en daarom werk ik binnenquote:
lastig he, zo'n r2-fikkerquote:Op vrijdag 26 mei 2006 20:47 schreef mschol het volgende:
[..]
en daarom werk ik binnen
zo met anydvd is me dvd fikker ook weer regio vrij(nogal handig als je meerdere R1 dvd's hebt liggen, en ja die zijn Legaal...)
Dus?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 22:29 schreef Jump het volgende:
Even een linkje bijgezet naar de OP. Handig voor het volgende topic
uhuquote:
oh, me 2520 is ook vrij (gekregen van me stagequote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:05 schreef mschol het volgende:
[..]
uhu
maar me andere nec, de 1300 die was firmware flashed regio vrij
dat truukje kan ik bij deze ook uithalen alleen nu nog eff niet (garantie enzo)
denk ut wel aangezien het hardcoded in de firmware zit ..quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:39 schreef devzero het volgende:
Ik heb geen flauw idee of mijn dvd brander in mijn media box regio vrij is of niet, maar nog nooit problemen met regio 2 dvds gehadMaar ik weet ook niet of linux zich iets aantrekt van die regioos
Mjah, het is een nec nd-3520a en ik weet zeker dat ik die drive nooit heb gepatched, dat ze dat bij newegg niet doen en zover ik weet doet xine of mplayer er ook niets mee.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 23:53 schreef mschol het volgende:
denk ut wel aangezien het hardcoded in de firmware zit ..
zover ik weet zijn er namelijk 2 checks:
1x hardware en 1x speler allemaal voor de regiocode check
Als ik het niet geinstalleerd heb, dan is het er nietquote:maar erzal wel een soort van anydvd meedraaien..
dan heb je (waarschijnlijk) toch een gepatchte brander aangezien ze RPC-1 (regio vrij) drives volgens mij niet meer maken.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Mjah, het is een nec nd-3520a en ik weet zeker dat ik die drive nooit heb gepatched, dat ze dat bij newegg niet doen en zover ik weet doet xine of mplayer er ook niets mee.
[..]
Als ik het niet geinstalleerd heb, dan is het er niet
En wat ik lees via google is 1.04 gewoon een standaard firmware.quote:Using libscg version 'schily-0.8'.
Device type : Removable CD-ROM
Version : 0
Response Format: 2
Capabilities :
Vendor_info : '_NEC '
Identifikation : 'DVD_RW ND-3520A '
Revision : '1.04'
Device seems to be: Generic mmc2 DVD-R/DVD-RW.
vreemd...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:00 schreef devzero het volgende:
cdrecord dev=ATAPI:0,0,0 -prcap (dvd ding is master op 1ste ide kanaal)
[..]
En wat ik lees via google is 1.04 gewoon een standaard firmware.
* devzero snapt het ook niet
hier ook nietquote:Op zaterdag 27 mei 2006 11:06 schreef BlueCurl het volgende:
hey het regent eens niet!
waarom zou ik dat niet terug kunnen vinden?quote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:30 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je het topic weet terug te vinden wel
als hij niet in je my active topics staat wil hij nog wel eens ver wegzakken doordat er niet echt veel activiteit is de laatste tijdquote:Op zaterdag 27 mei 2006 16:54 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
waarom zou ik dat niet terug kunnen vinden?
Ach het is erger geweest. SC topic wat bijna een maand liep.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 17:37 schreef mschol het volgende:
[..]
als hij niet in je my active topics staat wil hij nog wel eens ver wegzakken doordat er niet echt veel activiteit is de laatste tijd
Status: Sticky/open will do the trickquote:Op zaterdag 27 mei 2006 13:30 schreef Godlike02 het volgende:
Als je het topic weet terug te vinden wel
Ik laat jump de mijne gewoon makenquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:06 schreef SHERMAN het volgende:
Nou nou.
Dan moet ik hem maar is gaan resizen.
Iemand een simpel progje om animated gifjes te resizen?
Vraag hier maar Meldtopic te grote webicons voor een FA het ziet en je icon weg haaltquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:06 schreef SHERMAN het volgende:
Nou nou.
Dan moet ik hem maar is gaan resizen.
Iemand een simpel progje om animated gifjes te resizen?
Jaquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hij was vroeger volgens mij ook sticky
Klopt. Is er toen afgehaald omdat het toch wel snel genoeg ging en het topic wel bovenin de topic lijst zou blijven staanquote:Op zaterdag 27 mei 2006 23:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hij was vroeger volgens mij ook sticky
dat doen ze in Oz ook continuequote:Op maandag 29 mei 2006 01:26 schreef devzero het volgende:
Weer een nieuwe rage op fok ofzo
[afbeelding] [afbeelding]
quote:
oew dan moet een afl van csi miami zeker passenquote:Op maandag 29 mei 2006 09:14 schreef Godlike02 het volgende:
Mijne past zelfs. Je kan bijna complete films kwijt in je icon
zeker het eerste half uurquote:Op maandag 29 mei 2006 10:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
oew dan moet een afl van csi miami zeker passen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |