quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:18 schreef MissBliss het volgende:
*groet*
ja, dat was de verkeerde versie ja... maar die is allaang weer vervangen door de goede in mijn postquote:
Zelfs daar is een huillach voor!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:18 schreef MissBliss het volgende:
*groet*
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de huillach zal staan op dit setje:![]()
Iemand in een creatieve bui?
quote:lukiam :: 23 mei 2006 14:58
Ik zou zeggen, doe eens gek en stem op ANDIJVIE
quote:Roos :: 23 mei 2006 16:15
weer gestemd pffff die rot krop ... krijg er wat van
quote:Padje/Kroossie :: 23 mei 2006 16:39 :: website
Heb vandaag al teveel gestemd,die stinkkrop blijft maar doorgaan!
quote:lukiam :: 23 mei 2006 16:53
@Padje/Kroossie: dat komt omdat ik met mijn 7 deelpersoonlijkheden elk uur stem
quote:Roos :: 26 mei 2006 15:01
ZEG ... dus we stemmen ons rot terwijl andere die vuile vieze smerige andijvie doen grrrrrrrrr
Sorry moest even spuien
quote:marlene :: 19 mei 2006 13:14
IK stem me rot maar die stomme andijvie staat weer op nummer 1 waar komt dat eigenlijk vandaan . Je hoort toch niemand andijvie roepen. Het gaat nergens over dus ik ga maar weer eens stemmen oop bb verslaafde.
quote:Kaat :: 19 mei 2006 13:17 :: website
dat zijn de gasten van fok! die vinden het leuk om alles onder te sneeuwen wat met bb te maken heeft, deden ze vorig jaar ook met de jostiflip en vervolgens hebben ze nog gewonnen ook met die genverbrander of zoiets
quote:marlene :: 19 mei 2006 13:47
Ja maar kaat een woord als andijvie je haald het toch niet in je bolle hersens om zo,n woord ,woord van het jaar te noemen het gaat werkelijk nergens over en wat een misselijke gasten zijn dat toch van fok. Maar we blijven stemmen en hoelang nog moeten we stemmen.
Ik ben bezig, hoor jequote:
Ik ben ook erg dankbaarquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:36 schreef Bupatih het volgende:
http://kaatsjesss.web-log.nl/log/5869706
[..]
[..]
[..]
Oh alleen al vanwege Marlene stem ik nog eensquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:36 schreef Bupatih het volgende:
http://kaatsjesss.web-log.nl/log/5869706
[..]
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:18 schreef MissBliss het volgende:
*groet*
Je bent een schat.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:41 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh alleen al vanwege Marlene stem ik nog eens
quote:Hoe sneu ben je als je op bbverslaafde stemt? ik blijv maar stemmen op adnijvie maar dei bbverlsaafde staat steets weer bofenaan
Je kan maar één keer stemmen per dag ofzo.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:49 schreef DaMart het volgende:
Waar is de stemknop gebleven?
quote:De verklaring voor deze symbiose van de twee benaderingen is de diversiteit van mengvormen en de uniciteit van elk geval. De perfecte onderzoekssituatie komt zeer zelden voor, hierdoor moeten wetenschappers hun werkwijze vaak enigszins aanpassen waardoor ze op een soort van mengvorm komen. Wel ligt de voorkeur van historici over het algemene bij de gevalbenadering. Die van sociologen ligt meestal bij de variabelen-benadering.
Maar ik heb vandaag nog niet gestemd... alleen gisterenavond twee keer achter elkaarquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Je kan maar één keer stemmen per dag ofzo.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:00 schreef Bupatih het volgende:
Volgens mij zijn dat niet de echte Airelle, rena en Dizer.
quote:Erik :: 27 mei 2006 14:00
Nou, ín de kast kan je geen andijvie telen, dus ik vind het wel een oké groente.
Weet ik niet.quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 14:08 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik niet.
Maar je mag niksans naam niet misbruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |