quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:18 schreef MissBliss het volgende:
*groet*
ja, dat was de verkeerde versie ja... maar die is allaang weer vervangen door de goede in mijn postquote:
Zelfs daar is een huillach voor!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:18 schreef MissBliss het volgende:
*groet*
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de huillach zal staan op dit setje:![]()
Iemand in een creatieve bui?
quote:lukiam :: 23 mei 2006 14:58
Ik zou zeggen, doe eens gek en stem op ANDIJVIE
quote:Roos :: 23 mei 2006 16:15
weer gestemd pffff die rot krop ... krijg er wat van
quote:Padje/Kroossie :: 23 mei 2006 16:39 :: website
Heb vandaag al teveel gestemd,die stinkkrop blijft maar doorgaan!
quote:lukiam :: 23 mei 2006 16:53
@Padje/Kroossie: dat komt omdat ik met mijn 7 deelpersoonlijkheden elk uur stem
quote:Roos :: 26 mei 2006 15:01
ZEG ... dus we stemmen ons rot terwijl andere die vuile vieze smerige andijvie doen grrrrrrrrr
Sorry moest even spuien
quote:marlene :: 19 mei 2006 13:14
IK stem me rot maar die stomme andijvie staat weer op nummer 1 waar komt dat eigenlijk vandaan . Je hoort toch niemand andijvie roepen. Het gaat nergens over dus ik ga maar weer eens stemmen oop bb verslaafde.
quote:Kaat :: 19 mei 2006 13:17 :: website
dat zijn de gasten van fok! die vinden het leuk om alles onder te sneeuwen wat met bb te maken heeft, deden ze vorig jaar ook met de jostiflip en vervolgens hebben ze nog gewonnen ook met die genverbrander of zoiets
quote:marlene :: 19 mei 2006 13:47
Ja maar kaat een woord als andijvie je haald het toch niet in je bolle hersens om zo,n woord ,woord van het jaar te noemen het gaat werkelijk nergens over en wat een misselijke gasten zijn dat toch van fok. Maar we blijven stemmen en hoelang nog moeten we stemmen.
Ik ben bezig, hoor jequote:
Ik ben ook erg dankbaarquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:36 schreef Bupatih het volgende:
http://kaatsjesss.web-log.nl/log/5869706
[..]
[..]
[..]
Oh alleen al vanwege Marlene stem ik nog eensquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:36 schreef Bupatih het volgende:
http://kaatsjesss.web-log.nl/log/5869706
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:18 schreef MissBliss het volgende:
*groet*
Je bent een schat.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh alleen al vanwege Marlene stem ik nog eens
quote:Hoe sneu ben je als je op bbverslaafde stemt? ik blijv maar stemmen op adnijvie maar dei bbverlsaafde staat steets weer bofenaan
Je kan maar één keer stemmen per dag ofzo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:49 schreef DaMart het volgende:
Waar is de stemknop gebleven?
quote:De verklaring voor deze symbiose van de twee benaderingen is de diversiteit van mengvormen en de uniciteit van elk geval. De perfecte onderzoekssituatie komt zeer zelden voor, hierdoor moeten wetenschappers hun werkwijze vaak enigszins aanpassen waardoor ze op een soort van mengvorm komen. Wel ligt de voorkeur van historici over het algemene bij de gevalbenadering. Die van sociologen ligt meestal bij de variabelen-benadering.
Maar ik heb vandaag nog niet gestemd... alleen gisterenavond twee keer achter elkaarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan maar één keer stemmen per dag ofzo.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:00 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij zijn dat niet de echte Airelle, rena en Dizer.
quote:Erik :: 27 mei 2006 14:00
Nou, ín de kast kan je geen andijvie telen, dus ik vind het wel een oké groente.
Weet ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Maar je mag niksans naam niet misbruiken!
quote:Bupatih :: 27 mei 2006 14:20
MB, één keer is wel genoeg..![]()
In ieder geval, Roos, ik lijdt momenteel de race.![]()
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:21 schreef The_Langolier het volgende:
Hij keurt m af! Die kut!
Check al die foto's dan!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:20 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Herman.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:16 schreef Bupatih het volgende:
Mijn god! [afbeelding] Het moet niet gekker worden.
Die van mij was misluktquote:
whehe, hij wil wel, maar hij kan niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:29 schreef Svensational het volgende:
Die van mij was mislukt. [afbeelding]
Doe dat dan ook!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:32 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan gewoon 2 keer stemmen per dag hoor!
Hé, chick!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:32 schreef MissBliss het volgende:
Ik kan gewoon 2 keer stemmen per dag hoor!
Ja, dat deed ik dus net. Vandaar mijn ontdekking.quote:
Oh nee... het kan toch nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik dus net. Vandaar mijn ontdekking.
quote:Bupatih :: 27 mei 2006 14:20
MB, één keer is wel genoeg..
In ieder geval, Roos, ik lijdt momenteel de race.
Dat was ik niet, MB!quote:MB :: 27 mei 2006 14:31
'leverd'?
En @ Bupa: jaaa, ik verduidelijkte het alleen.. Dat ik niet op 'dat andere woord' stemde.
Nee, ik zag het later... Ze zijn niet zo blij met ons he?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
[..]
Dat was ik niet, MB!Ik maak toch niet zulke domme fouten.
('lijdt')
'ZE' Moeten sterven! STERVEN! RAAAAAAAHHH!!!!!!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:08 schreef MissBliss het volgende:
Nee, ik zag het later... Ze zijn niet zo blij met ons he?
Over haar lijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:16 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
'ZE' Moeten sterven! STERVEN! RAAAAAAAHHH!!!!!!
quote:
Je gebruikt de verkeerde PIquote:
Ik heb wat voor je gedaan, maar je reageert er niet opquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je gebruikt de verkeerde PI. Het duimpje staat verkeerd om. Gelukkig dat ik het je even laat weten.
Ik was het wel van plan, maar ik wist niet of je er wel wasquote:Op zaterdag 27 mei 2006 15:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb wat voor je gedaan, maar je reageert er niet op.
Welkom, rena!quote:
quote:
Het gaat.quote:
SU_EPERquote:
Hadden ze het niet beter BAG kunnen noemen?quote:
Da's keifijnquote:
Godsamme, wat een onzin zegquote:
Mens, erger je niet.quote:
quote:
De crew ergerde zich ook, want het dolle duo heeft een ban te pakkenquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De crew ergerde zich ook, want het dolle duo heeft een ban te pakken.
Ik houd van het banmeldtopicquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
De crew ergerde zich ook, want het dolle duo heeft een ban te pakken.
Ik ook. Iemand die binnen één minuut 25x het woord "saté" loopt te posten, verdient het.quote:
Als ik zoiets probeer staat er dat ik niet 2 keer zo snel achter elkaar kan postenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook. Iemand die binnen één minuut 25x het woord "saté" loopt te posten, verdient het.
Volgens mij hebben ze gewoon 20 schermen openstaan ofzoquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:46 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Als ik zoiets probeer staat er dat ik niet 2 keer zo snel achter elkaar kan posten
Of ze zetten er een spatie bijquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon 20 schermen openstaan ofzo.
Wat niet werktquote:
Zou er ook een scriptje bestaan om hun postaantal per baggerreactie met een tienvoud te verminderen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:50 schreef Bupatih het volgende:
Scriptje.
Ja, dat moet bijna wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon 20 schermen openstaan ofzo.
Als Breuls wil, kan hij het zo op 0 zetten, volgens mij.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou er ook een scriptje bestaan om hun postaantal per baggerreactie met een tienvoud te verminderen?.
Volgens mij liggen ze dan 's nachts in hun bedje te huilen als Breuls dat zou doenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als Breuls wil, kan hij het zo op 0 zetten, volgens mij.
Linkje?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:51 schreef Bupatih het volgende:
Wat is het toch leuk om arrogant te doen!
En al die Kaatje-fanaatjes happen.
"Huuu, de verlosser! Hoe kun je dat nou zeggen van jezelf! Hoe diep kun je zinken zeg!"
Dat was ik niet, die Erik.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://kaatsjesss.web-log.nl/log/5902200
Nee, dat weet ik. Vandaar deze reactie:quote:
Dat waren alledrie nepperds.quote:
Ah, maar nu ben ik het wel! Daaronder dan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Vandaar deze reactie:
[..]
Dat waren alledrie nepperds.
Alle Feedbacktopics vol verontwaardiging die dan komen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij liggen ze dan 's nachts in hun bedje te huilen als Breuls dat zou doen.
We moesten juist stoppen met het onderspammen van haar weblog met Andijvie-posts.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, maar nu ben ik het wel! Daaronder dan.
Pff, ik verpest graag dingen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We moesten juist stoppen met het onderspammen van haar weblog met Andijvie-posts.!!!
Stem dan dagelijks op Andijvie.quote:
Ik heb al gestemd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stem dan dagelijks op Andijvie.
Zullen ze leuk vinden als ze aan het eind van het jaar verliezen van 'die stomme krop'.
Maar het moet dagelijks gebeuren!quote:
Niks moet, Erik.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
En waarom móeten we dan stoppen met andijvie-posts?
Ze moeten wel reagerenquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze moeten wel reageren. Want, in tegenstelling tot u, functioneer ik niet zo goed als ik genegeerd word
.
quote:Kaat :: 27 mei 2006 17:07 :: website
-----------------------------------------------
Discussie is leuk, niveau is me te laag en te flauw geworden langzamerhand.
Liever geen geshit meer tegen elkaar, niet jezelf zo geweldig vinden: doe je maar elders B, geen gekat meer en vooral geen gezanik over andijvie.
Verder ben ik eens dat B haar niveau vrij laag is of ze doet alsof dat erg laag is door hier zo flauw te komen doen, je vraagt om tegenspraak met je postings hier en ook doordat je de halve log bij fok neerpleurt dus nou niet raar opkijken als je niet al te serieus en sympathiek word gevonden hier.
En wat nou niemand krijgt je eronder, mens denk je dat ik daar ook maar enigszins behoefte aan heb?
ik zie overigens best dat je ergens humor heb en heb ik ook maar je kan ook doorslaan, je kent je grenzen duidelijk niet dus blijf dan liever maar bij je eigen site hangen zou ik zeggen.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om te stoppen met posten daar.
Iemand ook onder mijn naam. Pas op 't eind was ik 't zelf.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:33 schreef rena het volgende:
Ik stem 'andijvie'![]()
Wie heeft er onder mijn naam gepost daar![]()
![]()
?
De ironiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
BUUP!
Ik kom er net achter dat mijn zus bezig is om ANDIJVIESTAMPPOT te maken![]()
.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
BUUP!
Ik kom er net achter dat mijn zus bezig is om ANDIJVIESTAMPPOT te maken![]()
.
En er zitten ook nog de weinig aardappelen bij, dus is het voornameljik andijviequote:
Ik geloof dat iemand in zn fotoboek een keer -1.000.000 views kreegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als Breuls wil, kan hij het zo op 0 zetten, volgens mij.
Xebrozius.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik geloof dat iemand in zn fotoboek een keer -1.000.000 views kreeg
Dus het kán iig wel!
Whehehe.quote:
Grappig hoor.quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
Er zitten ook mensen onder mijn naam te posten, dus niet miepen!
quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://kaatsjesss.web-log.nl/log/5902200
quote:Niet gevonden
De opgevraagde log kon niet gevonden worden.
Lachen joh.quote:hahahaha..schatten van me....lieverds ..tuitebekjes.. hahahahaha Ik zit in Steenwijk hoor whahahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga eten... emotie-eten.
Hier doet 'ie het gewoon.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:01 schreef Bupatih het volgende:?
Wát?
Maar...haar weblog bestaat dus nog wel?
BEN IK GEBAND?!!
Wie is dat dan?quote:Miep :: 27 mei 2006 19:03
Bigbrotherverslaafdes moeten dood.
quote:Bupatih :: 27 mei 2006 19:06 :: e-mail :: website
Hoi, Bupatih is herrezen uit de dood.
Hoezo, ik ben de verlosser niet?
Maar Kaat, dit is natuurlijk niet de oplossing, hè? Dat snap je zelf toch ook wel. Ik wil hier alleen maar gezellig komen doen. Wat is daar nou mis mee?
Waarom mag ik hier niet meeposten? Ik heb het toch niet meer over Andijvie? Ik scheld toch geen mensen uit.
Sta open voor nieuwe mensen, Kaat. En helemaal voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn tweede post:quote:Bupatih :: 27 mei 2006 19:10 :: e-mail :: website
En wil je mijn berichtjes niet vewijderen?!
Pfff, hoe onvolwassen kun je zijn, zeg!
Je stelt me teleur, Kaat. Ik vond je juist zo'n tof mens!Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:49 schreef Airelle het volgende:
Gewoon, dat overmatige geneuzel over het WK.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:11 schreef Bupatih het volgende:
Psssst:Ik snap dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Bij Opties -> Internet-verbinding 'automatisch verbinden' wijzigen in 'via een Proxy' (oid)quote:
Je verdriet proberen weg te eten.quote:
Kopieer eens de hele log.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog niet geband op 't blogje.
quote:Kwek hier maar verder...
--------------------------------------------------------------------------------
Ja, ff grote schoonmaak, was nodig, geen doen om de berichten te verwijderen van wat randdebielen in een log met ruim 300 postings.
Dus bij deze een nieuwe maar elke halve zool die mij niet bevalt krijgt zonder woorden nu een ban.
Ben er klaar mee!
De discussie vanmiddag was tot daar aan toe, maar ik heb grenzen, dingen als val dood of onder andermans naam, ook mijn naam posten sta ik niet toe.
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door Kaat :: 18:44 :: Er zijn 26 reacties
Newile en Dave :: 27 mei 2006 18:45 :: website
hahahaha..schatten van me....lieverds ..tuitebekjes.. hahahahaha Ik zit in Steenwijk hoor whahahahahaha
Kaat :: 27 mei 2006 18:46 :: website
ik blijf je een aparteling vinden bupatih (niet zeuren over hoofdletters) maar ik had door dat ook jouw naam werd gebruikt door een randdebiel, als je weet of vermoed wie mail me dan even.
ik heb ze ieder geval een ban gegeven.
Kaat :: 27 mei 2006 18:47 :: website
newi en dave: koessssssssssssssst, in mand! word hier niet geslijmt!!!
wildflower :: 27 mei 2006 18:47 :: website
nou lekker dan....... feestbeest van een zus van me
Kaat :: 27 mei 2006 18:47 :: website
mb: laat ik nou het vermoeden hebben dat jij het was
Newile en Dave :: 27 mei 2006 18:48 :: website
@%^$$@@((&^%...grrrrrr ##@&^! mopper mopper.... mag ook nooit wat
wildflower :: 27 mei 2006 18:49 :: website
hahahahhah ja wel hooor...... het is je gegund maar dan moet je wel een keertje de afwas doen hoor
wilma :: 27 mei 2006 18:49 :: website
he he gevonden was je kwijt hoor.zoek me rot
Kaat :: 27 mei 2006 18:50 :: website
Bupatih, waarom een link zetten op fok van dit log?
Newile en Dave :: 27 mei 2006 18:50 :: website
al ze ook niet ff zeggen wilma...nee die dondert gewoon de boel draf whahahahaha
hahahah zussss....alleen als we dat samen doen
Kaat :: 27 mei 2006 18:50 :: website
pfff...vermoeiend tiep ben je mb.
Kaat :: 27 mei 2006 18:52 :: website
Svensational - zaterdag 27 mei 2006 @ 18:50
Ga ontopic met de Fok!kers
quote:hahahaha..schatten van me....lieverds ..tuitebekjes.. hahahahaha Ik zit in Steenwijk hoor whahahahahaha
Lachen joh.
wildflower :: 27 mei 2006 18:53 :: website
nou zus daar moet ik nog even over na denken hoor hahahhahahah.....
Trouwens goedenavond Kaat
Kaat :: 27 mei 2006 18:53 :: website
ik vind het een beetje kinderachtig en van mij mogen jullie gezellig bij fok blijven.
Newile en Dave :: 27 mei 2006 18:55 :: website
Hihihihi...oke l***e zus.. ( pssssst mag van Kaat niet slijmen ) hahahahahaha
wildflower :: 27 mei 2006 18:56 :: website
mag ook niet van mij anders krijg je zo weer huisarrest hoor zorg ik gewoon voor
zo zijn der ook een paar die internet arrest moeten hebben geloof ik
wildflower :: 27 mei 2006 18:57 :: website
hey hey niet zo over me zus en zwager praten he zijn niet dronken zijn prettig gestoord hihihihihi
Newile en Dave :: 27 mei 2006 18:57 :: website
hahaha das een mooie internetarrest Hmmm mooi woord voor galgje of scrabble
wildflower :: 27 mei 2006 18:58 :: website
hahahahahahha dan weet ik al welk woord ik moet raden bij jouw hihihihihihih
Newile en Dave :: 27 mei 2006 18:58 :: website
hahahah zo ist zussie thnx En nee we zijn het nog niet, maar gaan we wel worden Zal die broer van me eens op kosten jagen whahahahaha
wildflower :: 27 mei 2006 19:01 :: website
aaaaaaaaaaaaaa arme broer hihihihihi neem der ook een paar voor mij. kan nu toch niet drinken
Newile en Dave :: 27 mei 2006 19:03 :: website
Komt goed..hahahaha dat moet je aan mij niet vragen... Maar ik ga aan de verbouwing beginnen, dan ben ik mooi op tijd hahahahaha
hele fijne avond luitjes en laat je niet gek maken din..das het niet waard.
wildflower :: 27 mei 2006 19:04 :: website
is goed zussie veel plezier en doe ze de groeten van me......
en het laatste helemaal mee eens
Padje :: 27 mei 2006 19:31
Indonesie...weer de klos...
Padje :: 27 mei 2006 19:32
Ik zou dus ff niet te veel lachen...
wilma :: 27 mei 2006 19:39 :: website
indd padje weer die indoo
Kaatje zou echt een hele slechte moderator zijn op FOK!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:10 schreef MissBliss het volgende:
Onze berichten zijn verwijderd, maar de berichten dat zij op ons reageren niet
Gelukkig is de dat dan ook niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kaatje zou echt een hele slechte moderator zijn op FOK!
Het modereert ook niet makkelijk met een vinger in je gaatjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kaatje zou echt een hele slechte moderator zijn op FOK!
Heb jij daar ervaring mee dan?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:13 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het modereert ook niet makkelijk met een vinger in je gaatje
Nee, maar dat maak ik op uit Kaatjes modereer-acties.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb jij daar ervaring mee dan? [afbeelding]
Niet met modden, nee.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:14 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Heb jij daar ervaring mee dan? [afbeelding]
Ik heb heus wel eens een topic geschoptquote:
quote:kaatsjesss.web-log.nl is op dit moment niet bereikbaar.
De eigenaar heeft de toegang (tijdelijk) geblokkeerd
of geregistreerd voor toekomstig gebruik.
Jij was een nette vrouw, toch?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik heb heus wel eens een topic geschoptOf ik ook vingers in mn gaatje had laat ik me niet over uit.
Jaquote:
Ze hebben mijn bericht alweer verwijderdquote:
Ja lollig he?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:20 schreef pberends het volgende:
Dit Was Het Nieuws om 21.05, Nederland 2, met Jelleke Veenendaal (VVD) en Alexander Pechtold (D66).
Oh?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ja. En ik ben een dikke eskimo van 40.
Voetbal staat hier aanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:49 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ja lollig he?Ik zit al klaar...
Wat vond je gister van Nova POL?
Wie?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:30 schreef DaMart het volgende:
Wij zaten daarstraks in een restaurant. Zagen we ineens toch Tim Immers in de stromende regen voorbij fietsen. Hij was meteen zijn krulletjes kwijt
Wat een helderheid verschaf ik toch weer vanavond!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die gast die ooit in GTST speelde, en ook nog eens wat gepresenteerd heeft hier en/of daar.
Sowieso, dat je dat nog weetquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat een helderheid verschaf ik toch weer vanavond!![]()
Moet nou nou liegen door WIE? te zeggen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:30 schreef DaMart het volgende:
Wij zaten daarstraks in een restaurant. Zagen we ineens toch Tim Immers in de stromende regen voorbij fietsen. Hij was meteen zijn krulletjes kwijt
Je bent wel briljant zegquote:
Nou, als ik kan helpen, help ik.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:36 schreef rena het volgende:
[..]
Je bent wel briljant zegIk was er niet opgekomen
![]()
Gelukkig besef je het zelf. Nu is het nog niet te laatquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel het ergste ja.
Je bent mijn persoonlijke held.quote:
En anders heb ik hier wel mensen om me even terug op het rechte pad te brengenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:38 schreef rena het volgende:
[..]
Gelukkig besef je het zelf. Nu is het nog niet te laat![]()
Ik ben bekeerdquote:
Oh, eindelijk!! Wanneer zijn ze langsgekomen, vanmiddag? Je weet dat we een milde bijdrage vragen van zo ongeveer je maandloon? Maar dat geld maakt niets uit, wij zullen voor je zorgen..quote:
'Wij' ? Ben je met meerdere Paltossen dan? De hemelquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:42 schreef Paltos het volgende:
[..]
Oh, eindelijk!! Wanneer zijn ze langsgekomen, vanmiddag? Je weet dat we een milde bijdrage vragen van zo ongeveer je maandloon? Maar dat geld maakt niets uit, wij zullen voor je zorgen..![]()
![]()
Somsquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik zo'n positieve invloed op mensen had
Sinds wanneer heb ik een ego?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:44 schreef rena het volgende:
[..]
SomsMaar we moeten het niet te vaak zeggen, straks wordt je ego nog groter
![]()
Hmm, als mijn tweede persoonlijkheid meetelt, wel ja!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:44 schreef rena het volgende:
[..]
'Wij' ? Ben je met meerdere Paltossen dan? De hemel![]()
![]()
Kinkyquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:45 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hmm, als mijn tweede persoonlijkheid meetelt, wel ja!![]()
Iel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:47 schreef Paltos het volgende:
Er zit ook een klein beetje Paltos aan iedereen.![]()
Bij mij nog niet geloof ik. Ik voel me zo leegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:47 schreef Paltos het volgende:
Er zit ook een klein beetje Paltos in iedereen.![]()
Er is wel een beetje Paltos (groot beetje, duhquote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:48 schreef rena het volgende:
[..]
Bij mij nog niet geloof ik. Ik voel me zo leeg![]()
![]()
Hoi, zit Paltos ook in jou?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Hallo!
Diep... heel diep.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:49 schreef Paltos het volgende:
[..]
Er is wel een beetje Paltos (groot beetje, duh) dat ik in jou kan steken, hoor. [afbeelding]
Ja, ik ben er.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Het wordt hier gezellig, zie ik?
Ja! En ik zag net renaquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:51 schreef Paltos het volgende:
Ja, MB is er.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:49 schreef Paltos het volgende:
[..]
Er is wel een beetje Paltos (groot beetje, duh) dat ik in jou kan steken, hoor. [afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Ah, ik had het niet goed verstaan.quote:
Bonjourquote:
Correctïe: Je hebt niet goed gelezen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ah, ik had het niet goed verstaan.
Net even gegoogeld, herken hem wel..
Ca va?quote:
Mwh, ça va...quote:
Mooi zoquote:
Nee hoor. Lezen kan ik uitstekend.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 21:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Correctïe: Je hebt niet goed gelezen.
NEIN!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:00 schreef MissBliss het volgende:
Niederländisch bitte.
Das stimmt!! Richtig! Ganz geil!quote:
SI!!quote:
Non, je ne regrette rien! Of zoiets.quote:
Und sie. Du sind wunderschon. Haben sie lust in sex?quote:
Ich bin sehr lustigquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Und sie. Du sind wunderschon. Haben sie lust in sex?![]()
Aaaahquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:06 schreef rena het volgende:
[..]
Ich bin sehr lustig![]()
Kommst du schnell? (Letterlich und figurlich whehe
)
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Schade Deutschland alles ist vorbei!
Du bist jonger dan ichquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
AaaahIch habe keine agung wo sie wohnst. Aber wann ich mein OV jahrkarte habe komme ich
![]()
Aber grosse jetzes damen finden ich sehr geil liebquote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:11 schreef rena het volgende:
[..]
Du bist jonger dan ich? Das habe ich wehr. Schade
![]()
![]()
Misschien moet je bitte zeggen.quote:
Aber ich bin kein pedofeil!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aber grosse jetzes damen finden ich sehr geil lieb![]()
Sie sind 166 jahre alt.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:17 schreef rena het volgende:
[..]
Aber ich bin kein pedofeil!Ich wille nicht in gefangenschaft. Allein als Wentworth Miller da sitzt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |