Of ze zetten er een spatie bijquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon 20 schermen openstaan ofzo.
Wat niet werktquote:
Zou er ook een scriptje bestaan om hun postaantal per baggerreactie met een tienvoud te verminderen?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:50 schreef Bupatih het volgende:
Scriptje.
Ja, dat moet bijna wel.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon 20 schermen openstaan ofzo.
Als Breuls wil, kan hij het zo op 0 zetten, volgens mij.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zou er ook een scriptje bestaan om hun postaantal per baggerreactie met een tienvoud te verminderen?.
Volgens mij liggen ze dan 's nachts in hun bedje te huilen als Breuls dat zou doenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als Breuls wil, kan hij het zo op 0 zetten, volgens mij.
Linkje?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:51 schreef Bupatih het volgende:
Wat is het toch leuk om arrogant te doen!
En al die Kaatje-fanaatjes happen.
"Huuu, de verlosser! Hoe kun je dat nou zeggen van jezelf! Hoe diep kun je zinken zeg!"
Dat was ik niet, die Erik.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://kaatsjesss.web-log.nl/log/5902200
Nee, dat weet ik. Vandaar deze reactie:quote:
Dat waren alledrie nepperds.quote:
Ah, maar nu ben ik het wel! Daaronder dan.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:58 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik. Vandaar deze reactie:
[..]
Dat waren alledrie nepperds.
Alle Feedbacktopics vol verontwaardiging die dan komen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Volgens mij liggen ze dan 's nachts in hun bedje te huilen als Breuls dat zou doen.
We moesten juist stoppen met het onderspammen van haar weblog met Andijvie-posts.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah, maar nu ben ik het wel! Daaronder dan.
Pff, ik verpest graag dingen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
We moesten juist stoppen met het onderspammen van haar weblog met Andijvie-posts.!!!
Stem dan dagelijks op Andijvie.quote:
Ik heb al gestemd.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Stem dan dagelijks op Andijvie.
Zullen ze leuk vinden als ze aan het eind van het jaar verliezen van 'die stomme krop'.
Maar het moet dagelijks gebeuren!quote:
Niks moet, Erik.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:06 schreef Tha_Erik het volgende:
En waarom móeten we dan stoppen met andijvie-posts?
Ze moeten wel reagerenquote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze moeten wel reageren. Want, in tegenstelling tot u, functioneer ik niet zo goed als ik genegeerd word
.
quote:Kaat :: 27 mei 2006 17:07 :: website
-----------------------------------------------
Discussie is leuk, niveau is me te laag en te flauw geworden langzamerhand.
Liever geen geshit meer tegen elkaar, niet jezelf zo geweldig vinden: doe je maar elders B, geen gekat meer en vooral geen gezanik over andijvie.
Verder ben ik eens dat B haar niveau vrij laag is of ze doet alsof dat erg laag is door hier zo flauw te komen doen, je vraagt om tegenspraak met je postings hier en ook doordat je de halve log bij fok neerpleurt dus nou niet raar opkijken als je niet al te serieus en sympathiek word gevonden hier.
En wat nou niemand krijgt je eronder, mens denk je dat ik daar ook maar enigszins behoefte aan heb?
ik zie overigens best dat je ergens humor heb en heb ik ook maar je kan ook doorslaan, je kent je grenzen duidelijk niet dus blijf dan liever maar bij je eigen site hangen zou ik zeggen.
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb eigenlijk geen zin om te stoppen met posten daar.
Iemand ook onder mijn naam. Pas op 't eind was ik 't zelf.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:33 schreef rena het volgende:
Ik stem 'andijvie'![]()
Wie heeft er onder mijn naam gepost daar![]()
![]()
?
De ironiequote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
BUUP!
Ik kom er net achter dat mijn zus bezig is om ANDIJVIESTAMPPOT te maken![]()
.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:32 schreef Tha_Erik het volgende:
BUUP!
Ik kom er net achter dat mijn zus bezig is om ANDIJVIESTAMPPOT te maken![]()
.
En er zitten ook nog de weinig aardappelen bij, dus is het voornameljik andijviequote:
Ik geloof dat iemand in zn fotoboek een keer -1.000.000 views kreegquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als Breuls wil, kan hij het zo op 0 zetten, volgens mij.
Xebrozius.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:39 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik geloof dat iemand in zn fotoboek een keer -1.000.000 views kreeg
Dus het kán iig wel!
Whehehe.quote:
Grappig hoor.quote:
Tuurlijkquote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:58 schreef Bupatih het volgende:
Er zitten ook mensen onder mijn naam te posten, dus niet miepen!
quote:
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:56 schreef Bupatih het volgende:
[..]
http://kaatsjesss.web-log.nl/log/5902200
quote:Niet gevonden
De opgevraagde log kon niet gevonden worden.
Lachen joh.quote:hahahaha..schatten van me....lieverds ..tuitebekjes.. hahahahaha Ik zit in Steenwijk hoor whahahahahaha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:
Wat is dat?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:59 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga eten... emotie-eten.
Hier doet 'ie het gewoon.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:01 schreef Bupatih het volgende:?
Wát?
Maar...haar weblog bestaat dus nog wel?
BEN IK GEBAND?!!
Wie is dat dan?quote:Miep :: 27 mei 2006 19:03
Bigbrotherverslaafdes moeten dood.
quote:Bupatih :: 27 mei 2006 19:06 :: e-mail :: website
Hoi, Bupatih is herrezen uit de dood.
Hoezo, ik ben de verlosser niet?
Maar Kaat, dit is natuurlijk niet de oplossing, hè? Dat snap je zelf toch ook wel. Ik wil hier alleen maar gezellig komen doen. Wat is daar nou mis mee?
Waarom mag ik hier niet meeposten? Ik heb het toch niet meer over Andijvie? Ik scheld toch geen mensen uit.
Sta open voor nieuwe mensen, Kaat. En helemaal voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En mijn tweede post:quote:Bupatih :: 27 mei 2006 19:10 :: e-mail :: website
En wil je mijn berichtjes niet vewijderen?!
Pfff, hoe onvolwassen kun je zijn, zeg!
Je stelt me teleur, Kaat. Ik vond je juist zo'n tof mens!Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 18:49 schreef Airelle het volgende:
Gewoon, dat overmatige geneuzel over het WK.
quote:Op zaterdag 27 mei 2006 19:11 schreef Bupatih het volgende:
Psssst:Ik snap dat nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
Bij Opties -> Internet-verbinding 'automatisch verbinden' wijzigen in 'via een Proxy' (oid)quote:
Je verdriet proberen weg te eten.quote:
Kopieer eens de hele log.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben nog niet geband op 't blogje.
quote:Kwek hier maar verder...
--------------------------------------------------------------------------------
Ja, ff grote schoonmaak, was nodig, geen doen om de berichten te verwijderen van wat randdebielen in een log met ruim 300 postings.
Dus bij deze een nieuwe maar elke halve zool die mij niet bevalt krijgt zonder woorden nu een ban.
Ben er klaar mee!
De discussie vanmiddag was tot daar aan toe, maar ik heb grenzen, dingen als val dood of onder andermans naam, ook mijn naam posten sta ik niet toe.
--------------------------------------------------------------------------------
Geplaatst door Kaat :: 18:44 :: Er zijn 26 reacties
Newile en Dave :: 27 mei 2006 18:45 :: website
hahahaha..schatten van me....lieverds ..tuitebekjes.. hahahahaha Ik zit in Steenwijk hoor whahahahahaha
Kaat :: 27 mei 2006 18:46 :: website
ik blijf je een aparteling vinden bupatih (niet zeuren over hoofdletters) maar ik had door dat ook jouw naam werd gebruikt door een randdebiel, als je weet of vermoed wie mail me dan even.
ik heb ze ieder geval een ban gegeven.
Kaat :: 27 mei 2006 18:47 :: website
newi en dave: koessssssssssssssst, in mand! word hier niet geslijmt!!!
wildflower :: 27 mei 2006 18:47 :: website
nou lekker dan....... feestbeest van een zus van me
Kaat :: 27 mei 2006 18:47 :: website
mb: laat ik nou het vermoeden hebben dat jij het was
Newile en Dave :: 27 mei 2006 18:48 :: website
@%^$$@@((&^%...grrrrrr ##@&^! mopper mopper.... mag ook nooit wat
wildflower :: 27 mei 2006 18:49 :: website
hahahahhah ja wel hooor...... het is je gegund maar dan moet je wel een keertje de afwas doen hoor
wilma :: 27 mei 2006 18:49 :: website
he he gevonden was je kwijt hoor.zoek me rot
Kaat :: 27 mei 2006 18:50 :: website
Bupatih, waarom een link zetten op fok van dit log?
Newile en Dave :: 27 mei 2006 18:50 :: website
al ze ook niet ff zeggen wilma...nee die dondert gewoon de boel draf whahahahaha
hahahah zussss....alleen als we dat samen doen
Kaat :: 27 mei 2006 18:50 :: website
pfff...vermoeiend tiep ben je mb.
Kaat :: 27 mei 2006 18:52 :: website
Svensational - zaterdag 27 mei 2006 @ 18:50
Ga ontopic met de Fok!kers
quote:hahahaha..schatten van me....lieverds ..tuitebekjes.. hahahahaha Ik zit in Steenwijk hoor whahahahahaha
Lachen joh.
wildflower :: 27 mei 2006 18:53 :: website
nou zus daar moet ik nog even over na denken hoor hahahhahahah.....
Trouwens goedenavond Kaat
Kaat :: 27 mei 2006 18:53 :: website
ik vind het een beetje kinderachtig en van mij mogen jullie gezellig bij fok blijven.
Newile en Dave :: 27 mei 2006 18:55 :: website
Hihihihi...oke l***e zus.. ( pssssst mag van Kaat niet slijmen ) hahahahahaha
wildflower :: 27 mei 2006 18:56 :: website
mag ook niet van mij anders krijg je zo weer huisarrest hoor zorg ik gewoon voor
zo zijn der ook een paar die internet arrest moeten hebben geloof ik
wildflower :: 27 mei 2006 18:57 :: website
hey hey niet zo over me zus en zwager praten he zijn niet dronken zijn prettig gestoord hihihihihi
Newile en Dave :: 27 mei 2006 18:57 :: website
hahaha das een mooie internetarrest Hmmm mooi woord voor galgje of scrabble
wildflower :: 27 mei 2006 18:58 :: website
hahahahahahha dan weet ik al welk woord ik moet raden bij jouw hihihihihihih
Newile en Dave :: 27 mei 2006 18:58 :: website
hahahah zo ist zussie thnx En nee we zijn het nog niet, maar gaan we wel worden Zal die broer van me eens op kosten jagen whahahahaha
wildflower :: 27 mei 2006 19:01 :: website
aaaaaaaaaaaaaa arme broer hihihihihi neem der ook een paar voor mij. kan nu toch niet drinken
Newile en Dave :: 27 mei 2006 19:03 :: website
Komt goed..hahahaha dat moet je aan mij niet vragen... Maar ik ga aan de verbouwing beginnen, dan ben ik mooi op tijd hahahahaha
hele fijne avond luitjes en laat je niet gek maken din..das het niet waard.
wildflower :: 27 mei 2006 19:04 :: website
is goed zussie veel plezier en doe ze de groeten van me......
en het laatste helemaal mee eens
Padje :: 27 mei 2006 19:31
Indonesie...weer de klos...
Padje :: 27 mei 2006 19:32
Ik zou dus ff niet te veel lachen...
wilma :: 27 mei 2006 19:39 :: website
indd padje weer die indoo
Kaatje zou echt een hele slechte moderator zijn op FOK!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:10 schreef MissBliss het volgende:
Onze berichten zijn verwijderd, maar de berichten dat zij op ons reageren niet
Gelukkig is de dat dan ook niet.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kaatje zou echt een hele slechte moderator zijn op FOK!
Het modereert ook niet makkelijk met een vinger in je gaatjequote:Op zaterdag 27 mei 2006 20:11 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Kaatje zou echt een hele slechte moderator zijn op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |