abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_38308347
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:53 schreef McGilles het volgende:

[..]

Je squat ook veel te weinig in de week ledzep! Hiermee red je het niet
Na 1 setje van 20 reps ben ik al wasted
pi_38308574
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:55 schreef LedZep het volgende:

[..]

Na 1 setje van 20 reps ben ik al wasted
Mietje!! Trainen zul je! In het verleden heb ik wel eens 10 setjes van 8 gemaakt met max weights en daarna ging ik vrolijk verder!!
pi_38308646
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:02 schreef McGilles het volgende:

[..]

Mietje!! Trainen zul je! In het verleden heb ik wel eens 10 setjes van 8 gemaakt met max weights en daarna ging ik vrolijk verder!!
Ik wil jou wel eens 20 reps met 75% van je 1RM zien skwatten

Kijk het gaat er natuurlijk om dat je in 1 setje jezelf zo doodsquat dat je daarna kotsend op de vloer ligt. Alleen zit ik nog maar in week 2 van het schema dus het valt nu nog mee.
pi_38309092
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:04 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ik wil jou wel eens 20 reps met 75% van je 1RM zien skwatten

Kijk het gaat er natuurlijk om dat je in 1 setje jezelf zo doodsquat dat je daarna kotsend op de vloer ligt. Alleen zit ik nog maar in week 2 van het schema dus het valt nu nog mee.
Ik zou het aankomende keer een keer doen en dan vertel ik je mijn bevindingen
  zondag 28 mei 2006 @ 19:22:28 #105
23604 J-Will
Hou je klep dicht!
pi_38309198
75% van mijn max, dat squat ik echt geen 20 keer hoor Ik squat nu meestal 5 setjes, 6 - 10 reps. Laatste setje 55 of 60 kg en dan kun je me echt opvegen
Anders krèdde een poar patse!
met dank aan SF
http://nba-fan.blogspot.com
pi_38309231
75% van je max is dan ook gemiddeld gezien een 7-8RM.
pi_38309248
quote:
Op zondag 28 mei 2006 12:33 schreef LedZep het volgende:

[..]

Studenten kunnen altijd voordelig sporten. Ik kan niet wachten
IK BEN STUDENT

voor studenten is het bij ons 40 per maand, anders 150 per 3 maand
balsporten :r
pi_38309250
Om even terug te komen op zware gewichten bij vrouwen.
Opzich is het niet zo'n probleem om spieren te verliezen toch? Ik bedoel als je jezelf te gespierd vindt, kun je ze toch wel relatief gemakkelijk opbranden, als je gewoon laag in eiwitten gaat zitten enzo.
pi_38309251
Trouwens, jij deed toch in de 60kg met je 20-rep progje? Dan zou je 1rm tussen de 80 en de 90 liggen?
pi_38309369
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:24 schreef McGilles het volgende:
Trouwens, jij deed toch in de 60kg met je 20-rep progje? Dan zou je 1rm tussen de 80 en de 90 liggen?
Nee, want ik bouw op van 50 kg naar 95 kg in 6 weken. Het doel is namelijk op in week 6 20 reps te doen met je 5RM gewicht (wat bij mij 95kg is). Ik zit dus nog in de lichte fase, schat dat het vanaf volgende week zondag aanpoten wordt.
pi_38309387
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:24 schreef synthesix het volgende:
Opzich is het niet zo'n probleem om spieren te verliezen toch? Ik bedoel als je jezelf te gespierd vindt, kun je ze toch wel relatief gemakkelijk opbranden, als je gewoon laag in eiwitten gaat zitten enzo.
In principe is het niet al te moeilijk nee, al moet je wel op constante basis diep gaan bij cardio etc.
pi_38309412
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:24 schreef synthesix het volgende:
Ja. Alleen kan ik niet selecteren wáár ik ze opbrand hè. En die in mijn benen heb ik broodnodig.

Als je jezelf te gespierd vindt Deed het pijn dat neer te typen?
De gewichten die ik hier langs zie komen zijn trouwens behoorlijk. Jullie lopen met meer te zwiepen en zwaaien dan ik wéég.
Hardloper.
IG @webkim
pi_38309477
quote:
Op zondag 28 mei 2006 14:01 schreef synthesix het volgende:
Nou ik ben geweest hoor..

Ik zal even me schema geven:

Vertical traction: trekken
3 sets, 8 reps, 30kg

Chest incline: met brede grip
3 sets, 8 reps, 20 kg

Low Row: pull
3 sets, 8 reps, 30-30-35 kg

Pectoral: adducties
3 sets, 8 reps, 22,5 kg

dumbell curl staand
3 sets, 8 reps, 10 kg

french press
3 sets, 8 reps, 8 kg

leg press
3 sets, 8 reps, 50-50-60 kg

leg extension
3 sets, 8 reps, 15-15-17,5 kg

leg curl
3 sets, 8 reps, 25-25-30 kg

En dan heb ik al flink moeten trekken om dit te krijgen, de standaard dingen waren allemaal +/- 10 kg lager, maar het kutte is, dat ze mn moeder gaan bellen, dat de instructeur die dit opgesteld heeft, zich niet verantwoordelijk houd. Tering hé.. Mijn moeder gaat dat nooit goed vinden, ze had nog wel speciaal gezegd, dat ze op mij moesten letten, dat ik niet te zwaar ging enzo. blablalba (:X).

echt klote, maar ze zeggen dus dat het niet goed is, want me botten zijn niet sterk genoeg voor mijn spieren, doordat er nog zachte groeischijven in zitten, en dan trekt mijn bot krom ofzo...

En nog gayer is, dat ik over 3 maanden, als ik 16 ben, vrijwel alles mag, maar nu die 3 maandjes niet

Maarja, als ik mee ga, met wat hun voorstellen, heb ik praktisch niks te doen de komende 3 maanden, want het is allemaal zo licht, dat het echt nooit microtrauma zal veroorzaken :S

ellende, ellende ..
zeggen ze er ook nog bij dat je alleen die gewichten mag pakken???????????????

volg toch gewoon een zelf opgesteld schema wat kunnen ze doen
pi_38309522
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:29 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ja. Alleen kan ik niet selecteren wáár ik ze opbrand hè. En die in mijn benen heb ik broodnodig.

De gewichten die ik hier langs zie komen zijn trouwens behoorlijk. Jullie lopen met meer te zwiepen en zwaaien dan ik wéég.
"Ik wil niet super gespierd worden ofzo, meer beachboy"
pi_38309552
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:32 schreef LedZep het volgende:

[..]

"Ik wil niet super gespierd worden ofzo, meer beachboy"
Ach man.... Met je... Met je... Met je striae-fetish
Hardloper.
IG @webkim
pi_38309573
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:33 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ach man.... Met je... Met je... Met je striae-fetish
Ach, ik ben jong, ik kan niet obsessief genoeg zijn wat dat betreft.
pi_38309603
quote:
Op zondag 28 mei 2006 16:56 schreef Webkim het volgende:
Ik wil graag even iets rectificeren
Ik dacht al een aardig stukje op weg te zijn met mijn Brickgirl Buik. Op haar 29 maart had ik mezelf ingeschat. Nou bén ik ook inderdaad een heel stuk sterker & strakker geworden in dat gebied, maar mijn beginnende bovenste twee blokjes laten zich nog niet op foto vangen (net geprobeerd). In het ecchie zijn ze al wel licht te zien, dus ik ga stug door! Buikspiertraining is lekker.
Toch stug dat Brickgirl die spieren onder zo'n laag vet verstopt had zitten. Daar heb ik op zich niet heul veul meer van op m'n buik. Dus kom op blokjes

[waarom is er geen vrouwensporttopic dat zo goed loopt? ]
die laatste foto's lijken wel van een kerel
pi_38309745
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:35 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

die laatste foto's lijken wel van een kerel
Haha, weet je waar die uitkomen? Uit de Google search "woman abs". Staat vol met van die TellSell AbShaper wijven.
Hardloper.
IG @webkim
pi_38309797
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:34 schreef Webkim het volgende:

[..]

Sowieso wil ik de discussie wel eens aan hoever je als vrouw kan gaan met trainen. Bodybuildsters vind ik helemaal niet mooi. Een goed afgetraind strak lichaam wel. Maar ook daar verschillen de meningen over natuurlijk. Want afgetraind is exit rondingen.
wij zijn gewoon lieve ecto adrenaline junkietjes (buiten beer ivo en paar andere dikkertjes - grapje)
pi_38309874
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:45 schreef Webkim het volgende:

[..]

Ik kweek snél spieren voor een vrouw. Hoef amper wat te doen om duidelijk zichtbare biceps te krijgen bijvoorbeeld. Wat niet betekent dat ik daar ook sterk ben, het tekent bij mij gewoon vrij vlot. En daar moet ik dus weer mee oppassen, want ook ik ben Zo'n Vrouw Die Niet Té Wil. Een vrouw moet wel een beetje vrouwelijk blijven hoor.
een ZVDNTW dus?
pi_38309950
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:45 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

een ZVDNTW dus?
Precies.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardloper.
IG @webkim
pi_38310000
quote:

[..]

da's de bedoeling kunnen pompen met een vriendin op m'n rug, gevolgt door squatten met haar in m'n armen
pi_38310048
.........

* Webkim zwijgt wijselijk
Hardloper.
IG @webkim
pi_38310174
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:51 schreef Webkim het volgende:
.........

* Webkim zwijgt wijselijk
je moet toch een beetje ambitie vertonen
pi_38310294
Oke, ik heb even wat wijsheid voor jullie in pacht, want wat dit topic nodig heeft, is wat ouderwetse poëzie:

Down this road, in a gym far away,
a young man was heard to say,
"no matter what i do, my legs won't grow"
he tried leg extensions, leg curls, and leg presses , too
trying to cheat, these sissy workouts he'd do.

from the corner of the gym where the big men train,
through a cloud of chalk and the midst of pain
where the noise is made with big forty fives,
a deep voice bellowed as he wrapped his knees.
a very big man with legs like trees.

laughing as he snatched another plate from the stack
chalking his hands and monstrous back,
said, "boy, stop lying and don't say you've forgotten,
the trouble with you is you ain't been SQUATTIN'. "

--------------------------------------------------------------------------------------

We've come to squat so run and hide
You bicep freaks must step aside

Just take your sissy selves elsewhere
You'll turn your heads but still you'll stare

Go right ahead and pay attention
Glimpse into this strange dimension

Yeah you're still weak and never grow
This world of pain you'll never know

Your shouts upon the leg-press, phony!
Noodle legs like macaroni

Some day I hope you'll understand
And wrench free from the poser band

Puny curl bars, leave this spot
The rack named for the mighty SQUAT

--------------------------------------------------------------------------------------

The young man looked fit, thick through the chest. Bulging biceps and triceps. Washboard abs and the rest.
He strode a bit closer. To my shock and surprise!
I saw his torso supported, by two spindly thighs!
He walked with confidence and no apprehensions,
as he performed his first set of leg extensions!
I watched this debacle, watched his face turn askew.
Watched him scream in mock agony, 'til his set was all through.
T'was then I approached him and extended my hand.
"I don't mean to disrupt you, but excuse me, young man!
I was admiring your work. Man, that set was nice!
But I wonder if I might offer some helpful advice?"
He spoke not a word. Simply nodded his head.
I could read his expression. He wished I were dead.
"Get off this contraption! You're wasting your time!
Go to the squat rack! You can see....there's NO line!
You don't need machines! You don't need to look far!
Just load on the weight and get under the bar!
Unrack that sucker! Squat ass to the floor!
Grab some big plates, and load on some more!
Hear the iron rattle as you pound out each rep!
But please, my friend! YOU must take the first step!
Come with me now! To the squat rack we'll go!
Together we'll get those tiny pegs to grow!"
He studied me hard. He seemed in a haze.
No words came! He stood in a daze!
'Say SOMETHING, son! Speak to me, PLEASE!'
'I can't do it!', he screamed! 'I have bad knees!'

Through a cloud of chalk, the big man appears Belt cinched tight, no look of fear.

With blood shot eyes, he approaches the bar Rage flowing through him, a war in his heart.

The cold steel greets him, his best friend Un-racking the tonnage, the bar starts to bend.

Sets up in his stance now, and takes in his air The weight feels light, he’s already there.

Unlocking his hips, and taking it down His mind now blank, he hears no sounds.

Reversing the gears, and driving it up The blood starts to flow, the crowd erupts.

A smile cracks his face, a bloody-toothed grin The bar grinds to lockout, he helped to the pins.

Three whites blaze bright, the Vegas strip There's stars in his eyes, and blood on his lip.

A finger of thanks, to the Man up above He shakes off the haze and his handler's hugs.

It's just who he is, born, bred, and true He'd die for the PR, he's paid his dues.

Cause there's nothing like the feel, the knurled bar on his back He smiles; the loaders grab more plates from the stack.

pi_38310485
LedZep!!!!
Ik heb HET utlieme shirt voor je gevonden:

Hiero
Hardloper.
IG @webkim
pi_38310531
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:31 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

zeggen ze er ook nog bij dat je alleen die gewichten mag pakken???????????????

volg toch gewoon een zelf opgesteld schema wat kunnen ze doen
Naja, het probleem is, dat m'n zo overbezorgd is, dat ze speciaal gingen vragen of ze goed erop wouden letten dat ik me niet overtrain ofzo..

En nu gaan ze haar speciaal zeggen dat ze hun handen er vanaf halen, en niet verantwoordelijk zijn
pi_38310537
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:03 schreef Webkim het volgende:
LedZep!!!!
Ik heb HET utlieme shirt voor je gevonden:

[afbeelding]

Hiero
Ganz geil! Ik was zelf ook al op zoek naar zoiets. Er zijn wel squat-tshirts maar die moet je vaak uit Amerika halen, zoals ook deze volgens mij. Mss dat ik eens langs zo'n t-shirt-opdruk-winkel ga kijken of ze eens een squatpoem + pic voor me op een t-shirt kunnen zetten
  zondag 28 mei 2006 @ 20:17:09 #129
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_38310923
tvp
pi_38310969
oei ik dacht dat het een groot gedicht was led :p
pi_38311327
quote:
Op zondag 28 mei 2006 18:34 schreef Webkim het volgende:
Bang voor zweet? Ik hoef maar een vinger op te tillen en ik zweet al. Na een uur Spinning kan je me uitwringen en er de hele Wieringermeerpolder weer mee onder zetten.
Bij mij net zo...als ik aan het deadliften ben, heb ik na een tijdje een heel groepje druppels op de grond geproduceerd en mijn shirt is zeiknat niet echt al te prettig opzich. Vooral als je daarna nog iemand moet spotten en er per ongeluk jouw zweetdruppel op zijn voorhoofd landt als hij aan het drukken is .
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:04 schreef LedZep het volgende:

[..]

Ganz geil! Ik was zelf ook al op zoek naar zoiets. Er zijn wel squat-tshirts maar die moet je vaak uit Amerika halen, zoals ook deze volgens mij. Mss dat ik eens langs zo'n t-shirt-opdruk-winkel ga kijken of ze eens een squatpoem + pic voor me op een t-shirt kunnen zetten
Je kunt ook op www.shirtshop.nl kijken, en dan op de banner "Designer Module" klikken, hier kan je je eigen shirt samenstellen! Met als het goed is ook eigen afbeeldingen! Dus je kan je eigen hardcore squatshirt maken!
Het is wel betrouwbaar trouwens, ik heb er zelf ook een "hoodie" besteld, ongeveer een jaar geleden.
Alleen is die t/m vandaag nog offline in verband met vakantie ofzo
  zondag 28 mei 2006 @ 22:25:49 #132
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_38316739
quote:

[..]

Als je boven je eigen gewicht komt is het helemaal feest
quote:
Op zondag 28 mei 2006 19:42 schreef Tommy__ het volgende:

[..]

wij zijn gewoon lieve ecto adrenaline junkietjes (buiten beer ivo en paar andere dikkertjes - grapje)
I'm not fatt!!!!!!!!!!!! Echt man, in het echie heb ik echt wel blokjes. Ik zal het over een paar weken is vast proberen te leggen op een foto .

Dit shirt is the shit.

ik maak een link van deze tekst
ada fare stop stalking me
pi_38316804
Ik ga werk maken van m'n shirt, als ik em heb zal ik pic's maken
pi_38321501
tvp
  maandag 29 mei 2006 @ 04:59:36 #135
37305 BushRanger
in Wellington
pi_38323550
Ik kan sinds de verhuizing van de server niet meer op DBB. Iemand nog meer dit probleem?
pi_38324010
quote:
Op maandag 29 mei 2006 04:59 schreef BushRanger het volgende:
Ik kan sinds de verhuizing van de server niet meer op DBB. Iemand nog meer dit probleem?
Dat had ik eerst ook, doen ik eens via www.dutchbodybuilding.com naar een subforum ging (dat werkte wel) kon ik de eerstvolgende keer ook weer gewoon via forum.dutchbo.... de site bereiken
  maandag 29 mei 2006 @ 10:18:33 #137
8030 ConQuestador
Alfa Romeo 156 GTA
pi_38325768
quote:
Op zondag 28 mei 2006 20:04 schreef synthesix het volgende:

[..]

Naja, het probleem is, dat m'n zo overbezorgd is, dat ze speciaal gingen vragen of ze goed erop wouden letten dat ik me niet overtrain ofzo..

En nu gaan ze haar speciaal zeggen dat ze hun handen er vanaf halen, en niet verantwoordelijk zijn
Ik wil je feestje niet verknallen, maar misschien hebben ze wel gelijk. Ik zie vaak genoeg van die nieuwelingen in de sportschool die zo zwaar mogelijk beginnen, de uitvoering lijkt nergens op, maar he, ze hebben wel ff 40 kilo erop liggen
Mijn mening: doe gewoon eerst ff 3 maanden rustig aan, laat je lichaam wennen aan de krachtsport. Dan kan je over 3 maanden wel "Echt" beginnen.
  maandag 29 mei 2006 @ 10:49:58 #138
37248 BertV
Klei indiaan
pi_38326659
Ik denk dat de opdracht voor instructeurs is om die nieuwelingen op de sportschool te houden. Te zwaar = blessures = weg nieuweling.

Nog erger zijn nieuwelingen die zo weinig gewicht gebruiken dat ze eerder RSI oplopen, al dan niet aan de kaken.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_38330346
Zodirect squatten
  maandag 29 mei 2006 @ 12:52:41 #140
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_38330417
vanavond full squats proberen, mijn parralel squat si voor mijn gevoel al bijna full squat

ook ga ik de romanian deadlift proberen, verwacht niet dat ik morgen nog kan lopen
  maandag 29 mei 2006 @ 13:53:58 #141
37248 BertV
Klei indiaan
pi_38332063
quote:
Op maandag 29 mei 2006 12:49 schreef Sloper het volgende:
Zodirect squatten
Yeah, maandag beendag... druk op de sportschool, maar de beenoefeningen staan onbenut...
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_38332516
ik kan alleen 's vrijdags gaan squatten omdat ik anders niet meer naar school geraak
pi_38333482
quote:
Op maandag 29 mei 2006 10:49 schreef BertV het volgende:
Ik denk dat de opdracht voor instructeurs is om die nieuwelingen op de sportschool te houden. Te zwaar = blessures = weg nieuweling.

Nog erger zijn nieuwelingen die zo weinig gewicht gebruiken dat ze eerder RSI oplopen, al dan niet aan de kaken.
Ja maar ik voel er nu echt geen fuck van eigenlijk, ik moet 3x8 reps doen, met 30 sec pauze, maar eigenlijk zou ik gelijk door kunnen. En nu doe ik dan ipv 20 kg, 30 kg, en hij zou in principe nog wel 10 kg hoger kunnen denk ik. Bovendien heb ik tot een half jaar terug al 3 jaar lang 1 keer in de week gefitnessd.
pi_38335621
neem dan meer gewicht wat is het probleem
pi_38336615
quote:
Op maandag 29 mei 2006 13:53 schreef BertV het volgende:

[..]

Yeah, maandag beendag... druk op de sportschool, maar de beenoefeningen staan onbenut...
God allejezus, net voor het eerst gesquat als afsluiting van m'n training . 10x60 8x70 8x80. Kon nog wel wat meer gewicht pakken, maar voor de eerste keer maar ff rustig aan.
Maar mèèèn, ik moest me echt aan de trapleuning omhoog trekken toen ik naar de kleedkamers liep. Dat wordt lastig lopen morgen ben ik bang, maar ff een extra grote Whey-shake
  maandag 29 mei 2006 @ 16:43:14 #146
37305 BushRanger
in Wellington
pi_38336831
quote:
Op maandag 29 mei 2006 08:17 schreef LedZep het volgende:

[..]

Dat had ik eerst ook, doen ik eens via www.dutchbodybuilding.com naar een subforum ging (dat werkte wel) kon ik de eerstvolgende keer ook weer gewoon via forum.dutchbo.... de site bereiken
Helaas werkt niet, ik kom er niet op...
pi_38339329
Bij ons is er bijna nooit iemand in het squatrack of zoals nu het (lees: mijn) power rack . De hardcore trainee's squatten in de smith
pi_38339587
Waar halen jullie je kwark eigenlijk. M'n ma had een bakje gekocht, maar het is 1 euro voor een bakje. Nogal duur om daar elke dag twee bakjes van leeg te vreten...
pi_38339878
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:19 schreef synthesix het volgende:
Waar halen jullie je kwark eigenlijk. M'n ma had een bakje gekocht, maar het is 1 euro voor een bakje. Nogal duur om daar elke dag twee bakjes van leeg te vreten...
Konings kwark (ik haal het bij de poiesz maar die is alleen in het noorden) voor 0,55 cent per bak is bij veel supermarkten te krijgen.
  maandag 29 mei 2006 @ 18:30:21 #150
83139 Alessandro
Vivere ora dare
pi_38339932
quote:
Op maandag 29 mei 2006 18:19 schreef synthesix het volgende:
Aldi zijn ze geloof ik 49 cent per bakje

Trouwens eet jij elke dag 2 bakjes,.. 7 keer per week??
Geloof in jezus. Dan zal hij je belonen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')