Ik zou bijv ubuntu kunnen adviseren maar als het je lukt om binnen 1 maand een windows installatie te verkloten zal je dat ongetwijfeld ook met een ander OS lukkenquote:Op maandag 5 juni 2006 22:54 schreef RoaRRR het volgende:
Mensen,
Na alweer een crash, langzame internetverbinding en algemene snelheisverlies op mijn PC heb ik van het weekend Windows er maar weer eens opnieuw opgezet....
Alles loopt nu weer naar behoren en dus snel....kortom zoals het moet....![]()
Iemand nog tips hoe dit zo te houden??? Want om nu elke maand weer alles opnieuw te installen heb ik ook geen zin in....![]()
Tips, proggies etc etc alles is welkom !
quote:Op maandag 5 juni 2006 23:49 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Ik zou bijv ubuntu kunnen adviseren maar als het je lukt om binnen 1 maand een windows installatie te verkloten zal je dat ongetwijfeld ook met een ander OS lukken
Tips:
- - gebruik een veilige browser, dus NIET internet explorer maar firefox, opera of mozilla, zorg dat je altijd de laatste versie hebt
[/b]
Waar?quote:
Dit is wel de slechtste tip die je maar kan voorstellen. Okee, met alle patches goed geinstalleerd heb je minder kans op een virus, maar het risico blijft aanwezig. Mijn virusscanner heeft al een aantal keer wat moeten tegenhouden bij het normaal surfen, sommige vage websites willen nog wel eens van die troep meesturen met hun webpagina.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:58 schreef Henk-Jan het volgende:
Geen virusscanner draaien
dat kan ik beamen, hier IE en nooit problemen...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:33 schreef heus het volgende:
[..]
veel van mijn maten draaien firefox en hebben altijd kut problemen met hun PC.. Ik draai altijd IE en heb gewoon geen problemen.. het zit allemaal achter je oren..
Ik draai ook geen anti virus en anti spyware shit. Enige wat ik gebruik is een non-ie browser, een router en gezond verstand.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:15 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Dit is wel de slechtste tip die je maar kan voorstellen. Okee, met alle patches goed geinstalleerd heb je minder kans op een virus, maar het risico blijft aanwezig. Mijn virusscanner heeft al een aantal keer wat moeten tegenhouden bij het normaal surfen, sommige vage websites willen nog wel eens van die troep meesturen met hun webpagina.
ik doe het net iets andersquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
Ik draai ook geen anti virus en anti spyware shit. Enige wat ik gebruik is een non-ie browser, een router en gezond verstand.
custom made...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:30 schreef magnifor het volgende:
Een goed gevulde hostfile is idd een goede. Moet ik ook eens doen. Welke lijst gebruik jij?
Heb deze gevonden:
http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.txt
dat kan nooit goed zijn voor je schijf al dat lezen + schrijvenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:37 schreef Jonathon het volgende:
Je pc snel houden begint al bij het installeren van Windows!
Zodra je systeem geinstalleerd is defragmenteer dan meteen.. dan je office installeren weer defragmenteren etc etc...
nou heb ik vroeger nog wel eens edaan helaas merkte ik er nooit wat vanquote:Als je bij gewoon gebruik elke week je systeem laat defragmenteren dan zal je merken dat je computer veel langer snel zal blijven werken.
mee eensquote:Let ook op met installeren wat je ook daadwerkelijk nodig heb, en nooit zomaar een programmatje installeren om te proberen, kijk eerst met wat voor software je te maken heb.
Dit is niet nodig, kwestie van je gezonde verstand gebruiken en niet hersenloos Yes/ja drukkenquote:Gebruik geen Internet Explorer maar een alternatief zoals Opera of Firefox.
Klik dan voor de fun eens met IE op deze link en met FF en zie het verschil van beveiliging:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 11:23 schreef mschol het volgende:
[..]
dat kan ik beamen, hier IE en nooit problemen...
je weet neem ik aan dat het NOT done is om linkjes te plaatsen waarmee pc's kunnen crashen (zonder dit te melden)...quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:01 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Klik dan voor de fun eens met IE op deze link en met FF en zie het verschil van beveiliging:
Het feit dat een browser je pc kan laten crashen is toch niet normaal, en dan nog: waarom bij FF niet?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:04 schreef mschol het volgende:
[..]
je weet neem ik aan dat het NOT done is om linkjes te plaatsen waarmee pc's kunnen crashen (zonder dit te melden)...
toen ik zag dattie plaatje wilde openen wist ik hoe laat het was..
en tis redelijk simpel, bij normaal gebruik van IE kom je niet op dit soort gare sites
en soweiso: wat heeft dit te maken met security??
dan heb ik een leuk nieuwtje voor je:quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:07 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Het feit dat een browser je pc kan laten crashen is toch niet normaal, en dan nog: waarom bij FF niet?
Omdat die zorgt dat een site niks uit kan spoken op je pc.
quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:01 schreef Don_Antoin het volgende:
[..]
Klik dan voor de fun eens met IE op deze link en met FF en zie het verschil van beveiliging:
IE zorgt dat je pc crasht!
http://www.gratis-ijs.tk
Dan moet ik je bij deze feliciterenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:10 schreef mschol het volgende:
[..]
dan heb ik een leuk nieuwtje voor je:
ik dacht ff zou zo goed moeten zijn volgens de mensen:
open de site (in FF, V1.5.0.3) pc wordt sloom *poef* restart..
nou jij weer...
god wat is FF toch mooi![]()
![]()
Nee hoor?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:17 schreef Jonathon het volgende:
Opera 9 die blockt een popup en laat een blanke pagina ziengeen crash!
![]()
Dus mijn tipje over IE komt misschien toch nog uit![]()
Ook ff leuk om met IE te doen! ACID2 Render test
Bekijk de reference eens en dan wat IE ervan maakt (Heeft niets te maken met spyware of je pc snel te houden maargoed
Opera 9 (8212) Er is iemand die hem wel 100% goed heeft gekregen...
[..]
klopt ziet er niet uit..quote:Op dinsdag 6 juni 2006 12:17 schreef Jonathon het volgende:
Ook ff leuk om met IE te doen! ACID2 Render test
Bekijk de reference eens en dan wat IE ervan maakt (Heeft niets te maken met spyware of je pc snel te houden maargoed
Opera 9 (8212) Er is iemand die hem wel 100% goed heeft gekregen...
[afbeelding]
[..]
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |