je 20-rep progje? Dan zou je 1rm tussen de 80 en de 90 liggen?

In principe is het niet al te moeilijk nee, al moet je wel op constante basis diep gaan bij cardio etc.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:24 schreef synthesix het volgende:
Om even terug te komen op zware gewichten bij vrouwen.
Opzich is het niet zo'n probleem om spieren te verliezen toch? Ik bedoel als je jezelf te gespierd vindt, kun je ze toch wel relatief gemakkelijk opbranden, als je gewoon laag in eiwitten gaat zitten enzo.

Ja. Alleen kan ik niet selecteren wáár ik ze opbrand hè. En die in mijn benen heb ik broodnodig.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:24 schreef synthesix het volgende:
Om even terug te komen op zware gewichten bij vrouwen.
Opzich is het niet zo'n probleem om spieren te verliezen toch? Ik bedoel als je jezelf te gespierd vindt, kun je ze toch wel relatief gemakkelijk opbranden, als je gewoon laag in eiwitten gaat zitten enzo.

zeggen ze er ook nog bij dat je alleen die gewichten mag pakken???????????????quote:Op zondag 28 mei 2006 14:01 schreef synthesix het volgende:
Nou ik ben geweest hoor..
Ik zal even me schema geven:
Vertical traction: trekken
3 sets, 8 reps, 30kg
Chest incline: met brede grip
3 sets, 8 reps, 20 kg
Low Row: pull
3 sets, 8 reps, 30-30-35 kg
Pectoral: adducties
3 sets, 8 reps, 22,5 kg
dumbell curl staand
3 sets, 8 reps, 10 kg
french press
3 sets, 8 reps, 8 kg
leg press
3 sets, 8 reps, 50-50-60 kg
leg extension
3 sets, 8 reps, 15-15-17,5 kg
leg curl
3 sets, 8 reps, 25-25-30 kg
En dan heb ik al flink moeten trekken om dit te krijgen, de standaard dingen waren allemaal +/- 10 kg lager, maar het kutte is, dat ze mn moeder gaan bellen, dat de instructeur die dit opgesteld heeft, zich niet verantwoordelijk houd. Tering hé.. Mijn moeder gaat dat nooit goed vinden, ze had nog wel speciaal gezegd, dat ze op mij moesten letten, dat ik niet te zwaar ging enzo. blablalba (:X).
echt klote, maar ze zeggen dus dat het niet goed is, want me botten zijn niet sterk genoeg voor mijn spieren, doordat er nog zachte groeischijven in zitten, en dan trekt mijn bot krom ofzo...
En nog gayer is, dat ik over 3 maanden, als ik 16 ben, vrijwel alles mag, maar nu die 3 maandjes niet
Maarja, als ik mee ga, met wat hun voorstellen, heb ik praktisch niks te doen de komende 3 maanden, want het is allemaal zo licht, dat het echt nooit microtrauma zal veroorzaken :S
ellende, ellende..

"Ik wil niet super gespierd worden ofzo, meer beachboy"quote:Op zondag 28 mei 2006 19:29 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja. Alleen kan ik niet selecteren wáár ik ze opbrand hè. En die in mijn benen heb ik broodnodig.
Als je jezelf te gespierd vindtDeed het pijn dat neer te typen?
![]()
De gewichten die ik hier langs zie komen zijn trouwens behoorlijk. Jullie lopen met meer te zwiepen en zwaaien dan ik wéég.

Ach man.... Met je... Met je... Met je striae-fetishquote:Op zondag 28 mei 2006 19:32 schreef LedZep het volgende:
[..]
"Ik wil niet super gespierd worden ofzo, meer beachboy"![]()
![]()
![]()

Ach, ik ben jong, ik kan niet obsessief genoeg zijn wat dat betreft.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:33 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ach man.... Met je... Met je... Met je striae-fetish![]()

die laatste foto's lijken wel van een kerelquote:Op zondag 28 mei 2006 16:56 schreef Webkim het volgende:
Ik wil graag even iets rectificeren![]()
Ik dacht al een aardig stukje op weg te zijn met mijn Brickgirl Buik. Op haar 29 maart had ik mezelf ingeschat. Nou bén ik ook inderdaad een heel stuk sterker & strakker geworden in dat gebied, maar mijn beginnende bovenste twee blokjes laten zich nog niet op foto vangen (net geprobeerd). In het ecchie zijn ze al wel licht te zien, dus ik ga stug door! Buikspiertraining is lekker.
Toch stug dat Brickgirl die spieren onder zo'n laag vet verstopt had zitten. Daar heb ik op zich niet heul veul meer van op m'n buik. Dus kom op blokjes![]()
[waarom is er geen vrouwensporttopic dat zo goed loopt?]

Haha, weet je waar die uitkomen? Uit de Google search "woman abs". Staat vol met van die TellSell AbShaper wijven.quote:Op zondag 28 mei 2006 19:35 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
die laatste foto's lijken wel van een kerel![]()
![]()

wij zijn gewoon lieve ecto adrenaline junkietjesquote:Op zondag 28 mei 2006 18:34 schreef Webkim het volgende:
[..]
Sowieso wil ik de discussie wel eens aan hoever je als vrouw kan gaan met trainen. Bodybuildsters vind ik helemaal niet mooi. Een goed afgetraind strak lichaam wel. Maar ook daar verschillen de meningen over natuurlijk. Want afgetraind is exit rondingen.

een ZVDNTW dus?quote:Op zondag 28 mei 2006 18:45 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ik kweek snél spieren voor een vrouw. Hoef amper wat te doen om duidelijk zichtbare biceps te krijgen bijvoorbeeld. Wat niet betekent dat ik daar ook sterk ben, het tekent bij mij gewoon vrij vlot. En daar moet ik dus weer mee oppassen, want ook ik ben Zo'n Vrouw Die Niet Té Wil. Een vrouw moet wel een beetje vrouwelijk blijven hoor.

Precies.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hardloper.
IG @webkim

da's de bedoelingquote:Op zondag 28 mei 2006 19:29 schreef Webkim het volgende:
[..]
Ja. Alleen kan ik niet selecteren wáár ik ze opbrand hè. En die in mijn benen heb ik broodnodig.
![]()
De gewichten die ik hier langs zie komen zijn trouwens behoorlijk. Jullie lopen met meer te zwiepen en zwaaien dan ik wéég.

Naja, het probleem is, dat m'n zo overbezorgd is, dat ze speciaal gingen vragen of ze goed erop wouden letten dat ik me niet overtrain ofzo..quote:Op zondag 28 mei 2006 19:31 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
zeggen ze er ook nog bij dat je alleen die gewichten mag pakken???????????????
![]()
![]()
![]()
![]()
volg toch gewoon een zelf opgesteld schemawat kunnen ze doen
![]()

Ganz geil! Ik was zelf ook al op zoek naar zoiets. Er zijn wel squat-tshirts maar die moet je vaak uit Amerika halen, zoals ook deze volgens mij. Mss dat ik eens langs zo'n t-shirt-opdruk-winkel ga kijken of ze eens een squatpoem + pic voor me op een t-shirt kunnen zettenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:03 schreef Webkim het volgende:
LedZep!!!!
Ik heb HET utlieme shirt voor je gevonden:
[afbeelding]
Hiero

Bij mij net zo...als ik aan het deadliften ben, heb ik na een tijdje een heel groepje druppels op de grond geproduceerd en mijn shirt is zeiknatquote:Op zondag 28 mei 2006 18:34 schreef Webkim het volgende:
Bang voor zweet?Ik hoef maar een vinger op te tillen en ik zweet al. Na een uur Spinning kan je me uitwringen en er de hele Wieringermeerpolder weer mee onder zetten.
Je kunt ook op www.shirtshop.nl kijken, en dan op de banner "Designer Module" klikken, hier kan je je eigen shirt samenstellen! Met als het goed is ook eigen afbeeldingen! Dus je kan je eigen hardcore squatshirt maken!quote:Op zondag 28 mei 2006 20:04 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ganz geil! Ik was zelf ook al op zoek naar zoiets. Er zijn wel squat-tshirts maar die moet je vaak uit Amerika halen, zoals ook deze volgens mij. Mss dat ik eens langs zo'n t-shirt-opdruk-winkel ga kijken of ze eens een squatpoem + pic voor me op een t-shirt kunnen zetten![]()

Als je boven je eigen gewicht komt is het helemaal feestquote:Op zondag 28 mei 2006 19:29 schreef Webkim het volgende:
[..]
![]()
I'm not fatt!!!!!!!!!!!! Echt man, in het echie heb ik echt wel blokjes. Ik zal het over een paar weken is vast proberen te leggen op een fotoquote:Op zondag 28 mei 2006 19:42 schreef Tommy__ het volgende:
[..]
wij zijn gewoon lieve ecto adrenaline junkietjes(buiten beer ivo en paar andere dikkertjes
- grapje)

Dat had ik eerst ook, doen ik eens via www.dutchbodybuilding.com naar een subforum ging (dat werkte wel) kon ik de eerstvolgende keer ook weer gewoon via forum.dutchbo.... de site bereikenquote:Op maandag 29 mei 2006 04:59 schreef BushRanger het volgende:
Ik kan sinds de verhuizing van de server niet meer op DBB. Iemand nog meer dit probleem?

Ik wil je feestje niet verknallen, maar misschien hebben ze wel gelijk. Ik zie vaak genoeg van die nieuwelingen in de sportschool die zo zwaar mogelijk beginnen, de uitvoering lijkt nergens op, maar he, ze hebben wel ff 40 kilo erop liggenquote:Op zondag 28 mei 2006 20:04 schreef synthesix het volgende:
[..]
Naja, het probleem is, dat m'n zo overbezorgd is, dat ze speciaal gingen vragen of ze goed erop wouden letten dat ik me niet overtrain ofzo..
En nu gaan ze haar speciaal zeggen dat ze hun handen er vanaf halen, en niet verantwoordelijk zijn![]()

Yeah, maandag beendag... druk op de sportschool, maar de beenoefeningen staan onbenut...quote:

Ja maar ik voel er nu echt geen fuck van eigenlijk, ik moet 3x8 reps doen, met 30 sec pauze, maar eigenlijk zou ik gelijk door kunnen. En nu doe ik dan ipv 20 kg, 30 kg, en hij zou in principe nog wel 10 kg hoger kunnen denk ik. Bovendien heb ik tot een half jaar terug al 3 jaar lang 1 keer in de week gefitnessd.quote:Op maandag 29 mei 2006 10:49 schreef BertV het volgende:
Ik denk dat de opdracht voor instructeurs is om die nieuwelingen op de sportschool te houden. Te zwaar = blessures = weg nieuweling.
Nog erger zijn nieuwelingen die zo weinig gewicht gebruiken dat ze eerder RSI oplopen, al dan niet aan de kaken.

God allejezus, net voor het eerst gesquat als afsluiting van m'n trainingquote:Op maandag 29 mei 2006 13:53 schreef BertV het volgende:
[..]
Yeah, maandag beendag... druk op de sportschool, maar de beenoefeningen staan onbenut...

Helaas werkt niet, ik kom er niet op...quote:Op maandag 29 mei 2006 08:17 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat had ik eerst ook, doen ik eens via www.dutchbodybuilding.com naar een subforum ging (dat werkte wel) kon ik de eerstvolgende keer ook weer gewoon via forum.dutchbo.... de site bereiken

Konings kwark (ik haal het bij de poiesz maar die is alleen in het noorden) voor 0,55 cent per bak is bij veel supermarkten te krijgen.quote:Op maandag 29 mei 2006 18:19 schreef synthesix het volgende:
Waar halen jullie je kwark eigenlijk. M'n ma had een bakje gekocht, maar het is 1 euro voor een bakje. Nogal duur om daar elke dag twee bakjes van leeg te vreten...

Aldi zijn ze geloof ik 49 cent per bakjequote:Op maandag 29 mei 2006 18:19 schreef synthesix het volgende:
Waar halen jullie je kwark eigenlijk. M'n ma had een bakje gekocht, maar het is 1 euro voor een bakje. Nogal duur om daar elke dag twee bakjes van leeg te vreten...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |