Hm, ik doe al 8 jaar met 1 vriendin.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:20 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
haha ja dat heb ik ook, levert altijd mooie situaties op als je net de kuitjes hebt getraind en en je een nieuwe vriendin hebt, mag je weer alles uitleggen![]()

In het begin vroeg m'n vriendin er ook naar, maar nu kijkt ze er niet meer van op!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 13:46 schreef BertV het volgende:
[..]
Hm, ik doe al 8 jaar met 1 vriendin.
Ieder maandag: "Ooooooh, je zit weer onder de stiemen!"
Medelijden eh, geen achterdocht...![]()

k, ik hoop niet dat ik nu hap... maar het gaat dus om de schouders...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:06 schreef Tommy__ het volgende:
bloeduitstortingen in kuiten..? nooit last van gehad? :s

hehequote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:11 schreef BertV het volgende:
[..]
k, ik hoop niet dat ik nu hap... maar het gaat dus om de schouders...![]()

Ik heb die Whey nu een paar dagen in gebruik en ik ben dr zeer tevreden over moet ik zeggen. Heb al vele soorten gehad, maar deze vanille is qua smaak toch echt zeer goed (en geen aspartaam).quote:quote:
Op vrijdag 26 mei 2006 00:34 schreef Sloper het volgende:
http://www.powersupplements.nl/product_info.php?products_id=38
Wat denken jullie van dit soort Whey? Veel bladiebla of goed te doen? Ik denk dat ik maar eens een paar kg probeer...
TOMMY
laat iets weten als je het binnenhebt, ziet er een erg degelijjke site uit, spijtig dat ze geen gainer verkopen.. ik zal wel nog wat melk drinken

Nop. Cardio kan prima op niet-trainingsdagen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:24 schreef Campina het volgende:
Vraagje... ik heb sinds jaren me weer ns ingeschreven in een sportschool en heb vandaag eens rustig wat lopen trainen. Nu is het niet de bedoeling dat ik morgen weer ga trainen (heb alle spiergroepen gehad) maar ik zou toch wel graag -iets- doen.
Het is toch nooit schadelijk om wat cardio-only training te doen? Zoals gewoon een kwartiertje fietsen, halfuurtje roeien en dan weer een kwartiertje fietsen om het af te maken?

Dat maakt niet uit zeun, van dit soort besmettingen wordt men hard.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:30 schreef synthesix het volgende:
Ben nu misselijk en maagpijn.. Die eimeuk viel niet goed op de maag.
Maarja, ik bekijk het van de zonnige kant. Salmonellavergiftiging is wel goed voor het cutten![]()
![]()

ik ben al 'n tijdje opzoek naar zoiets, maar welke heb je nodig, bij een deadlift doe ik 5 reps met 120 kg (zonder hookgrip), maar wel dat ik heel erg het gevoel heb dat mijn handen me tegenhouden het gewicht omhoog te gooien.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:43 schreef LedZep het volgende:
[..]
Ik hou me nu bijna niet meer aan het schema wat oefeningen betreft, maar dat maakt me niet zoveel uit aangezien ik toch wel genoeg en gevarieerd train. Veel overhead presses en rugwerk is nu de prioriteit + grip. Heb wat static holds gedaan (100 kg een seconde of 15, grip is behoorlijk slecht) en ik ga misschien Captain of Crush grippers bestellen uit de USA (those things rule) - voor de geinteresseerden; www.ironmind.com kan je ze bestellen.

Als ik ga bestellen neem ik de Trainer + de #1, de #2 lukt me de komende maanden toch NOOIT dus dan die 2 maar. Misschien kunnen we ze samen bestellen, heb jij creditcard?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:48 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ik ben al 'n tijdje opzoek naar zoiets, maar welke heb je nodig, bij een deadlift doe ik 5 reps met 120 kg (zonder hookgrip), maar wel dat ik heel erg het gevoel heb dat mijn handen me tegenhouden het gewicht omhoog te gooien.

Overhead kracht en rug lopen zwaar achter, dus die vergeet ik zeker niet. Benchen zal ik de komende tijd alleen nog 1x per week low intensity (10 reps) gaan doen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:43 schreef BertV het volgende:
vergeet je je bovenlijf niet ledzep...?
(unieke opmerking in alle 30 topics)

ja dat is goed bestel ik ze wel, ik ga voor de nummer 1 alleen. Moet ff nog 1 of 2 vrienden ff vragen of die ook willen, bestel ik er meteen 'n zooitje. Staat jouw email in je profiel? mail je ik nog wel ffkes voordat ik echt ga bestellen oke? (als andere mensen hier ook willen doe mij ff mailen btw)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:53 schreef LedZep het volgende:
[..]
Als ik ga bestellen neem ik de Trainer + de #1, de #2 lukt me de komende maanden toch NOOIT dus dan die 2 maar. Misschien kunnen we ze samen bestellen, heb jij creditcard?

...en weer het versterken van het bovenlijf met als doel de ondersteuning voor de legpress en deadlift...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:54 schreef LedZep het volgende:
[..]
Overhead kracht en rug lopen zwaar achter, dus die vergeet ik zeker niet.
dat is raar, 17 is extreem laag voor een vrouw, 30% is... hoger...quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:10 schreef chawa_goochem het volgende:
Ik ben in een crisis.
Nog steeds een whey-maagd, last van mijn linker elleboog en nu 7 kg aangekomen. Mijn vetpercentage is te hoog. (van 17 naar 30% gegaan, hoe kan dat nou? Ik train me kapot)
Mijn trainer noemt me ´bollie´.![]()
O ja, ruzie met m´n trainer.![]()

ben ook wel geinterreseerd, 20 dollar is ook peanutsquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:06 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja dat is goed bestel ik ze wel, ik ga voor de nummer 1 alleen. Moet ff nog 1 of 2 vrienden ff vragen of die ook willen, bestel ik er meteen 'n zooitje. Staat jouw email in je profiel? mail je ik nog wel ffkes voordat ik echt ga bestellen oke? (als andere mensen hier ook willen doe mij ff mailen btw)

Je hebt helemaal gelijk, wat rug betreftquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:11 schreef BertV het volgende:
[..]
...en weer het versterken van het bovenlijf met als doel de ondersteuning voor de legpress en deadlift...
Niks mis mee maar je bekijkt het van de andere kant.
De meest mensen zullen de legpress doen met de gedachten dat het, op een of andere manier, hun bovenlijf stimuleert...

Email staat in profiel ja. Als Fugie ook wil bestellen heb je er al flink wat. Btw, volgens mij is het wat verzendkosten betreft niet voordeliger omdat het per gewicht gaat.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:06 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
ja dat is goed bestel ik ze wel, ik ga voor de nummer 1 alleen. Moet ff nog 1 of 2 vrienden ff vragen of die ook willen, bestel ik er meteen 'n zooitje. Staat jouw email in je profiel? mail je ik nog wel ffkes voordat ik echt ga bestellen oke? (als andere mensen hier ook willen doe mij ff mailen btw)

Wow netjes zeg, dat zou ik op dit moment nog niet kunnen. Nog niet..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:06 schreef McGilles het volgende:
Voor ledzep:
Vandaag na 6 setjes squatten nog even 20x90 eruit geperst!![]()
Ook na 1,5uur benentraining nog 1 uur op de tennisbaan gestaan wedstrijd gespeeld, kon op het eind niet meer staan![]()

zal nooit voordelig zijn met zulke spullenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:18 schreef LedZep het volgende:
[..]
Email staat in profiel ja. Als Fugie ook wil bestellen heb je er al flink wat. Btw, volgens mij is het wat verzendkosten betreft niet voordeliger omdat het per gewicht gaat.

Bijna niemand heeft een basisbehoefte van 4000kcal, hoogstens 3000-3500 (en dat is al behóórlijk extreem). Ik denk dat ik op zo'n 2500 zit. Is dus moeilijk te zeggen hoeveel het precies is.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:54 schreef bloodyserious het volgende:
Hey, Ik vraag me af wanneer je over een snelle stofwisseling kan spreken.. ?
pas als ik meer dan 3000 kcal op een dag eet kom ik bij in gewicht.. maar ik heb niet het gevoel dat ik zo een snelle verbranding heb.
Een snelle stofwisseling heb je pas bij een basisbehoefte van 4000 kcal denk ik ? (als niet getrainde persoon)

dat is prima, maar al met al zal 't wel iets duurder worden ivm verzendkosten. Ik moet als alle bestellingen binnen zijn eens kijken wat goedkoper is, via die site alles direct naar jullie sturen of eerst alles naar mr popcorn in nl sturen en dat ik doorstuur via de post. (denk dat het eerste het makkelijkst is)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:13 schreef Fugie het volgende:
[..]
ben ook wel geinterreseerd, 20 dollar is ook peanuts![]()

Dank je voor je troostende woorden. Ik zal eens op mijn eetpatroon letten. Minder bier.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:11 schreef BertV het volgende:
[..]
...en weer het versterken van het bovenlijf met als doel de ondersteuning voor de legpress en deadlift...
Niks mis mee maar je bekijkt het van de andere kant.
De meest mensen zullen de legpress doen met de gedachten dat het, op een of andere manier, hun bovenlijf stimuleert...
[..]
dat is raar, 17 is extreem laag voor een vrouw, 30% is... hoger...
Misschien dat je meer eet dan vroeger waardoor je lichaam naar een "veiliger" vetpercentage schiet?
Ik zat net onder de 9, maar met meer eten schiet ik in no-time naar de 13+...
Soort beschermingsmechanisme voor slechtere tijden?

Kan je naar verschillende adressen sturen dan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:23 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
dat is prima, maar al met al zal 't wel iets duurder worden ivm verzendkosten. Ik moet als alle bestellingen binnen zijn eens kijken wat goedkoper is, via die site alles direct naar jullie sturen of eerst alles naar mr popcorn in nl sturen en dat ik doorstuur via de post. (denk dat het eerste het makkelijkst is)

ja dat staat op die site, moet je jezelf wel ff lid maken geloof ik, maar ik zal daar morgen nog eens goed naar kijken als ik van iedereen weet wat hij wil. Als ik morgen meer weet doe ik wel emailen Led en Fugie.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:28 schreef LedZep het volgende:
[..]
Kan je naar verschillende adressen sturen dan?
Btw ik heb gehoord dat omgerekend naar euro's die dingetjes per stuk zo'n 8-9 euro aan verzendkosten hebben.

Cursus gaat kut, doe al een maand niks. Kan me ff niet motiverenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 14:12 schreef Videopac het volgende:
Ivosnivo: hoe gaat het eigenlijk met je 'cursus'?
En zijn er mensen die spinnen om te cutten?
Nog even over BodyPump:
De gewichten die je gebruikt zijn lager dan tijdens het trainen omdat je bij BodyPump veel meer herhalingen doet. Voorbeeld: LedZeppen (ook wel squatten genaamd) kan ik 3 setjes van 12 met 50 kg (ex. stang; geen idee wat dat weegt en of je die erbij moet tellen
) terwijl ik bij BodyPump LedZep met 35 kg.
Meer info over BodyPump op de site van Les Mills en in het BodyPump topic.
Kameraad van mij die klimt, en daar kun je een soort knijpbal kopen ofzo. Die kun je overal mee naar toe nemen (koop er 2) en de hele dag door doen. Echt vet zwaar voor je vingers, en die wil je trainen toch?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:43 schreef LedZep het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit zeun, van dit soort besmettingen wordt men hard.
Vandaag eerst 20x65kg gesquat without any problems. Daarna deadlifts met de instructeur, alleen hij wilde na een paar reps met 100 terug naar 80 vanwege vermoeidheid (ook door squatten) en een slechte houding (bijna bolle rug). Dat viel qua intensiteit dus wel mee. Ook nog wat military press rack lockouts (ROM iets van 25-30cm) gedaan vanaf pins, best leuk en zwaar om te doen (starting strength).
Ik hou me nu bijna niet meer aan het schema wat oefeningen betreft, maar dat maakt me niet zoveel uit aangezien ik toch wel genoeg en gevarieerd train. Veel overhead presses en rugwerk is nu de prioriteit + grip. Heb wat static holds gedaan (100 kg een seconde of 15, grip is behoorlijk slecht) en ik ga misschien Captain of Crush grippers bestellen uit de USA (those things rule) - voor de geinteresseerden; www.ironmind.com kan je ze bestellen.
Met een huidplooimeter? Kan me moeilijk voorstellen dat je 13% vet aankomt terwijl je normaal blijft eten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:10 schreef chawa_goochem het volgende:
Ik ben in een crisis.
Nog steeds een whey-maagd, last van mijn linker elleboog en nu 7 kg aangekomen. Mijn vetpercentage is te hoog. (van 17 naar 30% gegaan, hoe kan dat nou? Ik train me kapot)
Mijn trainer noemt me ´bollie´.![]()
O ja, ruzie met m´n trainer.![]()

Ik vind 13% aankomen ook wel erg veel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:53 schreef ivosnivo het volgende:
Met een huidplooimeter? Kan me moeilijk voorstellen dat je 13% vet aankomt terwijl je normaal blijft eten.

Ik was 8% en de volgende dag toch maar 11...quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:32 schreef McGilles het volgende:
Die vetpercentage meters zijn ook niet altijd betrouwbaar!
Eerst een keer gemeten, 14%, toen een weekje later, was het 19%![]()

bij mijn fitness kun je op de vet%-meter invoeren wat je lichaamsbouw is...quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:38 schreef BertV het volgende:
- afwijkende lichaamsbouw

Die meters moet je niet vertrouwen, anders zou ik op 36% zitten, wat onmogelijk is. Je kunt alleen een huidplooimeter serieus nemen, en dan ook nog als je het niet na het trainen doet en telkens op dezelfde tijd.quote:Op woensdag 31 mei 2006 09:49 schreef MegaMarc het volgende:
[..]
bij mijn fitness kun je op de vet%-meter invoeren wat je lichaamsbouw is...

ik zit ook nog op een gemiddelde lichaamsbouw dus dan denk ik dat die vetmeter nog wel enigzins betrouwbaar is.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:04 schreef BertV het volgende:
Die meters gaan uit van een gemiddelde lichaamsbouw en gebruiken een vast staande formule met leeftijd, geslacht, lengte en gewicht...
Nu heb ik nog een normale gemiddelde lichaamsbouw, maar ivosnivo...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |