en daarom werk ik binnenquote:
lastig he, zo'n r2-fikkerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
en daarom werk ik binnen
zo met anydvd is me dvd fikker ook weer regio vrij(nogal handig als je meerdere R1 dvd's hebt liggen, en ja die zijn Legaal...)
Dus?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:29 schreef Jump het volgende:
Even een linkje bijgezet naar de OP. Handig voor het volgende topic
uhuquote:
oh, me 2520 is ook vrij (gekregen van me stagequote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu
maar me andere nec, de 1300 die was firmware flashed regio vrij
dat truukje kan ik bij deze ook uithalen alleen nu nog eff niet (garantie enzo)
denk ut wel aangezien het hardcoded in de firmware zit ..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:39 schreef devzero het volgende:
Ik heb geen flauw idee of mijn dvd brander in mijn media box regio vrij is of niet, maar nog nooit problemen met regio 2 dvds gehadMaar ik weet ook niet of linux zich iets aantrekt van die regioos
Mjah, het is een nec nd-3520a en ik weet zeker dat ik die drive nooit heb gepatched, dat ze dat bij newegg niet doen en zover ik weet doet xine of mplayer er ook niets mee.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:53 schreef mschol het volgende:
denk ut wel aangezien het hardcoded in de firmware zit ..
zover ik weet zijn er namelijk 2 checks:
1x hardware en 1x speler allemaal voor de regiocode check
Als ik het niet geinstalleerd heb, dan is het er nietquote:maar erzal wel een soort van anydvd meedraaien..
dan heb je (waarschijnlijk) toch een gepatchte brander aangezien ze RPC-1 (regio vrij) drives volgens mij niet meer maken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Mjah, het is een nec nd-3520a en ik weet zeker dat ik die drive nooit heb gepatched, dat ze dat bij newegg niet doen en zover ik weet doet xine of mplayer er ook niets mee.
[..]
Als ik het niet geinstalleerd heb, dan is het er niet
En wat ik lees via google is 1.04 gewoon een standaard firmware.quote:Using libscg version 'schily-0.8'.
Device type : Removable CD-ROM
Version : 0
Response Format: 2
Capabilities :
Vendor_info : '_NEC '
Identifikation : 'DVD_RW ND-3520A '
Revision : '1.04'
Device seems to be: Generic mmc2 DVD-R/DVD-RW.
vreemd...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:00 schreef devzero het volgende:
cdrecord dev=ATAPI:0,0,0 -prcap (dvd ding is master op 1ste ide kanaal)
[..]
En wat ik lees via google is 1.04 gewoon een standaard firmware.
* devzero snapt het ook niet
hier ook nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:06 schreef BlueCurl het volgende:
hey het regent eens niet!
waarom zou ik dat niet terug kunnen vinden?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je het topic weet terug te vinden wel
als hij niet in je my active topics staat wil hij nog wel eens ver wegzakken doordat er niet echt veel activiteit is de laatste tijdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
waarom zou ik dat niet terug kunnen vinden?
Ach het is erger geweest. SC topic wat bijna een maand liep.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
als hij niet in je my active topics staat wil hij nog wel eens ver wegzakken doordat er niet echt veel activiteit is de laatste tijd
Status: Sticky/open will do the trickquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:30 schreef Godlike02 het volgende:
Als je het topic weet terug te vinden wel
Ik laat jump de mijne gewoon makenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:06 schreef SHERMAN het volgende:
Nou nou.
Dan moet ik hem maar is gaan resizen.
Iemand een simpel progje om animated gifjes te resizen?
Vraag hier maar Meldtopic te grote webicons voor een FA het ziet en je icon weg haaltquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:06 schreef SHERMAN het volgende:
Nou nou.
Dan moet ik hem maar is gaan resizen.
Iemand een simpel progje om animated gifjes te resizen?
Jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hij was vroeger volgens mij ook sticky
Klopt. Is er toen afgehaald omdat het toch wel snel genoeg ging en het topic wel bovenin de topic lijst zou blijven staanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hij was vroeger volgens mij ook sticky
dat doen ze in Oz ook continuequote:Op maandag 29 mei 2006 01:26 schreef devzero het volgende:
Weer een nieuwe rage op fok ofzo
[afbeelding] [afbeelding]
quote:
oew dan moet een afl van csi miami zeker passenquote:Op maandag 29 mei 2006 09:14 schreef Godlike02 het volgende:
Mijne past zelfs. Je kan bijna complete films kwijt in je icon
zeker het eerste half uurquote:Op maandag 29 mei 2006 10:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
oew dan moet een afl van csi miami zeker passen
Toch lekkerquote:Op maandag 29 mei 2006 14:53 schreef Jump het volgende:
Heb ik toch een half uur geleerd in de downtime
zal misschien straks wel op tweakers verschijnenquote:Op maandag 29 mei 2006 14:59 schreef SHERMAN het volgende:
Wat was er down?
Telefoon stond rood gloeiend waarom er geen internet meer was.
Ik weet dat er iets mis was in amsterdam maar wat.
lol die grafiekquote:Op maandag 29 mei 2006 15:27 schreef Jump het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ng_in_Amsterdam.html
En het resultaat in internetverkeer:
http://www.ams-ix.net/tec(...)g=totalall;png=daily
Die grafiek.quote:Op maandag 29 mei 2006 15:27 schreef Jump het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)ng_in_Amsterdam.html
En het resultaat in internetverkeer:
http://www.ams-ix.net/tec(...)g=totalall;png=daily
ouwequote:Op maandag 29 mei 2006 19:00 schreef devzero het volgende:7777 posts
Ja, nog steeds een newbie, maar aangezien er toch geen oldbies hier rond lopen maakt dat niet zo veel uit
damn ik had niet verwacht dat ik meer posts zou hebben dan jou... wel met me vorige accout erbij (blablasjit)quote:Op maandag 29 mei 2006 19:00 schreef devzero het volgende:7777 posts
Ja, nog steeds een newbie, maar aangezien er toch geen oldbies hier rond lopen maakt dat niet zo veel uit
7777 kwaliteits postsquote:Op maandag 29 mei 2006 19:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
damn ik had niet verwacht dat ik meer posts zou hebben dan jou... wel met me vorige accout erbij (blablasjit)
Nee tuurlijk niet, maar 't is altijd handigquote:Op maandag 29 mei 2006 19:27 schreef devzero het volgende:
Is er dan een reden dat je een lease auto nodig hebt voor je werk? Ik dacht dat de rage dat iedereen bij een IT bedrijf zomaar een lease auto krijgt voorbij is.
Scheelt je weer een hoop tijd die je niet kwijt bent in de file
broekie....quote:Op maandag 29 mei 2006 19:00 schreef devzero het volgende:7777 posts
pff ik bagger veel wil je zeggenquote:Op maandag 29 mei 2006 19:39 schreef devzero het volgende:
[..]
7777 kwaliteits postsAls ik zou gaan baggeren dan zouden het er ook wel meer zijn
Als je posts zoals dit meerekend, amper. Maar verder neequote:Op maandag 29 mei 2006 20:43 schreef FredvZ het volgende:
broekie....
hoeveel posts-op-krik-posts zitten daarbij..
Neuh, anders had je nu allang ver boven me gezetenquote:
met "blablasjit" erbij zo einde in de 8000quote:Op maandag 29 mei 2006 21:37 schreef devzero het volgende:
[..]
Neuh, anders had je nu allang ver boven me gezeten
Prijs in euro's btwquote:1 Hyundai TFT Monitor L90D+ 19", DVI, Speakers (zilver) 301.50
1 Kingston 512MB RS Multi Media Card (RS-MMC) DV 14.50
1 Zalman Koptelefoon ZM-RS6F+M 5.1 Surround 38.50
quote:Artikelen
-===================================================-
1 x zwitsal yellow (dames) = 29.99EUR
Size s
Staan nu samen in RAID0 Stripe en ik heb nog nooit zo snel Windows op een pc gezetquote:2x Maxtor 160GB SATA2 7200rpm 8mb p/n 6V160E0 (2jr) 63,95 127,90
Ach, dat probleem heb je ook met 1 schijf van 320GBquote:Op maandag 29 mei 2006 23:10 schreef wimmel_1 het volgende:
Totdat er één schijf *poef* zegt .....
FredvZ is nog nooit zo snel zoveel data ineens kwijt geraakt
heb je ook met een schijf van 40GB, kan je ook een boel data kwijt zijn (40GB aan word bestandjes is best een hoopquote:Op maandag 29 mei 2006 23:23 schreef devzero het volgende:
[..]
Ach, dat probleem heb je ook met 1 schijf van 320GB
Zoiets ?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:13 schreef mschol het volgende:
even onder de aandacht brengen:
autorun werkt niet op lege cd's?
en ik ga zo ook maar eens maffen, ben moe
en ik wil godver ergens een beetje goedkoop dual layer dvdtjes vandaan zien te plukken iemand nog een goede zaak?
ik vind 6 euro per stuk bij de V&d wat te duur zeg maar(zijn wel sony's
)
bij ddvd.info kan ik Verbatim 10x voor 32.99
krijgen (ook nog erg duur als je bedenk dat ik voor me 4.7GB schijfjes 30 cent neertel
Welke data?quote:Op maandag 29 mei 2006 23:10 schreef wimmel_1 het volgende:
Totdat er één schijf *poef* zegt .....
FredvZ is nog nooit zo snel zoveel data ineens kwijt geraakt
Wil een beetje gaan spelen met RAID en het prijsverschil tussen 80 en 160 was nogal klein...quote:Op maandag 29 mei 2006 23:36 schreef wimmel_1 het volgende:
Dan snap ik niet dat je alleen voor Windows 2 * 160 Gb pakt
moet ik eerst nog een schijf er bij kopen... Heb ik niet zoveel zin in.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:34 schreef wimmel_1 het volgende:
FredvZ gaat volgende week raid 5.0 uitproberen ..... mét hot swapp's
Weet je zeker dat je niet de 105mm bedoeld ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:55 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb ook een bestellingSigma 150mm macro, 611 euro inc verzendskosten
100% zeker de 150mmquote:Op dinsdag 30 mei 2006 00:59 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet de 105mm bedoeld ?
Klopt als een busquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:04 schreef wimmel_1 het volgende:
Vanwege de prijs..... vandaar dat ik het vroeg
besteld bij Konijn![]()
Goed plan, ik had de kitlens al: 18-70, later de zoomlens, 70-300, nu straks de 150mm macroquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:13 schreef wimmel_1 het volgende:
'k wil eerst nog een keer een goeie groothoek/zoom aanschaffen (12-24 ) Daarna komt Macro pas
Maar soms ik sigma degelijk beter dan Nikon hoor, en aangezien mijn buget beperkt is kan ik niet alle dure lenzen gaan kopenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:15 schreef devzero het volgende:
Ik dacht dat echte patsers gewoon van het bijbehorende merk lenzen kochten en zich niet inl ieten met goedkopere varianten.
Netjes maar je komt idd zeker te kort in het groothoek, ik ook maar dat vind ik momenteel nog niet echt belangrijk, ik mis macrofotografiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:20 schreef wimmel_1 het volgende:18 - 55 (KIT Lens) (Canon) 50 1.8 (Canon) 70 - 300 (Sigma APO) 50 - 500 (Sigma APO)
Kom ooit behoorlijk wat te kort in het groothoekgedeelte ...., dat Macro deel is "redelijk" op te vangen met die 70 - 300
met de nádruk op REDELIJK![]()
* wimmel_1 geilt niet op witte objectievenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:15 schreef devzero het volgende:
Ik dacht dat echte patsers gewoon van het bijbehorende merk lenzen kochten en zich niet inl ieten met goedkopere varianten.
Ik ook niet, kan me ook niks schelen, en als je een 1D koopt dan kun je wel ook wel zo'n witte lens aanschaffenquote:
Waarom ben je daar dan niet zo actiefquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:36 schreef wimmel_1 het volgende:
'k heb daar van de winter nog een topic geplaatst... mbt. flits keuze
Zie website voor de voorbeeldenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 01:46 schreef wimmel_1 het volgende:
Omdat het merendeel van de foto's daar "gesoept" wordt voordat ze geplaatst worden...., en ik wil ze eigenlijk zonder bewerking al "perfect" hebben (voorzover het materiaal dat toelaat).
1 |
tikfoutje, moet kunnenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 10:21 schreef FredvZ het volgende:
Bij deze wil ik het roosterbureau van de THR/HHS bedanken...
Dankzij hen zit ik nou 2 uur te vroeg op school
Op de monitor staat:
[ code verwijderd ]
maar de betreffende docent is 30/05 tot 12uur niet aanwezig... en inderdaad dat is vandaag
ik was toch al een tijdje niet actoef na me cd brander incident..quote:
yup zelfs op het uber nerd forum hebben ze me nog geen oplossing gegeven.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:05 schreef SHERMAN het volgende:
Zelfs?
maar dan komt het: hoe kan ik er achter komen of het idd een hardware probleem isquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:49 schreef Sjowhan het volgende:
Als hardware vreemd doet, dan kan het verschillende oorzaken hebben en verschillende work-arounds en/of oplossingen![]()
maar dan zou hij toch niet alleen problemen moeten geven op de autoplay functie? toch ook op andere dingen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
Door onderdeel voor onderdeel te vervangen??
Sorry niet alles goed gevolgtquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:47 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan zou hij toch niet alleen problemen moeten geven op de autoplay functie? toch ook op andere dingen?
heb je de autoplay niet perongeluk uitgeschakeld?quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:47 schreef mschol het volgende:
[..]
maar dan zou hij toch niet alleen problemen moeten geven op de autoplay functie? toch ook op andere dingen?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
heb je de autoplay niet perongeluk uitgeschakeld?
De downtime?quote:Op donderdag 1 juni 2006 00:57 schreef wimmel_1 het volgende:
Doe er wat aan, Godlike
Da's inderdaad ook weer zóquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:59 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
De downtime?
Waarom?
Linux is toch zo stabiel daar hoef je niets aan te doen![]()
schrok bijnaquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:20 schreef BlueCurl het volgende:
[ik mag gewoon linken naar niet schokkend/erotisch materiaal
Helaas ligt de instabiliteit niet aan het os bij fokquote:Op donderdag 1 juni 2006 00:59 schreef Godlike02 het volgende:
Linux is toch zo stabiel daar hoef je niets aan te doen![]()
* wimmel_1 zet een "topicreport" ... DIT KAN ÉCHT NIET !!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:20 schreef BlueCurl het volgende:
WMV filpmje van ikkuh terwijl ik aan het kung knoeien ben! 445kb
Even de policy zitten lezenik mag gewoon linken naar niet schokkend/erotisch materiaal
kzie nog niksquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:24 schreef wimmel_1 het volgende:
* wimmel_1 zet een "topicreport" ... DIT KAN ÉCHT NIET !!!![]()
leef je uitquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:24 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
* wimmel_1 zet een "topicreport" ... DIT KAN ÉCHT NIET !!!![]()
Wat loop je nou met die theedoek te zwaaien? Van wapperen worden de borden niet droog hoorquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:20 schreef BlueCurl het volgende:
WMV filpmje van ikkuh terwijl ik aan het kung knoeien ben! 445kb
idd... vandaar dat topicreport ...quote:Op donderdag 1 juni 2006 01:26 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat loop je nou met die theedoek te zwaaien? Van wapperen worden de borden niet droog hoor
Moest er nog eens bijkomen óókquote:Op donderdag 1 juni 2006 01:29 schreef BlueCurl het volgende:
haha zit gelukkig geen zwaard aan die theedoek vast
hehe die zijn gewoon wat anders aan het oefenen. een begiinnersvormpjequote:Op donderdag 1 juni 2006 01:34 schreef FredvZ het volgende:
Maareh... wat gebeurd er achter je allemaal? In het laatste staat iemand met zn zwaard in een ander te porren... Of lijkt dat maar zo?
mwa valt nog wel mee hoor dit. ffies oefenen en je kunt het welquote:
Heb geluk denk ik:quote:Op donderdag 1 juni 2006 02:28 schreef wimmel_1 het volgende:
Normaal klagen helpt daar niet..... kan ik je uit ervaring zeggen
quote:Geachte meneer FredvZ,
Hartelijk dank voor uw bericht.
Dit is vervelend. Ik heb de advertenties van de site verwijderd. Uw
telefoonnummer is misbruikt, of er is een typefout gemaakt. Eventueel
kan ik uw telefoonnummer laten blokkeren, zodat er geen misbruik meer
van kan worden gemaakt. Graag ontvang ik hieromtrent uw bericht,
eventueel onder vermelding van het betreffende telefoonnummer.
Met vriendelijke groet,
Helpdesk medewerker
www.marktplaats.nl
Zoiets vermoed ik wel, je gaat niet je achternaam publiceren op een publiekelijk forum natuurlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:08 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
desnoods heeft ie dat er zelf even neergezet
quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:18 schreef fokME2 het volgende:
Zouden jullie ajb mijn sig is willen uitvoeren![]()
![]()
Neequote:Op donderdag 1 juni 2006 16:18 schreef fokME2 het volgende:
![]()
koop een echte MP3 speler en niet een Geldverslinderquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:18 schreef fokME2 het volgende:
![]()
dan heb je zeker nooit met select mail te maken gehad..quote:
Nope daar heb ik nog nooit mee te maken gehad, maar TGP is eigelijk al laar met het bezorgen van mijn lensquote:Op donderdag 1 juni 2006 17:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb je zeker nooit met select mail te maken gehad..
die gasten zijn zo lui als de tering.. een pakketje doet er 3 (!!!) weken oiver om bij mij te komen uit engeland (tervergelijking, met tpg was het er de zelfde week nog..)
ik wil eerst HL2 eens hebben maar dies over 45 euro omdat het zogenaamd een speciale editie betreft (de Game of the year editie)quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:43 schreef BlueCurl het volgende:
whoei zodra HL2 epi 1 unlockt lekker gamen![]()
ik heb dat spel al veels te lang!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik wil eerst HL2 eens hebben maar dies over 45 euro omdat het zogenaamd een speciale editie betreft (de Game of the year editie)
battle field vind ik rukquote:
Nee gek!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:01 schreef mschol het volgende:
[..]
battle field vind ik ruk
dat spel is gefocesed op MP terwijl ik bijna alleeen maar SP speel (daarom heb ik RCT2 +expansions voor 9,99 gehaald bij de FRS )
en had nu eens gehoopt dat het niet in rotterdam zou zijn gebeurd....quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:23 schreef FredvZ het volgende:
Nee, voor mn deur in Rotterdam. Heb de foto's bij mn werk (in spijk) gemaakt.
dan is het geen luchtbugs maar ultra sniper riflequote:Op vrijdag 2 juni 2006 16:16 schreef devzero het volgende:
En ik weet dat sommige direct aan mij dachten, maar ik heb een alibi.![]()
Tsja, Rotterdam he![]()
ela! laptops zijn heilig!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 20:40 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan heeft eindelijk zijn scherm
En het werkt weer heerlijk om op mijn normale pc te werken, ipv. de lompe laptop
Laptops zijn leuk als erbij, maar niet als standaard workstation. Traag, klein scherm en een batterij die je na 3-3.5u moet opladenquote:
ben het nu aan het proberen...quote:Op zaterdag 3 juni 2006 09:53 schreef Sjowhan het volgende:
Psst mschol, wintools.net heeft wat autorun opties, misschien kan je 't daarmee repareren?
Het is maar een idee, ik zag het langskomen, dus vermeld het maar even..quote:
neen, laptops zijn heilig! Het heeft gewoon "iets" extra's. Een gevoel.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 21:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Laptops zijn leuk als erbij, maar niet als standaard workstation. Traag, klein scherm en een batterij die je na 3-3.5u moet opladen
Een luxe gevoel, dat is hetquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:38 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
neen, laptops zijn heilig! Het heeft gewoon "iets" extra's. Een gevoel.
traag. pff ie is hier sneller dan me desktopklein scherm valt ook wel mee en je hebt gewoon netstroom hoor
nee helaas werkt ook nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 10:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het is maar een idee, ik zag het langskomen, dus vermeld het maar even..
Misschien helpt het niet hoor, maar wie weet
mwa ik vond toen ik met de trein naarzwitserland ging me aardig mobiel ondanks ik mijn stekker daar in het stopcontact deedquote:Op zaterdag 3 juni 2006 11:10 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een luxe gevoel, dat is het!
Netstroom okee, maar 't is eigenlijk om mobiel te zijn, en dan moet je eigenlijk geen netstroom gebruiken
hoeveel gig hd ruimte neemt ie nu in?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:17 schreef mschol het volgende:
waarom post ik dit bericht dan met vista ?
en IE7
1 ding is zeker, hijs wel geil..
dat is in een coupe, en niet gewoon thuis, dus dat telt nietquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mwa ik vond toen ik met de trein naarzwitserland ging me aardig mobiel ondanks ik mijn stekker daar in het stopcontact deed
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hoeveel gig hd ruimte neemt ie nu in?
nee hoor, mijn main OS staat op een 200GB hd..quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:55 schreef devzero het volgende:
Mjah, tijd om een grotere schijf te kopen dus
jij of mschol?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:55 schreef devzero het volgende:
Mjah, tijd om een grotere schijf te kopen dus
waar heb ik nou een grotere harde schijf voor nodig? Ik gebruik geen ms word, dus dat scheelt weer 1GB en films kijk ik wel in de bioscoop. 1 filmpje van een minuut is het enige wat je nodig hebt qua porno dus een schijf van 1GB is wel voldoendequote:
zo snelquote:Op zondag 4 juni 2006 07:00 schreef devzero het volgende:
[..]
1 filmpje van een minuut is het enige wat je nodig hebt qua porno
quote:Op zondag 4 juni 2006 07:00 schreef devzero het volgende:
[..]
waar heb ik nou een grotere harde schijf voor nodig? Ik gebruik geen ms word, dus dat scheelt weer 1GB en films kijk ik wel in de bioscoop. 1 filmpje van een minuut is het enige wat je nodig hebt qua porno dus een schijf van 1GB is wel voldoende
iets met outlet toch?quote:Op zondag 4 juni 2006 11:06 schreef mschol het volgende:
[..]
![]()
wil nie lullig zijn maar ik heb me hd niet nodig om films/prono op te kijken, daarvoor heb ik een broer met dvdzaak![]()
![]()
en word gebruik ik niet
yupquote:Op zondag 4 juni 2006 11:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
iets met outlet toch?
Gebruik je openoffice dan?
Waarom in wordpad? Word heeft zoveel meer (niet alleen word btw, het hele office pakketquote:Op zondag 4 juni 2006 12:01 schreef mschol het volgende:
[..]
yupik mag zeker nie spammen
![]()
gewoon wordpad
--edit--
even dvoor de duidelijkheid: op School gebruik ik wel Word 2003 maar dit omdat die coaches van mij daarop geilen..
als het kon zou ik zoveel mogelijk in wordpad doen
(dus ik heb word wel maar gebruik em niet, of alleen voor een enkel docuimentje wat vasn school komt met allerlei coole word shit erin)
Ik zou ook liever in wordpad programmeren dan in word. Word is misschien een leuk programma, maar niet voor alles geschikt. Kun je je voorstellen dat Bruels een word OLE-plugin maakt voor de quickreply en je telkens 20 seconden moet wachten voor je kan beginnen te typenquote:Op zondag 4 juni 2006 12:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Waarom in wordpad? Word heeft zoveel meer (niet alleen word btw, het hele office pakket) dan wordpad, dat eigenlijk standaard meegeleverd is voor gebruikers die geen office (nog) geinstalleerd hebben
Wat zou jij in word willen programmeren dan?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:46 schreef devzero het volgende:
Ik zou ook liever in wordpad programmeren dan in word.
html web paginasquote:Op maandag 5 juni 2006 11:20 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat zou jij in word willen programmeren dan?
stomme kloonquote:Op maandag 5 juni 2006 22:31 schreef mschol het volgende:
tss gewoon dual jump in het topic, dat kan toch niet
was het niet zo dat klonen werden gebanned en verwijderd?quote:Op maandag 5 juni 2006 23:32 schreef FredvZ het volgende:
[..]
technisch gezien is jump een kloon van Jumperke...
Neequote:Op maandag 5 juni 2006 23:33 schreef mschol het volgende:
[..]
was het niet zo dat klonen werden gebanned en verwijderd?
wel je regeltjes blijven volgen he![]()
quote:Op dinsdag 9 november 2004 13:23 schreef HighLander het volgende:
blablasjit (op zich kan ik je beweegredenen me wel voorstellen zo),
ahaquote:Op maandag 5 juni 2006 23:37 schreef FredvZ het volgende:
niet direct... http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/40
Alleen als ze gebruikt worden om te "kloten" en om door te posten na een ban.
haha damn jij houd van de zoek functiequote:Op dinsdag 6 juni 2006 01:24 schreef devzero het volgende:
En jump vond blablasjit nog zo'n "schone" naamGelukkig was highlander het met je eens
[..]
ach ban jezelfquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:05 schreef Jump het volgende:
Ik wou even bangroep testen omdat er blijkbaar problemen warenEn aangezien ik niet mijn eigen rechten kan aanpassen (zou ze dan niet kunnen terugzetten ook al)
true is jammer.. (en ja ik geef toe ik doe er ook aan meequote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:40 schreef FredvZ het volgende:
PC snel houden ?
Tis alleen zo jammer dat door het IE/FF geblaat het topic z'n draad een beetje kwijt is...
Welk linkje bedoel je? Ik kan hem namelijk niet vinden
hehe toen lag ik nog nieteens op me bedquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:07 schreef SHERMAN het volgende:
Anders word je om half een wakker gebeld door je werk.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:29 schreef FredvZ het volgende:
hm... staat toch bij "IE zorgt dat je pc crasht"? Lijkt mij duidelijk genoeg.
12.30 bedoel ik he, niet 00.30.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe toen lag ik nog nieteens op me bed
Wat zou je zeggen van goed configurerenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 13:33 schreef mschol het volgende:
ik ga me apache server maar eens upgraden en kijken wat dat voor invloed heeft op me memory usage
in task manager zie ik 2x apache niet meer..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Wat zou je zeggen van goed configurerenHoeveel threads start die/draaien er nu? Overigens neemt die maar 280 MB echt geheugen in beslag, dus dat valt toch wel mee
Ik zie dat apache op mijn freebsd machine iets van 100MB virt/7MB werkelijk geheugen gebruikt per process en er draaien 6 apache-processen.
1 2 3 4 5 6 | KeepAlive On MaxKeepAliveRequests 150 KeepAliveTimeout 20 MaxRequestsPerChild 0 ThreadsPerChild 50 |
Omdat windows taskmanager alle threads van 1 programma mooi bij elkaar zet en het presenteert als 1 programma (wat het ook is). Je kunt wel ergens in taskmanager aangeven dat je ook de thread-count wil zien.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 18:55 schreef mschol het volgende:
in task manager zie ik 2x apache niet meer..
Had je apache ook opnieuw geinstalleerd daarna? Misschien een of andere foute dependency of library conflict. Naja, ik gok maar wat want ik heb helemaal geen verstand van windowsquote:en dit was sinds ik geupgrade was naar 2003 server daarvoor op 2000 was dit niet aan de hand, ook niks aan me instellingen veranderd oid..
Nou dat is toch mooi meegenomenquote:met een nieuwere apache versie doet ie ut beter:
63MB/58MB en hij draait nu ongveer 5 uurtjes...
de andere zou binnen 2 minuten al op 240MB usage zitten
Ik vind die threadsperchild wel hoog, heb je niet ergens iets als Maxclients of startservers (kan ook numservers zijn). Die timeout boeit niet zo, alleen als je veel verkeer hebt kan het gebeuren dat je geen vrije file-descriptors meer overhoudt (kun je geen sockets meer openen). Ik zie dat ik zelf de timeout op 300 seconden heb staan.quote:en wat config regels:
1 ThreadsPerChild 50
de timeout staat misschien wat hoog
hmmquote:Op dinsdag 6 juni 2006 19:49 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat windows taskmanager alle threads van 1 programma mooi bij elkaar zet en het presenteert als 1 programma (wat het ook is). Je kunt wel ergens in taskmanager aangeven dat je ook de thread-count wil zien.
gebruik de binary zip en dus geen installerquote:Had je apache ook opnieuw geinstalleerd daarna? Misschien een of andere foute dependency of library conflict. Naja, ik gok maar wat want ik heb helemaal geen verstand van windows![]()
[..]
yup idd..quote:Nou dat is toch mooi meegenomen
[..]
threadsperchild is default instellingquote:Ik vind die threadsperchild wel hoog, heb je niet ergens iets als Maxclients of startservers (kan ook numservers zijn). Die timeout boeit niet zo, alleen als je veel verkeer hebt kan het gebeuren dat je geen vrije file-descriptors meer overhoudt (kun je geen sockets meer openen). Ik zie dat ik zelf de timeout op 300 seconden heb staan.
maar dat verklaart het grote geheugengebruik verschil niet...quote:#
# Number of concurrent threads (i.e., requests) the server will allow.
# Set this value according to the responsiveness of the server (more
# requests active at once means they're all handled more slowly) and
# the amount of system resources you'll allow the server to consume.
#
haha post dan gewoon bij dit account in me fotoboekquote:Op dinsdag 6 juni 2006 17:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Een beetje in mijn fotoboek reageren en dan een slotje op je eigen fotoboek hebben
a) ik heb apachje 2 al eens geprobeer en ik vind om de een of andere reden gewoon niet lekker werken.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:05 schreef devzero het volgende:
Oh, ik lees net het topic wat je er over had geopend. Kennelijk draai je nog apache 1.X en ik gebruik versie 2. Waarom gebruik je niet 2 als het toch alleen maar voor je icoontje is? Kun je misschien wel direct php upgraden van versie 4.3.11 naar 5
Heb je dan zoveel settings veranderd? En zoveel is er ook weer niet veranderd tov versie 1 qua configuratie .quote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:21 schreef mschol het volgende:
b) mag ik me complete httpd.conf gaan porten naar apache 2daar heb ik geen zin in
wat ik van de apach2 config heb gezien zal ik een flink aantal dingen moeten aanpassenquote:Op woensdag 7 juni 2006 01:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Heb je dan zoveel settings veranderd? En zoveel is er ook weer niet veranderd tov versie 1 qua configuratie .
Scheelt weer geen spellingcheckers meer nodig.quote:Aoccdrnig to a rscheearch at an Elingsh uinervtisy, it deosn't mttaer in waht oredr the ltteers in a wrod are, the olny iprmoetnt tihng is taht frist and lsat ltteer is at the rghit pclae. The rset can be a toatl mses and you can sitll raed it wouthit porbelm.
nou doe mij toch maar een spellingschecker..quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:49 schreef dryfit het volgende:
[..]
Scheelt weer geen spellingcheckers meer nodig.
welke woorden?quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:51 schreef mschol het volgende:
[..]
nou doe mij toch maar een spellingschecker..
ik kan een hoop lezen maar er zijn een paar woorden die ik niet kan uitvogelen..
ik heb er echt helemaal geen moeite mee... ook de eerste keer dat ik hem zag (jaar gelee ofzo?)quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:57 schreef mschol het volgende:
iprmoetnt en wouthit and 1ste keer lezen (nu snap ik ze ook wel)
Vind je?quote:Op woensdag 7 juni 2006 17:36 schreef FredvZ het volgende:
\/\/El nEe j0h, Ff \/\/nNeEn eN JuH Le$eT En tPyT HeT Z0
het regendequote:Op woensdag 7 juni 2006 19:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe komen jullie er trouwens bij dat het regent?
Het ging meer om de depressieve buien van Jump en oorspronkelijk was het topic ook in R&P geplaatst. Gelukkig werken zijn medicijnen prima, daarom is het maar naar dig verplaatst.quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:26 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hoe komen jullie er trouwens bij dat het regent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |