Nog nooit van gehoord! Wat een apart ding, maar tegelijkertijd wekt het wel interesse en nieuwschierigheid bij me op.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:05 schreef PietjePrecies het volgende:
Fleshlight is alweer uit joh, nu de fliphole: http://www.dumpert.nl/med(...)lger_fleshlight.html
Dat zeg jij.quote:
soms heb ik echt mijn twijfels daaroverquote:
Wij weten toch niet waar jij woont? Dus die "waar" vraag betreft waar je het zou kunnen kopen in een winkel word wat lastig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:09 schreef MathTheWizz het volgende:
De Fleshlight is toch alleen online te bestellen, of toch ook ergens in een sexshop? En zo ja: waar?
Weet dat in Amsterdam hij in de warmoedstraat te koop is, staat groot in de etalagequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:09 schreef MathTheWizz het volgende:
De Fleshlight is toch alleen online te bestellen, of toch ook ergens in een sexshop? En zo ja: waar?
En?quote:Op dinsdag 3 november 2009 18:29 schreef AlwaysHappy het volgende:
Ik heb er ook eentje besteld, ben benieuwd!
Ben benieuwd hoeveel geld je inmiddels hebt verdient met dit ref linkje!quote:Op vrijdag 26 mei 2006 17:20 schreef patrick11 het volgende:
Heeft er iemand ervaring met de fleshlight?
http://www.fleshlight.com/main/products.cfm?id=1001
Ik wil em namelijk voor mijn verjaardag gaan kopen...
wat, een vibrator?quote:Op zondag 7 maart 2010 04:41 schreef Dottey het volgende:
heb je der wel eens een bij je oor gehouden.. dan hoor je de zee
quote:Op zondag 7 maart 2010 05:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
wat, een vibrator?
wat voor een heb jij?
Ik heb zo'n fleshlight girl, met een speciale "lotus" insert voor het meest realistische gevoel. Ik ben er heel tevreden mee, ga nu ook eens kijken voor de anale variantquote:Op donderdag 16 december 2010 10:24 schreef steven4life het volgende:
Ik heb wel een fleshlight gekocht bij sex-artikelen-kopen.nl de link is http://sex-artikelen-kope(...)tegory&path=38_39_40 Het werkt voelt echt heel realistisch en goed aan!
Ik heb al een Fleshlight, echt een fucking goed ding voor erbij. Letterlijkquote:Op woensdag 23 februari 2011 18:59 schreef Robert_B het volgende:
Gewoon doen, zo'n fleshlight schijnt enorm goed te zijn, als ik weer eens in de buurt kom haal ik er zeker ook eentje........... lijkt mee een lekker kut(haha)ding
Gewoon rechtstreeks bij de fabrikant, want geloof het of niet er zijn namelijk neppers te koop!quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:13 schreef Rasmussen het volgende:
zeg voor mensen die zo'n ding online hebben besteld. waar dan? en in kwam ie in een discrete 'doos' (hahaha) binnen?
Van een Fleshlight heb je heel wat langer plezier want die zijn gewoon onverwoestbaar. Het is absoluut 100x beter dan rukken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 22:01 schreef snoekiesnoeksnoek het volgende:
[..]
kan je niet beter naar de hoeren gaan voor die 70 euro?
hoe realistisch voelt zo'n ding ? en welke texture hebben jullie van binnen?quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:00 schreef Fiene het volgende:
Ik heb mijn vriend een fleshlight kado gegeven. Leuk ding. Gewoon in de sexshop gekocht. De Ice versie, kan je er doorheen kijken.
Je krijgt er echter inderdaad een zeer gespierde arm van...godver dat ding is nog best zwaar (ben ook maar een meisje he) maar we hebben er plezier mee beleefd. Als ik er niet ben heeft ie een leuk kutje om mee te spelen en als ik er wel ben, gebruiken we em af en toe als voorspel.
Aanradertje.
Ik wil niet zeggen dat het net een echt kutje is, maar het komt wel aardig in de buurt. Laat ik het zo zeggen, de stimulatie die het geeft is echt heel lekker. Texture die ik heb weet ik zo niet uit mijn hoofd, het is zo'n Eva Angelina ding die ik toen gekocht heb. Wel dikke aanrader om hem op te warmen, je lul in het vriesvak van de koelkast steken is ook niet zo'n goed idee, maar warm voelt het een stuk lekkerder en realistischer aan dan koud.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:32 schreef gogosweden het volgende:
[..]
hoe realistisch voelt zo'n ding ? en welke texture hebben jullie van binnen?
okquote:Op woensdag 13 juli 2011 16:37 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik wil niet zeggen dat het net een echt kutje is, maar het komt wel aardig in de buurt. Laat ik het zo zeggen, de stimulatie die het geeft is echt heel lekker. Texture die ik heb weet ik zo niet uit mijn hoofd, het is zo'n Eva Angelina ding die ik toen gekocht heb. Wel dikke aanrader om hem op te warmen, je lul in het vriesvak van de koelkast steken is ook niet zo'n goed idee, maar warm voelt het een stuk lekkerder en realistischer aan dan koud.
Ik heb ook zitten twijfelen over de aanschaf vanwege de prijs, maar ik ben er echt zeer tevreden mee.quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:51 schreef gogosweden het volgende:
[..]
okik zit er aan te denken om de fleshlight jesse jane met de lotus texture te kopen (ze zeggen dat die het meeste op een echt kutje lijkt) maarja ik weet niet of het die 75 euro wel waard is
oke dankjewelquote:Op woensdag 13 juli 2011 17:08 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Ik heb ook zitten twijfelen over de aanschaf vanwege de prijs, maar ik ben er echt zeer tevreden mee.
Misschien als je hem via internet koopt dat je hem dan bij niet tevreden kan retourneren ivm wet koop op afstand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |