Of een poes van een robot?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:54 schreef One_conundrum het volgende:
wat moet het derde gaatje voorstellen? een spaarvarken?
Ze omschrijven het zelfs al "neutraal", voor mensen die aanstoot nemen aan de vormgeving als een deel van het lichaam maar wel eens iets anders willen dan met het handje rukken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:54 schreef One_conundrum het volgende:
ja misschien heeft het wat te maken met het feit dat je vibro`s/dildo`s ook binnen je relatie kunt gebruiken en mannen dat sowiezo wel geil vinden om te zien. een man met een fleshlight bezig zien lijkt me niet echt interesant voor wie dan ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:33 schreef Kiteless het volgende:
Toch raar he, bij meiden zijn vibrators zo normaal dat je ze zelfs bij een viva-abonnement kado krijgt,
maar als een jongen zoiets doet is ie raar, een pervert, etc...
Stom hoor.
Ik zou zeggen lees de reviews elders op fok! eens een keer, geven wel een matig tot redelijke indruk of probeer het hèquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
los daarvan weleens benieuwd hoe dat voelt maar het lijkt me helemaal niks in ieder geval
Haha, ik wilde het net tegen je zeggen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:31 schreef McCarthy het volgende:
he, misschien is dit iets voor mij
is schoner en ziet er minder eng uit
is ook makkelijker, hoef je niet in een disco eerst tegen zo'n wijf aan te rijden
Ik dacht hetzelfde!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:38 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Haha, ik wilde het net tegen je zeggen...![]()
Ja, zo'n postbode interesseert dat ook echt. Net zoals dat ie vast alle briefkaartjes gaat lezen die hij bij iedereen bezorgt....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:29 schreef Robocock het volgende:volgens mij lachen postbodes zich rot als ze zo'n "anoniem" pakje moeten afgeven aan een bewoner
![]()
Was ooit postbode (zo'n zaterdag-kneus) en ja, ik las ze allemaal.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:21 schreef tessie het volgende:
[..]
Ja, zo'n postbode interesseert dat ook echt. Net zoals dat ie vast alle briefkaartjes gaat lezen die hij bij iedereen bezorgt....
Ik ook!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:28 schreef Modi het volgende:
toen ik de topictitel las dacht ik dat hij een flashlight bedoelde en t nie kon spellen.![]()
en das precies de reden waarom het topic opgeschoond is en nog een kans krijgt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:33 schreef Kiteless het volgende:
Toch raar he, bij meiden zijn vibrators zo normaal dat je ze zelfs bij een viva-abonnement kado krijgt,
Stom hoor.
Ja, mits je maar geen foto's plaatst.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
Shit jongens dit zou echt iets voor mij zijn....
Zakkum kopen???
Als ik dat filmpje zo zie (die met de paarse fleshlight) dan lijkt het me wel watquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:48 schreef KonnieKipke het volgende:
lijkt me best lekker als ik dat filmpje zo zie
ja zoals eerder gepost lijkt het me wel gaaf om een keer te doen, al vraag ik me serieus af of het me gaat bevallenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:51 schreef Aventura het volgende:
Ik wil wel wedden dat er onder jullie heren vast wel een paar zijn die zo'n apparaat eens zouden willen proberen. Ik begrijp dat de drempel hoog is om zo'n ding te bestellen, maar ik ben ervan overtuigd dat als het ding voor je lag, dat je hem dan echt wel even een testrit zou geven
Very true, maar hoe leg je het uit aan iemand als ze zoiets vinden... ik weet niet, toch "erger" dan een vibo voor de vrouw aangezien zoiets al wat meer algemeen geaccepteerd is he.... Maarem, niemand met ervaringen dus....quote:Ik wil wel wedden dat er onder jullie heren vast wel een paar zijn die zo'n apparaat eens zouden willen proberen
Hij past toch nooit in die rozequote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:34 schreef YuckFou het volgende:
omfg
[afbeelding]
* YuckFou] rent snel weer weg uit [SEX
Doe dat!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik heb'm besteld, komt vandaag thuis. Ik zal jullie eens precies vertellen hoe dat ding nou is...
![]()
![]()
![]()
![]()
"wow!"quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik heb'm besteld, komt vandaag thuis. Ik zal jullie eens precies vertellen hoe dat ding nou is...
![]()
![]()
![]()
![]()
En? En? En? Heb je m al vol kunnen baggeren?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:34 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Hoe maak je hem schoon? Laat je hem ook uitdruppelen?
Het was wellicht een verkeerde woordkeuze. 'Minder lachwekkend' was beter geweest.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:46 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
stijlvoller? Het is een masturbatiehulpmiddel. Niets dat er iets tegen masturbatie is... blijft een plezante hobby maar echt stijlvol zou het niet worden. Zelfs de Sybian wordt niet stijlvol aangeboden.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Als er nou ook nog een vrouw omheen zatquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:25 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ziezo knakkers, ik zal jullie eens zo vlak voor het avondeteneen review geven van het ding...
Nee, ik hou het kort en zakelijk, de gorey details zal ik jullie besparen.
Het ding voelt griezelig echt aan, alle reviews op de site zijn zeker waar! Als je je precies aan het instructiefilmpje gebruikt heb je echt een geweldige belevenis. Zeker vergeleken bij de andere gel/siliconen-achtige produkten. Die zijn echt veel harder, dit spul is echt heel zacht. Het is een soort gelly of zo. Kortom, toppertje.
Gaan jullie 'm nu ook kopen?
![]()
misschien kan je het met een handdoekje goed schoon van binnen krijgen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:11 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
@KonnieKipke: dagelijk hebben 100.000den vrouwen hetzelfde dillemma. Helemaal het nachtkastje open trekken voor de tarzan of layaspot terwijl de eigen vingers zo dichtbij zijn en zij hebben er ook geen bezwaar tegen.
Wat ik me wel afvraag. Volgens het filmpje wordt het ding schoon van alleen afspoelen in lauw water.... is dat zo? (of zijn ook dat te gory details?)
vast welquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef Beach het volgende:
Kan je hem na de sessie ook gewoon leegslobberen?
gewoon flink op blazen, dan is ie wel droogquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef Beach het volgende:
Kan je hem na de sessie ook gewoon leegslobberen?
Vibrators zijn ook stukken goedkoper dan dit ding.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:33 schreef Kiteless het volgende:
Stom hoor.
een week, damn gewoon smoesjes omdat je het niet kanquote:Op zondag 11 juni 2006 17:00 schreef Darkwolf het volgende:
Wel handig voor als mevrouw een weekje uit de running is.
Daar niet elke dame het even leuk vind om tijdens die periode genomen te worden.
(Niet persee omdat het vies is, maar omdat de nodige maag krampen tijdens de menstruatie plaats vinden bij sommige, zoals bij die van mij vaak!)
Er zijn goedkopere vibrators. Het effect van zo'n fleshlight kan je ook zelf emuleren met een natte zeem. Is wel goedkoper maar lijkt me toch echt minder. Dus dan gaan we prijzen vergelijken:quote:Op zondag 11 juni 2006 14:45 schreef Sessy het volgende:
Vibrators zijn ook stukken goedkoper dan dit ding.
Maar er zijn ook goedkopere versies van viberators, heb je ook goedkope versies van de fleshlight dan... ik blijf het niets vinden....quote:Op zondag 11 juni 2006 17:43 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
Er zijn goedkopere vibrators. Het effect van zo'n fleshlight kan je ook zelf emuleren met een natte zeem. Is wel goedkoper maar lijkt me toch echt minder. Dus dan gaan we prijzen vergelijken:
Fleshlight: ¤ 63.95
Goede vibrator, type "Tarzan"met Ultra 7: ¤59.95
Zo groot is dat prijsverschil niet hoor
MAAGkrampen? Buikkramp sure, maar maag is wel erg extreem.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:00 schreef Darkwolf het volgende:
Wel handig voor als mevrouw een weekje uit de running is.
Daar niet elke dame het even leuk vind om tijdens die periode genomen te worden.
(Niet persee omdat het vies is, maar omdat de nodige maag krampen tijdens de menstruatie plaats vinden bij sommige, zoals bij die van mij vaak!)
Kloptquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:51 schreef Aventura het volgende:
Ik wil wel wedden dat er onder jullie heren vast wel een paar zijn die zo'n apparaat eens zouden willen proberen. Ik begrijp dat de drempel hoog is om zo'n ding te bestellen, maar ik ben ervan overtuigd dat als het ding voor je lag, dat je hem dan echt wel even een testrit zou geven
Waarom hebben mensen toch telkens die behoefte om tegen dat dooie paard aan te trappen....quote:Doe mij een echte meid
Omdat echt beter is.quote:Op maandag 12 juni 2006 14:04 schreef Xtinction het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen toch telkens die behoefte om tegen dat dooie paard aan te trappen....
Ja, maar je trap een open deur open. Natuurlijk is echte seks beter, dat hebben de vrouwen ook met een vibrator. Jammer dat er mensen niet open staan voor nieuwe dingen, heel kortzichtigquote:Op maandag 12 juni 2006 15:41 schreef Hari-Bo het volgende:
[..]
Omdat echt beter is.
En niet dat je hebt lopen afrossen met z'on nep ding en je hele kamer naar verbrand rubber ruikt...
Jij hebt ook zeer veel te meldenquote:Op maandag 12 juni 2006 15:54 schreef DaDude1987 het volgende: Als je niks te melden hebt blijf dan gewoon weg.
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 00:34 schreef DaDude1987 het volgende:
gewoon flink op blazen, dan is ie wel droog![]()
Als je nu even het hele topic gelezen had i.p.v snel een reactie te geven, had je ook gelezen dat ik zo'n ding besteld heb. En ook dat hij best bevalt maar natuurlijk een echte meid beter is. Het is gewoon wat afwisseling dan gewoon met de rechterhand.quote:
haha hij moest het nog even melden hoe trots die op zijn fleshlight is... En idd een echte meid is beter!!quote:Op maandag 12 juni 2006 17:42 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Als je nu even het hele topic gelezen had i.p.v snel een reactie te geven, had je ook gelezen dat ik zo'n ding besteld heb. En ook dat hij best bevalt maar natuurlijk een echte meid beter is. Het is gewoon wat afwisseling dan gewoon met de rechterhand.
Nu jij weer![]()
Hij heeft had tenminste geld om er een te kopen.quote:Op maandag 12 juni 2006 17:47 schreef Mickje het volgende:
haha hij moest het nog even melden hoe trots die op zijn fleshlight is...
geen huis zonder een fleshlight zeg ik altijd maarquote:Op maandag 12 juni 2006 17:52 schreef DaDude1987 het volgende:
Ik leg hem altijd open bloot, zodat iedereen hem zietzo'n neppe kut hoort in elk interieur thuis
Helaas wel ja. Zijn we als samenleving tot het punt gezonken waarin de liefde bedrijven met een object een normale zaak is?quote:Op maandag 12 juni 2006 17:53 schreef nog.een.keer het volgende:
[..]
Hij heeft had tenminste geld om er een te kopen.
En het lef om dat op een publiek forum te zeggen zonder andere mensen af te kraken.
masturbatie is vies he? *grinnik*quote:Op maandag 12 juni 2006 20:30 schreef VeX- het volgende:Dit product is imo dan ook een teken van de verloedering van de samenleving en normvervaging.
Das pas ranzig, je fucktoys delen met anderenquote:Op maandag 12 juni 2006 21:19 schreef VeX- het volgende:
... naaien met materiële objecten als normaal te beschouwen. Ik dacht altijd dat deze gedeeld werden onder alle mensen, ...
Tuurlijk wel 8)quote:Op maandag 12 juni 2006 21:46 schreef Omkron het volgende:
Hmmm.. ken de naam van de hotmail spam..
Maar ff ander vraagje.. dat gaat toch nooit passen..?
Nee, de ingang, ookwel pisbuis van de penisquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:54 schreef One_conundrum het volgende:
de knulletjes die zo praten, zijn juist vaak degenen die in portieken en steegjes in amsterdam hun geld verdienen met herenliefde en graag hun fantasieën projecteren op betere, sterkere en slimmere mannen dan zijzelf.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:17 schreef Roquefort het volgende:
Dr Dunno en MadMarco gaan liever gewoon ouderwetsch voor de vibrator in den aarsch zo te lezen.
Blij dat er nog gezonde hollandsche jongens zijn!![]()
Jij een orgasme, ik twee geeltjes rijker, ik had gisteravond al de indruk dat je meer mensen kende in het steegje!quote:Op zondag 18 juni 2006 15:28 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
de knulletjes die zo praten, zijn juist vaak degenen die in portieken en steegjes in amsterdam hun geld verdienen met herenliefde en graag hun fantasieën projecteren op betere, sterkere en slimmere mannen dan zijzelf.
sorry, maar blijf bij je eigen leest, dan blijf ik lekker hetero.
Ik heb er morele bezwaren op tegen dat mensen met mensen die ze niet aantrekkelijk vinden gewoon omdat ze willen neuken. Dan kun je beter zo'n silliconenkut naaien.quote:Op maandag 12 juni 2006 21:19 schreef VeX- het volgende:
Masturbatie is niet vies, maar ik heb er morele bezwaren tegen om naaien met materiële objecten als normaal te beschouwen. Ik dacht altijd dat deze gedeeld werden onder alle mensen, maar door (het succes van) zulke producten ga ik al snel twijfelen. Het kan me verder ook niet zoveel schelen, maar het is toch het zoveelste teken aan de wand. Het is ongeveer hetzelfde als alleen virtuele vrienden hebben. Dat hoort gewoon niet.
nee kerel, hou die homofiele fantasieën van je nou maar lekker bij je, aids is niet aan mij besteedquote:Op zondag 18 juni 2006 16:07 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Jij een orgasme, ik twee geeltjes rijker, ik had gisteravond al de indruk dat je meer mensen kende in het steegje!![]()
![]()
Zekers, en met heel wat meer vrouwen dan jij waarschijnljk.quote:Op zondag 18 juni 2006 15:00 schreef MadMarco het volgende:
Gefeliciteerd M_Schtoppel, je bent gepromoveerd van appeltaart naar een siliconenkut![]()
Weleens echt geneukt?![]()
Kees? Ben jij dat?quote:Op zondag 18 juni 2006 18:45 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Zekers, en met heel wat meer vrouwen dan jij waarschijnljk.
hoeren tellen nietquote:Op zondag 18 juni 2006 18:45 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Zekers, en met heel wat meer vrouwen dan jij waarschijnljk.
Tja, niet elke jongen van 16 heeft een even ver ontwikkelde persoonlijkheid denk ikquote:Op zondag 18 juni 2006 16:14 schreef Sessy het volgende:
[..]
Evenals 16 jarige jongetjes die nog totaal niet toe zijn aan de consequenties van seks (mogelijke zwangerschappen soa's etc), die kunnen wat mij betreft ook beter zo'n ding naaien en daar gelijk op oefenen voordat ze aan een echte vrouw beginnen. Not to mention prostitutie en vreemdgaan.
Betekent dat niet dat je het ook een stuk langer volhoud? Elk nadeel heeft zijn voordeelquote:Het grote nadeel van rukken is dat je eikel er een stuk minder gevoelig van wordt als je het regelmatig doet.
Haha! Hulde!quote:Op maandag 12 juni 2006 17:52 schreef DaDude1987 het volgende:
Ik leg hem altijd open bloot, zodat iedereen hem zietzo'n neppe kut hoort in elk interieur thuis
quote:
En dat ding is ook maar 15cm. Past niet hierquote:Op woensdag 28 juni 2006 04:06 schreef Scighera het volgende:
Heb eens gek gedaan en een Automatic Stroker besteld bij de pabo ( http://www.pabo.nl/shop2/index.php?cid=204&mid=1760&Nr=028208660000&VID=kcccg2sse57q6kds4gkn6t9ik5&svAffiliate=501&kategorie=24794&svValue=&aod=&sb=&anr=&pvon=&pbis=&vt=&sk=24794
vandaag binnen gekregen , maar natuurlijk geen 4 stuks Engelse staaf in huis (waarom maken ze die dingen niet op AA batterijen) mijn eerste constattering bij deze: hoe schoon te maken :S (ook geen handleiding bij)
anyway:P morgen even een proefvlucht maken
oe.. stoere praatquote:Op woensdag 28 juni 2006 06:26 schreef nog.een.keer het volgende:
En dat ding is ook maar 15cm. Past niet hier
quote:Op zondag 25 juni 2006 13:02 schreef piejer het volgende:
Info over gebruik en schoonmaken staat op de site http://www.fleshlight.nl in de shop onder "aanvullende info".
[..]
quote:U kunt de gel insert afdrogen met een handdoek of laten opdrogen. Na het wassen voelt de gel insert plakkerig aan, dit is normaal. Om het oorspronkelijke zijdezachte gevoel van de insert terug te krijgen, kan de gel insert met maizena behandeld worden, dit is echter niet noodzakelijk voor het behoud van de fleshlight.
waarom is ie in de usa veel goedkoper?quote:Op zondag 18 juni 2006 14:38 schreef Bigs het volgende:
Ik zou zo'n ding best eens willen proberen.. maar om hem nou in huis te halen. Stel dat iemand dat ding ziet bij mij thuis.. hoe leg je dat ooit uitHet is eigenlijk onzin, want ik ken genoeg vrouwen met dildo's en vibrators in huis.. dus dan moet dit ook kunnen.
Deze is ook wel koel trouwens:
Fleshlight Stamina Training Unit
idemquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:41 schreef Roellio het volgende:
Ik zou er nooit een kopen, maar ja, als ik er eentje nieuw uit doos eenmalig uit zou kunnen proberen zou ik 't wel doen!
en wie er het langst (of kortst wat je wil) moet hem leegdrinke?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:46 schreef Aventura het volgende:
[..]
Of je koopt er een samen met je beste vrienden en dan laat je hem even de rondte gaan![]()
Leuk voor de ontgroeningsweken die binnenkort overal weer losbarsten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:48 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
en wie er het langst (of kortst wat je wil) moet hem leegdrinke?:P
Not Funny!quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:27 schreef thefunny het volgende:
[..]
En? En? En? Heb je m al vol kunnen baggeren?![]()
Wortel?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:12 schreef doppelgänger het volgende:
oe.. stoere praathij hoeft er toch niet tot aan de wortel in?
oe.. stoere praatquote:bovendien, kheb vriendin dus..
Zo'n alien from outerspace zou ik niet om Henk heen te durven schuiven...quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:25 schreef ryangozer het volgende:
stuk goedkoper: [afbeelding]
¤15 bijna overal.
hij trilt ook nog!
*fotoboek checkt*quote:Op zaterdag 29 juli 2006 12:29 schreef ukga het volgende:
lijkt me echt een vrij kansloze zaak als je zo een ding aanschaft
Kan je je ervaringen met de Fleshlight een beetje uitweiden voor ons?quote:Op zondag 30 juli 2006 17:57 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik gebruik'm niet eens zo heel vaak maar hij is wel echt lekker hoor.
Tegenwoordig wel met condoom want dan kom ik minder snel klaar en je hoeft niet zo'n troep op te ruimen achteraf.
![]()
Haha, nou ik heb toch liever warmquote:Op zaterdag 29 juli 2006 04:40 schreef der_weiss het volgende:
En anders koop je de "sexinacan" gewoon, die kun je zelfs gewoon tussen andere echte blikken bier zetten. Wel opletten dat je hem niet in de koelkast zet. Hoewel.. zo hebben mensen die graag lijken naaien ook weer een alternatief.. een koude kut. En die doet ook niks uit zichzelf, net als een lijk. Mooi zo, opgelost.
Die reviewsquote:Op zondag 28 mei 2006 18:17 schreef jorjor het volgende:
Volgens mij is dat ding wel goed, als ik de Recensies lees:
http://www.x-toys.nl/detail.php?fleshlight_-_pink_lady_nu_met_gratis_glijmiddel!&id=249
Recensies over het product 'Fleshlight - Pink Lady Nu Met Gratis Glijmiddel!':
Recensie van: Peter Brouwer - 22-04-06 Recensie:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De fleshlight voelt net als mijn vriendin aan! Als zij er niet is, grijp ik hem meteenEcht een aanrader voor iedere man.
Recensie van: Kandhar - 30-06-05 Recensie:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik gebruik "haar"nu drie dagen en ik vind het helemaal geweldig, alsof je een echt kutje aan het neuken bent! Enige nadeel is dat je er bijna niet vanaf kunt blijven, zo lekker is het!
Hahaha wat is dat dan, een namaak SOA-kut?quote:Op woensdag 26 juli 2006 00:25 schreef ryangozer het volgende:
stuk goedkoper: [afbeelding]
¤15 bijna overal.
hij trilt ook nog!
quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:18 schreef piejer het volgende:
[..]
Haha, nou ik heb toch liever warm, want naar lang aarzelen gisteren toch maar een pink lady super tight wonderwave gekocht, en omdat ik niet echt kick op koud, ook maar meteen een verwarmer [afbeelding]erbij gekocht. Wouw! ik heb het zojuist voor het eerst uitgeprobeert, maar het overtreft mijn idee erover, ik ben een echte beginner want hij zat er goed en wel in en ik kwam
![]()
MEESTERLIJK!quote:Op woensdag 20 september 2006 02:23 schreef dvr het volgende:
Ik vind het een geweldige uitvinding. Er is zoveel mogelijk op het gebied van huishoudelijke apparaten tegenwoordig. Het scheelt mijn vrouw en mij veel tijd en energie.
Op zaterdagmiddag pak ik mijn flashlight, en zij haar tarzan.
Ik zet de flashlight rechtop op tafel en zij steekt dan haar tarzan erin.
Dat geheel laten we dan zo'n tien minuutjes draaien en daar kijken wij zo naar onder het genot van een kopje koffie.
Dan zegt mijn vrouw: "Zo nu is het wel weer genoeg geweest" en dan bergt ze ze weer op.
Daarna roken we nog even een sigaretje.
Ik zou ons seksleven omschrijven als zeer bevredigend.
quote:Op woensdag 20 september 2006 02:23 schreef dvr het volgende:
Ik vind het een geweldige uitvinding. Er is zoveel mogelijk op het gebied van huishoudelijke apparaten tegenwoordig. Het scheelt mijn vrouw en mij veel tijd en energie.
Dat geheel laten we dan zo'n tien minuutjes draaien en daar kijken wij zo naar onder het genot van een kopje koffie.
Dan zegt mijn vrouw: "Zo nu is het wel weer genoeg geweest" en dan bergt ze ze weer op.
4 posts, klinkt als een behoorlijke saleskloon als je 't mij vraagt..., ben je de distributeur ofzo ?quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:18 schreef piejer het volgende:
[..]
Haha, nou ik heb toch liever warm, want naar lang aarzelen gisteren toch maar een pink lady super tight wonderwave gekocht, en omdat ik niet echt kick op koud, ook maar meteen een verwarmer [afbeelding]erbij gekocht. Wouw! ik heb het zojuist voor het eerst uitgeprobeert, maar het overtreft mijn idee erover, ik ben een echte beginner want hij zat er goed en wel in en ik kwam
![]()
Dan had je gvd ook niet de supertight moeten nemen, logisch dat je meteen kwam.quote:Op dinsdag 19 september 2006 02:18 schreef piejer het volgende:
[..]
![]()
Koffiemok ?quote:Op donderdag 21 september 2006 17:06 schreef M_Schtoppel het volgende:
[..]
Ik heb overigens de mijn flink ingekort en die rare lange slurf er voor een groot deel afgeknipt. Hij is nu veel handzamer, ik zet hem nu gewoon in een mok.
![]()
![]()
Lol!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:23 schreef Belinda1973 het volgende:
Hij is er nu ook als interactieve kit kun je 'm aansluiten op je USB en 3D sexgames mee spelen.
Moet niet gekker worden dadelijk zijn wij vrouwen nog overbodig![]()
True.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:57 schreef Averon het volgende:
Ik denk dat het op de markt mikt van wanhopige nerds?
Volgens mij kan je voor de prijs van zo'n fleshlight + games ook een escort bellen.
Prijs technisch gezien is de Fleshlight een betere optie.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:07 schreef Averon het volgende:
Wolf, je gaat toch niet zeggen dat het je een betere optie lijkt he?
Dat is echt zooooooooooo 19 october 2006 man!quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 11:58 schreef Averon het volgende:
Ik wil toch ook liever graag de squirmende dijen, de zachte borsten, het eigen initiatief, de mooie billen en geile stem van een echte vrouw erbij hebben.
Noem me ouderwets.
Is er ook zoiets voor vrouwen met een leuk 3d sexspel, dan kan ik 'm aan mijn vriend cadeau doen voor sinterklaas en zelf ook zo'n leuk speeltje kopen kunnen we samen gaan "Gamen" als voorspelquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 02:23 schreef Belinda1973 het volgende:
Hij is er nu ook als interactieve kit kun je 'm aansluiten op je USB en 3D sexgames mee spelen.
Moet niet gekker worden dadelijk zijn wij vrouwen nog overbodig![]()
Oh...quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 16:27 schreef M_Schtoppel het volgende:
Eigenlijk heb ik'm al een hele tijd niet meer gebruikt...
Vroeger neukten we gewoon waar anderen bijwaren. Dat preutse gedoe is iets van de laatste jaren waar we nu eindelijk weer een beetje uit komen.quote:Op maandag 12 juni 2006 20:30 schreef VeX- het volgende:
Vroeger flikte je het niet eens om hardop over masturbatie te praten en nu mag men opeens geen wenkbrauw fronsen als iemand verkondigt dat hij een stuk kunststof zit te naaien. Waar gaat het heen?! Dit product is imo dan ook een teken van de verloedering van de samenleving en normvervaging.
pff alweer deze postquote:Op dinsdag 19 september 2006 02:18 schreef piejer het volgende:
[..]
![]()
Moet je filmpje even kijken -> http://www.fleshlight.com/main/video_byo.php Filmpje is trouwens zowieso leuk, zie je waarom de Fleshlight nou ook echt zo uniek is.quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:34 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Hoe maak je hem schoon? Laat je hem ook uitdruppelen?
is de linkse voorals je je spaarvarken wil neuken ofwat?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:34 schreef YuckFou het volgende:
omfg
[afbeelding]
* YuckFou] rent snel weer weg uit [SEX
Nee. Als je had opgelet dan weet je dat dat het robot-model is. Sommige mensen vinden het lekker om een robot-imitatie-vrouw te neuken. En zo heeft iedereen zijn of haar fantasieën.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:12 schreef MoChe het volgende:
[..]
is de linkse voorals je je spaarvarken wil neuken ofwat?
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 01:16 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
[..]
Nee. Als je had opgelet dan weet je dat dat het robot-model is. Sommige mensen vinden het lekker om een robot-imitatie-vrouw te neuken. En zo heeft iedereen zijn of haar fantasieën.
En ook een factor 100 korter in verhouding met hoe lang de Fleshlight mee gaat die tevens ook nog eens 1/3 van de prijs is!quote:Op dinsdag 30 januari 2007 00:56 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Wisten jullie dat je voor ongeveer 150 euro een escort-dame krijgt thuisgestuurd? Daar kan je dan ongeveer een uur genot aan beleven in real life. Is dat niet een factor 100 keer zo leuker?
Daar heb je een punt.quote:Of als je nóg voordeliger uit wilt zijn kan je naar een gangbangparty gaan en het met meerdere levende fleshlights doen. Dan ben je tov bovenstaande optie zo'n 50% voordeliger uit (uiteraard heb je dan minder strakke fleshlights, maar dat terzijde)
Vrouwen moeilijk klaarkomen? Pfff... mijn vriendin komt makkelijker, sneller en vaker klaar dan ik.quote:Op woensdag 31 januari 2007 07:11 schreef IndyROKR het volgende:
Maar in principe is de fleshlight hetzelfde als aan tarzan, want een tarzan is in de vorm van een penis en een fleshlight dan in de vorm van een vagina. Alleen de tarzan is nog ff ietsiepietsie uitgebreider. Maar de vrouwen zeggen dat ze dat soort dingen hebben omdat het moeilijker klaarkomen is.
Maar ik vind dat dit een soortgelijk product is, en het ook normaal behandelt dient te worden.
P.s.: Bij een escort moet je een condoom om, bij de fleshlight niet.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 08:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vrouwen moeilijk klaarkomen? Pfff... mijn vriendin komt makkelijker, sneller en vaker klaar dan ik.
Voordeel is dat een escort zichzelf schoonmaakt en de fleshlight niet
Lijkt me dus toch handiger om met condoom te doen. Of issie echt heel makkelijk schoon te maken.
En om dat te melden heb je speciaal een account aangemaakt?quote:Op maandag 3 september 2007 18:00 schreef Plesanteke het volgende:
Ik heb m besteld, maar wat een waardeloos apparaat. Als dit een echte "miauw"moet voorstellen zoals sommige beweren dan neem ik liever een kanariefantje
. Ik vind dit ding helemaal niets... na 10 minuten "rubben" nog steeds geen succes...
![]()
Het ding is netjes in stukjes gesneden en weggegooid. NEVER NOOIT MEER
![]()
( ik bedoel de flash natuurlijk
![]()
)
Zit er echt significant verschil tussen die verschillende modellen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:22 schreef GiantWorm het volgende:
Echt geweldige uitvinding dit! Eindelijk een speeltje voor de man! Ik heb er zelf meerdere. Er heerst inderdaad een taboe op dat ding. Maar ja, je bent een pionier of je bent het niet. Ik en mijn vrouw hebben 'haar' in ons armen gesloten. Ze vindt het leuk om hem vast te houden zodat ik de Fleshlight kan neuken. Ziet zij ook eens van dichtbij hoe een lul in een 'kut' verdwijnt. Af en toe haalt ze hem d'r uit om Henk wat vochtig te maken. Dan stuurt ze hem weer het gaatje in. Echt geniaal dit ding. De reviews liegen er niet om.
So don't be a pussy, koop er gewoon één!
toen stopte ik met lezenquote:Op zondag 25 november 2007 10:22 schreef lprookie het volgende:
Ik heb ,nadat ik al 3 verschillende andere masturbators had gebuikt die binnen notime kapot gingen omdat ik groot geschapen ben, een fleshlight gekocht en kan je vertellen dat dit apparaat zeer goed werkt en niet kapot gaat. Als je besluit er een te kopen zou ik wel even kijken op de officiele side........
haha, en dan wordt ik op mijn vingers getikt door een admin omdat ik alleen al een link naar mijn online erotiekshop heb in de signature area.quote:Op vrijdag 30 november 2007 21:08 schreef elke_82 het volgende:
Dude! Dit ding moet je wel kopen, dit apparaat is echt wonderbaarlijk, lees deze recentie;
http://www.klara.nl/produ(...)01915/reviews_id/218
Heb niet echt zin om alles opnieuw te tikken, maar echt, echt een aanrader!
idd raar is datquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:33 schreef Kiteless het volgende:
Stom hoor.
Dude, dan blijf jij toch lekker grimassend met je rechterhand spelen, iedereen blij.quote:Op maandag 17 december 2007 19:24 schreef Wunk het volgende:
Volgens mij zit er echt nog geen enkele objectieve recentie in dit topic, enige wat ik zie zijn salestrollen en deeplinks naar verhalen van salestrollen
't feit dat je pas 3 posts hebt op je account en allemaal in dit topic lijkt 't alsof ik nog gelijk heb ook dusquote:Op dinsdag 18 december 2007 22:53 schreef lprookie het volgende:
Net als ik al eerder heb geschreven, de fleshlight is een hele goede vervanger van je rechter of linker hand en ik kan hem aanraden.
...
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 24 december 2007 23:04 schreef longinus het volgende:
Tandpasta is ook lekker als glijmiddel, je weet niet wat je meemaakt
alleen al voor je 'side'-schrijfwijze zou ik je raad niet volgen :pquote:Op zondag 25 november 2007 10:22 schreef lprookie het volgende:
Ik heb ,nadat ik al 3 verschillende andere masturbators had gebuikt die binnen notime kapot gingen omdat ik groot geschapen ben, een fleshlight gekocht en kan je vertellen dat dit apparaat zeer goed werkt en niet kapot gaat. Als je besluit er een te kopen zou ik wel even kijken op de officiele side,"www.fleshlight.nl" welk model en maat je nodig hebt. Hij is allen via internet te koop en zal dus thuis worden bezorgt. Bij de officiele side kan dit in 24 uur. Mijn vrouw vond het geen probleem dat ik dit apparaat besteld had , maar er rust vaak nog een taboe op. Ik ben zeer tevreden en kan hem aanraden.
Groeten: Leo.
Heb een Fleshlight besteld voor mijn mannetje, óók bij X-toys en die is keurig een paar dagen later bezorgd. Geen probleem. 't Zal wel goed komen denk ik...quote:Op zondag 23 december 2007 19:16 schreef Juicyhil het volgende:
Pff ja, die van mij is nog steeds niet binnenEn ook nog steeds geen antwoord op de mailtjes die ik had gestuurd
Echt irritant dat X-Toys. Ik had de vorige ook via de officiele site gekocht.
En issie al binnen?quote:Op dinsdag 25 december 2007 21:34 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoe weet je dat?
Anyway, maispoeder lijkt me niet echt kewl om mee te neuken... Gebruik gewoon van dat sexshop spul man, veul betaaah.
Nog niet helaas... Maar, ik hoop hem vandaag binnen te krijgen aangezien hij maandag verzonden is. Echter reageren ze daar bij X-toys niet op emails enzoquote:
Dat weet ik.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:17 schreef Aventura het volgende:
Omdat masturberen iets heel anders is dan seks met iemand anders?
Daar heb je een punt.quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:32 schreef Aventura het volgende:
Ik denk gewoon variatie. Vrouwen kunnen ook gewoon klaarkomen door de handjes te gebruiken, toch heeft meer dan de helft een vibrator in het nachtkastje liggen.
waarom? denk na. Net het voor veel jongens makkelijk is om telkens een one-night stand te regelenquote:Op vrijdag 28 december 2007 10:48 schreef lucky_m3 het volgende:
*lucky_m3 snapt fleshlight kopers niet*
Waarom ga je als je zoveel moeite doet om aan zo'n ding te komen niet gewoon voor een one night stand?
Vrouwen praten tenminste terug, kunnen meer tijdens de sex en zijn gezelliger. en kosten soms misschien meer geld dan eenmalig zo'n ding kost![]()
waarom dan zo'n ding?
Aangezien het heel voelt dan met de hand is dit best een mooie oplossing. Maar vergelijk het met een dildo...quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:38 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Ik koop idd wel vibo's en dergelijke voor een vriendin, maar zie voor mezelf niet echt t voordeel.
Weet niet waar dat vandaan komt, misschien omdat het leuker is om een meid helemaal leip te laten gaan
Nou lucky, is niet zo lastig. Neem bijvoorbeeld veel vrouwen die het heerlijk vinden om met hun vriendje te zijn of een one-night-stand te doen. Echter, soms is het lekker om jezelf te verwennen omdat het snel, lekker en sexy kan zijn. Voor mannen is er daarom een fleshlight. Betekend dus nog niet dat je geen of minder sex moet/zal hebben. Snap je het nu?quote:Op vrijdag 28 december 2007 10:48 schreef lucky_m3 het volgende:
*lucky_m3 snapt fleshlight kopers niet*
Waarom ga je als je zoveel moeite doet om aan zo'n ding te komen niet gewoon voor een one night stand?
Vrouwen praten tenminste terug, kunnen meer tijdens de sex en zijn gezelliger. en kosten soms misschien meer geld dan eenmalig zo'n ding kost![]()
waarom dan zo'n ding?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:50 schreef Mihaelaz het volgende:
[..]
alleen al voor je 'side'-schrijfwijze zou ik je raad niet volgen :p
Dat en dat de gemiddelde vrouw 10x zo snel sex kan hebben als de gemidelde man en de mogenlijkheid hebben van relatie hoppen, uit met de een?, door neuken met de ander.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:33 schreef Kiteless het volgende:
Stom hoor.
Ik heb ook die interactieve troep. Maar ik heb dat spel Thrixxx, dat is 10 keer beter als die standaard meegeleverde crap.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 06:14 schreef OFfSprngr het volgende:
K, die interactive gebeuren is LOOS, ik verwachte gewoon een beetje een kreunende chick, in plaats daarvan moet je een of andere onmogenlijke pittfall spelen om geld te kunnen pakken om de chick uberhaubt naakt te krijgen. Tis dat ik geen "zin" had maar anders daarna zeker niet meer want mn comp liep vast toen ik linker en rechtermuis knop tegenlijk in drukte.Je kunt overigens wel ergens heen mailen voor de cheatcode, maar ik weet bijna wel zeker dat ze dan geld ervoor willen zien, want wat is meer aftroggelbaar dan een welwillende man met te weinig bloed in zn hersenen?
Mijn advies, koop een gewoone met extra glijmiddel.
Ziet er inderdaad lekker uit: http://www.joylite.biz/sharpener/8653.htmquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:22 schreef tessie het volgende:
Vandaag kwam er in de winkel waar ik werk ook een soort fleshlight binnen, maar dan van een ander merk, Joylite. Dus ik nieuwsgierig en ff dat ding uitgepakt omdat ik ff mn vinger erin wou doen om te voelen, maar wow, die voelde echt nog veel lekkerder dan de fleshlight. Vond het haast jammer dat ik geen piemel heb
Er zaten allemaal soort flubbeltjes/uitsteekseltjes in, en normaal geloof ik niet zo in die hobbeltjes en bobbeltjes en dat je daar dan wat van zou voelen, maar deze voelden echt lekker.
Ik heb hem ook gelijk al verkocht aan een klant (die overigens homo was, maar het ook zooo lekker vond voelen haha).
ehh, je vult hem toch zelf, waarom is dat dan opeens anders ?quote:Op zondag 2 november 2008 11:40 schreef joey2000 het volgende:
Heeft iemand hier al ervaring met die nieuwe fleshlights girls van tegenwoordig?
[ link | afbeelding ]
Ik vind het mooie dingen maar of het echt wat is.......Er zou ook een andere vulling inzitten dan de normale versie.
Nog nooit van gehoord! Wat een apart ding, maar tegelijkertijd wekt het wel interesse en nieuwschierigheid bij me op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:05 schreef PietjePrecies het volgende:
Fleshlight is alweer uit joh, nu de fliphole: http://www.dumpert.nl/med(...)lger_fleshlight.html
Dat zeg jij.quote:
soms heb ik echt mijn twijfels daaroverquote:
Wij weten toch niet waar jij woont? Dus die "waar" vraag betreft waar je het zou kunnen kopen in een winkel word wat lastig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:09 schreef MathTheWizz het volgende:
De Fleshlight is toch alleen online te bestellen, of toch ook ergens in een sexshop? En zo ja: waar?
Weet dat in Amsterdam hij in de warmoedstraat te koop is, staat groot in de etalagequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:09 schreef MathTheWizz het volgende:
De Fleshlight is toch alleen online te bestellen, of toch ook ergens in een sexshop? En zo ja: waar?
En?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb er ook eentje besteld, ben benieuwd!
Ben benieuwd hoeveel geld je inmiddels hebt verdient met dit ref linkje!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:20 schreef patrick11 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de fleshlight?
http://www.fleshlight.com/main/products.cfm?id=1001
Ik wil em namelijk voor mijn verjaardag gaan kopen...
wat, een vibrator?quote:Op zondag 7 maart 2010 04:41 schreef Dottey het volgende:
heb je der wel eens een bij je oor gehouden.. dan hoor je de zee
quote:Op zondag 7 maart 2010 05:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
wat, een vibrator?
wat voor een heb jij?
Ik heb zo'n fleshlight girl, met een speciale "lotus" insert voor het meest realistische gevoel. Ik ben er heel tevreden mee, ga nu ook eens kijken voor de anale variantquote:Op donderdag 16 december 2010 10:24 schreef steven4life het volgende:
Ik heb wel een fleshlight gekocht bij sex-artikelen-kopen.nl de link is http://sex-artikelen-kope(...)tegory&path=38_39_40 Het werkt voelt echt heel realistisch en goed aan!
Ik heb al een Fleshlight, echt een fucking goed ding voor erbij. Letterlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:59 schreef Robert_B het volgende:
Gewoon doen, zo'n fleshlight schijnt enorm goed te zijn, als ik weer eens in de buurt kom haal ik er zeker ook eentje........... lijkt mee een lekker kut(haha)ding
Gewoon rechtstreeks bij de fabrikant, want geloof het of niet er zijn namelijk neppers te koop!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:13 schreef Rasmussen het volgende:
zeg voor mensen die zo'n ding online hebben besteld. waar dan? en in kwam ie in een discrete 'doos' (hahaha) binnen?
Van een Fleshlight heb je heel wat langer plezier want die zijn gewoon onverwoestbaar. Het is absoluut 100x beter dan rukken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:01 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
kan je niet beter naar de hoeren gaan voor die 70 euro?
hoe realistisch voelt zo'n ding ? en welke texture hebben jullie van binnen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:00 schreef Fiene het volgende:
Ik heb mijn vriend een fleshlight kado gegeven. Leuk ding. Gewoon in de sexshop gekocht. De Ice versie, kan je er doorheen kijken.
Je krijgt er echter inderdaad een zeer gespierde arm van...godver dat ding is nog best zwaar (ben ook maar een meisje he) maar we hebben er plezier mee beleefd. Als ik er niet ben heeft ie een leuk kutje om mee te spelen en als ik er wel ben, gebruiken we em af en toe als voorspel.
Aanradertje.
Ik wil niet zeggen dat het net een echt kutje is, maar het komt wel aardig in de buurt. Laat ik het zo zeggen, de stimulatie die het geeft is echt heel lekker. Texture die ik heb weet ik zo niet uit mijn hoofd, het is zo'n Eva Angelina ding die ik toen gekocht heb. Wel dikke aanrader om hem op te warmen, je lul in het vriesvak van de koelkast steken is ook niet zo'n goed idee, maar warm voelt het een stuk lekkerder en realistischer aan dan koud.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe realistisch voelt zo'n ding ? en welke texture hebben jullie van binnen?
okquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat het net een echt kutje is, maar het komt wel aardig in de buurt. Laat ik het zo zeggen, de stimulatie die het geeft is echt heel lekker. Texture die ik heb weet ik zo niet uit mijn hoofd, het is zo'n Eva Angelina ding die ik toen gekocht heb. Wel dikke aanrader om hem op te warmen, je lul in het vriesvak van de koelkast steken is ook niet zo'n goed idee, maar warm voelt het een stuk lekkerder en realistischer aan dan koud.
Ik heb ook zitten twijfelen over de aanschaf vanwege de prijs, maar ik ben er echt zeer tevreden mee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
okik zit er aan te denken om de fleshlight jesse jane met de lotus texture te kopen (ze zeggen dat die het meeste op een echt kutje lijkt) maarja ik weet niet of het die 75 euro wel waard is
oke dankjewelquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb ook zitten twijfelen over de aanschaf vanwege de prijs, maar ik ben er echt zeer tevreden mee.
Misschien als je hem via internet koopt dat je hem dan bij niet tevreden kan retourneren ivm wet koop op afstand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |