Of een poes van een robot?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:54 schreef One_conundrum het volgende:
wat moet het derde gaatje voorstellen? een spaarvarken?
Ze omschrijven het zelfs al "neutraal", voor mensen die aanstoot nemen aan de vormgeving als een deel van het lichaam maar wel eens iets anders willen dan met het handje rukken.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:54 schreef One_conundrum het volgende:
wat moet het derde gaatje voorstellen? een spaarvarken?
ja misschien heeft het wat te maken met het feit dat je vibro`s/dildo`s ook binnen je relatie kunt gebruiken en mannen dat sowiezo wel geil vinden om te zien. een man met een fleshlight bezig zien lijkt me niet echt interesant voor wie dan ookquote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:33 schreef Kiteless het volgende:
Toch raar he, bij meiden zijn vibrators zo normaal dat je ze zelfs bij een viva-abonnement kado krijgt,
maar als een jongen zoiets doet is ie raar, een pervert, etc...
Stom hoor.
Ik zou zeggen lees de reviews elders op fok! eens een keer, geven wel een matig tot redelijke indruk of probeer het hèquote:Op vrijdag 26 mei 2006 18:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
los daarvan weleens benieuwd hoe dat voelt maar het lijkt me helemaal niks in ieder geval
Haha, ik wilde het net tegen je zeggen...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:31 schreef McCarthy het volgende:
he, misschien is dit iets voor mij
is schoner en ziet er minder eng uit
is ook makkelijker, hoef je niet in een disco eerst tegen zo'n wijf aan te rijden
Ik dacht hetzelfde!quote:Op zaterdag 27 mei 2006 01:38 schreef Caithlinn het volgende:
[..]
Haha, ik wilde het net tegen je zeggen...![]()
Ja, zo'n postbode interesseert dat ook echt. Net zoals dat ie vast alle briefkaartjes gaat lezen die hij bij iedereen bezorgt....quote:Op zaterdag 27 mei 2006 00:29 schreef Robocock het volgende:volgens mij lachen postbodes zich rot als ze zo'n "anoniem" pakje moeten afgeven aan een bewoner
![]()
Was ooit postbode (zo'n zaterdag-kneus) en ja, ik las ze allemaal.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 12:21 schreef tessie het volgende:
[..]
Ja, zo'n postbode interesseert dat ook echt. Net zoals dat ie vast alle briefkaartjes gaat lezen die hij bij iedereen bezorgt....
Ik ook!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:28 schreef Modi het volgende:
toen ik de topictitel las dacht ik dat hij een flashlight bedoelde en t nie kon spellen.![]()
en das precies de reden waarom het topic opgeschoond is en nog een kans krijgt.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:33 schreef Kiteless het volgende:
Toch raar he, bij meiden zijn vibrators zo normaal dat je ze zelfs bij een viva-abonnement kado krijgt,
Stom hoor.
Ja, mits je maar geen foto's plaatst.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:46 schreef M_Schtoppel het volgende:
Shit jongens dit zou echt iets voor mij zijn....
Zakkum kopen???
Als ik dat filmpje zo zie (die met de paarse fleshlight) dan lijkt het me wel watquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:48 schreef KonnieKipke het volgende:
lijkt me best lekker als ik dat filmpje zo zie
ja zoals eerder gepost lijkt het me wel gaaf om een keer te doen, al vraag ik me serieus af of het me gaat bevallenquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:51 schreef Aventura het volgende:
Ik wil wel wedden dat er onder jullie heren vast wel een paar zijn die zo'n apparaat eens zouden willen proberen. Ik begrijp dat de drempel hoog is om zo'n ding te bestellen, maar ik ben ervan overtuigd dat als het ding voor je lag, dat je hem dan echt wel even een testrit zou geven
Very true, maar hoe leg je het uit aan iemand als ze zoiets vinden... ik weet niet, toch "erger" dan een vibo voor de vrouw aangezien zoiets al wat meer algemeen geaccepteerd is he.... Maarem, niemand met ervaringen dus....quote:Ik wil wel wedden dat er onder jullie heren vast wel een paar zijn die zo'n apparaat eens zouden willen proberen
Hij past toch nooit in die rozequote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:34 schreef YuckFou het volgende:
omfg
[afbeelding]
* YuckFou] rent snel weer weg uit [SEX
Doe dat!quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik heb'm besteld, komt vandaag thuis. Ik zal jullie eens precies vertellen hoe dat ding nou is...
![]()
![]()
![]()
![]()
"wow!"quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik heb'm besteld, komt vandaag thuis. Ik zal jullie eens precies vertellen hoe dat ding nou is...
![]()
![]()
![]()
![]()
En? En? En? Heb je m al vol kunnen baggeren?quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 juni 2006 13:34 schreef M3THoD_MAN het volgende:
Hoe maak je hem schoon? Laat je hem ook uitdruppelen?
Het was wellicht een verkeerde woordkeuze. 'Minder lachwekkend' was beter geweest.quote:Op donderdag 8 juni 2006 15:46 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
stijlvoller? Het is een masturbatiehulpmiddel. Niets dat er iets tegen masturbatie is... blijft een plezante hobby maar echt stijlvol zou het niet worden. Zelfs de Sybian wordt niet stijlvol aangeboden.
quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:35 schreef M_Schtoppel het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Als er nou ook nog een vrouw omheen zatquote:Op donderdag 8 juni 2006 17:25 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ziezo knakkers, ik zal jullie eens zo vlak voor het avondeteneen review geven van het ding...
Nee, ik hou het kort en zakelijk, de gorey details zal ik jullie besparen.
Het ding voelt griezelig echt aan, alle reviews op de site zijn zeker waar! Als je je precies aan het instructiefilmpje gebruikt heb je echt een geweldige belevenis. Zeker vergeleken bij de andere gel/siliconen-achtige produkten. Die zijn echt veel harder, dit spul is echt heel zacht. Het is een soort gelly of zo. Kortom, toppertje.
Gaan jullie 'm nu ook kopen?
![]()
misschien kan je het met een handdoekje goed schoon van binnen krijgen?quote:Op donderdag 8 juni 2006 21:11 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
@KonnieKipke: dagelijk hebben 100.000den vrouwen hetzelfde dillemma. Helemaal het nachtkastje open trekken voor de tarzan of layaspot terwijl de eigen vingers zo dichtbij zijn en zij hebben er ook geen bezwaar tegen.
Wat ik me wel afvraag. Volgens het filmpje wordt het ding schoon van alleen afspoelen in lauw water.... is dat zo? (of zijn ook dat te gory details?)
vast welquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef Beach het volgende:
Kan je hem na de sessie ook gewoon leegslobberen?
gewoon flink op blazen, dan is ie wel droogquote:Op donderdag 8 juni 2006 23:24 schreef Beach het volgende:
Kan je hem na de sessie ook gewoon leegslobberen?
Vibrators zijn ook stukken goedkoper dan dit ding.quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:33 schreef Kiteless het volgende:
Stom hoor.
een week, damn gewoon smoesjes omdat je het niet kanquote:Op zondag 11 juni 2006 17:00 schreef Darkwolf het volgende:
Wel handig voor als mevrouw een weekje uit de running is.
Daar niet elke dame het even leuk vind om tijdens die periode genomen te worden.
(Niet persee omdat het vies is, maar omdat de nodige maag krampen tijdens de menstruatie plaats vinden bij sommige, zoals bij die van mij vaak!)
Er zijn goedkopere vibrators. Het effect van zo'n fleshlight kan je ook zelf emuleren met een natte zeem. Is wel goedkoper maar lijkt me toch echt minder. Dus dan gaan we prijzen vergelijken:quote:Op zondag 11 juni 2006 14:45 schreef Sessy het volgende:
Vibrators zijn ook stukken goedkoper dan dit ding.
Maar er zijn ook goedkopere versies van viberators, heb je ook goedkope versies van de fleshlight dan... ik blijf het niets vinden....quote:Op zondag 11 juni 2006 17:43 schreef jongetje-vn-de-nacht het volgende:
[..]
Er zijn goedkopere vibrators. Het effect van zo'n fleshlight kan je ook zelf emuleren met een natte zeem. Is wel goedkoper maar lijkt me toch echt minder. Dus dan gaan we prijzen vergelijken:
Fleshlight: ¤ 63.95
Goede vibrator, type "Tarzan"met Ultra 7: ¤59.95
Zo groot is dat prijsverschil niet hoor
MAAGkrampen? Buikkramp sure, maar maag is wel erg extreem.quote:Op zondag 11 juni 2006 17:00 schreef Darkwolf het volgende:
Wel handig voor als mevrouw een weekje uit de running is.
Daar niet elke dame het even leuk vind om tijdens die periode genomen te worden.
(Niet persee omdat het vies is, maar omdat de nodige maag krampen tijdens de menstruatie plaats vinden bij sommige, zoals bij die van mij vaak!)
Kloptquote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:51 schreef Aventura het volgende:
Ik wil wel wedden dat er onder jullie heren vast wel een paar zijn die zo'n apparaat eens zouden willen proberen. Ik begrijp dat de drempel hoog is om zo'n ding te bestellen, maar ik ben ervan overtuigd dat als het ding voor je lag, dat je hem dan echt wel even een testrit zou geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |